Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

همه چیز درباره سریال سرآغاز جوانی درامی الهام گرفته از BTS

سریال سرآغاز جوانی / سریال begins youth
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال سرآغاز جوانی برگرفته از وبتون محبوب Save Me و با الهام گرفتن از بی تی اس ساخته شده است. با معرفی سریال begins youth همراه ما باشید.

سریال آغاز جوانی با کارگردانی کیم جه هونگ (Kim Jae Hong)، خالق آثار دیدنی دیگری مانند سریال “Flex X Cop 2024” و سریال “Revenant 2023” و نویسندگی کیم سو جین (Kim Soo Jin)، نویسنده سریال “Beyond Evil 2021” و سریال “The Light in Your Eyes 2019″، ساخته شده است. در سال 2019، بنگ شی هیوک، مدیر عامل Big Hit Entertainment، اعلام کرد که یک سریال درام بر اساس روزهای آغازین BTS در مراحل اولیه تولید قرار دارد. این سریال در ابتدا قرار بود با عنوان Blue Sky منتشر شود، اما بعداً به Begins ≠ Youth تغییر یافت. در ادامه تمام جزئیات مربوط به سریال جدید گروه BTS را مرور می‌کنیم. با بررسی سریال سرآغاز جوانی همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال سرآغاز جوانی

سریال Begins ≠ Youth حول پسری دبیرستانی به نام کیم هوان می‌چرخد که پس از بازگشت به کره، با شش پسر دیگر آشنا می‌شود. این هفت نوجوان تلاش می‌کنند تا در کنار تمامی مشکلات شخصی خود، به یکدیگر کمک کنند و بر بزرگترین مشکلات خود غلبه کنند.

بازیگران سریال سرآغاز جوانی

بیایید با بازیگران سریال سرآغاز جوانی آشنا شویم.

سئو جی هون در نقش کیم هوان

سئو جی هون متولد 25 آپریل 1997 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “My Lovely Liar  2023″، سریال “Revenge of Others 2022”، سریال “Seasons of Blossom 2022” و سریال “Men Are Men 2020” بازی کرده است.

نو جونگ هیون در نقش مین سه این

نو جونگ هیون متولد 16 ژانویه 1993 است. این هنرمند در عناوینی مانند سریال “The Story of Park’s Marriage Contract 2023-2024″، سریال “Duty After School 2023”، سریال “Live On 2020” و سریال “Kkondae Intern 2020” حضور دارد.

جونگ وو جین در نقش کیم جو آن

جونگ وو جین متولد 1 نوامبر 1996 است. وو جین را می‌توانید در آثار دیگری مانند سریال “We’re Not Trash 2022″، سریال “Three Bold Siblings 2022” و سریال “Sometoon 2020 2020” دنبال کنید.

آن جی هو در نقش جئونگ هو سو در سریال begins youth

آن جی هو متولد 5 ژانویه 2004 است. این بازیگر را می‌توانید در عناوینی مانند سریال “Lee Hee-soo in Class 2  2023″، سریال “Gyeongseong Creature 2023″، سریال “All of Us Are Dead 2022” و سریال “The Veil 2021” دنبال کنید.

سئو یونگ جو در نقش کیم دو گئون در سریال سرآغاز جوانی

سئو یونگ جو متولد 16 فوریه 1998 است. یونگ جو در درام های دیگری مانند سریال “The Killing Vote 2023″، سریال “Nobody Knows 2020″، سریال “Beautiful World 2019” و سریال “Solomon’s Perjury 2016” نقش آفرینی کرده است.

کیم یون وو در نقش پارک ها رو در سریال begins youth

کیم یون وو متولد 28 دسامبر 2000 است. یون وو در عناوین دیگری مانند سریال “Gyeongseong Creature 2023″، سریال “My Dearest 2023” و سریال “Mimicus 2022” بازی کرده است.

جون جین سئو در نقش جون جه ها در سریال سرآغاز جوانی

جون جین سئو متولد 28 مه 2006 است. این بازیگر در آثاری مانند سریال “The Dolphin in the Little Mermaid 2020″، سریال “The World of the Married 2020″، سریال “Graceful Family 2019” و سریال “Mr. Sunshine 2018” حضور دارد.

بررسی و نقد سریال begins youth

همان‌طور که در خلاصه سریال سرآغاز جوانی گفتیم، این درام داستان هفت پسر را روایت می‌کند که در فراز و نشیب‌های زندگی، به سمت آینده حرکت می‌کنند. سریال موضوعات جدی مانند فشارهای خانواده، از دست دادن، فقر، ترک شدن و خشونت خانگی را بررسی می‌کند ولی با وجود بررسی سوژه‌های سنگین و دردناک، اکثر منتقدین و بینندگان سریال آغاز جوانی را دوست داشتند و به ویژه تحت تأثیر بازیگران این مجموعه قرار گرفته‌اند.

طرح داستان در پس زمینه محله سونگ جو که در آن زندگی هفت پسر به روش‌های غیرمنتظره‌ای با هم تلاقی می‌کند، رخ می‌دهد. هر کدام از این 7 پسر از طبقات مختلف اجتماعی، خود را درگیر چالش‌های بی شماری می‌بیند که نوجوانی به همراه دارد. تعهدات خانوادگی بر برخی سنگینی می‌کند، در حالی که برخی دیگر با زخم‌های از دست دادن و شبح فقر دست و پنجه نرم می‌کنند. رها شدن، خشونت و طرد شدن در سایه‌ها نهفته است و آرزوهای جوانی آن‌ها را به باد می‌دهد.

در قلب این روایت، کیم هوان قرار دارد که بازگشت بی‌میلش به سونگ جو، زمینه را برای ادامه یافتن داستان سریال begins youth فراهم می‌کند. هوان با خانواده خود بیگانه است و تحت تأثیر میراث پدرش، کیم چانگ جون که یک سیاستمدار قدرتمند و ثروتمند است قرار گرفته است، در میان همسالان خود احساس راحتی نمی‌کند. او وارد مدرسه جدیدش می‌شود و سوء ظن و سوء تفاهم مانند سایه او را دنبال می‌کند و منجر به درگیری و اختلاف بین او گروه شش نفره پسری می‌شود که در بدو ورود با آن‌ها روبه‌رو شده بود. با این حال، در میان اصطکاک و تنش اولیه، بذرهای دوستی کاشته می‌شوند.

علی‌رغم تفاوت‌هایشان، پسرها در تجربیات و مبارزات خود نقاط مشترکی پیدا می‌کنند. از طریق خنده و اشک، پیوندی قوی بینشان ایجاد می‌شود که از موانع اختلاف طبقاتی و شرایط متفاوتشان فراتر می‌رود و باعث می‌شود در کنار هم در آزمایش‌ها و مصیبت‌های پیش آمده بایستند و در کنار یکدیگر آرامش و قدرت پیدا کنند. همانطور که روابط آنها عمیق‌تر می شود، پسرها متوجه می‌شوند که در مبارزات خود تنها نیستند. هر کدام بار خود را از نزاع‌های خانوادگی و فشارهای شخصی به دوش می‌کشند، اما در آغوش دوستان خود، پناه می‌یابند.

از نظر هوان، این سفر سفری است از کشف خود و رستگاری. هنگامی که او با شیاطین خود دست و پنجه نرم می‌کند و بخاطر میراث پدرش زیر فشارهای وارد شده احساس خفگی می‌کند، در میان دوستانش آرامش و پذیرش پیدا می‌کند. او قدرت شفابخش عشق بی قید و شرط را تجربه می‌کند و شجاعت مقابله با عمیق‌ترین ترس‌های خود را کشف می‌کند. اما گاهی واقعیت زندگی تلخ‌تر و قدرتمند تر از دوستی‌ها است و افراد را چنان در خود می‌بلعد که حتی متوجه نمی‌شوند چه شد که از تمام افراد نزدیک زندگی خود فاصله گرفتند!

علی‌رغم اینکه در سریال سرآغاز جوانی شخصیت‌ها به صراحت با نام اعضای BTS نامگذاری نشده‌اند، اما برای طرفداران تشخیص اینکه چه کسی تجسم کدام یک از اعضا است، بسیار آسان است.  در این برنامه سئو جی هون در نقش کیم هوان (شخصیت جین)، سئو یانگ جو در نقش کیم دو گئون (شخصیت نامجون)، جئون جین سو در نقش جئون جه ها (شخصیت جونگ کوک)، حضور دارند. جونگ وو جین در نقش کیم جوآن (شخصیت کیم تهیونگ)، نو جونگ هیون در نقش مین سه این (شخصیت یونگی)، کیم یون وو در نقش پارک هارو (شخصیت جیمین) و آن جی هو در نقش جئونگ هو سو (شخصیت جی هوپ) را بازی می‌کند.

سریال Begins ≠ Youth خط داستانی خود را بر اساس موزیک ویدیوهای گروه بی تی اس و وبتون Save Me (2019) گسترش می‌دهد. این وبتون که توسط Big Hit Entertainment و Naver Webtoon تهیه شده است، عنوان خود را از نام آهنگ 2016 Save Me از BTS گرفته است که شخصیت‌های اصلی، اعضای گروه هستند. داستان درباره کیم سوک جین، پسر جوانی است که در یک حلقه زمان به دام افتاده است. در حالی که او بارها و بارها زندگی خود را از 11 آوریل شروع می‌کند، به زودی متوجه می‌شود که تنها با نجات شش دوست صمیمی خود از بدبختی‌های سرنوشت‌ساز، می‌تواند از این حلقه خارج شود.

سریال آغاز جوانی پر از درد و رنج تک تک شخصیت‌هایش است. هوان نمی‌تواند از زیر سایه پدر سیاستمدارش رهایی پیدا کند. هارو بخاطر یک حادثه تلخ در بچگی، دچار ترومایی دردناک است و بارها در بیمارستان روانی بستری می‌شود. دو گئون مجبور است سرپرست خانواده باشد و خرج زندگی مادرش، بیمارستان پدرش و مدرسه رفتن برادرش را تامین کند. جه ها بخاطر ازدواج مجدد مادرش مجبور است برای رضایت پدر جدید و برادر ناتنی‌اش فشار زیادی را تحمل کند. هوسو در پرورشگاه زندگی می‌کند و نیاز شدیدی به توجه و دیده شدن دارد. جوان بارها و بارها توسط پدر الکلی‌اش مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد ولی نمی‌تواند او را رها کند و سه این به دنبال حقیقت پشت مرگ مادرش روزهای سختی را می‌گذراند.

در تمام طول سریال می‌بینیم که شخصی باعث می‌شود تک تک افراد در شب مرگ مادر سه این کارهایی را انجام دهند که همه با هم منجر به انفجار خانه سه این می‌شود و تا لحظه آخر نمی‌فهمیم این شخص کیست. دفتر مرموزی وجود دارد که از حوادث آینده خبر می‌دهند و در قسمت آخر می‌بینیم که هوان با سفر در زمان، سعی می‌کند از تک تک دوستانش محافظت کند اما آیا می‌تواند موفق شود؟

تعداد قسمت های سریال کره ای سرآغاز جوانی 12 اپیزود 70 دقیقه ای است. ژانر سریال begins youth زندگی، درام، جوانی و فانتزی است و اگر در مورد نمرات سریال کره ای سرآغاز جوانی کنجکاو هستید، باید بگوییم این درام از سایت مای دراما لیست نمره 8.7 از 10 و از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.9 از 10 را کسب کرده است. پایان سریال آغاز جوانی با برملا کردن حقیقتی بزرگ، این سوال را برای بینندگان پیش می‌آورد که آیا فصل دومی در کار است و باید منتظر ادامه ماجرای این 7 پسر باشیم یا خیر؟ اگر از ما می‌پرسید، باید بگوییم که مشتاقانه منتظر انتشار خبری قطعی درباره ساخت فصل دوم سریال سرآغاز جوانی خواهیم ماند.

در انتها برایتان بگوییم در حال حاضر شش عضو گروه بی تی اس یعنی جی هوپ، جونگ کوک، تهیونگ، نامجون، یونگی و جیمین در حال انجام خدمت سربازی اجباری خود هستند. جین به عنوان اولین عضوی که ثبت نام کرده بود، در هفته اول ژوئن 2024 مرخص شد و به دنبال آن جی هوپ در سپتامبر بازخواهد گشت. BTS قرار است در سال 2025، زمانی که هر هفت عضو خدمت سربازی خود را به پایان برسانند، دوباره در کنار هم بازگردند و ممکن است بتوانیم برخی از اعضا را به عنوان بازیگر در سریال های کره ای جدید ببینیم.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال سرآغاز جوانی همراهتان بودیم. شما این درام را دیده‌اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ شما هم فکر می‌کنید احتمال ساختن فصل دوم سریال سرآغاز جوانی وجود دارد و باید منتظر ادامه ماجراهای این 7 دوست بمانیم؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Zahra
.
15 تیر 1403، 08:15
پاسخ
0
3
من سریال رو دیدم ، ولی متوجه نشدم چرا میخواست خونه سه این رو منفجر کنه ! ....
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402