نکات برجسته:
- شرکت های تجاری مختلف هم اکنون می توانند به راحتی در استوری اینستاگرام تبلیغات خود را وارد نمایند.
- آن ها می توانند از یک ابزار بار گذاری جدید برای تبدیل داستان های ارگانیک اینستاگرام خود به تبلیغات استفاده نمایند. و آن ها همچنین می توانند تبلیغاتی روی استوری اینستاگرام اجرا نمایند که روی محصولات تبلیغاتی فیس بوک وجود دارد.
- این پیشنهادات جدید طراحی شده است تا به شرکت های تجاری مختلف کمک کند که مخاطبان جدیدی با محتوای موجود به دست آورند و در رابطه با چگونگی ایجاد و خرید تبلیغات روی استوری اینستاگرام انعطاف پذیری بیش تری به این شرکت ها می دهد.
فیس بوک قصد دارد استوری های اینستاگرام را در پلتفرم تبلیغاتی بزرگ خود وارد نماید. و تلاش می کند از مارک ها و برند های مختلفی استفاده کند.
این شرکت (اینستاگرام) امروز به روز رسانی هایی انجام داده است که برای شرکت ها و کسب و کار هایی با اندازه های مختلف این امکان را فراهم می کند تا آسان تر روی این پلتفرم آگهی های تبلیغاتی خود را قرار دهند. این به روز رسانی شامل یک ابزار بار گذاری جدید است که به بازار یابانی که تاکنون استوری های اینستاگرام تولید کرده اند، اجازه می دهد تا آن ها را به عنوان تبلیغات پرداخت شده، برای هدف دیگری به کار گیرند.
تجارت های مختلف اکنون همچنین می توانند از فرمت تبلیغاتی Canvas فیس بوک روی استوری های اینستاگرام استفاده کنند. و علاوه بر این به آن ها اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند تبلیغاتی که در فیس بوک قرار می دادند، در استوری اینتساگرام و شبکه مخاطبان نیز وارد نمایند.
بنا به گفته شرکت اینستاگرام: استوری های اینستاگرام با سرعت زیادی در طول یک سالی که به این اپلیکیشن اضافه شده است، رشد داشته است. به طوری که بیش از 250 میلیون کاربر فعال روزانه و بیش از 50 درصد شرکت های تجاری، در طول یک ماه گذشته روی اینستاگرام، استوری ایجاد کرده اند. این ابزار طراحی شده است تا به برند های مختلف کمک کند که مخاطبان جدیدی با محتوای موجود به دست آورند.
این به روز رسانی همچنین طراحی شده است تا انعطاف پذیری بیش تری را برای تبلیغ کنندگان در ایجاد و خرید آگهی ها در استوری اینستاگرام فراهم آورد. به عنوان مثال، برند هایی که به دنبال تجربه ای جلا داده شده تر و خوش نما تر هستند، می توانند تبلیغات Canvas را انتخاب نمایند که به آن ها این امکان را می دهد که تبلیغاتی به اندازه کل صفحه ایجاد کنند که سریع بارگذاری می شود و بسیار راضی کننده است. و برای برند های با منابع محدود (مانند کسب و کارهای کوچک)، آن ها قادر خواهند بود پست های استوری اینستاگرام سازمانی خود را بارگذاری کنند و با استفاده از ابزار مدیریت تبلیغات ( Ads Manager ) و ویرایش گر قوی (Power Editor )، از پست های خود به عنوان تبلیغات استفاده نمایند.
به عنوان مثال شرکت Mattress brand Casper از فرمت Canvas فیس بوک روی استوری اینستاگرام خود برای تبلیغات اخیر استفاده کرده است. بدین ترتیب از تبلیغات تمام صفحه برای آموزش دادن به مخاطبان خود در رابطه با مزایای محصولاتش و ضمانت آن ها استفاده کرده است. همچنین نظرات مشتریان را نیز به اشتراک گذاشته است.
از سوی دیگر، خرده فروشان گل فروشی شرکت Bouqs تصمیم گرفتند تا از ابزارهای خلاقانه ی دوربین موجود در استوری اینستاگرام مانند فیلترهای صورت، بوم رنگ ها و ابزارهای طراحی برای ایجاد پست هایی در استوری اینستاگرام به طور منظم استفاده کنند و سپس آن را به عنوان یک آگهی تبلیغ نمایند.
تریسی تسهکه (Tricia Teschke)، مدیر ارشد بخش اجتماعی و محتوا شرکت Buoqs.com، گفت: “هدف ما این است که همیشه مشتریان را صادقانه تشویق کنیم و محتوایی را با آن ها به اشتراک بگذاریم، که الهام بخش بوده و به تجربه آن ها می افزاید.” وی همچین گفت: “توانایی نفوذ در آن چه ما می بینیم که به خوبی در استوری های اورگانیک اینستاگرام کار می کند و می تواند به طور موثر و کارآمد تری مخاطبان را به دست آورد، یک ابزار قدرت مند برای تاثیر گذاری روی اجتماع است.”
برای جیل شرمن، سرپرست رسانه های اجتماعی در شرکت DigitasLBi، این مشخصه، قطعاً اینستاگرام را جذاب تر خواهد کرد.
وی گفت: “تبلیغات خوش نما و جلا دار به خصوص در پلتفرم هایی نظیر اینستاگرام و اسنپ چت که در آن عکاسی و محتوای تولید شده اورگانیک حرف اول را می زند، بسیار برجسته خواهد شد.” وی همچنین گفت: “بسیاری معتقدند محتوای بومی برای مدت زمان طولانی بهترین محتوا است و اکنون ما در نهایت می توانیم این استدلال را در اینستاگرام تست کنیم، زیرا تبلیغات خوش نما می تواند سرانجام در کنار داستان های بومی قرار گیرند.”
شروین سو، مدیر فعال اجتماعی در شرکت Essence، گفت که ابزار بارگذاری جدید به ویژه برای کسب و کارهای کوچک جذاب است که برای تلاش های بازاریابی خود، روی اینستاگرام تکیه می کنند.
او گفت: “این یک حرکت هوشمند توسط شرکت اینستاگرام است تا بازاریابان را قادر سازد تا به راحتی محتویای عمودی و بومی را با رابط استوری های خود ایجاد کنند.” وی همچنین افزود: “هر چه مانع ایجاد محتوای مرتبط و بهینه سازی شده کم تر باشد، تبلیغ کنندگان بیش تری جذب می شوند تا از ابزار های تبلیغاتی آن ها استفاده کنند.”
هم اکنون شرکت های مختلف می توانند استوری های اینستاگرام خود را به صورت خودکار به فیس بوک، اینستاگرام و شبکه مخاطبان اضافه نمایند. با این قابلیت به نظر می رسد هدف فیس بوک این باشد که استوری های اینستاگرام را به عنوان بخش مهمی از ترکیب رسانه های بازاریابان در این پلتفرم قرار دهد.
شرکت Procter and Gamble SK-II به تازگی آب را آزمایش کرده است و یک تست تقسیم را انجام داده است تا ببیند چگونه استوری های اینستاگرام در ارتباط با برنامه های Feed آن در فیسبوک و اینستاگرام عمل می کند. شرکت مراقبت از پوست (skincare) نتایج مثبتی را به دست آورده است؛ در تبلیغ و آگاهی محصول جدید خود تحت عنوان Genoptics، توانسته است 13 رتبه ارتقا یابد. همچنین در میان مخاطبان خانم مورد نظر خود در کشور ژاپن که در محدوده سنی 18-54 قرار دارند، توانسته است، افزایش 30 درصدی کسب کند. این افزایش در مقایسه با زمانی است که فقط از اینستاگرام و فیس بوک برای تبلیغ محصول خود استفاده می کرده است و استوری اینستاگرام مد نظر قرار نگرفته بود.
اینستاگرام علاوه بر این که امکان تبلیغات در استوری های اینستاگرام را برای شرکت های تجاری مختلف آسان تر کرده است، همچنین به کاربران اجازه می دهد تا داستان های خود را به طور مستقیم با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این امکان از امروز آغاز می شود؛ کاربران می توانند داستان های خود را به طور مستقیم به اشتراک بگذارند. این کار به سادگی با ضربه زدن به آیکون مستقیم که در پایین و سمت راست اپلیکیشن قرار دارد انجام می شود. با ضربه زدن روی این آیکون، شما می توانید یک دوست یا گروهی از دوستان خود را انتخاب نمایید که می خواهید داستان های خود را به طور مستقیم با آن ها به اشتراک بگذارید. و سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید.