The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus кракен ссылка кракен ссылка kraken darknet kraken darknet кракен зеркало онион кракен зеркало онион. Casibom

معرفی انیمیشن مامورعلی (Ejen Ali)

معرفی انیمیشن Ejen Ali 2016
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمیشن مامورعلی اثری از کشور مالزی است که اولین قسمت آن در آوریل سال 2016 توسط شبکه مالزیایی TV3 منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره انیمیشن Ejen Ali همراه ما باشید.

انیمیشن مامورعلی اثری به کارگردانی اسامه زید یاسین (Usamah Zaid Yasin) است. داستان و فیلمنامه این انیمیشن سریالی نیز توسط اسامه زید یاسین به همراه احمد ایزهام عمر (Ahmad Izham Omar)، شفیق عیسی (Shafiq Isa)، اندی عبدل غنی (Andi Abdol Ghani)، غزالی عمر (Ghazali Omar) و فیکری زینال (Fikri Zainal) و جمعی دیگر از نویسندگان نوشته شده است. فیض حنفیه (Faiz Hanafiah)، عظیمه ازمان (Aziemah Azman) و آندره لوک (Andrea Lok) تهیه‌کنندگی این انیمیشن سریالی را بر عهده داشته‌اند.

همچنین انیمیشن Ejen Ali محصول مشترکی از شرکت WAU Animation و شرکت The Walt Disney Company Pte. Ltd است. ژانر انیمیشن Ejen Ali اکشن، ماجراجویی، کمدی، جاسوسی، علمی تخیلی و هیجان انگیز است و ایدا رحایو یوسف (Ida Rahayu Yusoff)، شفیق عیسی (Shafiq Isa)، نورحیاتی ماسلینی عمر (Noorhayati Maslini Omar) و ازمان زولکیپلی (Azman Zulkiply) به صداپیشگی کاراکترهای این انیمیشن سریالی پرداخته‌اند. در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن Ejen Ali 2016 می‌پردازیم و این انیمیشن علمی تخیلی و اکشن را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

زمان پخش انیمیشن مامورعلی

تعداد قسمت های انیمیشن مامورعلی 39 قسمت بوده که در 3 فصل 13 قسمتی منتشر شده و مدت زمان هر قسمت 21 دقیقه است. زمان پخش فصل اول انیمیشن مامورعلی از 8 آوریل 2016 (20 فروردین 1395) تا 3 مارس 2017 (13 اسفند 1395) بود که توسط شبکه TV3 در مالزی پخش شد. فصل دوم این انیمیشن سریالی نیز از 22 سپتامبر 2017 (31 شهریور 1396) تا 6 مارس 2018 (15 اسفند 1396) از شبکه TV3 پخش شد و فصل سوم آن از 22 ژوئن 2022 (1 تیر 1401) تا 28 ژانویه 2023 (8 بهمن 1401) در شبکه Disney+ Hotstar منتشر شد.

داستان انیمیشن مامورعلی

داستان انیمیشن مامورعلی

در خلاصه کارتون مامورعلی آمده که این انیمیشن اکشن و ماجراجویی درباره پسری 12 ساله به نام علی است که پس از استفاده از سیستم هوشمندی به نام Infinity Retinal Intelligent System (IRIS)، توسط سازمان جاسوسی Meta Advance Tactical Agency (MATA) به یک مامور ویژه تبدیل می‌شود که توانایی انجام حرکات خاصی به کمک کامپیوتر هوشمند دارد. سپس او و عمویش، بکر، در ماموریت‌های MATA شرکت می‌کنند و …

بازیگران انیمیشن مامورعلی

ایده انیمیشن Ejen Ali در سال 2013 توسط شرکت WAU Animation ارائه شد. مراحل ساخت این انیمیشن سریالی دو سال طول کشیده است. گفته می‌شود که قرار بوده این انیمیشن برای پنج فصل ساخته شود اما در نهایت در 3 فصل و یک فیلم سینمایی تولید و پخش شد. فیلم سینمایی Ejen Ali: The Movie دنباله این انیمیشن است که در 28 نوامبر 2019 (7 آذر 1398) در مالزی منتشر شد. انیمیشن Ejen Ali در مجموع برنده 8 جایزه در بخش‌های مختلف از جمله بهترین انیمیشن کوتاه در جشنواره فیلم مالزی شده است. در ادامه با هنرپیشه ‌های انیمیشن مامورعلی و شخصیت‌های این انیمیشن سریالی آشنا شده و مشخصات آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

علی غزالی (Ali Ghazali)

بازیگران انیمیشن مامورعلی

علی غزالی با صداپیشگی ایدا رحایو یوسف، پسری تنبل و مدرسه‌ای است که با پدرش زندگی می‌کند. پدر علی نابغه فناوری از Cyberaya است. علی به طور تصادفی از یک سیستم هوشمند به نام IRIS استفاده می‌کند و از آن به بعد چون این گجت برای اولین بار عنبیه او را اسکن کرده، برای همیشه با تداخل بیومتریک نوری او سازگار شده است. همین موضوع پای علی و پدرش را به یک سازمان جاسوسی به نام MATA باز می‌کند تا به عنوان مامور برای آن‌ها کار کنند. وسایل و گجت‌های علی علاوه بر IRIS، شامل یویو انفجاری، چکمه‌های هوا و لباس مغناطیسی می‌شوند. کایلا کاستیلو (Kylla Castillo) صداپیشگی ورژن انگلیسی این شخصیت را انجام داده است.

بکر (Bakar)

هنرپیشه های کارتون مامورعلی

بکر با صداپیشگی شفیق عیسی، دایی علی، یک مامور مبارز MATA و برادر کوچکتر مادر مرحوم علی است. او دارای بدنی سخت و جنگاوری بسیار عالی بوده و همیشه مراقب علی است. او دستکش‌هایی می‌پوشد که می‌تواند یک سپر پلاسما ایجاد کند تا از حملات دشمن جلوگیری کند. مایکل دی مسا (Michael De Mesa) صداپیشگی ورژن انگلیسی این شخصیت را انجام داده است.

همچنین بخوانید :

آلیسیا چنگ (Alisia Kheng)

خلاصه انیمیشن مامورعلی

آلیسیا با صداپیشگی نورحیاتی ماسلینی عمر، دخترخوانده ژنرال راما و دورگه چینی هندی است. او همکلاسی علی و مامور جوان سازمانی به نام Neuro Pillar است. او برای اولین بار به عنوان Mask Menace معرفی شد که لباس‌های جت بلک و کلاه ایمنی پوشیده و به علی برای شکست دشمنان در بندر کمک می‌کند. آلیسیا در ابتدا از کار در MATA متنفر است و با علی رقابت دارد اما وقتی علی او را از انفجار آزوریوم نجات می‌دهد، نسبت به او نرم‌تر و مهربان‌تر رفتار می‌کند. وسایل و گجت‌های او شامل تیرکمان با توپ‌های فلزی با کاربردهای متفاوت است. لکسی رودریگز (Lexi Rodriguez) صداپیشگی ورژن انگلیسی این شخصیت را انجام داده است.

کوموت (Comot)

ژانر انیمیشن Ejen Ali

کوموت با صداپیشگی ایدا رحایو یوسف، گربه خانگی علی است. او قبلا برای سازمانی به نام Abang Bear کار می‌کرده است و مامور شد تا IRIS را بدزدد اما کوموت به آن‌ها خیانت کرد و این کار را انجام نداد چرا که از اذیت و سواستفاده آن‌ها خسته شده بود. سه سال پیش، به عنوان یک نمونه آزمایشی غیرقانونی، ژنتیک کوموت دستکاری و اصلاح شد که توانایی استتار و حرف زدن به او داده است. آدرهیل باتوسان (Adrhiel Batusan) صداپیشگی ورژن انگلیسی این شخصیت را انجام داده است.

همچنین بخوانید :

ژنرال راما (General Rama)

نمرات انیمیشن مامورعلی

ژنرال راما با صداپیشگی ازمان زولکیپلی، ژنرال خشن MATA و پدرخوانده آلیسیا است. شعار همیشگی او Bertindak Segera به معنی سریعا عمل کنید است که هربار به مامورین MATA دستوری اعمال می‌کند، بلافاصله از این شعار استفاده می‌کند. او هروقت که مامورین در حضورش پرسر و صدا می‌شوند، فریاد می‌زند Dey و این کلمه در سراسر اتاق اکو و تکرار می‌شود. آلیسیا نیز بعدها از این کلمه در آکادمی MATA استفاده می‌کند.  جویی دی لئون (Joey De Leon) صداپیشگی ورژن انگلیسی این شخصیت را انجام داده است.

رضوان (Rizwan)

معرفی انیمیشن Ejen Ali 2016

رضوان با صداپیشگی ازمان زولکیپلی، بهترین مامور در سازمانی به نام Inviso Pillar است. او می‌تواند با پوشیدن یک کلاه، خود را به شخص دیگری مبدل کند. او اغلب با یک چوبک در دهان خود دیده می‌شود و همیشه از چوب گل صدفی به عنوان شلیک آخر خود استفاده می‌کند. دستکش او می‌تواند به طور موقت سیستم عصبی دشمنان را غیرفعال کند. او در فصل دو به MATA خیانت کرده و به سازمانی به نام Numeros پیوست تا با همکاری اونو به فعالیت MATA پایان دهد که البته با شکست مواجه شد. زانجو مارودو (Zanjoe Marudo) صداپیشگی ورژن انگلیسی این شخصیت را انجام داده است.

اونو (Uno)

داستان انیمیشن مامورعلی

اونو با صداپیشگی آزوان وانجی شمسیر (Azuan Wanji Shamsir)، رهبر سازمان جاسوسی Numeros است. بعدها شخص می‌شود که او با نام اصلی دجین (Djin)، رهبر پیشین سازمان جاسوسی Inviso Pillar بوده است. او همچنین مربی رضوان بوده و شایعه شده بود که در اثر انفجار آزوریوم در ماموریت خود علیه تروریست‌ها کشته شده است. او به خاطر غفلت و کوتاهی رهبران سازمان، احساس خیانت کرده و به همین خاطر از MATA کینه به دل گرفته است. اونو می‌تواند با سرعت فوق‌العاده‌ای حرکت کند و هنگام جنگ بسیار چابک بوده و سلاح اصلی او شمشیر پلاسما است. سم میلبی (Sam Milby) صداپیشگی ورژن انگلیسی این شخصیت را انجام داده است.

سایر کاراکترهای انیمیشن Ejen Ali عبارتند از:

  • دوس (Dos) با صداپیشگی نورول رادیا ابراهیم/ کارمن سو (دوبله انگلیسی)
  • ترز (Trez) با صداپیشگی مگات زرین مگات هاشام/ رایان ایگنمان (دوبله انگلیسی)
  • سینکو (Cinco) با صداپیشگی نور مریشا نورول آشیکین/ کایلا کینگسو (دوبله انگلیسی)
  • اوچو (Ocho) با صداپیشگی شفیق عیسی/ ریون ریگور (دوبله انگلیسی)
  • نووه (Nueve) با صداپیشگی ادی باهاری/ فرانکو دی ورا (دوبله انگلیسی)
  • جت (Jet) با صداپیشگی محمد هزیق محمد هیلمی/ آنتونی جنینگز (دوبله انگلیسی)
  • مون (Moon) با صداپیشگی عین حافظ/ آندره اندیسیو (دوبله انگلیسی)
  • ایمان (Iman) با صداپیشگی سالینا سالمی محد علی/ جولیا ورگاس (دوبله انگلیسی)
  • کای (Khai) با صداپیشگی خیرول انور سوندی/ خلیل راموس (دوبله انگلیسی)
  • رودی (Rudy) با صداپیشگی شاهرول ماتنیسام/ آرمو آرموویت (دوبله انگلیسی)
  • میکا (Mika) با صداپیشگی شفیقه ذوالکفلی/ بل گرگوریو (دوبله انگلیسی)
  • روزا (Roza) با صداپیشگی سیهادا هاشام/ دورین سوآباگیو (دوبله انگلیسی)
  • بولات (Bulat) با صداپیشگی محمد عقیل/ گاش دایلی (دوبله انگلیسی)
  • کریس (Chris) با صداپیشگی اقبال مستقیم/ یائل یوزون (دوبله انگلیسی)
  • لئون (Leon) با صداپیشگی محمد ذوالحلی/ گابریل نوئل پورتنی (دوبله انگلیسی)

نقد و نمرات انیمیشن مامورعلی

نقد انیمیشن Ejen Ali

انیمیشن Ejen Ali پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات انیمیشن مامورعلی بدین شرح است: کاربران IMDb امتیاز 8.3 از 10 را به انیمیشن مامورعلی دادند و کاربران گوگل رضایت 93 درصدی از این انیمیشن سریالی علمی تخیلی و اکشن داشتند. در نقد انیمیشن Ejen Ali آمده که این انیمیشن سریالی با شخصیت‌های متنوع و جالب، خط داستانی جذاب و دوبله عالی و دوست‌داشتنی اثری سرگرم‌کننده و دیدنی از کشور مالزی است. گرافیک و کیفیت انیمیشن نسبت به آثار دیگر از مالزی قطعا یکی از بهترین‌ها است اما هنوز جا برای پیشرفت، نسبت به آثار غربی، دارد. همچنین جلوه‌های ویژه شگفت انگیزی در قسمت‌های مبارزه وجود دارد که بسیار جالب توجه است. در مجموع انیمیشن Ejen Ali کارتون جذاب و دوست‌داشتنی است و پیشنهاد می‌شود اگر طرفدار انیمیشن و انیمه هستید، حتما آن را تماشا کنید.

کلام آخر

بررسی کارتون مامورعلی

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی کارتون مامورعلی پرداختیم. این انیمیشن سریالی در ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی، جاسوسی، علمی تخیلی و هیجان انگیز ساخته شده و ایدا رحایو یوسف، شفیق عیسی، نورحیاتی ماسلینی عمر و ازمان زولکیپلی صداپیشگی کاراکترهای این انیمیشن را بر عهده داشتند. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر انیمیشن مامورعلی را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود انیمیشن Ejen Ali را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و شخصیت‌های این انیمیشن اکشن و ماجراجویی چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402