Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

معرفی و بررسی بازی Fantasian ؛ تریلر و جزئیات گیم پلی

بازی fantasian برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

چند سالی می‌شود که بازار بازی‌های موبایلی داغ شده و حتی در بسیاری از موارد، شاهد انتشار بازی‌های رایانه‌های شخصی و یا کنسولی برای پلتفرم‌هایی چون اندروید و آی او اس هم هستیم. بازی Fantasian یکی از بازی‌های موفق کاربران آی او اس بوده که به بررسی بازی Fantasian پرداخته ایم.

اواسط سال 2019 بود که برای اولین بار، اسم بازی Fantasian مطرح شد. این بازی که صرفا در اختیار کاربران اپل قرار می‌گرفت، قرار بود که جدیدترین بازی سازنده Final Fantasy باشد. البته هیرونوبو ساکاگوچی مردی است که دست‌کم در حوزه بازی‌سازی اسم بزرگی دارد. خالق سری Final Fantasy از سال 2004 یک استودیوی کاملا مستقل تحت عنوان Mistwalker را تشکیل داد. به عنوان موسس استودیو Mistwalker هم اسم بازی‌های بزرگ دیگری در کارنامه هیرونوبو ساکاگوچی دیده می‌شود؛ فرنچایز Terra Battle و البته بازی Blue Dragon.  حال در حالی که 1 سال از انتشار آخرین بازی سازنده Final Fantasy می‌گذرد، به‌نظر می‌رسد که ساکاگوچی و Mistwalker یک شاهکار که نه، یک بازی بزرگ و به‌یادماندنی را خلق کرده‌اند.

فهرست مطالب

آخرین بازی سازنده Final Fantasy

بازی Fantasian زمان انتشار به دو قسمت تبدیل می‌شود؛ قسمت اول بازی در دومین روز از ماه آوریل میلادی در دسترس کاربران تمام دنیا قرار گرفت و قسمت دوم بازی هم 13 آگوست به عرضه جهانی رسید. Fantasian که اکنون در متاکرایتیک به متای 80 دست یافته، از اکثر منتقدان و سایت‌های معتبر نمرات بالایی دریافت کرد. بازی Fantasian برای اندروید منتشر نشده و به‌نظر هم نمی‌رسد برای این موضوع، برنامه‌ای وجود داشته باشد. در حال حاضر جدیدترین بازی سازنده Final Fantasy صرفا در دسترس کاربران سرویس اپل آرکید است. پس اگر روی هر دیوایسی که دارید، از اشتراک اپل آرکید استفاده می‌کنید، به دانلود بازی Fantasian حتما فکر کنید. و اگر از این بابت هنوز مطمئن نیستید مطالعه ادامه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از تریلر بازی Fantasian شروع می‌کنیم و سپس به بخش‌های دیگر و ابعاد مختلف این بازی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تریلر بازی Fantasian

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Fantasian را تماشا کنید. در این تریلر کمی بیشتر با ویژگی‌های گیم پلی بازی Fantasian آشنا خواهید شد. گفتنی است که ویدئویی که در زیر برایتان قرار داده‌ایم، کاملا رسمی است. در بررسی بازی Fantasian لازم است بدانید که سازنده با بکارگیری یکسری ویژگی های کلیدی توانسته امتیاز بالایی را از سوی کاربران کسب کند که بسیاری از بخش های بازی در تریلر قابل رویت است.

گیم پلی بازی Fantasian

به غیر از هیرونوبو ساراگوچی، برخی دیگر از اعضای مهم تیم توسعه‌دهنده بازی Fantasian نیز از سازندگان قدیمی و مطرح Final Fantasy هستند. آقای Nobuo Uematsu که روی موسیقی‌های 9 نسخه اول سری FF کار کرده، در توسعه Fantasian نقش داشته است. علاوه بر این دو نفر، برخی دیگر از اعضای تیم توسعه‌دهنده بازی Fantasian قبلا روی نسخه‌های مختلف FF کار کرده‌اند. اما برگردیم سراغ Fantasian و گیم پلی آن! با توجه به‌این‌که داریم درباره جدیدترین بازی سازنده Final Fantasy صحبت می‌کنیم، باید این نکته را در نظر داشته باشید که طبیعتا با یک بازی مشابه با سری FF طرف هستیم. البته خوشبختانه توسعه‌دهندگان Fantasian با ایجاد یک‌سری تغییرات در مکانیک‌های بازی، سعی کرده‌اند که مخاطبین را با یک بازی کاملا متفاوت و جدید سرگرم نگه دارند.

در واقع فراتر از اصلا FF، می‌توان Fantasian را یکی از در دسترس‌ترین JRPG‌های (بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی) چند سال اخیر دانست. در واقع اگر طی دو دهه اخیر نقش آفرینی‌های ژاپنی را تجربه کرده باشید، احتمالا گیم پلی بازی Fantasian برای شما آشنا خواهد بود. در Fantasian، شما در نقش لئو به بازی کردن خواهید پرداخت؛ پروتاگونیستی که حافظه‌اش را از دست داده و اکنون در تعیین سرنوشت دنیا باید یک نقش اساسی را ایفا کند.

دانلود بازی fantasian

در بخش عظیمی از داستان بازی، لئو اصلا نمی‌داند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و با پیشروی شما در بازی، لئو هم بیشتر شخصیت خودش را کشف می‌کند. شما به گشت‌وگذار در غارهای مرموز محافظت شده می‌پردازید، از شهرهای زیبای روی آب بازدید می‌کنید و در نهایت، به یک قلمرو مکانیکی منتقل می‌شوید که در آن، ربات‌ها حکومت می‌کنند. بازی Fantasian صرفا بخش داستانی را شامل می‌شود و خبری از بخش چندنفره و آنلاین نیست. خوشبختانه، گیم پلی بازی Fantasian کوتاه نیست و می‌توانید به‌عنوان یک سرگرمی، روی آن حساب باز کنید.

همچنین بخوانید :

از لحاظ گیم پلی بازی Fantasian در واقع یک turn based rpg است. به این ترتیب، شما باید درست بعد از اینکه ضربه خود را به دشمن وارد کردید، باید منتظر ضربه هیولای مقابل به خود باشید. از آن‌جایی که دشمنان شما در محیط بازی پراکنده هستند، غالبا پروتاگونیست بازی نمی‌تواند به ازای هر حمله melee به بیش از یک دشمن ضربه وارد کند؛ مگر اینکه از جادو و یا مهارت‌های موجود در بازی استفاده کنید. گزینه‌هایی که شدیدا در Fantasian به کارتان خواهند آمد.

تریلر بازی fantasian

همچنین جادوهایی که در Fantasian دیده می‌شوند هم می‌توانند اشکال جالبی به خود بگیرند. به عنوان مثال، هیولایی را در نظر بگیرید که یک سپر در مقابل خود قرار داده و حملات جادویی شما را دفع می‌کند. در چنین شرایطی، شما می‌توانید حمله خود را به شکلی پیاده کنید که قبلا نمونه‌اش را در فیلم Wanted دیده‌ایم! در واقع سیستم مبارزات بازی گاهی اوقات خیلی جالب‌تر و درگیرکننده‌تر از آن چیزی می‌شود که در تریلرها می‌بینیم.

هرچند برخی از مواردی که خواندید در Fantasian جدید بوده و در کمتر عنوانی دیده‌ایم، ولی خیلی از المان‌های موجود در بازی هم برای گیمرها آشنا هستند. باس‌های بازی که حین مبارزات تغییر حالت می‌دهند و یا دشمنانی که نقاط ضعف خاص خودشان را دارند. به‌طور کلی مبارزات بازی تا حدی استراتژیک هم هستند و انتخاب شما در مدل تهاجمی هم حائز اهمیت است.

گیم پلی بازی fantasian

 

یکی از جالب‌ترین سیستم‌هایی که در گیم پلی بازی Fantasian گنجانده شده، سیستم dimengeon نام دارد که به‌شما اجازه می‌دهد تا بدون مزاحمت و درگیری با هیولاهای دنیای بازی به گشت‌و‌گذار در محیط بپردازید. نحوه کارکرد این سیستم به‌این‌شکل است که شما می‌توانید از مبارزاتی که حالت تصادفی دارند پرهیز کنید و هیولاهایی که به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند را به‌صورت اتوماتیک در داخل یک دیوایس حبس کنید. این دیوایس می‌تواند تا ماکزیمم 30 هیولا را در خود حبس کند. به‌این‌ترتیب برخلاف دیگر نقش‌آفرینی‌هایی که در دنیای بازی‌های ویدئویی می‌بینیم، در Fantasian اصلا مجبور نیستید که به هر قیمت و تحت هر شرایطی با دشمنان خود بجنگید. کاوش بدون نگرانی بابت دشمنان پراکنده در محیط، همیشه یک گزینه برای بازی‌باز خواهد بود.

نکته نهایی در رابطه با گیم پلی بازی Fantasian این است که شما برای تجربه این عنوان به حداقل آی او اس 13 یا بالاتر احتیاج خواهید داشت. همچنین طبق اطلاعاتی که در فروشگاه اپل درج شده، بازیکنانی که قصد دانلود بازی Fantasian را دارند باید دست‌کم 4.6 گیگابایت از فضای دیوایس خود را در اختیار این بازی قرار دهند. باتوجه‌به سبک کلی بازی و همچنین کیفیت جلوه‌های بصری، این میزان از فضای مورد نیاز منطقی و قابل توجیه به‌نظر می‌رسد. به‌هرحال فراموش نکنید که با یک JRPG با مقیاس نسبتا گسترده طرف هستیم که از لحاظ بصری هم چیزی کم ندارد. متاسفانه بازی Fantasian برای اندروید منتشر نشده و کاربران هر پلتفرمی جز آی او اس، از تجربه این عنوان محروم خواهند ماند.

بازی fantasian برای اندروید

سخن نهایی

یقینا آخرین بازی سازنده Final Fantasy توانسته انتظارات را برآورده کند. نمرات ثبت شده از بازی Fantasian در متاکرایتیک گواه موفقیت و کیفیت بالای این بازی هستند. البته خب طبیعتا بازی‌های موبایلی – به‌استثنای یک‌سری بازی‌های خاص – چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند. به‌هر ترتیب اگر آی او اس دارید، دانلود بازی Fantasian را اکیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم. بدیهی است که دیگر بازی‌های نقش آفرینی که در دسترس کاربران اپل آرکید هستند، حتی نزدیک به سطح Fantasian هم نمی‌شوند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402