Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

گوشی شیائومی مدل Redmi 13 5G + قیمت و مشخصات

گوشی ردمی 13 5G
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی ردمی 13 5G با قیمت زیر ۲۰۰ دلار به بازار جهانی عرضه شده و جزو گوشی‌های میان‌رده‌ی ارزان‌قیمت بازار است، اگر می‌خواهید شاهد بررسی Redmi 13 5G باشید، در ادامه ما را همراهی کنید.

در حال حاضر بازار گوشی‌های میان رده از جمله پر تراکم‌ترین بازار گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود و به همین دلیل است که کمپانی‌های سازنده نیز تنوع بسیار بالایی را در این زمینه به ارمغان آورده‌اند و همین موضوع موجب گیج شدن افراد خواهد شد. گوشی Redmi 13 5G که به تازگی توسط کمپانی شیائومی عرضه شده، یکی از گوشی‌های تازه وارد و از جمله بهترین گوشی‌های میان رده بازار است. در این مطلب پلازا به معرفی این موبایل خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی Redmi 13 5G

ویژگی‌هاگوشی ردمی 13 5G
نمایشگر۶.۷۹ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۶۰
پردازندهاسنپدراگون ۴ نسل ۲ AE
ابعاد۱۶۸.۶x۷۶.۳x۸.۳ میلی‌متر
سیستم عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری HyperOS
حافظه/رم۱۲۸ گیگابایت / ۶ گیگابایت رم
۱۲۸ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم
۲۵۶ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم
دوربین‌۲ + ۱۰۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتری۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۳۳ واتی
قیمتحدود ۲۰۰ یورو

بررسی گوشی ردمی ۱۳ 5G

به‌طور‌کلی گوشی‌های ردمی به‌علت طراحی خوب، قیمت مناسب و امکاناتی که در اختیار قرار می‌دهند محبوب بوده و طرفداران زیادی نیز در ایران دارد. برای مثال یکی از پرطرفدارترین مدل‌های این گوشی در ایران ردمی نوت ۱۳ پرو است.

اگر به فکر خرید یک گوشی میان رده جدید هستید که حداقل چند سال برای شما کار کند و خیالتان راحت باشد. گوشی ردمی 13 5G می‌تواند یک گزینه مطمئن و عالی برای شما باشد. همچنین قیمت Redmi 13 5G نیز چندان بالا نبوده و دست شما باز خواهد بود.

طراحی گوشی ردمی 13 5G

طراحی گوشی ردمی 13 5G

گوشی Redmi 13 5G شباهت کمی زیادی به گوشی‌های آیفون دارد که این اتفاق به‌لطف طراحی ماژول‌های دوربین در قسمت پشتی اتفاق افتاده است. این دوربین‌ها در یک قسمت مستطیلی و به‌صورت منظم همچون آیفون قرار گرفته‌اند. قسمت پشتی این گوشی از جنس پلاستیک براق ساخته شده است که جلوه خاصی را به قسمت پشتی گوشی می‌دهد. در قسمت جلو نیز از شیشه برای ساخت آن استفاده کرده‌اند که توسط محافظ گوریلا گلس حفاظت می‌شود. همانند دیگر گوشی‌های میان رده، فریم نیز از پلاستیک مات ساخته شده است.

با بررسی Redmi 13 5G متوجه شدیم که نسبت بدنه به صفحه‌نمایش این گوشی نیز تقریبا ۸۹ درصد است که موجب شده این گوشی لبه های باریکی داشته باشد که در هنگام استفاده ممکن است اصلا به چشم نیاید و این موضوع شما عزیزان را اذیت نکند. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، طلایی و آبی اقیانوسی تولید شده است. ترکیب این رنگ‌ها روی پلاستیک براق موجب شده است که گوشی در دستان شما زیبایی خاصی داشته باشد و توجه دیگران را به شما جلب می‌نماید، مخصوصا اگر رنگ طلایی را انتخاب نمایید.

صفحه‌ نمایش ردمی 13 5G

گوشی Redmi 13 5G از یک صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچی برخوردار است که پنل آن از نوع امولد خواهد بود. این صفحه‌نمایش توانایی این را دارد تا تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در اختیار شما عزیزان قرار دهد و تصاویر با کیفیتی را به‌وجود می‌آورد. این صفحه ‌نمایش در قسمت نور‌دهی نیز عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهد. ردمی ۱۳ 5G می‌تواند حداکثر تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی تولید کند که برای استفاده در زیر نور خورشید بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. این گوشی در قسمت روشنایی از رقبای خوب عملکرد بهتری دارد.

همچنین این گوشی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی نیز برخوردار است که برای فیلم دیدن و بازی کردن بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. البته به شما این امکان داده شده تا برای صرفه‌جویی در مصرف باتری رفرش ریت را رو ۶۰ هرتز نیز تنظیم نمایید. البته باید اشاره کرد که این گوشی از استاندارد‌های تصویر مانند دالبی ویژن و HDR پشتیبانی نمی‌کند که یک نمره منفی برای این گوشی به‌حساب می‌آید؛ زیرا در حال حاضر بیشتر گوشی‌های موجود در بازار به این استاندارد مجهز شده‌اند و انتظار می‌رفت در این گوشی نیز دیده شود.

پردازنده Redmi 13

گوشی Redmi 13 5G عملکرد مناسبی نیز در بخش پردازشی دارد. اگر یک موبایل برای بازی میخواهید بدون شک گوشی ردمی 13 5G می‌تواند یک گزینه مناسب و عالی برای شما عزیزان باشد و می‌توانید به‌راحتی و با خیالی آسوده این گوشی را تهیه نمایید. این گوشی از پردازنده‌ اسنپدراگون ۴ نسل ۲ AE استفاده کرده است. یک پردازنده ۴ نانومتری و هشت هسته‌ای که یک تراشه میان رده محسوب می‌شود و عملکرد قابل‌قبولی را در تست‌های مختلف از خود نشان داده است و در مقایسه با رقبا عملکرد بهتری دارد.

از هشت هسته تشکیل‌دهنده دو هسته آن از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و شش هسته دیگر آن از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. شش هسته دوم کم قدرت‌تر بوده و مصرف کمتری دارند و برای کار‌های روزانه عالی هستند. همچنین این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno 613 بهره برده است.

رم و حافظه داخلی

گوشی Redmi 13 5G در بخش رم و حافظه نیز عملکرد مناسب و قابل‌ قبولی را از خود نشان داده است. از آنجایی که این گوشی میان رده است، منطقی نیست که انتظار بسیار بالایی از این گوشی داشت و بهتر است که توقع خود را کمی کاهش دهید. این گوشی از حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. این میزان حافظه برای نصب برنامه‌های مورد‌ نیاز و ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های شما کافی خواهد بود و مشکلی در این زمینه دیده نمی‌شود. البته که در قسمت فیلم‌برداری ممکن است که حافظه دردسر‌ساز شود.

عملکرد گوشی در بخش رم نیز قابل‌قبول از و از میزان حافظه قابل‌ قبولی برخوردار است که موجب سریع‌تر شدن گوشی شده و این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت همزمان چندین برنامه را بدون مشکل اجرا کنید. این گوشی از رم ۶ گیگابایتی در حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ و ۸ گیگابایت در حافظه ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. البته باید اشاره داشت که این گوشی میان رده از حافظه خارجی نیز پشتیبانی می‌کند تا بتواند مشکلات شما در بخش حافظه را به‌طور‌ کلی از بین ببرد. این گوشی توانایی دارد تا از حافظه خارجی تا حجم یک ترابایت پشتیبانی کند که می‌توانید فایل‌های خود را در آن ذخیره نمایید.

بررسی گوشی Redmi 13 5G

دوربین گوشی ردمی 13 5G

گوشی Redmi 13 5G عملکرد مناسبی در بخش دوربین دارد. اگر شما شخصی هستید که از عکاسی لذت می‌برید و دوست دارید که لحظات مختلف خود را عکاسی کنید این گوشی می‌تواند گزینه میان رده عالی برای شما عزیزان باشد تا عکس‌های خوبی بگیرید. در قسمت پشتی این گوشی از دوربین‌های سه گانه استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی از نوع واید بوده و ۱۰۸ مگاپیکسلی است. دوربین دوم دارای لنز اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است.

باید اشاره کرد که دوربین‌های این گوشی در شب عملکرد چندان مناسبی ندارد و اگر عاشق عکس‌برداری در شب هستید، بهتر است که روی این گوشی حساب نکنید. معمولا عکس‌هایی که در شب با این گوشی گرفته می‌شود دارای نویز و تاری بوده و جزییات خوبی ندارد. در قسمت فیلم‌برداری نیز این گوشی به شما امکان می‌دهد تا فیلم‌هایی با کیفیت 1080p و با نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه تهیه کرده و ذخیره نمایید. این امکان در دوربین سلفی نیز وجود داشته و می‌توانید با همین کیفیت ذکر شده با دوربین سلفی نیز فیلم‌برداری داشته باشید.

باتری Redmi 13 5G

گوشی ردمی 13 5G از‌ یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری در حالت اولترا باتری سیوینگ می‌تواند تا ۹۰ ساعت برای شما شارژ‌دهی داشته باشد. همچنین در‌صورت بازی کردن مکرر می‌توانید روی ۶ ساعت شارژ‌دهی آن حساب باز کنید.

درون جعبه این گوشی یک شارژر ۳۳ واتی نیز دیده می‌شود که می‌توانید در ۳۰ دقیقه گوشی خود را ۵۰ درصد شارژ کنید. این گوشی برای ۱۰۰ درصد شدن شارژ تنها به یک ساعت و ۱۶ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و در یک ربع ۳۰ درصد شارژ می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی ردمی 13 5G برای اولین‌بار در تاریخ ۹ جولای سال ۲۰۲۴ معرفی گردید و در نهایت در تاریخ ۱۲ جولای سال ۲۰۲۴ نیز به بازار جهانی عرضه گردید و خیلی طرفداران خود را معطل نکرده است و هم اکنون می‌توانید این گوشی را خریداری نمایید.

کمپانی شیائومی برای گوشی خود قیمت پایه تقریبی ۱۷۰ دلاری را انتخاب کرده است که برای کانفیگ پایه گوشی در نظر گرفته شده است. اگر بخواهید که بهترین حالت و کانفیگ این گوشی را خریداری نمایید نیاز است که تقریبا ۱۸۰ دلار پول بپردازید.

جمع‌بندی

در نهایت با معرفی گوشی Redmi 13 5G همراه شما عزیزان بودیم و اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. اگر به‌دنبال یک گوشی میان رده و قدرتمند و خوش‌ساخت هستید، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد. نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402