Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

آیا سرفیس مایکروسافت ارزش خرید دارد؟

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خرید سرفیس برای کسانی که قصد دارند کارهای ادیت فیلم و تصویر را دنبال کنند، یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانند در هنگام خرید لپ تاپ یا تبلت اتخاذ کنند. مهم نیست که قصد دارید با خرید سرفیس برنامه نویسی کرده و یا تسک‌های دشواری مانند رندر گرفتن را پیش ببرید. سرفیس‌ها از نظر سخت‌افزاری و قدرت اجرای نرم‌افزارها بسیار قدرتمند هستند، ولی در عوض، معایبی مانند قیمت بالای لوازم جانبی سبب می‌شود بسیاری از افراد، نتوانند از آنها برای انجام کارهای خود استفاده کنند. امروز در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی سرفیس‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم و نگاه کنیم آیا ارزش خرید را دارند یا خیر؟

بررسی مزایای مایکروسافت سرفیس

مایکروسافت سرفیس‌ها فارغ از اینکه کدام یک از مدل آن را قصد دارید خریداری کنید، مزیت‌های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اولین و اصلی‌ترین مزیت خرید مایکروسافت سرفیس، استفاده از صفحه تاچ بسیار قدرتمند است که توسط شرکت پیکسل تولید می‌شود و می‌توانید با استفاده از قلمی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، تمامی کارهای خاص مانند ادیت تصویر و فیلم را در بالاترین سطح انجام دهید. از سوی دیگر ویندوزهایی که برای محصولات سرفیس روانه بازار می‌شوند، به صورت اختصاصی برای سرفیس ‌ها می‌باشند و با خیالی آسوده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند آفیس 365 که بر روی آن نصب شده استفاده می کنید.

سخت افزار قوی و نگهداری شارژ بالا

از نظر سخت‌افزاری اگر بخواهیم به خرید سرفیس‌ نگاه کنیم، مایکروسافت همیشه این ایده را داشته که در تولید تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های سرفیس، از بهترین و قوی‌ترین سخت‌افزارها استفاده کند. به همین دلیل است که تمامی محصولات سرفیس را با نسل جدید پردازنده‌ها و رم‌های خاص مشاهده می‌کنید. این مسئله زمانی تکمیل می‌شود که سرفیس‌ها را با قوی‌ترین باتری‌های داخل بازار می بینید که سبب می‌شود کاربران بتوانند بیشتر از ۱۶ ساعت و به صورت مستمر با این محصولات کار کنند. کاربران می‌توانند در هر شرایطی که هستند، نسبت به تعویض هاردهای اس‌اس‌دی سرفیس اقدام کرده و این کار نیاز به حضور یک متخصص ندارد. دکمه‌ای بر روی سرفیس‌ها قرار دارد که با فشار دادن آن، هارد جدا شده و شما می‌توانید  هارد جدید را  به  دستگاه اضافه کنید.

ساختار شیک و جذاب در کنار سبک بودن سرفیس ها

یکی از عمده‌ترین دلایل خرید سرفیس، طراحی بسیار جذاب آن است که سبب می‌شود کاربران متعددی به دلیل لاکچری بودن این محصولات، نسبت به خرید آنها رغبت پیدا کنند. ایده اصلی تولید سرفیس، قابل حمل بودن تمامی محصولات این شرکت است که سبب می‌شود بتوانید در هر شرایط و هر مکانی از آن استفاده کنید. طراحی سرفیس به نحوی است که وزن آن به زیر یک کیلو می‌رسد و نیازی به داشتن کیبورد چسبیده به دستگاه وجود ندارد. وجود قلم‌های نسل ۲ سرفیس سبب شده که طراحی این محصولات، نسبت به تمامی دستگاه‌های موجود در دنیا متمایز باشد

ویژگی دو در یک بودن مایکروسافت سرفیس

امروزه بسیاری از افراد، سرفیس‌ها را تنها یک تبلت قلمداد نمی‌کنند و با اضافه کردن کیبوردهای کاربردی، می‌توانید از آنها به عنوان لپ تاپ نیز استفاده کنید. این ویژگی که از آن به عنوان کاربرد یک در دو یاد می‌شود، سبب می‌شود با خرید یک تبلت، ویژگی‌های لپ‌تاپ را نیز در اختیار داشته و در هر نقطه‌ای از دنیا کارهای خود را دنبال کنید. به همین دلیل بسیاری از مجری‌های تلویزیونی و افرادی که نیاز دارند به صورت مستمر با کامپیوتر کار کنند، سرفیس‌ها را به لپ‌تاپ ترجیح می‌دهند. اگر شما هم قصد دارید کارهای پیچیده‌ای مانند ادیت فیلم و ویدیو را به صورت مستمر انجام بدهید، ولی نیاز به دستگاه‌هایی دارید که باید همیشه در اختیار شما باشند، ما سرفیس پروها را معرفی می‌کنیم:

معایب مایکروسافت سرفیس

مانند تمامی دستگاه‌های کامپیوتری، سرفیس‌ها خالی از عیب نبوده و باید بر اساس معیارهایی که برای خرید سرفیس در نظر دارید، بررسی کنید که آیا انتخاب سرفیس مناسب شما می‌باشد یا نه. اصلی‌ترین و مهم‌ترین عیب سرفیس‌ها قیمت بالای آن نسبت به دیگر محصولات است که همین مسئله سبب می‌شود شما به عنوان یک کاربر نتوانید دستگاه مد نظر خود را خریداری کنید. البته به غیر از بحث قیمت، محدود بودن محصولاتی که ارائه می‌شود نیز می‌تواند یکی از معایب سرفیس در نظر گرفته شود.

سرفیس ایرانیان همراه شما در خرید سرفیس

اگر قصد خرید سرفیس با قیمت مناسب و گارانتی مطمئن را دارید، ما به شما شرکت سرفیس ایرانیان را پیشنهاد می‌کنیم که دارای دو شعبه فعال در مرکز خرید پایتخت و پاساژ رضا ولیعصر می‌باشد که تا به امروز توانسته به یکی از معتبرترین شرکت‌هایی تبدیل شود که  بهترین محصولات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرفیس ایرانیان یکی از اولین وارد کنندگان محصولات سرفیس به داخل کشور بوده و حتی می‌توانید محصولات جدیدی که توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شوند را توسط این مجموعه پیش سفارش کنید. ارائه خدمات پس از فروش مناسب همراه با قیمت مقرون به صرفه، سبب شده سرفیس ایرانیان امروزه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سرفیس برای شما کاربران عزیز باشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402