Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

آموزش ساخت و خرید اکانت ChatGPT

راهنمای جامع خرید اکانت chat gpt
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با اینکه هوش مصنوعی ChatGPT مدت بسیار کمی است که معرفی شده است، اما در همین مدت کم توانسته توجه میلیون‌ها نفر را بنابر امکانات خاصی که دارد به خود جلب کند. در داخل ایران با وجود تحریم‌های گسترده، بسیاری از افراد با خرید اکانت ChatGPT قصد دارند از تمامی امکانات این ابزار فوق‌العاده هوشمند استفاده کنند. طبق آخرین آپدیت‌های صورت گرفته کاربران در نسخه chat gpt plus می‌توانند از قابلیت‌های برنامه‌نویسی این ربات بهره‌مند شوند!

اما وقتی صحبت از خرید اکانت چت جی پی تی می‌شود، این سوال پیش می‌آید که با وجود تحریم‌ها در ایران چگونه می‌توان از قابلیت‌های ویژه این ربات هوش مصنوعی استفاده کرد؟ در حالت کلی خدمات گسترده شرکت Open Ai برای ایرانیان تحریم است، اما با استفاده از برخی راهکارها تحت عنوان خرید غیر مستقیم اکانت می‌توان از این خدمات بهره‌مند شد. تنها کاری که شما برای خرید اکانت چت جی پی تی در ایران باید انجام دهید، استفاده از خدمات سایت‌های واسط معتبر است. در ادامه این مطلب از پلازا، در رابطه با نحوه خرید اکانت chat gpt در ایران و مزیت‌های آن به توضیحات بیشتری می‌پردازیم.

فهرست مطالب

راهنمای خرید اکانت chat gpt
آموزش نحوه خرید اکانت chat gpt در ایران

نحوه خرید اکانت ChatGPT در ایران

بدون شک به محض بیان شدن بحث تحریم شدن ایران، برای استفاده از خدمات شرکت Open Ai شما جویای علت این چالش بزرگ می شوید. در حقیقت تحریم بودن خدمات سرویس Open Ai از جمله ربات هوش مصنوعی چت جی پی تی در ایران به دو دلیل زیر وابسته است:

  1. هزینه بسیار بالای خدمات دلاری این سرویس
  2. عدم دسترسی کارت‌های بانکی ایرانی به خدمات شرکت Open Ai

به علت وجود همین موارد، فرایند خرید اکانت chat gpt در ایران با برخی محدودیت‌ها همراه است. اما در ادامه راهکار اصلی برای برطرف کردن این محدودیت‌ها را معرفی خواهیم کرد.

آیا امکانات ربات ChatGPT به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؟

البته هر کاربری اعم از ایرانی و غیر ایرانی به محض ثبت نام در شرکت Open Ai اعتبار رایگان اولیه‌ای به میزان 5 دلار به او اعطا می‌شود. با استفاده از این اعتبار کاربران می‌توانند از تمامی سرویس‌های این شرکت به خصوص خدمات ربات Chat Gpt استفاده کنند؛ اما پس از مدتی به علت اتمام این اعتبار دسترسی‌ها قطع خواهند شد!

بعد از اتمام اعتبار، کاربران غیر ایرانی به راحتی می‌تواند اکانت خود را شارژ کنند. اما کاربران ایرانی به علت هزینه‌های بسیار بالای شارژ مجدد (دلاری بودن مبلغ شارژ) نمی‌توانند این کار را انجام دهند. به همین دلیل ساخت اکانت مجدد در چت جی پی تی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از شارژ مجدد همان اکانت است! از طرفی ایرانیان برای خرید اکانت chat gpt نیاز به یک راهکار و به اصطلاح میان‌بر دارند.

سایت‌های خدمات ارزی بهترین میان‌بر برای ساخت و خرید مجدد اکانت چت جی پی تی هستند. این وب‌سایت‌ها در ازای دریافت کارمزدی اندک می‌توانند در کمترین زمان اکانت 20 دلاری در Chat gpt را برای شما ایجاد کنند. این اکانت 20 دلاری در واقع اکانت chat gpt plus نام دارد.

همچنین بخوانید :

ChatGPT: مشهورترین ربات هوش مصنوعی در دنیا!

اگر اهل گشت و گذار در بستر فضای مجازی هستید، بدون شک حداقل یکبار نام ربات chat gpt را شنیده‌اید! این هوش مصنوعی در اوایل ظهور خود با استقبال بسیار گسترده‌ای روبه‌رو شد؛ به گونه‌ای که شرکت سازنده آن یعنی Open Ai و مدیر عامل آن ایلان ماسک تصمیم گرفت از این ربات درآمد زایی کند.

چت جی پی تی در اصل یک مدل زبان Ai است که با هدف درک زبان انسانی و چگونگی مکالمه با انسان‌ها ساخته شده است. این ربات هوش مصنوعی امکان انجام چند ده فعالیت را به صورت هم‌زمان دارد! برای نمونه یکی از قابلیت‌های مهم این ربات امکان تولید محتوا کامل و جامع در مورد هر کلمه یا عنوان است. حتی شما می‌توانید متن مورد نظر خود را به تصویر یا ویدئو اینفوگرافیک تبدیل کنید! البته مشخصا قابلیت‌های این ربات قدرتمند رو‌ز‌به‌روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

امکانات و کاربردهای ربات ChatGPT

علت محبوبیت بسیار گسترده این هوش مصنوعی در دنیا، داشتن برخی امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فرد و خاص است. بدون شک، اشتیاق شما با شنیدن این امکانات و ویژگی‌های خاص برای خرید اکانت chat gpt دو چندان خواهد شد!

1- ربات ChatGpt: بهترین مترجم در دنیا

شبکه عصبی بسیار پیچیده موجود در ربات چت جی پی تی باعث شده تا این ربات به یکی از بهترین مترجم‌های دنیا تبدیل شود. در واقع شما می‌توانید با استفاده از این هوش مصنوعی به راحتی متون با زبان‌های مختلف را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. این قابلیت از Chat Gpt تا به الان توانسته به بسیاری از کسب‌و‌کارها و در کاربری‌های سفر و زندگی جوامع بشری کمک کند!

2- دریافت چکیده مطالب تخصصی با ChatGpt

مطمعنا بسیاری از ما دوست داریم بدون اتلاف وقت و هزینه، چکیده و خلاصه مقالات و متون تخصصی را مطالعه کنیم. برای خلاصه‌‌سازی متون به صورت دستی یا برخی ابزارها نیاز به زمان بیشتری است، در حالی که با ربات هوش مصنوعی Chat Gpt می‌توان این کار را در کسری از ثانیه انجام داد! این ربات می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت دقیق خلاصه و چکیده یک مقاله را گردآوری کند.

3- تولید محتوا با ChatGpt

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار کاربردی ربات چت جی پی تی که باعث می‌شود هر کاربری به آن وابسته شود؛ تولید محتوای غیر مشابه است! این ابزار با جمع‌آوری اطلاعات میدانی گسترده از بستر اینترنت می‌تواند محتوایی کامل و جامع را در مورد موضوع مورد نظر کاربر تولید کند. بسیاری از وب‌سایت‌ها و کسب‌و‌کارهای اینترنتی با هدف تولید محتوای سریع نسبت به خرید اکانت chat gpt اقدام می‌کنند.

4- ربات ChatGpt جایگزینی مناسب برای موتورهای جستجو

با خرید اکانت chat gpt pro می‌توانید به جای استفاده از موتورهای جستجو، از طریق این ربات در مورد موضوعات مورد نظر خود، تحقیقات را به شکلی وسیع و گسترده انجام دهید. به جای اتلاف وقت خود در سایت‌های مختلف، می‌توانید با استفاده از این هوش مصنوعی در مدت زمان کمی به نتیجه تحقیقات خود برسید.

آموزش ساخت اکانت در ChatGpt

ساخت اکانت در chat gpt بسیار ساده بوده و شما با انجام چند مرحله می‌توانید این کار را انجام دهید. برای ایجاد اکانت در بستر این پلتفرم هوش مصنوعی باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. ورود به سایت Open Ai
  2. کلیک روی گزینه Sign Up و وارد کردن ایمیل شخصی یا آدرس گوگل لاگین شده
  3. انتخاب یک پسورد با 8 کاراکتر
  4. تایید شدن حساب کاربری به وسیله ایمیل ارسال شده
  5. درج نام و نام خانوادگی در فیلدهای مربوطه
  6. وارد کردن شماره (غیر ایرانی یا مجازی)
  7. فعال شدن حساب کاربری چت جی پی تی

در مرحله وارد کردن شماره، به علت تحریم بودن ایران، کاربران ایرانی باید حتما از شماره مجازی استفاده کنند.

مهم‌ترین مزایای خرید اکانت ChatGpt

در حالت کلی خرید اکانت chat gpt نسبت به نسخه رایگان آن مزیت‌های بسیار زیادی دارد. یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید نسخه پرو چت جی پی تی، دسترسی نامحدود به تمامی امکانات و قابلیت‌های این ربات است! در ادامه برخی از مزایای تهیه اکانت این ابزار را معرفی می‌کنیم.

  • استفاده از قابلیت Dall-E (تولید عکس از متن)
  • ویرایش نامحدود انواع تصویر و ویدئو
  • عدم نیاز به شماره مجازی
  • امکان شارژ و فعال‌سازی مجدد اکانت به صورت اختصاصی
  • و….
مزایای خرید اکانت chat gpt
دسترسی کامل به تمامی امکانات چت جی بی تی در نسخه پرو

تفاوت اکانت ChatGpt رایگان با اکانت ChatGpt pro

قبل از اینکه در مورد نحوه خرید اکانت chat gpt در ایران صحبت کنیم، ابتدا لازم است تا نسخه رایگان و پرو این ابزار با یکدیگر مقایسه کنیم. از جمله نقاط غیر مشترک دو نسخه پرو و رایگان چت جی پی تی عبارت‌اند از:

  • دسترسی به نسخه gpt 3.5 در نسخه رایگان و دسترسی به نسخه gpt 3.5 و gpt 4.0 در نسخه پرو
  • استفاده نامحدود از قابلیت‌های نسخه پرو
  • امکان دسترسی مستقیم به افزونه‌های وب‌سایت در نسخه پرو چت جی پی تی
  • سرعت و دقت در نسخه پرو chat gpt بیشتر از نسخه رایگان این ابزار است.

مراحل خرید اکانت ChatGpt در ایران

برای خرید اکانت chat gpt بدون محدودیت و مشکل خاصی از ایران، کافی است تا به سایت‌های خدمات ارزی معتبر ایرانی مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات این قبیل از سایت‌ها باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. ثبت نام در سایت
  2. تکمیل اکانت کاربری در سایت
  3. ثبت درخواست خرید اکانت
  4. پرداخت هزینه اکانت به علاوه کارمزد سایت
  5. دریافت اکانت چت جی پی تی

به این نکته هم توجه داشته باشید که باید درخواست اکانت وریفای شده chat gpt را به این سایت‌ها ارسال کنید. در صورتی که قصد دارید به صورت روزمره به عنوان یک ابزار متوسط از چت جی پی تی استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم نسخه عادی یا همان 5 دلاری را خریداری کنید. اما در صورتی که می‌خواهید به صورت حرفه‌ای از تمامی امکانات Chat Gpt بهره‌مند شوید بهتر است نسخه پلاس یا همان 20 دلاری را تهیه فرمایید.

سوالات متداول در مورد خرید اکانت ChatGpt

در این بخش از مقاله پلازا، به برخی از سوالات متداول در مورد خرید اکانت chat gpt در ایران و محدودیت‌های آن به صورت مفصل صحبت می‌کنیم.

با خرید اکانت chat gpt pro به چه امکاناتی می‌توان دست یافت؟

با خرید نسخه پرو این ابزار می‌توانید از تمامی امکانات موجود بدون محدودیت خاصی استفاده کنید.

فرایند ساخت اکانت چت جی پی تی در سایت‌های خدمات ارزی چقدر طول می‌کشد؟

به طور میانگین فرایند تحویل اکانت chat gpt توسط سایت‌های خدمات ارزی ایرانی بین 1 الی 5 روز کاری زمان می‌برد.

آیا می‌توان اکانت Open Ai را شارژ کرد؟

بله، برای این کار باید به سایت‌های خدمات ارزی مراجعه کرده و معادل ریالی هزینه شارژ را پرداخت کنید.

سخن پایانی

فرایند خرید اکانت chat gpt در ایران همواره چالش‌های خاص خود را دارد. اما خوشبختانه با حضور گرم بسیاری از نهادها و ارگان‌های مورد تایید به نام سایت‌های خدمات ارزی تمامی این محدودیت‌ها برطرف شده است. با بهره‌گیری از خدمات گسترده وب‌سایت‌های خدمات ارزی معتبر می‌توان در کمترین زمان با هزینه‌ای معقول اکانت نسخه پرو یا معمولی چت جی پی تی را خریداری کرده و بلافاصله پس از اتمام اعتبار، آن را شارژ کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402