Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

مقایسه کارمزد انتقال پول به خارج با روش های مختلف

مقایسه کارمزد انتقال پول به خارج از کشور از طریق روش های مختلف
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کارمزد انتقال پول به خارج از کشور در روش‌های مختلفی همچون پی پال، کارت‌های اعتباری بین‌المللی، وب مانی و… متفاوت است. همین مسئله باعث شده تا افراد در انتخاب یکی از روش‌های انتقال پول به خارج دچار شک و تردید شوند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، مطالعه این مقاله تا انتها برای شما بسیار مفید و کمک کننده خواهد بود.

برای ارسال پول به کشورهای خارجی، روش‌های کارآمد بسیاری وجود دارد، اما از بین این روش‌ها شما باید بر اساس میزان تراکنش و نقل و انتقالات ارزی خود مناسب‌ترین روش را برگزینید. برای اینکه بتوانید از بهترین روش یا درگاه برای واریز وجه به خارج را با کارمزدی منطقی و معقول استفاده کنید بایستی با تفاوت کارمزد انواع روش‌های انتقال پول به خارج به صورت کامل آشنا شوید. اما پیش از هر چیزی باید به این نکته اشاره کنیم که به علت اعمال تحریم‌های متوالی علیه ایران، کاربران ایرانی نمی‌توانند بدون حضور شرکت‌های واسط از سرویس‌های بین‌المللی برای انتقال پول به خارج بهره‌مند شوند.

فهرست مطالب

مقایسه کارمزد انتقال پول به خارج از کشور
کارمزد انتقال پول به خارج از کشور از طریق روش های مختلف

نحوه ارسال پول به خارج از ایران

پروسه واریز پول به خارج یکی از دغدغه‌های چالش‌برانگیز ایران در طی چندین سال اخیر بوده است. همچنین به علت وجود محدودیت‌های مختلف تعداد کثیری از ایرانیان به هنگام انتخاب روشی برای انتقال پول با سوالات متداولی از جمله کارمزد انتقال پول به خارج چقدر است؟ یا اینکه کم‌هزینه‌ترین روش برای واریز پول به خارج از کشور کدام است؟ در حقیقت هر یک از روش‌های واریز پول اعم از پی پال، پرفکت مانی و… بر اساس نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، کارمزد متفاوتی دارند.

در حالت کلی فرایند ارسال پول از ایران به خارج از کشور توسط هر نوع روش و درگاه بین‌المللی تنها از طریق سایت‌های واسط و صرافی‌های معتبر امکان‌پذیر است. در واقع صرافی‌ها و سایت‌های پرداخت ارزی نقش یک واسط را در عملیات واریز پول به خارج داشته و هزینه جداگانه‌ای علاوه بر کارمزد روش منتخب دارند.

علت تفاوت کارمزد انتقال پول به خارج از کشور در روش‌های مختلف

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که اصلا چرا باید کارمزدی که درگاه‌های مختلف برای انتقال پول از کاربران دریافت می‌کنند متفاوت است؟ در واقع علت اصلی این امر، نوع خدمات ارائه شده توسط درگاه مربوطه و سقف و کف مبلغ قابل واریز است. علاوه بر این موضوع، بحث محدودیت در تراکنش وجه در هر یک از روش‌های مختلف، متفاوت است. به همین ترتیب شما برای اینکه بتوانید با کمترین کارمزد و هزینه جانبی تراکنش واریزی خود به خارج از کشور را انجام دهید، باید بر اساس میزان تعداد دفعات تراکنش و مبلغ آن‌ها روش و درگاهی مناسب را انتخاب کنید.

معرفی بهترین روش‌های ارسال پول به خارج

در بین ده‌ها روش، تنها تعداد کمی از آن‌ها برای انتقال پول از ایران به خارج مناسب و کم‌هزینه است. در ادامه برخی از بهترین روش‌های واریز پول به خارج از کشور را معرفی می‌کنیم.

  1. پی پال (Pay Pal)
  2. مستر کارت (Master Card)
  3. پرفکت مانی (Perfect Money)
  4. رمیلیتی (Remility)
  5. ارسال پول با سایت‌های واسط ایرانی

1- ارسال پول به خارج از طریق پی پال

درگاه بین‌المللی پی پال، قطعا یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین درگاه‌های پرداخت ارزی در دنیا است. در حال حاضر میلیون‌ها نفر از طریق این سرویس پرداخت بسیاری از امورات بانکی اعم از دریافت و برداشت وجه، انتقال پول به خارج و… را انجام می‌دهند. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت پی پال، امکان استفاده از موجودی حساب به صورت مستقیم است. با استفاده از اپلیکیشن یا نسخه وب این سیستم می‌توان انواع تراکنش‌های مالی و نقل و انتقالات ارزی را انجام داد.

کارمزد انتقال پول به خارج از کشور با پی پال
پی پال جزو کم هزینه ترین روش های برای واریز وجه است.

انتقال پول با پی پال چقدر کارمزد دارد؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که شما زیادی از افراد بلافاصله پس از شنیدن نام پی پال با آن مواجه می‌شوند این است که کارمزد انتقال پول به خارج از طریق این درگاه چقدر است؟ افراد تابع کشور ایالات متحده بدون پرداخت کارمزدی می‌توانند فرایند ارسال وجه را به کشورهای مختلف انجام دهند. اما سایر توابع سایر کشورها بایستی برای استفاده از امکانات این سرویس به خصوص انتقال ارز با استفاده از آن کارمزدی را بپردازند.

در حالت کلی برای انجام تبادلات ارزی در بستر پی پال، هزینه‌ای حدود 2.9 درصد از کل مبلغ ارسالی به علاوه کارمزد ثابت یعنی 0.30 دلار یا همان 30 سنت از حساب شخص فرستنده کسر می‌شود.

2- واریز پول به خارج از کشور با مستر کارت

دومین روش پرکاربرد و مناسب برای واریز پول به نقاط مختلف دنیا، روش مستر کارت است. مستر کارت یکی دیگر از بزرگ‌ترین شبکه‌های پرداخت ارزی در دنیا است که با موسسات و نهادهای مالی مختلفی همکاری می‌کند. مستر کارت‌ها در 3 نوع کارت نقدی، اعتباری و پیش پرداخت به افراد صادر می‌شوند.

فرایند صدور این کارت‌های بین‌المللی برای ایرانیان تحریم است، اما با استفاده از روش میان‌بری به نام سایت‌های واسط می‌توان به راحتی این کارت‌ها را خریداری کرد.

کارمزد انتقال پول به خارج از کشور با مستر کارت چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به هنگام صدور مستر کارت به آن توجه کنید؛ نوع بانک صادر کننده کارت است. کارمزد انتقال پول به خارج از کشور با مستر کارت دقیقا بر اساس نوع بانک صادر کننده مشخص می‌شود. اما در حالت پایه کارمزد ارسال پول به کشورهای خارجی از طریق مستر کارت حدود 1 درصد از کل مبلغ با سقف 5 دلار آمریکا است.

کارمزد انتقال پول به خارج از کشور با مستر کارت
استفاده از مستر کارت برای انتقال پول به خارج از کشور

3- واریز پول به خارج با پرفکت مانی

اگر شما هم به دنبال سیستم پرداخت بین‌المللی با امکانات گسترده و کارمزد نسبتا کم هستید، ما به شما پرفکت مانی را پیشنهاد می‌کنیم. در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر از خدمات گسترده پرفکت مانی استفاده می‌کنند.

همچنین بخوانید :

کارمزد انتقال پول به خارج از کشور با پرفکت مانی

در کل پرفکت مانی کارمزد استانداردی را از کاربران خود بابت ارائه خدمات دریافت می‌کند. کارمزد انتقال پول به خارج از کشور در این سیستم بسته به نوع حساب فرستنده متفاوت است:

  • دریافت کارمزد 0.5 درصدی از کل مبلغ واریزی از حساب تایید شده (وریفای شده)
  • دریافت کارمزدی بالغ بر 0.5 درصد به علاوه 1.99 درصد از کل مبلغ واریزی از حساب وریفای نشده

بر خلاف تصور عموم، پرفکت مانی در عین ارائه خدمات گسترده‌تر نسبت به پی پال، کارمزد کمتری نسبت به آن دارد.

4- واریز پول از طریق رمیلیتی (remility)

پلتفرم رمیلیتی از جمله سریع‌ترین و امن‌ترین سیستم‌های پرداخت الکترونیکی است که همیشه توانسته بهترین خدمات را به کاربران در سراسر دنیا عرضه کند. در صورتی که قصد دارید در کمترین زمان و به صورت فوری مبلغی را به یک حساب بانکی خارجی ارسال کنید، سیستم رمیلیتی بهترین انتخاب برای شما است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این سیستم پرداخت، خدمات فوری با کارمزد بسیار کم آن است.

کارمزد انتقال پول به خارج از کشور با رمیلیتی

کارمزد ثابت استفاده از خدمات فوری مانند انتقال پول سریع در رمیلیتی تنها 3.99 دلار است. البته مانند سایر روش‌ها، کارمزد انتقال پول به خارج از کشور در رمیلیتی به محل ارسال و میزان مبلغ بستگی دارد. برای نمونه هزینه انتقال پول به کشور آرژانتین حدود 49 سنت کارمزد دارد. در حالت کلی هر چقدر مسافت محل ارسال پول با مبدا بیشتر باشد به همان اندازه کارمزد بیشتر خواهد بود.

کارمزد انتقال پول به خارج از کشور با رمیلیتی
کارمزد ارسال وجه با رمیلیتی بر اساس میزان مبلغ و حساب مقصد تعیین می شود.

5- انتقال پول به خارج از کشور از طریق سایت‌های واسط ایرانی

آخرین و کم‌هزینه‌ترین روش برای ارسال پول از ایران به خارج، سایت‌های واسط معتبر ایرانی هستند. به علت اعمال محدودیت‌ها و تحریم‌های پی در پی علیه ایران، شرط اصلی استفاده از شبکه‌های پرداختی بین‌المللی همچون پی پال، پرفکت مانی، رمیلیتی و… افتتاح حساب در آن‌ها از طریق سایت‌های واسط ایرانی است.

اما علاوه بر این روش‌های مستقیم، می‌توانید از روش غیر مستقیم یعنی سایت‌های پرداخت ارزی برای انتقال پول به خارج از کشور استفاده کنید.

کارمزد انتقال پول به خارج از کشور با سایت‌های واسط ایرانی

میزان کارمزدی که هر سایت پرداخت ارزی و واسط ایرانی در نظر گرفته متفاوت است. اما به طور کلی، این سایت‌ها کارمزد و هزینه‌های جانبی کمتری نسبت به درگاه‌های بین‌المللی دارند؛ به همین دلیل بیشتر مورد استقبال مردم ایران قرار می‌گیرند.

سوالات متداول

در ادامه به برخی از رایج‌ترین سوالاتی که برای کاربران به هنگام انتخاب روش انتقال پول به خارج از کشور مواجه شده‌اند پاسخ خواهیم داد.

برای انتقال پول به خارج از کشور به چه مدارکی نیاز داریم؟

مدارک مورد نیاز برای ارسال پول به خارج از کشور در ایران شامل کارت ملی، پاسپورت است.

آیا کارمزد ارسال پول با سایت‌های واسط کمتر است؟

بله، به این دلیل که کاٌرمزدهای تعیین شده توسط شبکه‌های پرداخت ارزی بین‌المللی بر اساس دلار بوده و برای ایرانیان بسیار هزینه‌بر است. در حالی که کارمزد واریز وجه در سایت‌های واسط ایرانی بر اساس ریال تعیین می‌شود.

سخن پایانی

با خواندن این مطلب دانستید که کارمزد انتقال پول به خارج از کشور در روش‌های مختلف بر اساس فاکتورهایی چون سرعت تراکنش، نوع خدمات ارائه شده و میزان مبلغ واریزی تعیین می‌شود. اگر به دنبال کم‌هزینه‌ترین روش برای واریز پول از ایران به خارج هستید، ما به شما سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی را پیشنهاد می‌کنیم. اما در صورتی که قصد دارید تجربه استفاده از درگاه‌های بین‌المللی را کسب کنید باید ابتدا از طریق سایت‌های واسط ایرانی فرایند افتتاح حساب را انجام دهید تا بتوانید از خدمات این درگاه‌ها بهره‌مند شوید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402