Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

معرفی اپلیکیشن کش اپ و نحوه استفاده از آن

راهنمای ثبت نام در اپلیکیشن cash app
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا می‌دانید که اپلیکیشن cash app در دنیای پیشرفته امروزی چه کاربردی دارد؟ این اپلیکیشن دقیقا مانند سیستم‌های پرداختی همچون پی پال و پرفکت مانی کلیه خدمات مربوط به انتقال ارز، شارژ حساب‌های مختلف و… را ارائه می‌کند. با عضویت در این سیستم شما می‌توانید از خدمات پرداخت همتا به همتا (p2p) نهایت استفاده را داشته باشید! اما متاسفانه به علت تحریم بودن سیستم بانکداری ایران، برای عضویت در این پلتفرم باید کاربران ایرانی از سایت‌های پرداخت ارزی (سایت‌های واسط) استفاده کنند. این وب‌سایت‌ها می‌توانند به صورت کاملا قانونی فرایند افتتاح حساب در کش اپ را در ازای دریافت هزینه‌ای بسیار معقول انجام دهند.

فهرست مطالب

اپلیکیشن cash app
این اپلیکیشن بهترین سیستم پرداخت ارزی در سراسر دنیا است.

اپلیکیشن Cash App چیست؟

کش اپ یک سیستم پرداخت و انتقال انواع ارز در سراسر جهان است. یعنی با عضویت در این پلتفرم شما از هر کجای دنیا می‌توانید انواع تراکنش‌های مالی را انجام دهید. در حال حاضر این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و ios به بازار عرضه شده است.

اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که اپلیکیشن cash app را چه شرکتی تاسیس کرده است؟ این پلتفرم امن و منحصربه‌فرد توسط شرکتی به نام فینتک (با نام پیشین Square) راه‌اندازی شده است. این اپلیکیشن از نوع متمرکز بوده و به همین دلیل با سرعت بسیار بالایی تمامی تراکنش‌ها را انجام می‌‌دهد.

جالب است بدانید این پلتفرم برای معاملات عادی و تبادلات روزانه کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند، اما در برخی حساب‌های ویژه مانند حساب‌‌های تجاری و بیزینسی کاربران باید هزینه‌ای را تحت عنوان کمیسیون به کش اپ بپردازند.

امکانات منحصربه‌فرد اپلیکیشن cash app

این اپلیکیشن در مقایسه با سایر پلتفرم‌های پرداخت مزیت‌ها و امکانات بیشتری دارد. در واقع وجود برخی امکانات خاص در کش اپ باعث شده تا نسبت به رقبای خود در مدت زمان بسیار کمی توجه بسیاری از افراد را جلب کند! یکی از اصلی‌ترین امکانات اپلیکیشن کش اپ که مورد توجه همگان قرار گرفته است، امکان خرید و فروش انواع ارز دیجیتال بدون هزینه‌های گزاف است!

دومین مزیت بزرگ این اپلیکیشن، رابط کاربری بسیار ساده و آسان آن است که باعث شده کار با آن به میزان زیادی آسان‌تر گردد. یعنی حتی شما در اولین تجربه استفاده از این اپ می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به راهنما به تمامی بخش‌های آن مراجعه کنید. به بیانی واضح‌تر حتی اگر کاربری سواد کافی هم نداشته باشد باز هم می‌تواند از این سرویس برای پرداخت‌های خود استفاده نماید.

ارسال و دریافت پول

از جمله امکانات پرکاربرد سیستم کش اپ، واریز و ارسال پول به سراسر دنیا در کمترین زمان است. به این نکته هم  باید اشاره کنیم که حتی شما می‌توانید از طریق imessage ios یا facebook messenger مقادیر مختلفی را به حساب‌های مختلف ارسال کنید! در مقایسه با سایر رقبا در اپلیکیشن کش اپ می‌توانید در طول هفت روز حدود 250 تراکنش مالی را بدون خرید اشتراک انجام دهید.

سرمایه‌گذاری در سهام

بر خلاف شمار زیادی از سیستم‌های پرداخت، در این پلتفرم امکان سرمایه گذاری روی سهام‌های مختلف وجود دارد. در بخش invest in stocks می‌توان انواع سهام مختلف را خریداری کرد.

ثبت مالیات

با عضویت در این سرویس، علاوه بر ارسال و دریافت پول می‌توان مالیات‌های مختلف را ثبت کرد. البته پروسه ثبت مالیات در این پلتفرم کاملا رایگان بوده و بدون هیچ گونه هزینه‌ای انجام می‌شود. برای ثبت مالیات در کش اپ باید ابتدا به بخش tax filing/banking مراجعه کنید. برای تشکیل پرونده در بخش مالیات هم باید اطلاعاتی اعم از ssn و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

مزایای اپلیکیشن کش اپ

عضویت در این اپلیکیشن بدون شک مزایای بسیاری برای تاجراها یا افرادی که درآمد دلاری دارند به همراه دارد! برای نمونه با افتتاح حساب در اپلیکیشن cash app شما قادر خواهید بود تا به صورت رایگان از خدمات این سرویس بهره ببرید. بزرگ‌ترین مزیتی که cash app از آن بهره می‌برد، صدور کارت اعتباری امن و معتبر به کاربران و مشترکین خود است!

احراز هویت دو مرحله‌ای!

از اصلی‌ترین دلایل امن بودن بستر کش اپ نسبت به سایر پلتفرم‌های پرداخت ارزی، الزامی بودن احراز هویت دو مرحله‌ای است. در واقع هر کاربری که قصد استفاده از خدمات این سرویس را دارد ابتدا باید پس از ثبت نام و عضویت احراز هویت دو عاملی را انجام دهد.

آیا امکان استفاده از اپلیکیشن Cash App در ایران وجود دارد؟

برای استفاده از خدمات این سرویس در ایران باید شما با استفاده از آی پی غیر ایرانی ثبت نام کنید! به بیانی ساده‌تر برای جلوگیری از مسدود شدن امکانات کش اپ بهتر است از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی معتبر ایرانی استفاده کنید؛ چراکه این وب‌سایت‌ها به صورت قانونی و با استفاده از ip های مختلف می‌توانند حساب‌های رسمی را در کش اپ افتتاح کنند.

آیا برای استفاده از خدمات کش اپ باید کارمزد بپردازیم؟

یکی از سوالات رایج بسیاری از کاربران به محض ثبت نام در اپلیکیشن cash app این است که آیا برای بهره‌برداری از خدمات این پلتفرم باید کارمزد بپردازیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تنها در صورت تمایل به واریز وجه به صورت فوری این سرویس از شما کارمزد دریافت خواهد کرد. همچنین اگر قصد خرید کارت اعتباری انحصاری این پلتفرم را دارید، باید هزینه‌هایی تحت عنوان کارمزد را هم بپردازید. منظور از هزینه کارمزد مربوط به کارت اعتباری کش اپ همان 2.5 درصد از کل مبلغ تراکنش است.

همچنین بخوانید :

ثبت نام در کش اپ با سایت‌های پرداخت ارزی

برای اینکه بتوانید عضویت خود را در کش اپ به صورت رسمی فعال کنید، تنها کاری که باید انجام دهید مراجعه به سایت‌های پرداخت ارزی است! این وب‌سایت‌ها در ازای دریافت کارمزدی بسیار کم صفر تا صد افتتاح حساب در اپلیکیشن cash app را انجام می‌دهند.

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن cash app
ثبت نام و عضویت در اپلیکیشن کش اپ از طریق سایت های پرداخت ارزی

سوالات متداول

حال که دانستید کش اپ چیست و چه ویژگی‌ها و خدماتی دارد، نوبت آن است که در قالب پاسخ‌دهی به پرسش‌های رایج برخی از ابهامات شکل گرفته در ذهن شما را شفاف‌سازی کنیم!

آیا اپلیکیشن کش اپ توسط FDIC بیمه شده است؟

خیر، در اصل کش اپ یک سیستم بانکداری نبوده و توسط سازمان مربوطه بیمه نشده است.

مدت زمان ارسال پول در CASH APP چقدر است؟

عمده تراکنش‌های انجام شده در این اپلیکیشن به صورت فوری بوده و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

اپلیکیشن CASH APP سیستمی با امکانات منحصربه‌فرد و متمایز است. در واقع این سرویس شما را با دنیای جدیدری از پرداخت‌های غیر حضوری و اینترنتی آشنا می‌کند. به علاوه با عضویت در این بستر قادر خواهید بود تا به عنوان یک تاجر و شخصی که در سطح بین‌الملل فعالیت دارد به راحتی تراکنش‌های خود را انجام دهید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402