Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

راهنمای کامل خرید دامنه از namecheap

آموزش کامل خرید دامنه از namecheap
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر شما هم در زمینه طراحی و راه‌اندازی سایت فعالیت می‌کنیم بدون شک با این پرسش روبه رو شده‌اید که چگونه می‌توان نسبت به خرید دامنه از سایت namecheap در ایران اقدام کرد؟در حال حاضر روش‌های زیادی برای خرید دامنه از سایت‌های خارجی وجود دارد، اما امکان استفاده از این روش‌ها در ایران به علت وجود تحریم‌ها وجود ندارد. اما سایت های معتبری تحت عنوان وب های خدمات ارزی وجود دارند که صفر تا صد خرید دامنه از بین المللی از انواع سایت های خارجی را انجام می دهند.

در طی چندین سال اخیر با توجه به محدودیت‌های بسیار زیاد، تعداد کثیری از طراحان وب‌سایت و وب مسترها همواره برای برطرف کردن برخی چالش‌ها در زمینه خرید دامنه از سایت‌های خارجی از وب‌سایت‌های واسط ایرانی کمک می‌گیرند. در ادامه این مطلب از پلازا در خصوص نحوه خرید دامنه از سایت namecheap در ایران و همچنین خدمات این سایت بین المللی به توضیحات بیشتری می‌پردازیم.

آموزش خرید دامنه از namecheap
معرفی بهترین روش برای خرید دامنه از سایت namecheap

خرید دامنه از namecheap

اگر با خدمات و امکانات سایت namecheap آشنایی کافی را نداشته باشید، شاید با خود فکر کنید که این سایت برای خرید دامنه اعتبار لازم را نداشته باشد. در حالی که سایت Namecheap جزو معدود پلتفرم‌هایی است که دارای اعتبار ICANN بوده و به همین دلیل افراد زیادی از سراسر دنیا از این سایت دامنه و هاست مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.

فرایند خرید دامنه از namecheap  بسیار ساده بوده و در عین حال روش‌های مختلفی دارد. اما همان گونه که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، امکان استفاده از این روش‌ها برای ایرانیان وجود ندارد. در عوض برخی نهادها و ارگان‌های معتبر و قانونی تحت عنوان سایت‌های خدمات ارزی معتبر می‌توانند در ازای دریافت کارمزدی مشخص و اندک فرایند خرید دامنه از این سایت و سایر سایت‌های خارجی را انجام دهند.

سایت namecheap چیست؟

قبل از خرید دامنه از namecheap  لازم است تا در مورد خدمات و ویژگی‌های این سایت اطلاعات کاملی را جمع‌آوری کنید. هدف ما از ارائه توضیحات کامل در مورد خدمات سایت namecheap این است که شما بتوانید با اطمینان خاطر از خدمات گسترده این سایت بین المللی استفاده کنید.

سایت namecheap بیش از 2 دهه است که در زمینه ارائه خدمات فروش هاست و دامنه فعالیت دارد. این شرکت در سال 2000 میلادی راه‌اندازی شده و از ابتدای فعالیت خود تا به کنون توانسته با ارائه بهترین خدمات به یکی از معتبرترین و پرمراجعه‌ترین سایت‌های بین‌المللی فروش دامنه و هاست تبدیل شود!

در واقع سایت Namecheap اعتبار خود را از استاندارد ایمن‌سازی ICANN دریافت کرده است؛ به همین دلیل بیشترین میزان امنیت را در مقایسه با سایر وب‌سایت‌های خدمات هاستینگ و دامنه دارد.

بررسی امنیت سایت Namecheap

طبیعتا حفظ حریم شخصی و اطلاعات هویتی کاربران یکی از مهم‌ترین تدابیری است که باید سایت‌های خدماتی به آن توجه داشته باشند. همان طور که گفته شد سایت Namecheap از استاندارد ICNN برای ایمن‌سازی بستر خود بهره می‌برد، به همین دلیل از تمامی اطلاعات شخصی و هویتی کاربران در این سایت به خوبی محافظت می شود.

این سایت بلافاصله پس از دریافت اطلاعات دسترسی کاربران (اطلاعات هویتی و تکمیلی در مرحله ثبت نام)، تمامی اطلاعات و دیتای مربوط به هر کاربر مانند گذرواژه، اطلاعات DNS و… را ایمن‌سازی می‌کند. سپس کلیه اطلاعات هر یک از کاربران را در داخل پلتفرم خود ذخیره‌سازی می‌کند. در حالت کلی امنیت کاربران در سایت نیم چیپ از طریق گواهی SSL تامین می‌شود.

انواع سرویس و خدمات namecheap

خدمات سایت Namecheap بسیار گسترده بوده و تنها به خرید دامنه ختم نمی‌شود. از مهم ترین خدمات سایت Namecheap می توان به موارد زیر پرداخت:

  • خدمات VPN
  • هاستینگ
  • وردپرس
  • ایمیل شرکتی و تبلیغاتی
  • سرور اختصاصی و اشتراکی
  • دامنه
خدمات سایت namecheap
ارائه انواع خدمات هاستینگ، دامنه، سرور و… در سایت نیم چیپ با بهترین قیمت

خدمات وردرپرس (WordPress)

برای ساخت سایت وردپرسی بایستی هزینه‌های بسیاری را متحمل شوید، اما با مراجعه به سایت Namecheap می‌توانید با صرف کمترین هزینه، در کمترین زمان سایت وردپرسی خود را راه‌اندازی کنید. حتی در سایت Namecheap این امکان وجود دارد که شما سایت ساخته شده در فضای غیر وردپرسی را به وردپرس انتقال دهید.

خدمات ایمیل و هاستینگ (میزبانی)

بر اساس آمارگیری‌های انجام شده سایت namecheap، از ابتدای فعالیت خود تا به امروز در زمینه هاستینگ توانسته به بیش از 1.5 میلیون سایت نیز خدمات گسترده‌ای را عرضه کند. یکی از پرتقاضاترین خدمات هاستینگ در سایت نیم چیپ هاست وردپرسی است.

البته یکی از ویژگی‌های اصلی این سایت که ممکن است شما را شگفت زده کند، فراهم کردن امکان استفاده از هاستینگ وردپرس به صورت رایگان به مدت یک ماه است. همچنین کلیه خدمات مربوط به ایمیل تبلیغاتی و شرکتی نیز در این سایت با بهترین کیفیت و هزینه ای معقول انجام می‌شود.

مزایای خرید دامنه و هاست از سایت namecheap

خرید دامنه از namecheap در مقایسه با سایر سایت‌های خدمات دامنه و هاستینگ مزیت‌های بسیار زیادی برای کلیه کاربران به خصوص ایرانیان دارد! از اصلی‌ترین مزیت‌های خرید دامنه از این سایت می‌توان به مواردی همچون بهره‌مندی از قیمت‌های بسیار مناسب و متنوع اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق، ضمانت معتبر 90 روزه بازگشت وجه، امکان انتخاب دیتاسنتر، پشتیبانی لحظه‌ای و 24 ساعته از دیگر مزیت های خدماتی سایت نیم چیپ است. در ادامه سایر مزایای خرید دامنه از سایت نیم چیپ را معرفی خواهیم کرد:

  • تضمین کامل تایم آپ صد در صدی
  • سرعت لود بسیار بالا
  • سرویس کاملا رایگان حفظ حریم خصوصی Whios
  • سرعت بسیار بالای سرورها
  • فضای دیک نامحدود

مهم‌ترین ویژگی هر سایت، سرعت لودینگ بالای آن است. نیم چیپ با ارائه بهترین خدمات دامنه و هاست در سراسر دنیا می‌تواند در ازای دریافت هزینه‌ای بسیار معقول و منطقی میزان سرعت سایت شما را افزایش دهد.

روش‌های پرداخت هزینه خرید دامنه از namecheap

بعد از اقدام به خرید دامنه از namecheap شما به صفحه پرداخت این سایت منتقل خواهید شد که باید از بین روش‌های پرداختی مختلف یکی را انتخاب کنید:

  • پرداخت با پی پال
  • پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی
  • پرداخت از طریق سایت‌های خدمات ارزی ایرانی

همان گونه که مستحضر هستید استفاده از این دو روش فوق در ایران به عنوان روش پرداختی در سایت‌های خارجی به چالش‌های بسیاری همراه است. این دو روش پرداختی معرفی شده در اصل رو‌های مستقیم تهیه دامنه از سایت نیم چیپ است. روش دیگری نیز تحت عنوان روش مستقیم وجود دارد که شما از طریق آن بدون مراجعه به سایت نیم چیپ می‌توانید دامنه مورد نظر خود را از این سایت خریداری کنید!

چالش‌های پرداخت با شبکه پی پال

شبکه پی پال (Pay Pal) یک پلتفرم پرداخت بین‌المللی بوده و کاربرد کیف پول الکترونیکی را برای کاربران دارد. متاسفانه خدمات شبکه پی پال در ایران تحریم است. اما کاربران ایرانی با استفاده از برخی روش‌های معتبر می‌توانند به صورت غیر مستقیم در این شبکه حساب بانکی را برای خود افتتاح کنند.

پس از افتتاح حساب در پی پال، شما می‌توانید به ایمیل و کارت اعتباری خود دسترسی پیدا کرده و از طریق آن‌ها فرایند خرید دامنه از namecheap را انجام دهید. اما شرط اصلی برای افتتاح حساب در پی پال پرداخت هزینه مربوطه است که متاسفانه ایرانیان نمی توانند به صورت مستقیم آن را انجام دهند. در عوض باید برای پرداخت هزینه خرید دامنه از این مرجع تخصصی، به سایت های خدمات ارزی معتبر مراجعه کنند.با مراجعه به این دسته از سایت های خدماتی شما می توانید به صورت کاملا رسمی و بدون محدودیت خاصی در پی پال حساب باز کنید.

مشکلات و موانع پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی

کاربرانی ایرانی در حال حاضر نمی‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسط کارت‌های بین‌المللی همچون ویزا یا مستر را خریداری کنند. از طرفی بدون وجود چنین کارت‌های بین‌المللی فرایند خرید کالا و استفاده از خدمات سایت‌های خارجی برای ایرانیان بسیار چالش‌برانگیز می شود. به همین دلیل مراجع معتبری با عنوان سایت‌های خدمات ارزی نیز راه‌اندازی شده‌اند تا ایرانیان بتوانند به صورت غیر مستقیم اما کاملا رسمی و قانونی کارت بین‌المللی مورد نظر خود را خریداری کنند.

روش امن و کم‌هزینه خرید دامنه از namecheap در ایران

حالا که با روش‌های پرداختی مستقیم برای خرید دامنه از namecheap آشنا شدید، نوبت آن است که بهترین روش غیر مستقیم برای تهیه دامنه از این سایت را معرفی کنیم. در حالت کلی فرایند صدور کارت بین‌المللی و افتتاح حساب در پی پال علاوه بر هزینه‌بر بودن بسیار وقت‌گیر است. اما شما می‌توانید حتی بدون داشتن کارت اعتباری بین‌المللی و حساب کاربری در پی پال به راحتی خریدهای خود از سایت‌های خارجی را انجام دهید. برای این کار تنها به سایت‌های واسط (خدمات ارزی) معتبر نیاز دارید.

سایت‌های خدمات ارزی معتبر می‌توانند در ازای دریافت هزینه‌ای مشخص (کارمزد) به صورت کاملا قانونی نیز فرایند خرید دامنه از namecheap را برای شما انجام دهند. اما برای استفاده از این خدمات سایت‌های واسط باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ثبت نام در سایت خدمات ارزی معتبر
  2. تکمیل حساب کاربری
  3. ارسال درخواست به سایت
  4. پرداخت هزینه دامنه به همراه کارمزد سایت واسط
  5. تحویل دامنه مورد نظر خود از سایت Namecheap

آموزش ثبت نام در سایت Namecheap

بر خلاف تصور خیلی از افراد، فرایند ثبت نام در سایت نیم چیپ بسیار ساده است. برای ثبت نام در این سایت کافی است تا اقدامات زیر را انجام دهید:

  • مراجعه به سایت نیم چیپ
  • انتخاب گزینه Sign in
  • تکمیل اطلاعات درخواستی و انتخاب یک رمز عبور ایمن
  • ثبت پنل کاربری رسمی

بعد از انجام دادن کارهای گفته شده، شما می‌توانید به صورت مستقیم از خدمات سایت نیم چیپ و همچنین قیمت انواع دامنه در این سایت مطلع شوید.

راهنمای ثبت نام در سایت نیم چیپ
راهنمای قدم به قدم ثبت نام در سایت نیم چیپ

سوالات متداول در مورد خرید دامنه از namecheap

بسیاری از کاربران ایرانی به هنگام خرید دامنه از namecheap  ممکن است با برخی پرسش‌ها نیز مواجه شوند. در ادامه این بخش به برخی از مهم‌ترین این سوالات پاسخ کامل خواهیم داد.

مدت زمان تهیه دامنه از سایت نیم چیپ چقدر است؟

در حالت کلی خرید دامنه از این سایت از طریق مراکز خدمات ارزی معتبر بین نیم ساعت تا 2 ساعت طول می‌کشد.

آیا می‌تواند چندین دامنه را با یک اکانت از نیم چیپ خریداری کنیم

بله، شما می‌توانید با داشتن یک اکانت چندین دامنه مختلف را از سایت namecheap خریداری کنید.

کارمزد سایت‌های خدمات ارزی برای خرید دامنه از سایت نیم چیپ چقدر است؟

کارمزدی که هر سایت خدمات ارزی بابت ارائه خدمات خود در نظر دارد متفاوت است. اما در کل شما با انتخاب این روش هزینه‌های کمتری را متحمل خواهید شد.

کلام آخر

در این مطلب از پلازا، علاوه بر معرفی روش‌های پرداخت مستقیم خرید دامنه از namecheap  بهترین و سریع‌ترین روش مستقیم را هم معرفی کردیم. وب‌سایت نیم چیپ یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های خدمات هاستینگ و دامنه در کل دنیا است. یکی از راهکارهای قانونی که ایرانیان می‌توانند با استفاده از بدون هر گونه محدودیتی از خدمات سایت‌هایی چون نیم چیپ استفاده کنند، مراجعه به سایت‌های واسط معتبر است.

سایت‌های خدمات ارزی معتبر در حال حاضر بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی به منظور استفاده از خدمات سایت‌های خارجی هستند. زیرا این سایت‌ها با دریافت هزینه‌ای کم در کمترین زمان به درخواست‌های مشتریان خود رسیدگی می‌کنند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
iman
.
31 فروردین 1403، 18:48
پاسخ
0
0
پرداخت در نیم چیپ با کریپتوکارنسی هم امکان پذیره.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402