Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

معرفی انیمه داستان حلقه های ازدواج؛ خلاصه داستان، شخصیت‌ها و نمرات

فصل دوم انیمه «حکایت‌های حلقه‌های ازدواج» در راه است
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه داستان حلقه های ازدواج یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های ژاپنی در سال 2024 است. انیمه Tales of Wedding Rings بر اساس مانگایی که در سال 2014 به همین نام منتشر شد، ساخته می‌شود. مانگایی که از محبوبیت بسیاری در یمان طرفداران دنیای انیمه برخوردار هست و همین موضوع سبب شده تا افراد بسیاری منتظر شروع پخش این انیمه ژاپنی باشند. در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره کردیم انیمه داستان حلقه های ازدواج بر اساس مانگایی به همین نام که توسط مایبه (Maybe) نوشته و طراحی شده، ساخته خواهد شد. مانگای داستان حلقه های ازدواج برای اولین بار در تاریخ 25 مارس 2014 معادل 5 فروردین 1393 در مجله ماهیانه گانگان بزرگ (Monthly Big Gangan) به صورت سریالی به چاپ رسید. پس از آن بود که کمپانی Staple Entertainment تصمیم بر تولید مجموعه سریالی این انیمه گرفت.

کارگردانی انیمه Tales of Wedding Rings برعهده تاکاشی نائویا (Takashi Naoya) بوده است. فیلم‌نامه این اثر نیز از روی مانگای اصلی به قلم مایبه، برداشته شده است. البته دکو آکائو (Deko Akao) تغییراتی در این فیلم‌نامه اعمال کرده است که منجر به جذابیت بیشتر آن شده است. در مورد زمان پخش انیمه داستان حلقه های ازدواج باید گفت که اولین قسمت این انیمه ژاپنی جذاب قرار است در ژانویه 2024، یعنی تقریباً در اواخر دی ماه 1402 بر روی آنتن برود.

مدت زمان پخش هر قسمت این انیمه هنوز به صورت رسمی از سوی عوامل تولیدکننده آن مشخص نشده است. ژانر انیمه Tales of Wedding Rings، اکشن، عاشقانه و فانتزی است. در مورد تعداد قسمت های انیمه داستان حلقه های ازدواج نیز باید گفت که فعلا تعداد دقیق آن مشخص نشده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان این انیمه جذاب و مورد انتظار ژاپنی بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان انیمه Tales of Wedding Rings

انیمه Tales of Wedding Rings

انیمه Tales of Wedding Rings یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های سنین ژاپن در سال 2024 است. داستان این انیمه عاشقانه و اکشن در مورد عشق کهنه و بیان نشده دو نوجوان است. شخصیت اصلی این انیمه ژاپنی ساتو نام دارد. پسری خوش‌چهره و زیبا که عاشق دوست دوران کودکی و هم‌بازی خود شده است. هیمه، دختری است که از بچگی و از زمانی که پدربزرگ او و ساتو در یک محله ساکن شدند، با ساتو هم‌بازی بوده است.

حالا ساتو عاشق دوست دوران کودکی خود، هیمه، شده است اما از ابراز علاقه خود نسبت به او می‌ترسد. ساتو در دبیرستان یک شخصیت مرموز و آرام دارد و بقیه او را به چشم پسری دوست‌داشتنی می‌بینند. همه این عوامل در کنار هم باعث شده تا اعتراف ساتو به احساساتش نسبت به هیمه سخت و سخت‌تر شود. حالا با نزدیک شدن سالگرد اولین ملاقات‌شان، ساتو تصمیم دارد احساسات خود نسبت به هیمه را با او در میان بگذارد. ساتو قصد دارد تا دوستی میان خود و هیمه را به چیزی فراتر از آن که هست تبدیل کند!

حالا باید منتظر پخش انیمه داستان حلقه های ازدواج باشیم تا ببینیم در نهایت ساتو شجاعت بیان احساسات خود نسبت به هیمه را پیدا خواهد کرد؟! آیا هیمه عشق ساتو نسبت به خود را قبول خواهد کرد یا سرنوشتی کاملا متفاوت در انتظار آن دو است؟! بی‌شک افراد بسیاری در سراسر جهان منتظر شروع پخش این انیمه ژاپنی جذاب هستند تا به پاسخ سوالات خود برسند.

شخصیت های انیمه Tales of Wedding Rings

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی و بررسی انیمه داستان حلقه های ازدواج پرداختیم. در این قسمت از متن به سراغ کاراکترهای انیمه داستان حلقه های ازدواج خواهیم رفت و اطلاعات مفیدی از هر کدام در اختیار شما دوستان قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید که با توجه به اینکه انیمه داستان حلقه های ازدواج هنوز پخش نشده، اطلاعات اندکی از شخصیت‌های آن در دست است که در این بخش با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت. در ادامه با ما همراه باشید.

هاروتو ساتو (Haruto Satou)؛ شخصیت اصلی انیمه داستان حلقه های ازدواج

معرفی انیمه Tales of Wedding Rings 2023

هاروتو ساتو (Haruto Satou) را می‌توان به عنوان شخصیت اصلی انیمه سریالی Tales of Wedding Rings در نظر گرفت. با توجه به اینکه پخش این انیمه ژاپنی هنوز شروع نشده است، اطلاعات چندانی از کاراکترهای آن در دست نیست. اما با توجه به خلاصه داستان این انیمه جذاب و تماشایی، ساتو پسر جوانی است که عاشق دوست دوران کودکی خود شده و حالا در دوران دبیرستان از ابراز علاقه خود نسبت به او می‌ترسد.

صداپیشگی شخصیت هاروتو ساتو را جن ساتو (Gen Satō)، صداپیشه 26 ساله ژاپنی برعهده داشته است. جن ساتو یکی از صداپیشگان شناخته شده ژاپن محسوب می‌شود که پیش از این نیز در آثار بسیاری حضور داشته است. از جمله مشهورترین آثار با صداپیشگی جن ساتو می‌توان به Bottom-tier Character Tomozaki ،Shine On! Bakumatsu Bad Boys و Lucifer and the Biscuit Hammer اشاره کرد.

هیمه (Hime)؛ کاراکتر اصلی انیمه Tales of Wedding Rings

داستان انیمه Tales of Wedding Rings

یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی انیمه داستان حلقه‌های ازدواج، هیمه (Hime)، است. دختر جوانی که دوست دوران کودکی ساتو محسوب می‌شود. در طول انیمه همواره شاهد کشمکش‌های میان او و ساتو خواهیم بود. فعلا اطلاعات به خصوصی از شخصیت این کاراکتر در دست نیست.

صداپیشگی شخصیت هیمه در انیمه Tales of Wedding Rings، برعهده صداپیشه 29 ساله ژاپنی آکاری کیتو (Akari Kitō) است. آکاری کیتو یکی از چهره‌های شناخته شده صداپیشگی در ژاپن و سینمای جهان محسوب می‌شود که همکاری‌های بسیاری در آثار سینمایی و دنیای انیمه داشته است. وی در طول دوران حرفه‌ای خود آثار قابل قبولی از خود برجای گذاشته است. از جمله معروف‌ترین آثاری که آکاری کیتو در آن صداپیشگی کرده است می‌توان به Seven Senses of the Re’Union ،Love Live! Nijigasaki High School Idol Club و A Girl & Her Guard Dog اشاره کرد.

سافیر ماسا (Saphir Maasa)؛ کاراکتر انیمه داستان حلقه های ازدواج

شخصیت های انیمه Tales of Wedding Rings

یکی دیگر از کاراکترهای اصلی انیمه داستان حلقه های ازدواج، سافیر ماسا (Saphir Maasa)، اشاره کرد. اطلاعات بسیاری از ویژگی‌های و شخصیت سافیر ماسا فعلاً در دست نیست اما عوامل تولیدکننده انیمه Tales of Wedding Rings از او به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این انیمه سریالی نام برده‌اند.

صداپیشگی شخصیت سافیر ماسا در انیمه Tales of Wedding Rings برعهده آی کاکوما (Ai Kakuma)، صداپیشه شناخته شده ژاپنی، است. آی کاکوما یکی از برجسته‌ترین صداپیشگان دنیای انیمه و سریال ژاپن است که تاکنون آثار ارزشمندی از خود برجای گذاشته است. از جمله مشهورترین آثاری که آی کاکوما در آن‌ها به صداپیشگی پرداخته است، می‌توان به A Sister’s All You Need و The Misfit of Demon King Academy اشاره کرد.

گرانارت نداکیتا (Granart Needakitta)؛ شخصیت انیمه Tales of Wedding Rings

نقد انیمه داستان حلقه های ازدواج

گرانارت نداکیتا (Granart Needakitta) یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی انیمه سریال داستان حلقه‌های ازدواج است. از گرانارت به عنوان یکی از شاهزاده‌های قوی در این انیمه یاد شده است. شاهزاده‌ای که حامل حلقه‌های آتش است! فعلاً اطلاعات بیشتری از گرانارت نداکیتا در دست نیست. در صورت در دسترس بودن اطلاعات جدید آن را با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت.

صداپیشگی کاراکتر گرانارت نداکیتا در انیمه Tales of Wedding Rings، برعهده هیتومی اوئدا (Hitomi Ueda)، صداپیشه محبوب و دوست‌داشتنی ژاپنی، است. هیتومی در شهر کیوتو ژاپن چشم به جهان گشود و از همان دوران کودکی وارد حرفه صداپیشگی در سینمای این کشور شد. وی در آثار ارزشمند بسیاری به عنوان صداپیشه حضور داشته است. از جمله مشهورترین آثار هیتومی اوئدا می‌توان به Ningen Fushin: Adventurers Who Don’t Believe in Humanity Will Save the World و Miss Kuroitsu from the Monster Development Department اشاره کرد.

نقد انیمه داستان حلقه های ازدواج

تریلر انیمه Tales of Wedding Rings 2023

انیمه داستان حلقه های ازدواج یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های ژاپن در سال 2024 است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان، بی‌صبرانه منتظر اکران این انیمه هستند. تاکنون تنها تریلر انیمه Tales of Wedding Rings 2023 این اثر در دسترس است. اما مانگای پرطرفدار داستان حلقه های ازدواج، باعث شده تا علاقه‌مندان به آن در سراسر جهان، منتظر شروع انیمه سریالی Tales of Wedding Rings باشند تا باری دیگر از تماشای داستان مورد علاقه خود لذت ببرند.

همانطور که می‌دانید انیمه داستان حلقه های ازدواج فعلا منتشر نشده است و همین موضوع سبب می‌شود تا اطلاعات درستی از نقد و امتیازات انیمه tales of wedding rings وجود نداشته باشد. باید منتظر پخش این انیمه باشیم تا با دیدگاهی مناسب نسبت به نقد آن اقدام کنیم.

سخن پایانی

ژانر انیمه Tales of Wedding Rings

در این مقاله از پلازا به معرفی انیمه Tales of Wedding Rings 2023 پرداختیم. سپس به خلاصه داستان انیمه Tales of Wedding Rings، شخصیت‌ها، نمرات و نقدهای این انیمه عاشقانه و فانتزی ژاپنی اشاره کردیم. اگر شما نیز از طرفداران این انیمه عاشقانه هستید و بی‌صبرانه منتظر شروع پخش آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم نسبت به دانلود انیمه Tales of Wedding Rings اقدام کنید و از تماشای آن در اوقات فراغت خود در کنار دوستان‌تان لذت ببرید.

به نظر شما انیمه داستان حلقه های ازدواج می‌تواند انتظارات مخاطبین خود را برآورده کند؟! سرانجام داستان ساتو و هیمه به کجا خواهد رسید؟! ممنون که در طول این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این مقاله کمک کرده باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402