Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

هر آنچه باید از گوشی ناتینگ فون 2a پلاس بدانید

گوشی ناتینگ فون 2a پلاس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برند ناتینگ به تازگی محصول جدید و فوق‌العاده خود را با بروزترین تکنولوژی و روش‌های دنیا طراحی و تولید و روانه بازارهای جهانی کرده ‌است. این محصول گوشی ناتینگ فون 2a پلاس نام داشته و از نظر طراحی تقریبا با نسخه معمولی گوشی ناتینگ فون تفاوت چندانی ندارد. این برند پس از معرفی گوشی ناتینگ فون 2a در ماه مارس سال جاری، فعالیت‌های خود روی این گوشی را پایان نداده و پس از سپری شدن چندین ماه با طراحی و تولید گوشی ناتینگ فون 2a پلاس، ثابت کرد که در زمینه موبایل و وسایل دیجیتال حرفی برای گفتن دارد. گوشی‌های برند ناتینگ با طراحی منحصربه‌فرد خود از سایر برندها، متمایز می‌شوند و گوشی حاضر نیز تا حدودی از همین قواعد طراحی پیروی می‌کند.

لازم به ذکر است که نسخه معمولی 2a در ابتدای کار در رنگ‌های سفید و مشکی روانه بازار شد و پس از استقبال مردم، نسخه ویژه آن با پنل پشتی چند رنگی به بازار عرضه گردید. درست است که Nothing Phone (2a) Plus از نظر طراحی مشابه گوشی ناتینگ فون 2a است، اما در بخش پردازنده، دوربین سلفی و… پیشرفت کرده و در دو رنگ جدید یعنی خاکستری متالیک و مشکی نیز طراحی و تولید شده ‌است. در ادامه این مطلب پلازا، می‌توانید با مشخصات گوشی ناتینگ فون 2a پلاس و ویژگی‌های ‌آشنا شده و اطلاعات لازم را جهت خریداری، کسب نمایید.

فهرست مطالب

مشخصات فنی گوشی Nothing Phone 2a Plus

ویژگی‌هاگوشی ناتینگ فون 2a پلاس
نمایشگر۶.۷ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۱۲
پردازندهدایمنسیتی ۷۳۵۰ پرو
ابعاد۱۶۱.۷x۷۶.۳x۸.۵ میلی‌متر
سیستم عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری Nothing OS 2.6
حافظه/رم۲۵۶ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم
۲۵۶ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت رم
دوربین‌۵۰ + ۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵۰ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۵۰ واتی
قیمتحدود ۳۷۰ یورو

بررسی کامل گوشی ناتینگ فون 2a پلاس

در حال حاضر، ناتینگ فون یکی از پیشرفته‌ترین برند‌های گوشی ‌است که توانسته با ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیر خود، توجه بسیاری از مردم و همچنین بازار گوشی‌های گیمینگ را جلب نماید. این برند با طراحی بسیار جذاب و منحصر به فرد خود به تازگی مدلی جدید، یعنی ناتینگ فون 2a پلاس را به سرتاسر جهان معرفی نموده ‌است. این محصول جدید نیز با ویژگی‌ها و امکانات برتری که دارد، به آسانی توانسته جای خود را در بازار گوشی‌های هوشمند پیدا نماید.

از ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی می‌توانیم به دوربین عالی، صفحه نمایش با کیفیت بالا، عملکرد قوی و باتری ماندگار اشاره کنیم. همچنین لازم به ذکر است که، طراحی زیبا و جذاب این محصول نیز یکی از مهم‌ترین مزایای این گوشی به‌شمار می‌رود. اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند پیشرفته گیمینگ با امکاناتی بی‌نظیر برای خودتان هستید، گوشی ناتینگ فون 2a پلاس می‌تواند یکی از عالی‌ترین گزینه‌ها باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر این گوشی را در زمینه‌های مختلف بررسی کردیم که به شرح زیر است:

مشخصات گوشی ناتینگ فون 2a پلاس

طراحی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس

طراحی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس کاملا جمع‌وجور بوده و با استفاده از یک رابط Glyph، ماژول دوربین به صورت افقی و به شکل کپسول در پست کشیده شده است. جنس فریم و پشت این گوشی از پلاستیک است، اما با توجه به طراحی جذاب و وجود المان‌های مختلف در زیر روکش پشتی، توانسته که آن را از طراحی معمول گوشی‌های هوشمند، متمایز ‌کند. گوشی ناتینگ فون 2a پلاس به وضوح دارای ژن‌های مشترک بسیاری با ناتینگ فون ۲ است اما باید بگوییم که چراغ‌های LED آن‌ها دارای تفاوت‌هایی هستند. چراغ‌های قاب پشتی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس در مقایسه با ناتینگ فون ۲ کمتر شده و نحوه چیدمان دوربین‌ها در پشت گوشی نیز به طور کلی تغییر کرده‌ است.

ناتینگ در این مدل از گوشی‌های خود، چیدمان دوربین‌ها را تغییر داده و با نام The Eyes یا به زبان فارسی چشم‌ها معرفی نموده است؛ دلیل این نام‌گذاری نیز این است که لنزها به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ و طراحی شبیه به چشم‌های انسان به‌وجود آورده‌اند. البته لازم به ذکر است که این نوع طراحی در دنیا موبایل به خصوص موبایل‌های گیمینگ مرسوم نیست، مخصوصا که لنزهای دوربین گوشی ناتینگ فوت 2a پلاس اندکی به میانه قاب نزدیک شده‌ و ظاهری کاملا واقعا عجیب و البته بسیار متفاوت را به وجود آورده‌اند. این که مشخصات فنی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس و مهم‌تر از همه نوع چیدمان دوربین‌ها از نظر شما جذاب است یا نه به سلیقه خودتان بستگی دارد؛ اما به‌طورکلی بسیاری از مردم این طراحی را زیبا ندانسته و معتقد هستند که برند ناتینگ نتوانسته آن طور که باید در مقایسه با گوشی قبلی  خوب عمل کند.

صفحه نمایش

گوشی ناتینگ فون 2a پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با حاشیه‌های بسیار نازک است که یک حفره پانچ در وسط آن قرار گرفته ‌است. در مشخصات فنی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس ذکر شده که این نمایشگر، دارای وضوح فول‌ اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ است و تمامی این ویژگی‌ها با یک اسکنر اثر انگشت ادغام شده ‌است.

یکی از دیگر ویژگی‌های گوشی ناتینگ فون 2a پلاس که این محصول را از دیگر رقبا متمایز می‌کند، همین صفحه نمایش با کیفیت فوق‌العاده آن است. همانطور که گفتیم در طراحی این نوع گوشی‌ از صفحه‌های نمایش AMOLED با رزولوشن بالا استفاده شده که همین موضوع نیز سبب می‌شود تصاویر روشن، واقعی و با کیفیتی به مخاطب نمایش داده‌ شوند.

صفحه نمایش ناتینگ فون 2a پلاس

پردازنده nothing phone 2a

این گوشی در بخش سخت افزار نیز  نسبت به مدل‌های قبلی خود دارای یک ‌سری تغییرات در جهت بهبود و ارتقا ‌است. در این بخش از مشخصات فنی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس از تراشه دایمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مدیاتک استفاده شده‌ است که در برابر تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو مدل معمولی این گوشی، کاملا بهینه‌تر و بهتر است. به بیان دیگر تراشه این گوشی با فرکانس ۳ گیگاهرتز ۱۰ درصد سریع‌تر از تراشه با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز که در مدل معمولی به‌کار رفته، عمل می‌نماید. همچنین نسبت به مدل معمولی پردازنده گرافیکی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس ۳۰ درصد سریع‌تر است.

رم و کارت حافظه

این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت رم حقیقی به همراه ۸ گیگابایت رم مجازی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. یک سیستم خنک‌کننده مایع پیشرفته نیز برای از بین بردن گرما و حرارت موجود درون گوشی در نظر گرفته شده ‌است و منبع تغذیه آن نیز یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۵۰ واتی است.

بخش نرم‌افزار این گوشی بی‌نظیر نیز دارای رابط کاربری Nothing OS 2.6 که کاملا مبتنی بر اندروید چهارده است. لازم به ذکر است که این ویژگی نیز برای دیگر گوشی‌های برند ناتینگ از طریق اپ Nothing Widgets از فروشگاه Google Play نیز در دسترس می‌باشد.

بررسی گوشی ناتینگ فون 2a پلاس

دوربین گوشی ناتینگ فون 2a پلاس

گوشی ناتینگ فون 2a پلاس دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی است که هر کدام از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در پنل جلویی این موبایل نیز یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی نیز تعبیه شده‌است، که اگر بخواهیم با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مدل قبلی این برند مقایسه نماییم، یک پیشرفت فوق العاده محسوب می‌شود. دوربین گوشی ناتینگ فون 2a با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خود هنگام گرفتن عکس‌های سلفی و یا در حین تماس‌های ویدیویی کیفیتی بسیار بالا را برای شما تضمین می‌‌نماید. همچنین لازم به ذکر است که، دوربین‌های گوشی ناتینگ فون 2a پلاس، از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K برخوردار هستند و از دیگر ویژگی‌هایی نرم‌افزارهای پیشرفته همانند Ultra XDR، ضبط حرکت و حالت شب نیز پشتیبانی می‌نماید.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت گوشی ناتینگ فون 2a پلاس در بازار هند، با کانفیگ ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از ۲۷۹۹۹ روپیه شروع می‌شود و در نهایت برای این گوشی گیمینگ به مبلغ ۲۹۹۹۹ روپیه برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌رسد. همچنین این محصول با مشخصات ذکر شده مشابه در بازارهای ایالات متحده و اروپا با قیمتی نزدیک به ۳۷۰ یورو به فروش می‌رسد.

ویژگی‌های این گوشی، کیفیت ساخت، عملکرد و دیگر عوامل با قیمت ناتینگ فون 2a پلاس رابطه مستقیم دارند؛ به عنوان مثال صفحه نمایش باکیفیت بسیار بالا، دوربین‌های فوق‌العاده و عمر باتری در بازه زمانی طولانی از ویژگی‌هایی هستند که ممکن است این تفاوت قیمت گوشی‌ ناتینگ فون 2a پلاس را توجیه ‌نماید. همچنین، لازم به ذکر است که قیمت این گوشی‌ ممکن است در بازارهای مختلف سرتاسر کشور و یا جهان و بر اساس تغییرات ارزی هر کشور و شرایط بازار متفاوت باشد. با توجه به نکته گفته شده قبل از خرید گوشی، بهتر است که قیمت گوشی ناتینگ فون 2a پلاس در فروشگاه‌های مختلف ابتدا بررسی کرده و پس از آگاهی یافتن به تمامی نکات و اطلاعات نسبت به خرید اقدام نمایید تا بتوانید در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید.

دوربین گوشی ناتینگ فون 2a پلاس

سخن نهایی

گوشی ناتینگ فون 2a پلاس با طراحی بسیار زیبا، امکاناتی بی‌نظیر و از همه مهم‌تر قیمتی مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال یک گوشی هوشمند باکیفیت هستند. همچنین دیگرمدل‌های این خانواده نیز، جزو بهترین گزینه‌های موجود در بازار جهت خرید تلفن هوشمند هستند که هر کدام با دربرداشتن ویژگی‌ها و مشخصات فنی منحصر به فرد که فقط برای خود آن ها است، به راحتی توانسته‌اند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید و طرفداران زیادی پیدا کند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402