در یک نظرسنجی, مشتریان اپل که ایرپاد را خریداری کردند نشان دادند به شدت از این محصول راضی هستند. از 942 نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند 98 درصد آنها رضایت داشتند ( که 82 درصد به گزینه “بسیار راضی هستم” و 16 درصد انها گزینه “راضی هستم” را انتخاب کردند )
منبع این نظرسنجی اعلام کرد که 98 درصد رضایت, یک رکورد در سطح رضایتمندی برای محصولات اپل محصوب می شود. آیفون 92 درصد در سال 2007 , در سال 2010 آیپد 92 درصد و در سال 2015 اپل واچ 97 درصد رضایت را دریافت کردند.
در سوالی دیگر, از آنها سوال شد که آیا خرید ایرپاد را به دیگران توصیه می کنید ؟ که انبوه مصرف کنندگان بله را انتخاب کردند و ایرپاد نمره 75 را در Net Promoter دریافت کرد.
ما برای استاندارد های ارزشیابی خود سوالاتی را طرح می کنیم که بر اساس آن نمره Net Promoter را می دهیم. این نمره تعیین می کند که مصرف کننده آیا این محصول را به دیگران پیشنهاد می کند یانه؟ رتبه بندی از 0 تا 10 است که 10 بالاترین نمره (به شدت توصیه می کند) و 0 کمترین نمره ( اصلا توصیه نمی کند ) است.
این عدد بود که به شدت مرا شگفت زده کرد نمره Net Promoter ایرپاد 75 بود. این در حالی است که نمره آیفون 72 بود. بر اساس کارشناسان Net Promoter بالای 50 بسیار خوب است و بالای 70 در سطح جهانی است.
وقتی از انها سوال شد که نمره خود را توصیف کنند انها با کلماتی نظیر جادویی, مناسب , فوق العاده , باتری مناسب , قرارگیری مناسب در گوش ها و…
انتقاد آنها هم بیشتر از اتصالات و قرار گیری آن در گوش بود.
در یک نظرسنجی کلی 82 درصد به شدت راضی یا حداقل رضایت را داشتند واعتقاد داشتند که این محصول بهترین محصول اخیر آیفون است.
در ادامه 62 درصد از مردم خواهان آهنگ های بیشتر از ایرپاد بودند, 82.5 درصد سطح کنترل بالاتری می خواستند مانند کم یا زیاد کردن موسیقی , عوض کردن آهنگ و 84 درصد آنها اعتقاد داشتند که در برخی شرایط خاص یک ایرپاد کافی است و نیاز به هر دوی انها نیست.