Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

بهترین جاهای دیدنی رشت کدامند؟ | آشنایی با 15 مکان دیدنی رشت

بهترین جاهای دیدنی رشت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید این سؤال برای شما هم به وجود آمده باشد که بهترین جاهای دیدنی رشت کجاست؟ کدام اماکن دیدنی رشت را برای سفر به این شهر در دل استان گیلان انتخاب کنیم؟ اگر تا کنون به شهر رشت سفر نکرده‌‌اید و یا تصمیم دارید به این شهر عازم شوید، اما نمی‌دانید جاهای دیدنی آن کجاست، همراه پلازا باشید.

همچنین بخوانید :

رشت هم مانند سایر شهرهای استان گیلان و مازندران زیبایی‌های چشم‌نوازی دارد. امکان تاریخی، مناظر طبیعی و امکان تفریحی رشت متنوع هستند. شما از همان ابتدای ورود به شهر رشت می‌توانید، خود را برای سفری به یادماندنی آماده کنید. خانه میرزا کوچک خان، کاروانسرای عباسی، پارک جنگلی سراوان و امامزاده هاشم رشت نمونه‌هایی از مراکز تفریحی این شهر زیبا هستند. این در حالی است که شما می‌توانید به موزه‌های مختلف رشت سر بزنید. اگر هم به بازدید از اماکن مذهبی علاقه دارید، آرامگاه‌های افراد مختلف را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب

لیست بهترین جاهای دیدنی رشت

زیبایی‌های خطه شمال ایران برای همه غیرقابل انکار است. رشت هم تعداد قابل توجهی امکان دیدنی و زیبایی‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی دارد. در نتیجه سفر به این شهر از همان بدو ورود خاطره‌انگیز خواهد بود. اگر هم تا کنون جاذبه‌های گردشگری رشت را ندیده اید، بی شک مطالعه این مطلب به شما اطلاعات خوبی می‌دهد. در ادامه همراه ما باشید.

1- میدان شهرداری رشت

میدان شهرداری از بهترین جاهای دیدنی رشت

یکی از معروف‌ترین جاهایی که می‌توانیم در رشت معرفی کنیم، میدان شهرداری این شهر است. قدمت آن به یک قرن پیش در زمان حکومت رضاشاه باز می‌گردد. مردم ایران میدان شهرداری و برج ساعت رشت را به عنوان نمادهای این شهر می‌شناسند. این مکان تاریخی در مرکز شهر قرار دارد. با اینکه زلزله منجیل در سال 69 به آن آسیب‌هایی وارد کرد. اما مرمت آن در دهه‌های بعد، جلوه زیبای همیشگی را به آن بازگرداند.

بهتر است بدانید که میدان شهرداری رشت همراه با موزه پست، هتل قدیمی ایران و کاخ شهرداری یک مجموعه را می‌سازد. شما با رفتن به آدرس میدان شهرداری می‌توانید از فرصت استفاده کرده و چند مکان جذاب دیدن کنید.

  • آدرس: شهر رشت، محله فرهاد، خیابان سعدی، خیابان نشاط، میدان شهرداری رشت

2- آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی

آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی- دیدنی های رشت

میرزا کوچک خان جنگلی یکی از مبارزان معروف ایرانی و شمالی است. این فرد بزرگ و آزاده که به سردار جنگل نیز معروف است، در سال 1300، یعنی یک قرن پیش، درگذشت. آرامگاه او از مراکز دیدنی جذاب در جنوب شهر رشت است. افرادی که علاقه زیادی به تاریخ ایران دارند، می‌توانند با مراجعه به این مکان دیدنی، علاوه بر دیدن از مقبره سردار جنگل، آرامگاه مجاهدین جنگلی را مورد بازدید قرار دهند.

  • آدرس: جنوب شهر رشت، بلوار شیون فومنی، خیابان شانزده متری، آرامستان سلیمان داراب، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی

3- باغ محتشم، از زیباترین جاهای دیدنی رشت

باغ محتشم، از زیباترین جاهای دیدنی رشت

اگرچه مناطق سرسبز از جاهای دیدنی رشت به حساب می‌آیند، اما باغ محتشم یکی از چشم‌نوازترین طبیعت سرسبز این شهر است. البته علاوه بر زیبایی خاص خود، قدمتی طولانی دارد. این باغ به دوران پادشاهی ناصرالدین شاه باز می‌گردد. خانواده اکبر خان بیگلربیگی از سرسبزی و وجود رود گوهررود برای داشتن اوقاتی فرحبخش استفاده می‌کردند.

  • آدرس: رشت، بلوار حافظ، در مجاورت رود گوهر رود

4- موزه گنجینه رشت

موزه گنجینه رشت - مکان های دیدنی رشت

مورد دیگری از جاهای دیدنی رشت که در این مطلب از پلازا معرفی می‌کنیم، موزه گنجینه رشت است. این موزه قدمتی نزدیک به یک قرن دارد. اما آثاری با قدمت طولانی و چند هزار ساله را نگهداری می‌کند. این موزه در ابتدا از آن یکی از یاران سردار جنگل به نام میرزا حسن خان کسمایی بود. اما اکنون تحت نظر سازمان ارشاد و فرهنگ است. به عنوان یکی از میراث فرهنگی ایران، فرصتی برای مرور تاریخ و فرهنگ این کشور و به خصوص رشت به وجود می‌آورد.

  • آدرس: رشت، خیابان طالقانی، موزه گنجینه رشت

5- جاهای دیدنی رشت: موزه میرزا کوچک خان جنگلی

میرزا کوچک خان جنگلی از معروفترین جاهای دیدنی رشت

میرزا کوچک خانه جنگلی ملقب به سردار جنگل،  اهمیت بسیار زیادی در شمال و کشور ایران دارد. همین باعث شده که خانه‌ او به موزه‌ای زیبا از لوازم زندگی مربوط به کودکی تا بزرگسالی تبدیل شود. علاوه بر این آثار خطی و کتب مرتبط به مشروطه در این موزه وجود دارند. شما با بازدید از این موزه امکان دیدن از مکانی تاریخی را دارید که به افزایش اطلاعات شما درباره سردار جنگل کمک می‌کند.

  • آدرس: رشت، محله فرهاد، میدان معلم، خیابان استادسرا، موزه میرزا کوچک خان جنگلی

6- کاروانسرای عباسی در رشت

کاروانسرای عباسی در رشت

بعد از بعد از معرفی موزه های رشت، به یک کاروانسرا مربوط به دوره صفوی به اسم کاروانسری عباسی می‌رسیم. این کاروانسرا در منطقه‌ای کنار رود قرار دارد. مردمی که از این مسیر گذر می‌کنند، امکان اقامت و صرف غذا در این موقعیت مکانی را دارند. در حقیقت شما با حضور در آنجا هم از جایی تاریخی دیدن کرده‌اید و هم از خدمات اقامتی و رستورانی آنجا بهره‌مند شده‌اید.

  • آدرس: جاده قزوین-رشت، دهستان سراوان، 4 کیلومتری امامزاده هاشم

7- خانه ابریشمی، جایی بکر در رشت

خانه ابریشمی

خانه ابریشمی یکی از جاهای بکری است که کمتر مسافر و گردشگری تا کنون به آن سر زده است. این خانه توسط حاج میر اسماعیل حاکمی بنا شد اما در سال 1318 به فروش رسید. حاج میرزا احمد ابریشمی این خانه را مورد بازسازی و محافظت قرار داد. معماری زیبای خانه ابریشمی یکی از جذابیت‌های آن به شمار می‌رود. به نحوی که گردشگران، عکاسان و هنرمندان از زیبایی‌ آن به وجد می‌آیند. بازدید از این خانه را به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم.

  • آدرس: رشت، ضلع جنوب شرقی میدان صیقلان، انتهای کوچه شاعری

8- از بهترین جاهای دیدنی رشت، دریاچه سراوان

دریاچه سراوان

دریاچه سراوان که در پارک جنگلی سراوان قرار دارد، یکی از بهترین جاهای دیدنی رشت به حساب می‌آید. پوشش خزه‌ها در بستر دریاچه باعث شده که دریاچه ظاهری زیبا و سبز رنگ داشته باشد. شما امکان قایق‌سواری در این دریاچه را دارید. همزمان که روی آب قرار دارید، از طبیعت زیبای آن لذت خواهید برد.

جالب است بدانید که دریاچه سراوان در منطقه‌ای جنگلی با قدمت زیاد قرار گرفته است. اگر شما از جاده قزوین رشت عازم مرکز استان گیلان هستید، می‌توانید در قسمت غرب جاده به سوی پارک جنگلی سراوان بروید و از دریاچه آن دیدن کنید.

  • آدرس: کیلومتر 17 اتوبان رشت-قزوین، پارک جنگلی سراوان

9- دریاچه سقالکسار

دریاچه سقالکسار - دیدنی های طبیعی رشت

دریاچه سقالکسار در روستایی با همین نام قرار دارد. این روستا در 16 کیلومتری جنوب رشت واقع شده است. با اینکه دریاچه‌های متعددی در اطراف این روستا وجود دارند، بزرگ‌ترین دریاچه به نام سقالکسار و همراه با سدی خاکی است. زیبایی این منطقه از حوالی رشت، باعث معروف شدن روستای سقالکسار نیز به حساب می‌آید.

قرار گرفتن دریاچه سقالکسار در محیطی جنگلی جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. همیشه از راه‌های مختلف از رشت به این دریاچه می‌روند. کنار هم بودن فضای سبز و جنگلی و دریاچه فرصت رقم زدن لحظات خاطره‌انگیز را به گردشگران می‌دهد.

  • آدرس: عوارضی رشت، تقاطع روگذر به سمت فومن، سمت چپ بقعه آقا سید شریف

10- موزه میراث روستایی گیلان

موزه میراث روستایی

اگر دوست دارید با آداب و رسوم روستایی گیلان آشنا شوید، به شما توصیه می‌کنیم در سفر خود به شهر رشت، از موزه ای کوچک و گرانبها دیدن کنید. این موزه که به موزه میراث روستایی گیلان معروف است 28 مجموعه دارد که قدیمی‌ترین بناهای آن در 150 سال پیش بنا شده‌اند.

  • آدرس: کیلومتر 18 آزادراه رشت-قزوین، نرسیده به پلیس راه، کیلومتر 3 جاده‌‏ سراوان-شفت

11- از جاهای دیدنی رشت، تالاب عینک

تالاب عینک که در 4 کیلومتری رشت قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین تالاب‌های ایران به شمار می‌آید. این تالاب بزرگ در نقشه‌های ماهواره‌ای به شکل یک عینک است. به همین دلیل به آن تالاب عینک می‌گوییم. علاوه بر پوشش گیاهی قابل توجهی در اطراف این تالاب، پرندگان مهاجر در آنجا اقامت کوتاهی دارند.

تالاب عینک

همین موضوع باعث می‌شود که گردشگران و مسافران، در چند روز اقامت خود در رشت، از این تالاب دیدن کنند. به خصوص که می‌توان در کنار تالاب کمپ زد و از امکانات تفریحی مانند قایق‌سواری در تالاب بهرهمند شد.

  • آدرس: رشت، منطقه 4، بلوار شهید افتخاری، تالاب عینک

12- بازار بزرگ رشت

بازار بزرگ

یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین اماکن دیدنی رشت، بازار بزرگ این شهر است. شما با بازدید از بازار بزرگ شهر از یک مکان تاریخی دیدن می‌کنید. اما در آن امکان خرید انواع اجناس محلی و خوراکی‌‌های مخصوص رشت و استان گیلان برای شما مهیاست. به همین دلیل فرصت تفریح در این شهر را از دست ندهید. خرید صنایع دستی، کلوچه فومن، سبزیجات و میوه تازه، ماهی تازه و انواع کالاهای دیگر در این بازار قابل تهیه هستند.

  • آدرس: شهر رشت، خیابان سعدی، خیابان نشاط، میدان شهرداری رشت، بازار بزرگ

13- کلیسای مسروپ مقدس

کلیسای مسروپ مقدس

اگر شما به بازدید بناهای تاریخی و مذهبی علاقه‌مند هستید، دیدن از کلیسای مسروپ مقدس را در رشت به شما توصیه می‌کنیم. در اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی، مردم ارمنی و پیروان دین مسیحیت در این محدوده زندگی می‌کردند. کلیسای مسروپ مقدس هم عبادتگاه این مردمان بوده است. در سال 1386 به فهرست آثار ملی ایران رسید. از آن به بعد موزه‌های متعدد در آن برگزار می‌شود. شما با رفتن به این موزه کلاس‌های درس و کتابخانه غنی این کلیسا را مورد بازدید قرار دهید. در حالی که درباره تاریخ، مذهب و فرهنگ گذشتگان اطلاعات لازم را به دست خواهید آورد.

  • آدرس: رشت، میدان شهرداری، ابتدای خیابان سعدی، کلیسای مستروپ مقدس

14- امامزاده هاشم رشت

امامزاده هاشم

اگر در جاده قزوین-رشت در سفر هستید و رشت مقصد اصلی شماست، به شما بازدید از امامزاده هاشم را پیشنهاد می‌کنیم. شما این امکان را دارید که از پارک سردار جنگل و سفیدرود نیز دیدن کنید. دو جای دیدنی و بسیار سرسبز و زیبا که فرصت تفریح و استراحت بین راهی را برای شما فراهم می‌کنند. پیشنهاد ما بازدید از امازاده هاشم، سفیدرود و پارک سردار جنگل است. اما برای اینکه به این مکان‌ها بروید، از آدرس زیر استفاده کنید:

  • آدرس: رشت، جاده قزوین-رشت، قسمت سنگر، دهستان سراوان

15- مسجد صفی رشت

مسجد صفی

اگر قصد دیدن از مکان‌های مذهبی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از اثری تاریخی به نام مسجد صفی رشت بازدید کنید. در حقیقت شیخ صفی الدین اردبیلی یکی از دوستان صمیمی شیخ زاهد گیلانی بوده است. این روحانی در اثر سفر زیاد به رشت و اعتباری که داشته، میان مردم آن زمان محبوبیت زیادی به دست آورده است. در نتیجه مسجدی در رشت به اسم او بنا کرده‌اند.

  • آدرس: رشت، میدان شهرداری، خیابان امام خمینی، خیابان آیت اله بحرالعلوم، مسجد صفی

16- پارک دانشجو

پارک دانشجوی رشت

یکی دیگر از بهترین مراکز تفریحی شهر رشت پارکی است زیبا و دیدنی به نام پارک دانشجو که حدود ۷۰ هزار متر مربع وسعت دارد. این پارک برای گردش‌های خانوادگی و دوستانه گزینه بسیار مناسبی است و در آنجا می‌توانید به تفریحاتی همچون ماهیگیری و قایق سواری بپردازید. آبگیر این پارک زیبا در امتداد مرداب عینک قرار دارد و چشم انداز جالبی به این پارک بخشیده است. علاوه بر آن در پارک دانشجو وسایل بازی برای تفریح کودکان و همچنین تجهیزات ورزشی نیز وجود دارد.

  • ساعت فعالیت: همه ساعت و همه روز
  • آدرس: استان گیلان، انتهای شرقی شهر رشت، نزدیک به خروجی شهر به سمت شهرهای شفت و فومن

17- باشگاه های بیلیارد رشت

از جمله هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که به صورت دسته جمعی می‌توانید در شهر رشت انجام داده و از آن نهایت لذت را ببرید، تفریح بیلیارد است که این روزها به یکی از لوکسترین و بهترین تفریحات که طرفداران زیادی در بین جوانان و بزرگسالان ایرانی دارد تبدیل شده است.

در شهر رشت باشگاه‌های متعددی در مناطق مختلف شهر وجود دارند که امکان انجام این تفریح را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است. در ادامه لیست چند مورد از بهترین باشگاه‌های بیلیارد رشت را همراه با آدرس و شماره تلفن در اختیارتان قرار داده‌ایم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

باشگاه بیلیارد شار

  • تلفن: 01333774717
  • آدرس: رشت، گلسار، پستک(آلمان)، جنب چمن ترافیک، باشگاه فرهنگی ورزشی بیلیارد شار

باشگاه بیستون

  • تلفن: 01335271137
  • آدرس: رشت، دانای علی، کوچه انعام، شماره 2، پلاک 22

باشگاه بیلیارد سارنگ

  • تلفن: 01333124952
  • آدرس: رشت، یخسازی به سمت فلکه رازی، نبش کوچه سرلشکر فلاحی (پژمان قدیم)

باشگاه بیلیارد شادمان

  • تلفن: 01333605569
  • آدرس: رشت، بلوار مدرس، روبروی آتش نشانی

باشگاه آرمان

  • تلفن: 01333662008
  • آدرس: رشت، بلوار امام خمینی، روبروی آب و برق، خیابان باهنر

باشگاه پاسارگاد

  • تلفن: 01333726064
  • آردس: رشت، گلسار، بلوار اصفهان، بعد از مسجد امام رضا

 جاهای دیدنی اطراف رشت

معرفی  جاهای دیدنی اطراف رشت

شهر رشت یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این شهر به دلیل وجود جاذبه طبیعی، تاریخی و دیدنی بسیار متنوعی که در دل خود جای داده است به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردگشری در ایران تبدیل شده است که در هر 4 فصل سال میزبان گردگشران و مسافران بسیار زیادی از اقصی نقاط دنیا می باشد.

علاوه بر جاذبه های دیدنی بسیار جذابی که در داخل خود رشت وجود دارند و می توانید از بازدید آنها نهایت لذت را ببرید در اطراف شهر رشت نیز جاذبه‌های وجود دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نمی‌باشد. در حقیقت باید بگوییم شهر رشت که به شهر باران شهرها پیدا کرده است از آن دسته شهرهای شمالی ایران است که اگر یکبار به آنجا سفر کنید عاشق آن خواهید شد و دوست دارید در اولین فرصت مجددی سفر به شهر رشت داشته باشید.

در پاراگراف های قبلی شما را با چندی از بهترین جاذبه‌های دیدنی در داخل خود شهر رشت آشنا کردیم، حال در این بخش می‌خواهیم به چند مورد از جاذبه‌هایی که در اطراف رشت می توانید از آنها بازدید کنید و نهایت لذت را از سفر خود به این شهر شمالی ببرید اشاره کرده و اطلاعاتی درباره آنها نیز در اختیارتان قرار دهیم.

1- منطقه عمارلو رودبار

منطقه زیبای عمارلو رودبار

یکی از بهترین جاهای دیدنی اطراف رشت در فصل بهار، منطقه عمارلو است که در شهرستان رودبار واقع شده است. این منطقه بخشی از دهستان‌های جیرنده و کلیشم تشکیل شده است که ییلاق‌های بسیاری در این منطقه وجود دارند که از سطح دریا بیش از ۲۲۰۰ فاصله دارد.

منطقه عمارلو رودبار علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‎‌های تاریخی متنوعی را نیز در خود جای داده است. مثلا: تپه تاریخی عمارلو که از مهم‌ترین تپه‌های باستانی جهان به شمار می‌آید و قدمت آن به هزاران سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد.

  • آدرس: رودبار، دهستان کلیشم

2- روستای داماش

روستای داماش

از دیگر جاذبه‌های دیدنی اطراف رشت، روستای داماش است که در ۴۸ کیلومتری جنوب شرقی رودبار و در ۱۰۰ کیلومتری رشت قرار گرفته است. این روستای زیبا به دلیل منظر دیدنی و آب و هوای فوق العاده ای که دارد و همچنین به خاطر وجود چشمه‌های آب معدنی و نوعی گل منحصربه‌فرد به نام «سوسن چلچراغ» به یکی از بهترین جاذبه‌های گردگشری در اطراف رشت تبدیل شده است.

  • آدرس: رودبار

3- بلوار ساحلی انزلی

بلوار ساحلی انزلی

یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری اطراف رشت که در فاصله 44 کیلومتری از رشت واقع شده است بلوار ساحلی انزلی است که دارای وسعت ۳۵۰۰ متر است. این بلوار زیبا از جمله اولین بوستان های ساحلی ایران به شمار می آید که به سبک اروپایی ساخته شده است.

بلوار ساحلی انزلی در گذشته محل عبور کشتی هایی بود که از روسیه به ایران می آمدند. بازدید از این بلوار یکی از بهترین جاهای دیدنی اطراف رشت در شب به شمار می آید که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

با قدم زدن در این بلوار ساحلی می‌توانید از تماشای موج‌های خروشان، رستوران‌های متنوع لذت ببرید زیرا که همچین فضای دلنشینی را در هیچ کجای ایران نمی توانید تجربه کنید.

  • آدرس: انزلی

سؤالات متداول جاهای دیدنی رشت

از بهترین جاهای دیدنی رشت، کجا را در اولویت قرار دهیم؟

پارک جنگلی و دریاچه سراوان، دریاچه سقالکسار، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، بازار بزرگ رشت و باغ محتشم پیشنهاد پلازا برای گردش در رشت است.

کدام بازار رشت نمادی از تاریخ این شهر است؟

بازار بزرگ رشت فرصتی برای بازدید از مکانی تاریخی است. هرچند امکان خریداری محصولات و خوراکی‌های بومی نیز برای شما وجود دارد.

در کدام مکان دیدنی می‌توانیم آثار مذهبی غیر از اسلام را ببینیم؟

کلیسای مستروپ مقدس، یکی از مکان‌های مذهبی و تاریخی متعلق به ارامنه و مسیحیان رشت است.

کلام آخر

در این مطلب پلازا چند مورد از معروف‌ترین جاهای دیدنی رشت را معرفی کردیم. شما با سفر به شهر رشت می‌توانید از مکان‌های دیدنی بیشماری دیدن کنید. از پارک جنگلی سراوان و یا دریاچه سقالکسار گرفته تا موزه گنجینه، میدان شهرداری و بازار بزرگ رشت، برای بازدید فرصت‌های مناسبی هستند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که شما فرصت دیدن جاهای دیدنی بسیار زیادی را در رشت دارید.

شما کدام یک از جاهای دیدنی رشت را بازدید خواهید کرد؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402