Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

معرفی گوشی Motorola Moto G85 + تصاویر و مشخصات

گوشی موتورولا g85
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی موتورولا G85 یکی از محصولات پر‌طرفدار کمپانی موتورولا محسوب می‌شود که بهتازگی و در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ توسط کمپانی موتورولا رونمایی شده است. این گوشی به ‌لطف سخت‌افزار خوبی که دارد می‌تواند تمامی نیاز‌های شما را برطرف نماید و می‌تواند یک گوشی عالی برای شما عزیزان باشد.

گوشی موتورولا G85 به عنوان یک گوشی میان‌رده طراحی و تولید شده که نقاط ضعف و قوت خاص خود را در مقایسه با گوشی‌های هم‌رده دارد. به همین دلیل ما نیز در ادامه این مقاله به بررسی موتورولا G85 خواهیم پرداخت، پس اگر می‌خواهید که از قیمت Moto G85 مطلع شوید، بهتر است که در ادامه این مقاله با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی Motorola Moto G85

مشخصه هاگوشی Motorola Moto G85
نمایشگر6.67 اینچی P-OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پردازندهاسنپدراگون 6s نسل ۳
حافظه/رم۸/۱۲ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت رم با پشتیبانی از کارت حافظه
سیستم عاملاندروید ۱۴
دوربین اصلی ۸ + ۵۰ مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال
دوربین جلو32 مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی آمپر به همراه شارژ ۳۰ وات
قیمتاز حدود ۲۱۵ دلار

بررسی گوشی موتورولا G85

محصولات موتورولا در چند سال اخیر توانسته است که توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب نماید. بدون شک موتورولا از جمله اولین کمپانی‌هایی بود که تولید گوشی‌های موبایل را آغاز کرد و همچنان نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. موتورولا G85 یک گوشی به‌روز و جدید به‌حساب می‌آید که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشد؛ زیرا این گوشی از سخت‌افزار خوب و قابل‌قبولی برخوردار است و می‌تواند نیازهای روزانه شما را به‌راحتی برطرف نماید و یک گزینه عالی باشد.

طراحی موتورولا G85

با بررسی موتورولا G85 متوجه شدیم که این گوشی در اندازه‌های ۱۶۱.۹ در ۷۳.۱ در ۷.۶ میلیمتر ساخته شده است و یک گوشی نسبتا بزرگ به‌حساب می‌آید؛ اما با این حال، به‌راحتی در دستان جای می‌گیرد و یک گوشی کاملا خوش‌دست به‌حساب می‌آید. نکته قابل‌توجه درباره این گوشی وزن پایین آن است. به طور کلی این گوشی ۱۷۱ گرم وزن خواهد داشت که جزو گوشی‌های بسیار سبک بازار به‌حساب می‌آید. همین موضوع باعث می‌شود تا استفاده طولانی مدت دستان شما عزیزان را به‌هیچ‌وجه خسته نکند.

قسمت پشتی این گوشی با پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در برابر ضربات نسبتاً سنگین مقاوم است. البته در نمونه‌های مختلف قسمت پشتی این گوشی از چرم گیاهی و با کیفیت ساخته شده است. فریم این گوشی نیز با استفاده از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. قسمت جلویی گوشی از شیشه مقاوم ساخته شده است که توسط محافظ‌های گوریلا‌گلس نیز حفاظت می‌شود تا ضربات سنگین به آن آسیب وارد نکند. این گوشی در چهار رنگ خاکستری، آبی تیره، سبز زیتونی و سرخابی تولید شده است و از نظر رنگ تنوع بالا و جذابی دارد.

بررسی گوشی موتورولا g85

صفحه‌ نمایش

گوشی موتورولا G85 از یک صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچی استفاده می‌کند که پنل آن از نوع P-OLED است و می‌تواند کیفیت بالایی را برای شما عزیزان به‌ارمغان بیاورد. رزولوشن تصویر این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی آن نیز ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. نسبت صفحه‌نمایش نمایش این گوشی نیز ۲۰:۹ است و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه نیز ۹۰.۸ درصد خواهد بود و به همین دلیل این گوشی از لبه‌های کمی برخوردار است که شاید برای خیلی از افراد جذاب باشد.

نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی G85 موجب شده است تا تصاویر به‌صورت کاملا روان و بدون هیچ لگی در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. اگر شما جزو طرفداران بازی های ویدیویی هستید، این قابلیت بسیار مهم خواهد بود و موجب می‌شود تا در بازی‌های آنلاین عملکرد بهتری داشته باشید. تعداد رنگ قابل پشتیبانی این صفحه‌نمایش نیز ۱ میلیارد رنگ خواهد بود که بسیار قابل توجه است. همچنین این محصول می‌تواند در بهترین حالت خود ۱۶۰۰ نیت روشنایی تولید نماید که موجب می‌شود تا زیر نور خورشید هیچ مشکلی در استفاده از آن نداشته باشید.

پردازنده گوشی موتورولا G85

گوشی موتورولا G85 از پردازنده اسنپدراگون 6s نسل ۳ استفاده می‌کند. این پردازنده ۶ نانومتری بوده و هشت هسته‌ای است و می‌تواند کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و تمامی نیاز‌های شما عزیزان را برآورده نماید. از هشت هسته تشکیل دهنده این گوشی دو هسته آن از نوع Kryo 660 Gold با کلاک ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته دیگر نیز از نوع Kryo 660 Silver با کلاک ۱.۷ گیگاهرتز است که می‌توانند تمامی نیاز های شما را برآورده کند و مشکلی برای این موضوع نداشته باشید.

دو هسته از نوع گلد برای پردازش‌های قدرتمند و شش هسته دیگر نیز برای پردازش‌های معمولی روزانه در نظر گرفته شده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از این پردازنده بازی‌های مختلف را با گرافیک معمولی تجربه نمایید و از بازی کردن خود نهایت لذت را ببرید. همچنین این گوشی از پردازنده گرافیکی نیز برخوردار است که به پردازنده اصلی در پردازش‌های روزانه کمک می‌کند. این گوشی از پردازنده‌های گرافیکی Adreno 619 استفاده می‌کند که قدرت خوبی داشته و می‌تواند کارکرد پردازنده اصلی را افزایش دهد.

رم و حافظه داخلی

گوشی موتورولا G85 در بخش رم و حافظه داخلی تنوع خیلی زیادی ندارد و این موضوع می‌تواند خریداران را به مشکل بیاندازد. البته گوشی موتو ۸۵ دارای ۳ نوع کانفیگ مختلف رم و حافظه است و تا حد زیادی نیاز افراد مختلف را برطرف خواهد کرد. تنوع رم و حافظه داخلی بسیار مهم است و می‌تواند به خریدار حق انتخاب دهد تا گوشی مناسب نیاز خود را انتخاب نماید. بهتر است که کمی درباره این موضوع توضیح دهیم. برای مثال برخی از افراد این گوشی را برای تجربه بازی‌های مختلف تهیه می‌کنند و به همین دلیل به میزان حافظه رم بیشتری احتیاج خواهند داشت. اما برخی از افراد از این گوشی استفاده معمولی دارند و به همین دلیل به حافظه رم بالایی احتیاج نخواهند داشت.

با بررسی موتورولا G85 متوجه شدیم که این گوشی در حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی تولید شده است. این میزان رم بالا بوده و به‌راحتی سرعت این گوشی را دو چندان کرده است و برای اجرای برنامه‌های مختلف به‌صورت همزمان هیچ مشکلی نخواهید داشت. البته که موتورولا G85 از حافظه خارجی یا همان SD Card نیز پشتیبانی می‌کند. باید اشاره کرد که درگاه حافظه خارجی این گوشی با اسلات دوم سیم کارت یکسان بوده و برای استفاده از حافظه خارجی نیاز است که قید سیم کارت دوم خود را بزنید.

دوربین موتورولا g85

دوربین موتورولا G85

بدون شک دوربین از جمله مهمترین قسمت‌های گوشی‌های امروزی محسوب میشود که باید به آن توجه داشت و ما نیز در بررسی موتورولا G85 این موضوع را فراموش نکردیم و به این موضوع رسیدگی کردیم تا اطلاعات شما درباره این گوشی تکمیل گردد. مدل G85 موتورولا از دوربین های دو گانه استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از نوع واید بوده و ۵۰ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی از یک عدد دوربین با لنز اولترا واید نیز برخوردار است که سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی گوشی نیز از نوع واید و ۳۲ مگاپیکسلی است.

از جمله قابلیت‌های این دوربین می‌توان به قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز اشاره نمود. همچنین این دوربین از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال برخوردار است. دوربین اولترا واید این گوشی نیز از قابلیت پوشش ۱۱۸ درجه‌ای برخوردار است که در عکس‌برداری به شما کمک می‌کند. با توجه به مشخصات پکیج دوربین و پردازنده این گوشی می‌تواند با کیفیت 1080p و نرخ فریم ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری داشته باشد. در قسمت دوربین جلو نیز فیلمبرداری با کیفیت 1080p میسر است اما تنها می‌توانید با نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری نمایید.

باتری

یکی از نقاط مثبت گوشی موتورولا G85 باتری آن است. این گوشی از باتری‌های لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌نماید که همانند بسیاری از گوشی‌های جدید توسط کاربر قابل تعویض نیست و برای این کار باید به متخصص مراجعه نمایید. همچنین این گوشی از شارژ سریع یا قست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند و در کارتون این گوشی یک عدد شارژر ۳۰ وات وجود خواهد داشت. البته که این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند که نکته قاب‌ توجهی برای کسانی خواهد بود که گوشی خود را در ماشین شارژ می‌کنند.

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی موتورولا G85 برای اولین بار در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۴ معرفی گردید و هم اکنون در بازار هند عرضه شده و احتمالا به‌زودی شاهد ورود این گوشی به بازار ایران نیز باشیم. Moto G85 نسبت به موتو G84 علاوه‌بر به‌کارگیری سخت‌افزار به‌روزتر، در برخی بخش‌ها از قطعات قدرتمندتری هم استفاده کرده که سبب شده این گوشی چه از لحاظ ظاهر و چه سخت افزار، تفاوت‌هایی با نسخه قبلی خود داشته باشد. اگر کاربری روزمره و عادی دارید، گوشی موتورولا G85 روی هم رفته می‌تواند گوشی مناسبی برای شما باشد.

ظاهرا این گوشی قرار است با قیمت تقریبی ۲۱۵ دلاری به بازار عرضه شود و یک گوشی میان رده با قیمت مناسب به حساب می‌آید. البته که در هنگام خرید شما باید هزینه عوارض گمرکی و هزینه رجیستری این گوشی را نیز در نظر بگیرید تا به قیمت Moto G85 برسید.

جمع‌بندی

در نهایت با معرفی گوشی موتورولا G85 همراه شما عزیزان بودیم و درباره قیمت آن نیز با شما عزیزان صحبت کردیم. شما در حال حاضر به‌راحتی می‌توانید این گوشی را خریداری کرده و استفاده نمایید. البته بهتر است که برای خرید بهتر است قبل از هر چیزی هدف خود را از خرید گوشی مشخص کنید تا متوجه شوید آیا این گوشی به درد شما می‌خورد؟ نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما این گوشی ارزش خرید و استفاده را دارد؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402