معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

بهترین بازی های کمدی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید باورش برای گیمرها کمی سخت باشد که در صنعت بازی، عناوینی وجود دارد که فارغ از سرگرمی می‌توانند لحظات خنده‌داری را برای آنها تداعی کنند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به لیست بهترین بازی های کمدی. پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

اگر تصمیم دارید در کنار اجرای بازی‌های کامپیوتری، مقداری هم لحظات مفرح را تجربه کنید پیشنهاد می‌شود به سراغ بازی‌های Comedy بروید. در این زمینه شاید مورد مناسبی به ذهن‌تان خطور نکند ولی باید بدانید که در این زمینه سایت پلازا لیست خوبی را برایتان درنظر گرفته است که به آسانی می‌توانید با تعدادی از بهترین بازی های کمدی کامپیوتر آشنا شوید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های کمدی

تقسیم عناوین در سبک و سیاق‌های گوناگون انجام می‌گیرد که متاسفانه در این ژانرها سبک کمدی وجود نداشته است. یعنی زمانی که کاربر بخواهد با یک بازی خنده دار مواجه شود باید شخصا به جستجو بپردازد تا در پایان بتواند یک بازی کمدی را پیدا کند. در این زمینه مقاله مفیدی را برایتان درنظر گرفته‌ایم که کار شما را بسیار ساده‌تر خواهد نمود. انتخاب هر یک از بازی‌های زیر براساس نظرات سایت‌های مطرح جهانی صورت گرفته است که این مورد می‌تواند شما را به معنای واقعی کلمه با بهترین‌های این سبک آشنا کند.

۱. بازی Untitled Goose Game

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

بازی Untitled Goose Game یک بازی ویدیویی که در آن شما نقش یک اردک شیطانی را بازی می‌کنید که در یک شهر کوچک برای ایجاد هرج و مرج و زحمت برای مردم شهر، اقدامات مختلفی انجام می‌دهد. این بازی به لحاظ گرافیک و مکانیک خنده‌دار و جذاب است و باعث خنده و سرگرمی بازیکنان می‌شود. همچنین، بازی حاوی چالش‌های مختلف و پازل‌های شگفت‌انگیز است که برای حل کردن آن‌ها به خلاقیت و استراتژی نیاز دارید.

هدف اصلی بازی تکمیل لیستی از وظایفی است که به شما داده می‌شود که از ناکجاآباد ظاهر می‌شود. این وظایف از سرقت یک کالای خاص از یک مکان خاص تا ایجاد هرج و مرج در مناطق خاصی از روستا را شامل می‌شود. همانطور که وظایف را کامل می‌کنید، قفل مناطق جدیدی را برای کاوش و چالش‌های جدیدی برای غلبه بر آن باز می‌کنید. بازیکنان می‌توانند از انواع توانایی‌های غاز برای حرکت در دهکده استفاده کنند، از جمله دست و پا زدن، بال زدن، و بوق زدن برای پرت کردن حواس یا ترساندن روستاییان. گیم پلی مبتنی بر فیزیک بازی به شما اجازه می‌دهد تا راه حل‌های خلاقانه‌ای را برای کارهایی مانند کشیدن اشیا به اطراف، دستکاری محیط و استفاده از محیط اطراف به نفع خود ارائه دهید.

۲. بازی Goat Simulator 3

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

در این بازی خنده‌دار، شما در نقش یک بز کوچک قرار خواهید گرفت که به‌طور آزاد در یک شهر و بخش‌های مختلف دیگر از جهان جابجا می‌شود و شیطنت‌های بی‌شماری انجام می‌دهد. این بازی شامل مواردی همچون پرتاب کردن اشیا، تخریب خودروها، پرش بر روی ساختمان‌ها و حتی رفتن به فضا است. بازی Goat Simulator 3 با گرافیک سه بعدی و محیط زیبا و خنده‌دار خود، برای سرگرمی مناسب است. این عنوان یک کمدی کم‌نظیر و خنده‌دار بوده که در آن هر چیزی ممکن است اشتباه پیش برود. بازی Goat Simulator 3 نشان می‌دهد که واقعاً هیچ محدودیتی برای دنیای حواس پرت و شگفت انگیز بازی‌های ویدیویی وجود ندارد.

بازیکنان می‌توانند محیط جهان باز بازی Goat Simulator 3 را کاوش کنند و هر کجا که می‌روند باعث هرج و مرج و شیطنت می‌شوند. این بازی دارای طیف گسترده‌ای از اشیاء و موانع برای تعامل است، از وسایل نقلیه گرفته تا بشکه‌های انفجاری و عابران پیاده ناآگاه. بازیکنان می‌توانند از توانایی‌های منحصربه‌فرد بز، مانند زبانش که می‌تواند به اشیاء بچسبد برای ایجاد ویرانی بیشتر استفاده کنند. این بازی بازیکنان را تشویق می‌کند تا راه‌های جدیدی را برای ایجاد تخریب بیابند، بازیکنان می‌توانند چالش‌ها را تکمیل کنند و قفل بزهای جدید با توانایی‌های مختلف را باز کنند و بر ارزش تکرار بازی بیفزایند.

۳. بازی Saints Row IV

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

بازی Saints Row IV یک بازی اکشن و ماجراجویی که توسط شرکت Volition، Inc توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شد. این بازی دنباله‌ای برای بازی Saints Row: The Third است و در آن شما نقش رئیس گروه باند خود را بازی می‌کنید که به عنوان رئیس جمهور زمین انتخاب می‌شود. در این بازی، شهر Steelport توسط یک نیروی فضایی مهاجم مورد حمله قرار گرفته است و شما بیشتر وظایف خود را به صورت مأموریت‌های اصلی و فرعی انجام خواهید داد تا شهر و دنیا از این نیروی فضایی آزاد شود.

بازی Saints Row IV برخوردار از گرافیک خوبی و تجربه‌ی خنده‌دار بسیار جذابی است که شما را به یک سفر ماجراجویانه در دنیای خیالی و مبارزات جالب و خلاقانه می‌برد. هرج و مرج و ضرب وشتم Saints Row را با باندهای رقیب، مقامات فاسد و حتی مهاجمان بیگانه تجربه کنید. از توانایی‌های مافوق بشری خود برای جهش در ساختمان‌های بلند، پرتاب ماشین‌ها و انجام حملات ویرانگر بر روی دشمنان خود استفاده کنید. اسلحه بزرگ خود را بردارید، سوار یک ماشین آینده نگر شوید و آماده شوید تا جهان را به ظالمانه‌ترین شکل ممکن نجات دهید. Saints Row یک سواری وحشیانه است که شما را به خنده، وادار می‌کند. و باعث می‌شود ماموریت‌های جالبی را به پایان برسانید.

۴. بازی Overcooked

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

Overcooked 2 یک بازی ویدیویی چند نفره و استراتژیک که توسط استودیو Ghost Town Games توسعه یافته است. در این بازی، شما و دوستان خود در نقش آشپزانی قرار می‌گیرید که باید در آشپزخانه مشغول به طبخ غذاهای مختلف شوید. اما امری که این بازی را بسیار خنده‌دار می‌کند، تعاملات خنده‌دار و هماهنگی بی‌نظیری است که باید بین شما و هم‌تیمی‌هایتان انجام دهید.

این بازی، با الگوهای مختلفی از بازی‌های آشپزی در هر مرحله، چالش‌های مختلفی را برای شما ارائه می‌دهد و شما باید با همکاری و هماهنگی مناسب، آشپزخانه را به روال خود و در زمان محدود آشپز ماجرایی، رژیم طبخ، آشپز سرپرست و غیره تنظیم کنید. این یک تجربه پر هرج و مرج و خنده‌دار می‌باشد. سعی کنید در این آشپزخانه‌های عجیب با دوستان خود بصورت هماهنگ عمل کنید تا در نهایت به هدف نهایی برسید. Overcooked بیشتر یک بازی تیمی و سرگرم‌کننده است و با دوستانتان بازی می‌کنید، اما اگر خودتان بازی کنید هم خیلی سرگرم‌کننده است. این بازی می‌تواند به شما لحظات خوشی را هدیه کند، به ویژه اگر به درستی توانایی هماهنگی و همکاری با دوستانتان را داشته باشید.

۵. بازی Gang Beasts

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

Gang Beasts یک بازی مولتی‌پلیر آرکید محبوب بوده که توسط شرکت Boneloaf توسعه یافته است. در این بازی، بازیکنان به عنوان کاراکترهای کارتونی شبیه به جنگجویان شکل‌دار، با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا آخرین بازمانده‌ی بازی شوند. این بازی به شکل خنده‌دار و جذابی طراحی شده است و باعث می‌شود تا لحظات خنده‌داری را تجربه کنید. اگر به دنبال یک بازی آرکید و کمدی هستید، قطعا Gang Beasts یک گزینه بسیار خوب برای شما خواهد بود.

بازیکنان شخصیت‌های قابل تنظیم را کنترل می‌کنند که باید در حالت‌های مختلف بازی با یکدیگر مبارزه کنند، مانند حالت Gang که بازیکنان در مقابل یکدیگر متحد می‌شوند یا حالت Wave که در آن بازیکنان باید در برابر امواج دشمنان زنده بمانند. سیستم مبارزه‌ای مبتنی بر فیزیک بازی، طیف گسترده‌ای از لحظات خنده‌دار و غیرقابل پیش‌بینی را امکان‌پذیر می‌سازد؛ زیرا بازیکنان سعی می‌کنند یکدیگر را از روی تاقچه‌ها، داخل ماشین‌های خطرناک پرتاب کنند یا به سادگی با مشت به حریفان خود ضربه بزنند. Gang Beasts با گیم پلی پر هرج و مرج خود، انتخابی عالی برای تجربه یک بازی سرگرم‌کننده است.

۶. بازی South Park: The Stick of Truth

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

به عنوان یکی از اعضای تیم Cartman، شما وظیفه دارید ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف را در کنار شخصیت‌های محبوبی مانند Stan، Kyle، Kenny و Butters انجام دهید. برای کاوش در شهر عجیب و غریب South Park آماده شوید، با چهره‌های آشنا مانند آقای Garrison، Randy Marsh و Towelie تعامل داشته باشید و ماجراجویی‌های ظالمانه‌ای را آغاز کنید که باعث می‌شود لحظات خنده‌دار و جذابی را تجربه نمایید.

هر ماموریت در این بازی چالش‌ها و لحظات فان و کمدی مخصوص به خود را داراست و با پیشروی بیشتر در بازی می‌توانید از یک گیم عالی لذت ببرید. بنابراین، آماده شوید، خود را برای اتفاقات غیرمنتظره آماده کنید و برای پیوستن به تیم کارتمن در این تجربه بازی فراموش نشدنی مراحل را یکی پس از دیگری ادامه دهید، به طور کلی، South Park: The Stick of Truth عنوانی است که مرزها را جابجا می‌کند.

۷. بازی +Accounting

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

یک بازی کمدی و خنده‌دار بوده که توسط استودیوی Crows Crows Crows توسعه یافته است. در این بازی، شما به عنوان یک حسابدار در دنیای مجازی وارد می‌شوید و با موجوداتی عجیب و غریب روبرو خواهید شد که به شما وظایف مختلفی را محول می‌کنند. بازی +Accounting با داستان‌های عالی و شخصیت‌های جذاب، به شما تجربه‌ای جالب و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد.

گرافیک با کیفیت و صداگذاری فوق العاده باعث می‌شود که احساس واقعیت بهتری داشته باشید و از یک بازی مهیج و خنده‌دار لذت کافی را ببرید، سفری خنده‌دار را آغاز کنید، در حالی که از طریق وظایف پوچ به بازی ادامه می‌دهید و با شخصیت‌های عجیب و غریب دنیای حسابداری ارتباط برقرار می‌کنید. از شوخ طبعی و منطق خود برای حل پازل‌ها و کشف اسرار پنهان در دیوارهای دفتر استفاده کنید. در نظر داشته باشید هر عملی عواقبی دارد و شیاطینی که احضار می‌کنید ممکن است همیشه دوستانه نباشند. آیا می‌توانید از هرج و مرج جان سالم به در ببرید و زنده بمانید یا برای همیشه در ماجراجویی گرفتار خواهید شد.

۸. بازی Portal 2

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

تصور کنید که در یک مرکز تحقیقاتی گیر کرده‌اید که فقط ربات‌های شرکت در آن قرار دارند، مدام نظرات بدی می‌دهند و در حالی که سعی می‌کنید فرار کنید، شما مسخره می‌کنند. این عنوان مثل حضور در یک فیلم کمدی است که تنها کاراکترهای آن ماشین‌های طعنه‌آمیز و شوخ طبع هستند.

گلادوس با رفتار سرد، حس شوخ طبعی تیره و مهارتش در دستکاری احساسات بازیکن، شخصیتی نمادین است. حضور او در بازی مانند یک نیروی بدخواه خودنمایی می‌کند و به طور مداوم بازیکن را به چالش می‌کشد. چیزی که گلادوس را به شخصیتی جذاب تبدیل می‌کند، پیچیدگی او می‌باشد. در حالی که ممکن است او یک ماشین بی‌عاطفه باشد که قصد کشتن شما را دارد، اما لحظاتی وجود دارد که انسانیت او از بین می‌رود و حس تلخی و تنهایی را آشکار می‌کند که به شخصیت او عمق می‌بخشد. این دوگانگی او را به یک حریف ترسناک و یک شخصیت غم انگیز تبدیل می‌کند و پویایی قانع کننده‌ای ایجاد می‌کند که بازیکنان را در طول بازی درگیر نگه می‌دارد.

۹. بازی Human: Fall Flat

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

Human: Fall Flat یک بازی ویدیویی چند نفره که به طرز جالب و خنده داری طراحی شده است. در این بازی، شما در نقش یک شخصیت بامزه با قدرت و فیزیکی عجیب و غریب قرار می‌گیرید و باید به وسیله حرکات و کنترل قدرتمند جسم خود معماهای مختلف را حل کنید. این بازی با گرافیک ساده اما جذاب و محیط‌های بازی منحصربه فرد، تجربه‌ای نوآورانه و عالی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند و مخاطبان خود را به خنده و سرگرمی می‌کشاند.

با تمرکز بر خلاقیت و حل مسئله، بازیکنان تشویق می‌شوند تا خارج از چارچوب فکر کنند و راه حل‌های خلاقانه‌ای برای چالش‌های ارائه شده در هر سطح ارائه دهند. طراحی پایان باز بازی طیف وسیعی از رویکردها و استراتژی‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد و به ارزش تکرار اضافه می‌کند و بازیکنان را ساعت‌ها درگیر می‌کند. گرافیک جذاب Human Fall Flat و سبک هنری عجیب و غریب، فضایی متنوع را ایجاد می‌کند و طبیعت کلی سرگرم‌کننده و سبک بازی را افزایش می‌دهد.

۱۰. بازی Surgeon Simulator

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر کمدی برای اوقات فراغت

Surgeon Simulator یک بازی شبیه‌ساز جراحی است که در آن شما در نقش یک جراح قرار می‌گیرید و باید عمل‌های جراحی مختلف را انجام دهید. اما چیزی که این بازی را خاص و خنده‌دار می‌کند، این است که کنترل کردن ابزارهای جراحی بسیار دشوار و جالب می‌باشد و اغلب باعث وقوع واقعات طنزآمیز و غیرمنتظره می‌شود.

این بازی به وسیله‌ی Bossa Studios توسعه داده شده است و تجربه‌ی متفاوتی از بازی‌های شبیه‌ساز جراحی را ارائه می‌دهد. Surgeon Simulator با گیم پلی خنده‌دار مبتنی بر فیزیک، بازیکنان را به چالش می‌کشد تا با پوچ‌ترین ابزارها، از چکش گرفته تا اره برقی، عمل جراحی انجام دهند. آیا می‌توانید با روش‌های غیر متعارف و مهارت‌های عجیب خود جان انسان‌ها را نجات دهید؟ این عنوان دارای قابلیت‌های بسیاری می‌باشد که در هنگام شروع بازی می‌توانید از تمامی آنها استفاده نمایید.

سخن پایانی

با پایان یافتن توضیحات مربوط به معرفی بهترین بازی کمدی کامپیوتر حال فرصت آن رسیده تا به سراغ نصب و تجربه آنها بروید. شما عزیزان در این زمینه می‌توانید به ما نیز کمک نمایید. با ارسال عناوین مدنظر خود می‌توانید سایر بازی‌هایی که از قلم نویسنده جا مانده است را در قالب یک پیشنهاد ارسال نمایید تا در بروزرسانی‌های بعدی مقاله به لیست مربوط اضافه شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402