В 1win казино вас ждут захватывающие игры и щедрые бонусы. Регистрация проста, вход удобен, а промокоды помогут увеличить ваши шансы на выигрыш. Want to diversify your crypto portfolio? Immediate Edge offers tools for balanced asset allocation. link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link Immediate Spike Experience the future of finance with Uniswap. Buy, sell, or swap cryptocurrencies.

هوش مصنوعی Veo گوگل چیست؟ ۵ ویدئوی ساخته شده با Veo

هوش مصنوعی veo
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه رقابت مدل‌های هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف با سرعت بالایی در حال انجام است. در این مقاله تصمیم داریم شما را با هوش مصنوعی Veo گوگل و مزیت‌ها، ویدیوها و رقبای اصلی آن آشنا کنیم.

اگر اخیراً در فضای مجازی یا سایت‌های خبری، اطلاعاتی در خصوص هوش مصنوعی Veo شنیده یا دیده‌اید، باید بدانید که این هوش مصنوعی در زمینه تولید ویدیو با کیفیت بالا فعالیت داشته است. بعد از رونمایی از این هوش مصنوعی توسط گوگل، شاهد قرارگیری ویدئوهای هوش مصنوعی Veo در شبکه‌های مجازی بودیم که این موضوع می‌تواند بیانگر آن باشد که رقیب جدیدی برای مدل‌های دیگر، نظیر چت جی پی تی، وارد بازار شده و می‌تواند به عنوان یکی از اصلی‌ترین مدل هوش مصنوعی که در زمین تولید محتوای ویدیویی فعالیت دارد، شناخته شود. در ادامه این مطلب پلازا، شما را با اصلی‌ترین رقبای هوش مصنوعی Veo آشنا خواهیم کرد که می‌توانید با دلایل قانع کننده‌ای که سبب روی آوردن کاربران به سمت این مدل شده‌اند، آشنا شوید.

فهرست مطالب

هوش مصنوعی Veo

کمپانی گوگل با قدرت و تجربه بالای خود، اخیرا هوش مصنوعی Veo را معرفی نموده است. بد نیست بدانید این هوش مصنوعی، یک مدل رسانه در خصوص تولید ویدیوهای با کیفیت بوده است که در جریان رویداد Google I/O 2024 معرفی شد. در حال حاضر، گوگل ادعا نموده که این هوش مصنوعی می‌تواند ویدیوهایی با مدت زمان بیش از یک دقیقه بسازد. اما در خصوص رویکرد و جزئیات مربوط به آن اطلاعاتی را افشا نکرد. برای اینکه بهتر بتوانید با کاربران هوش مصنوعی Veo آشنا شوید پیشنهاد می‌شود که این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا در طول روزهای اخیر شاهد روی آوردن کاربران بسیاری به سمت این هوش مصنوعی بوده‌ایم.

ویدئوهای هوش مصنوعی Veo

هوش مصنوعی veo

برای افزایش تعامل کاربران با این هوش مصنوعی جدید، گوگل در زمان معرفی آن، ویدیوهای کوتاهی را به نمایش گذاشت که با استفاده از اطلاعات ورودی کاربر می‌توانند متغیر عمل نمایند. در این زمینه شما را با ۵ ویدیو ساخته شده توسط هوش مصنوعی Veo آشنا خواهیم کرد که باید بدانید این ویدیوهای کوتاه با پرامپت نویسی کوتاه ساخته شدند که در کنار این موضوع با کیفیت و ساختارهای نوآورانه خوبی همراه هستند. معرفی این هوش مصنوعی توسط گوگل، می‌تواند یک گوشزد کاملاً جدی برای تولید کنندگان محتواهای ویدیویی در فضای مجازی باشد که اخیراً بر اساس آن تولید محتوای ویدیویی کار آسان‌تری نسبت به گذشته شده است.

نمونه ویدیوهای کوتاه ساخته شده توسط هوش مصنوعی VEO

لازم است بدانید که این ویدیوها اخیرا توسط شبکه رسانه‌ای گوگل به اشتراک گذاشته شده است که فارغ از زمان کوتاه ویدیوها، نگاهی به کیفیت و جزئیات که براساس اطلاعات ورودی ساخته شده است داشته باشید.

لاک پشتی که در صخره‌های مرجانی شنا می‌کند

با اینکه موضوع فقط مربوط به شنا کردن یک لاک پشت بود اما هوش مصنوعی در این زمینه از بازتاب نور خورشید و خود خورشید جهت افزایش نوآوری‌ها استفاده کرده است. این موضوع بیانگر آن بوده که اشاره به جزئیات توسط این هوش مصنوعی کاملا رعایت می‌شود.

  • پرامپت وارد شده در هوش مصنوعی VEO: یک لاک پشت در میان صخره‌های مرجانی رنگارنگ که در حال شنا کردن است را با نور خورشید و بازتاب آن در آب به نمایش بگذار.

عروسک آبی رنگ که حال رقصیدن است

باتوجه به اینکه اطلاعاتی درخصوص مدل عروسک ثبت نشده است، هوش مصنوعی آن را مانند یک توده آبی رنگ طراحی نمود که در بستر یک خیابان درحال رقص می‌باشد.

  • پرامپت وارد شده در هوش مصنوعی Veo: عروسکی که با توده هوای آبی با رنگ روشن دیوانه‌وار در پارکینگ می‌رقصد و روز نیز آفتابی است.

فیل قلاب بافی شده با طرح رنگین کمانی

بدون شک یکی از بهترین نمونه کارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی Veo، که ارزش قرارگیری در میان بهترین ویدئوهای هوش مصنوعی Veo را داشته است، همین مورد می‌باشد. جزئیات مربوط به زندگی فیل در حیات وحش که اغلب آب و هوای خشک دارد و به مناطق بیابانی نزدیک است در این ویدیو کوتاه به خوبی قابل رویت است.

  • پرامپت وارد شده در هوش مصنوعی Veo: یک فیل قلاب‌بافی شده را به همراه رنگ‌های پر جنب و جوش که روی ساوانا راه می‌رود بساز.

دوچرخه سوار جاده

حال و هوای یک دوچرخه سواری خوب در مسیرهای زیبا به طور کامل در این ویدیو کوتاه قابل رویت است. بدنیست بدانید بکارگیری زاویه دید عالی در کنار نمایش زیبای عضلات و کنترل دقیق دوچرخه در ویدیو قابل دیدن می‌باشد.

  • پرامپت وارد شده در هوش مصنوعی Veo: یک ویدیو POV سرپایینی از یک دوچرخه‌سوار جاده‌ای که از یک گردنه کوهستانی پرپیچ‌وخم پایین می‌آید و مناظر خیره‌کننده نیز در اطراف قابل دیدن است.

زن غرق در دود

در ابتدا چهره یک زن را مشاهده خواهید کرد که به سرعت با دود تلفیق می‌شود. در این بین، بکارگیری رنگ بندی‌های متنوع سبب افزایش زیبایی‌های این ویدیو کوتاه شده است.

  • پرامپت وارد شده در هوش مصنوعی Veo: زنی که در دود رنگ‌های مختلف گم می‌شود.

رقبای هوش مصنوعی Veo

با روی کار آمدن این هوش مصنوعی، کاربران بسیاری به دنبال آن هستند تا با جدی‌ترین رقبای هوش مصنوعی Veo آشنا شوند. در این زمینه شرکت‌ها و مدل‌های بسیاری وجود دارند که به عنوان رقیب این هوش مصنوعی شناخته می‌شوند اما اگر بخواهیم تمامی آنها را مورد بررسی قرار دهیم در حقیقت ارزش این هوش مصنوعی را پایین خواهیم آورد؛ زیرا مزیت‌های بسیاری هوش مصنوعی سبب شده تا فقط بهترین‌های هوش مصنوعی ارزش قرارگیری به عنوان رقیب در این زمینه را داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید که تصمیم داریم تعدادی از اصلی‌ترین رقبای هوش مصنوعی Veo را معرفی نماییم.

هوش مصنوعی Sora

در میان رقبای هوش مصنوعی Veo باید بدانید که هوش مصنوعی Sora از زمانی که معرفی شد، به عنوان یک مولد هوش مصنوعی قدرتمند که در زمینه ساخت ویدیو حرفه‌ای فعالیت داشت، مورد بحث و نقدهای بسیاری قرار گرفت. این مولد با در اختیار داشتن ابزارهای متنوع می‌تواند تکنیک‌های جدیدی را برای تولید محتواهای بصری ارائه دهد که در این زمینه توانست غافلگیری‌های بسیاری را برای تولید کنندگان محتوای ویدیویی به ارمغان بیاورد.

ماهیت کلی هوش مصنوعی سورا به صورت متن به ویدیو بوده که در آن با وارد نمودن اطلاعات مد نظر خود می‌توانید ویدیوهای مختلفی را با کیفیت بالا دریافت نمایید. شبکه عصبی هوش مصنوعی شبیه به چت جی بی تی بوده که در آن می‌توانید شاهد صحنه‌های پیچیده که با تلفیق شخصیت‌ها و اجرای دقیق سوژه‌ها انجام می‌گیرد، مواجه باشید. شاید این واژه درست نباشد ولی می‌توان هوش مصنوعی Sora را یک مولد قدرتمند دانست که تا حدودی به ادراک مجهز می‌باشد و می‌تواند خواسته‌های کاربر را به صورت دقیق انجام دهد. هوش مصنوعی سورا به عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبای هوش مصنوعی Veo شناخته شده است.

هوش مصنوعی DALLE-3

هوش مصنوعی veo

هوش مصنوعی DALLE-3 که به عنوان یکی دیگر از رقبای هوش مصنوعی Veo شناخته شده محصول شرکت OpenAI بوده و قادر است توصیفات متنی را با جزئیات بسیار کامل پیاده‌سازی نماید. تغییر و تحول‌هایی که اخیراً در این هوش مصنوعی انجام شده، می‌تواند شما را با ساختارهای بسیار خوبی در زمینه ساخت ویدیو با جزئیات دقیق مواجه نماید. شرکت سازنده هوش مصنوعی با تکیه بر مدل Chat-GPT خود توانسته ویژگی‌ها و ابزارهای بسیاری را در این مولد پیاده‌سازی نماید که بر اساس نیاز و درخواست کاربر می‌تواند ویدیوهای متنوعی را طراحی و ارائه دهد.

کاربران هوش مصنوعی Veo

شاید پیش خود فکر کرده باشید که اصلی‌ترین کاربران هوش مصنوعی Veo را چه قشری تشکیل می‌دهند؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که دراین زمینه هیچ محدودیتی وجود نداشته است و تقریبا تمام کاربران می‌توانند به عنوان کاربران هوش مصنوعی Veo شناخته شوند. در این زمینه شرکت گوگل بدون محدود نمودن موضوع کاری توانسته نظرات بسیاری از کاربران عادی، طراحان ویدیویی، ویرایشگران ویدیویی، ایده پردازان ویدیویی و… را به سمت خود جذب کند و همین امر سبب شده تا این هوش مصنوعی مربوط به قشر خاصی از جامعه نباشد.

سخن پایانی

اشاره به بخش‌های مختلفی از هوش مصنوعی Veo به پایان رسید. در این نوشته به موارد مختلفی نظیر ویدئوهای هوش مصنوعی Veo و رقبای هوش مصنوعی Veo اشاره شد. شما عزیزان بدون محدودیت خاصی می‌توانید از این هوش مصنوعی استفاده کنید؛ زیرا گوگل در این زمینه کاربران را محدود نکرده است و کاربران هوش مصنوعی Veo در هر موضوعی که فعالیت دارند می‌توانند از این مولد استفاده کنند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید و اگر نقدی نسبت به این مقاله داشتید آن را برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402