ورود هوش مصنوعی به عرصه شبکههای مجازی سبب پیدایش فناوری و راهکارهای نوینی شده است. در این مقاله از سایت پلازا نگاهی خواهیم داشت بر لیست هوش مصنوعی برای شبکه اجتماعی که پیشنهاد میشود با ما همراه باشید.
بدون تردید استفاده از AI در زمینههای گوناگون سبب آسودگی کار خواهد شد. در این میان اگر تصمیم دارید بخشی از کارهای روزانه خود را به هوش مصنوعی واگذار کنید کافیست که نگاهی به لیست برنامههای مربوط به مدیریت شبکه اجتماعی با هوش مصنوعی داشته باشید تا بتوانید شایستهترین ابزاری که در دنیا وجود داشته است را شناسایی کنید. همچنین باید بدانید که به اطلاعات تکمیلی هر یک از ابزارهای زیر اشاره شده است که این موضوع میتواند روش دانش شخصی شما تاثیرگذار باشد.
فهرست مطالب
هوش مصنوعی برای شبکه اجتماعی
با پایان یافتن توضیحات ابتدایی حال فرصت آن رسیده تا به سراغ معرفی ابزارها برویم. پیش از آغاز این موضوع باید بدانید که بخش VIP یا پرمیوم ابزارهای نامبرده به صورت پولی قابل دستیابی بوده که نسخه رایگان آنها در گوگل یافت نمیشود. امروزه برخی سایتها با موضوعات این چنینی به دنبال کسب درآمد و سوءاستفاده از کاربران هستند که پیشنهاد میشود در این زمینه هشیار عمل کنید.
1. FeedHive مخصوص Web
FeedHive عنوانی برای مدیریت شبکه اجتماعی و سازندگان محتوا میباشد، این ابزار دارای یک ویژگی تقویم محتوا است که میتواند به شما کمک کند پستهای خود را از قبل برنامهریزی و زمان بندی کنید و از حضور مداوم در رسانههای اجتماعی جلوگیری نمایید. علاوه بر این، ابزارهای تجزیه و تحلیلی را برای ردیابی عملکرد پستهای شما و درک آنچه که با مخاطبان شما طنینانداز میشود ارائه میدهد. به طور کلی، FeedHive یک ابزار قدرتمند برای مدیران رسانههای اجتماعی و سازندگان محتوا است که به دنبال سادهسازی گردش کار و بهبود استراتژی رسانههای اجتماعی خود هستند. آن را امتحان کنید و ببینید چگونه میتواند به شما کمک کند تا محتوای رسانههای اجتماعی خود را به سطح بعدی ببرید! هوش مصنوعی میتواند نقش مهمی در بهینهسازی استراتژی رسانههای اجتماعی شما با ارائه بینش و اتوماسیون برای بهبود عملکرد محتوای شما داشته باشد. این میتواند به شما کمک کند تا تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید و فرآیندهای ارسال خود را ساده کنید تا به نتایج بهتری برسید.
2. Buffer مخصوص Web، iOS، Android
ابزاری جذاب که به عنوان، دستیار هوش مصنوعی بر ایجاد زیرنویسهای بصری جذاب و ترکیب هشتگهای محبوب تمرکز خواهد کرد. برای توییتر، به فشردهسازی پیام شما در 280 کاراکتر یا کمتر کمک میکند، تا مطمئن شوید که مختصر و تاثیرگذار است. بافر همچنین به شما این امکان را میدهد که پستهای خود را از قبل برنامهریزی کنید، بنابراین میتوانید تقویم محتوای خود را برنامهریزی کرده و از ارسال ثابت در همه پلتفرمها اطمینان حاصل کنید. این میتواند به شما کمک کند در زمان صرفه جویی کنید و منظم بمانید، به خصوص اگر برنامه کاری شلوغی دارید یا چندین حساب را مدیریت میکنید. به طور کلی، Buffer یک ابزار ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال سادهسازی تلاشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تنظیم محتوای خود برای پلتفرمهای مختلف است. با دستیار هوش مصنوعی و ویژگیهای برنامهریزی آن، میتوانید مطمئن شوید که پستهایتان برای هر مخاطب خاص جذاب، مرتبط و بهینه هستند.
3. Flick مخصوص Web، iOS، Android
Flick ابزاری که به شما کمک میکند تا با جزئیات، تصاویر و هشتگهای خاص را مشخص کنید. همچنین میتوانید زمانی که میخواهید آنها را در کانالهای رسانههای اجتماعی خود پست کنید، برنامهریزی کرده تا محتوای خود را ثابت و جذاب نگه دارید. با ادامه استفاده از Flick’s Content Lab، کتابخانهای از بهترین ایدههای خود را ایجاد خواهید کرد که میتوانید به مرور زمان آن را تغییر دهید. این کار باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما در ارائه محتوای جدید میشود، در حالی که همچنان فالوورهای شما را درگیر و علاقهمند نگه میدارد. به طور کلی، آزمایشگاه محتوای Flick یک ابزار ارزشمند برای سازندگان محتوا است که به دنبال بهبود ثبات، پرورش دنبال کنندگان خود میباشند.
4. Publer مخصوص Web، iOS، Android
Publer ابزارهای تحلیلی را ارائه میدهد تا به شما در نظارت بر عملکرد پستهای رسانههای اجتماعی خود کمک کند. میتوانید تعامل، دستیابی و رشد را در طول زمان دنبال کنید تا ببینید چه چیزی کار میکند و چه چیزی خوب نیست. این رویکرد مبتنی بر داده به شما کمک میکند تا تصمیمات آگاهانهای در مورد استراتژی رسانههای اجتماعی خود بگیرید و محتوای خود را برای حداکثر تأثیرگذاری بهینه کنید. یکی از ویژگیهای برجسته Publer، امکان همکاری یکپارچه با اعضای تیم یا مشتریان است. شما میتوانید وظایفی را تعیین کنید، پیشنویسها را به اشتراک بگذارید و بازخورد دریافت کرده و در این پلتفرم کار کنید که کار با یکدیگر را برای اهداف رسانههای اجتماعی آسان میکند. به علاوه، با قابلیت زمانبندی پستها در چندین پلتفرم (از جمله فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام)، میتوانید گردش کار خود را ساده کنید و در زمان مدیریت حسابهای مختلف به طور جداگانه صرفهجویی کنید. Publer یک ابزار قدرتمند برای مدیریت رسانههای اجتماعی است که در وقت شما صرفه جویی میکند و بهره وری شما را افزایش میدهد. با رابط بصری، تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، ابزارهای تجزیه و تحلیل، و ویژگیهای همکاری، برای هر کسی که به دنبال ارتقای بازی رسانههای اجتماعی خود به سطح بعدی است، ضروری میباشد.
5. ContentStudio مخصوص Web، iOS، Android
عنوان یک ابزار کاربردی دیگر که به شما امکان میدهد که نظارت و مدیریت کاملی روی شبکههای اجتماعی خودتان داشته باشید، این ابزار امکان میدهد با کلیک بر روی نماد تقویم در کنار دکمه اشتراک گذاری، پستها را مستقیماً از فید محتوا برنامهریزی کنید. این به شما امکان میدهد محتوای رسانههای اجتماعی خود را از قبل برنامهریزی کرده و اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم با مخاطبان خود در ارتباط هستید، ContentStudio همچنین یک ویژگی مدیریت محتوا را ارائه میدهد که در آن میتوانید مقالات، ویدیوها و تصاویر مرتبط را از سراسر وب کشف کنید تا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای تازه و متنوع نگه داشتن فید شما بدون نیاز به صرف ساعتها جستجوی محتوا است. در کل، ContentStudio یک ابزار قدرتمند برای ماندن در صدر روندهای صنعت، نظارت بر فعالیت رسانههای اجتماعی و تهیه محتوای جذاب برای مخاطبان میباشد. با رابط کاربر پسند و ویژگیهای جامع خود، میتواند به سادهسازی فرآیند مدیریت رسانههای اجتماعی شما کمک کند و در وقت ارزشمند شما صرفه جویی کند.
6. Taplio مخصوص Web
Taplio ابزاری کاربردی که تجزیه و تحلیلهایی در رابطه با شبکههای اجتماعی به شما ارائه میدهد تا شما در درک عملکرد پستهایتان موفقتر عمل کنید، این دادهها میتوانند استراتژی محتوای شما را مشخص کرده و به شما کمک کنند تا یک برند شخصی قویتر در لینکدین بسازید. در دنیایی که برندسازی شخصی برای رشد شغلی و فرصتها اهمیت فزایندهای پیدا میکند، Taplio ابزار ارزشمندی است که به شما کمک میکند در صنعت خود برجسته شوید و تأثیر بگذارید. با استفاده از Taplio از قدرت ایجاد یک برند شخصی در LinkedIn استفاده نمایید. شبکهسازی نیز در لینکدین بسیار مهم است. با متخصصان صنعت، همکاران و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید تا شبکه خود را گسترش دهید. برای ایجاد روابط و ایجاد تخصص خود، در گفتگوهای درون گروههای LinkedIn مرتبط با صنعت خود شرکت کنید. از کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود برای بهبود دید خود در جستجوها استفاده کنید.
سخن پایانی
معرفی لیست برنامههای مدیریت شبکه اجتماعی با هوش مصنوعی به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در این زمینه به گزینههای بسیار خوبی اشاره شد. حال شما عزیزان میتوانید نسبت به گزینههای نامبرده نقدها و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. با انجام چنین کاری به تکمیل شدن این مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود.