Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

کامل ترین لیست بازارها و بهترین مراکز خرید بابلسر

مراکز خرید بابلسر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بابلسر، یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه استان مازندران در شمال ایران، با فرهنگ و تاریخی بی ‌نظیر، مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری قرار دارد. این شهر با مکان‌ های دیدنی فراوان، آب و هوای مطبوع و محله ‌های سنتی زیبا، تجربه ‌ای فراموش ‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می ‌آورد. در این میان، مراکز خرید بابلسر نیز به عنوان مقصدی ایده ‌آل برای خرید، تفریح و تجربه‌ فرهنگ محلی شناخته می‌ شوند. داشتن اطلاعات جامع در مورد بهترین مراکز خرید بابلسر و مزیت‌ های هر یک برای خرید و تفریح، به شما امکان می ‌دهد تا با اطمینان و طبق نیازهای خودتان به خرید بپردازید و بهترین تجربه را در این شهر داشته باشید.

آیا می‌ خواهید بازارها و مراکز خرید بابلسر را به صورت کامل تجربه کنید؟ آیا علاقه ‌مندید تا با محصولات متنوع از جمله صنایع دستی محلی، لباس ‌های سنتی و غذاهای خوشمزه همراه شوید؟ اگر شما نیز به دنبال تجربه‌ یک خرید شاد و آشنایی با فرهنگ بابلسر هستید، مطالعه‌ این مقاله برای شما ضروری است.

 

با مطالعه‌ این راهنما، با این موارد بیشتر آشنا خواهید شد: معرفی مراکز خرید بابلسر، آدرس امکانات موجود در هر مرکز خرید، نکات مهم در خرید از این مراکز و اطلاعات در مورد فروشگاه‌ ها و رستوران‌ های موجود در این مراکز. با در اختیار داشتن این اطلاعات، می ‌توانید برنامه ‌ریزی دقیق تری برای خرید و تفریح در بابلسر داشته باشید و از یک تجربه گردشگری‌ بی ‌نظیر بهره‌ مند شوید.

فهرست مطلب

لیست بهترین مراکز خرید بابلسر

در ادامه، به بررسی لیست بهترین مراکز خرید بابلسر می‌ پردازیم، جایی که می‌ توانید بهترین تجارب خرید را در این شهر برای خود رقم بزنید. با توجه به تنوع فروشگاه ‌ها، خدمات و تسهیلات موجود در این مراکز، این لیست به شما کمک می ‌کند تا با اطمینان کامل به خرید بپردازید و از تجربه خریدی فوق‌ العاده لذت ببرید.

1- بازار روز قدیم بابلسر، از محبوب ترین مراکز خرید بابلسر

بازار روز قدیم بابلسر - بهترین بازارهای بابلسر
بازار روز قدیم بابلسر

مراکز خرید بابلسر فقط به مجموعه های مدرن محدود نمی شوند. هنوز هم بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند به بازارها و بازارچه های سنتی در میان مراکز خرید بابلسر بروند. اگر به دنبال تجربه ای منحصر به فرد از پرسه زدن در بازار و خرید محصولات خاص و متنوع هستید، این بازارها و بازارچه های سنتی، گزینه ای مناسب برای شما خواهند بود. محصولاتی که در این بازارها یافت می شوند شامل میوه و سبزی تازه، لبنیات محلی، ماهی و مرغ تازه، ، رب انار و زیتون هستند.

بازار روز قدیم بابلسر نمایی از زندگی، فرهنگ و آشپزی محلی را به نمایش می گذارد. در این بازار، فروشندگان و کشاورزانی را خواهید دید که محصولات تازه چیده شده خودشان را گرد هم می آورند، ماهیگیرانی که صید روز را حمل می کنند و زنان محلی که مرباها، ترشی ها، خشکبار و صنایع دستی درست شده در منزل را می فروشند. ادویه جات معطر، غرفه های رنگارنگ زیتون، انار، پرتقال و مغزهای خشک یک ضیافت شاهانه برای حواس شما ایجاد می کنند.

  • آدرس: بابلسر، خیابان شهید رجایی، بین خیابان طالقانی ۵ و خیابان شهید رجایی

2- بازار روز جدید بابلسر

بازار روز جدید بابلسر

با ورود به این بازار، غرفه ‌هایی را خواهید دید که انواع ترشی ‌ها، سیرترشی ‌ها، سبزیجات محلی، انواع مختلف زیتون، میوه‌ ها و سبزی ‌ها، لواشک‌ ها، آلوچه‌ ها، کلوچه ‌ها و… را در کنار سوغاتی‌ ها و برخی از صنایع‌دستی بابلسر می ‌فروشند.

عطر و بوی ادویه‌ جات فضا را پر کرده است، در حالی که شما مشغول بررسی توده ‌های رنگارنگ ادویه‌ ها، گیاهان خشک و چای‌ های معطر هستید. از غرفه ‌های پر از پسته، بادام، فندق و گردو هم دیدن کنید. ظروف سفالی ساده و عسل طلایی برداشت شده از باغ‌ های اطراف هم در بازار پیدا می شود.

چانه زدن بخشی از سرگرمی های این بازار در میان مراکز خرید بابلسر است. یک فنجان چای داغ و یک کلوچه بردارید و در حالی که به جستجوی گنجینه های این بازار پرجنب و جوش ایرانی مشغول هستید، از آن ‌ها لذت ببرید. مناظر، صداها و بوهای اینجا تجربه‌ فرهنگی فراموش نشدنی را برای گردشگران ایجاد می‌کنند.

  • آدرس: بابلسر، خیابان بهشتی، روبروی مسجد جامع شهر

3- مرکز خرید ایران کتان بابلسر

ایران کتان بابلسر
ایران کتان بابلسر

این مرکز خرید با تنوع بسیار زیادی که دارد برای خرید با خانواده یک جای واقعا خوب است. انواع پوشاک و کفش و کیف برای کودکان و بانوان و همچنین آقایان در این مرکر خرید وجود دارد و با توجه به پارکینگ و سایر امکاناتی که دارد آن را تبدیل به یکی از مراکز خوب در بابلسر کرده است.

  • آدرس: اتوبان بابلسر به فریدون کنار

4- مرکز خرید اروپا

مرکز خرید اروپا - بهترین مراکز خرید بابلسر
مرکز خرید اروپا

مرکز خرید اروپا یکی از جذاب ترین معماری ها در میان مراکز خرید بابلسر است که در شش طبقه بنا شده است. پرسه زدن در بیشتر از 200 واحد تجاری که در فضایی جذاب و مدرن و قرار گرفته ‌اند، می ‌تواند یک گردش چند ساعته باشد. امکانات و جاذبه ‌هایی همچون رستوران چرخان با ویوی 360 درجه از شهر بابلسر هم در نوع خوش تجربه بی نظیری است. فضای باز و شهربازی اختصاصی کودکان، کافی شاپ و رستوران هم از دیگر امکانات مرکز خرید اروپا هستند.

اینجا می توانید لباس ‌ها و اکسسوری‌های برندهای بین‌المللی را پیدا کنید، بخش‌ های جداگانه ‌ای برای لباس مردانه، زنانه و کودکان وجود دارد. آخرین مدل ‌های لباس، کفش، کیف و جواهرات اینجا موجود است. می توانید بچه ‌ها را راهی شهربازی کنید تا سواری ‌ها و بازی ‌های مختلف را امتحان کنند.

  • آدرس: بابلسر، بلوار طالقانی، روبروی پل دوم

امکانات:

  • رستوران گردان
  • کافی شاپ روباز
  • شهربازی کودکان

5- مجتمع تجاری پرشیا، از بهترین مراکز خرید بابلسر

مجتمع تجاری پرشیا - از محبوب ترین مراکز خرید
مجتمع تجاری پرشیا

پرشیا به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید بابلسر مکان مناسبی برای یک خرید مفرح است. پارکینگ معمولا فضای کافی دارد، دسترسی به مجموعه راحت است و دارای محیطی پرجنب‌ و جوش مناسب افرادی است که معمولاً از شلوغی لذت می‌ برند.

به طبقات بالا بروید تا بوتیک‌ های لباس را که آخرین مدل‌ های روز را عرضه می‌ کنند، ببینید. انواع لباس، شلوار جین، کفش و اکسسوری را امتحان کنید. برای خرید هدیه به بخش ‌های وسایل خانه، لوازم الکترونیکی، اسباب ‌بازی و غیره سر بزنید.

با توجه به فاصله کم مجتمع تجاری پرشیا تا ساحل، بعد از پایان خرید می ‌توانید از ساحل بابلسر هم لذت ببرید. یا مستقیم به شهربازی آلپ مجاور بروید تا از سواری‌ ها و بازی ‌ها استفاده کنید. موقعیت مناسب و فضای خانوادگی این مجتمع تجاری در میان مراکز خرید بابلسر، آن را به مقصدی ثابت برای گردشگران و اهالی محلی تبدیل کرده است.

  • آدرس: بابلسر، جاده بابلسر به فریدون کنار ، روبروی ورودی دریا کنار

امکانات:

  • پارکینگ
  • کافی شاپ روباز
  • منطقه بازی کودکان
  • رستوران

6- مجتمع تجاری رویال مال

مجتمع تجاری رویال مال
مجتمع تجاری رویال مال

مجتمع تجاری رویال مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید بابلسر است. این مرکز خرید دارای خدماتی مانند اینترنت وای فای، اتاق مادر و کودک و نمازخانه است. اینجا می ‌توانید ساعت‌ ها به بررسی بوتیک ‌های لباس، طلافروشی‌ ها، فروشگاه‌ های وسایل خانه و لوازم الکترونیکی بپردازید. هرچه که نیاز دارید از آخرین مدل ‌های طراحان تا لوازم اساسی و ضروری روزمره را اینجا پیدا می‌ کنید.

فضاهای وسیع و تهویه ‌شده، محیطی راحت برای قدم زدن در میان مغازه‌ ها را فراهم می‌ کنند. نمازخانه امکان خواندن نماز را در محیطی آرام و خلوت برای خریداران فراهم می‌ کند. مادران نیز می‌توانند از اتاق مادر و کودک برای تغذیه یا تعویض پوشک نوزادان شان استفاده کنند.

  • آدرس: بابلسر، اتوبان بابلسر- فریدونکنار، روبروی شهرک دریا کنار

امکانات:

  • اینترنت وای فای
  • نمازخانه
  • اتاق مادر و کودک

7- مجتمع تجاری سیتی سنتر صالح

مجتمع تجاری سیتی سنتر صالح

یکی از ویژگی‌ هایی که مجتمع تجاری سیتی سنتر را نسبت به سایر مراکز خرید بابلسر منحصر به ‌فرد می ‌کند، امکانات باشگاه بیلیارد و سالن بولینگ آن است. این مجتمع تلاش کرده تا گزینه‌ های سرگرمی بیشتری برای مشتریان فراهم آورد.

تصور کنید طی چند ساعت گشت‌ و گذار در فروشگاه ‌ها و خرید کالاها احساس خستگی می‌ کنید و نیاز به فعالیت تفریحی برای آسودگی و کاهش استرس دارید. اینجا باشگاه بیلیارد و سالن بولینگ مرکز خرید به کمک تان می ‌آیند. این اماکن سرگرمی ‌های مناسبی برای مشتریانی که به دنبال تجربه شگفتی و رقابت هستند، فراهم می‌ کنند. می ‌توانید به همراه دوستان یا خانواده‌ از این مکان ‌ها استفاده نمایید.

  • آدرس: مازندران، بابلسر، نرسیده به دریا کنار

امکانات:

  • بیلیارد
  • بولینگ

8- مجتمع تجاری نگین دریا کنار

مجتمع تجاری نگین دریا کنار
مجتمع تجاری نگین دریا کنار

مجتمع تجاری نگین دریاکنار یکی از مراکز خرید نسبتاً مدرن در شهر بابلسر است. این مجتمع تجاری پررونق مجموعه ‌ای وسیع از محصولات را ارائه می‌ دهد، از جمله کیف، کفش، لباس ‌های مردانه و زنانه، محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره. اگرچه این مجتمع تجاری تعداد زیادی از برندهای مشهور را ندارد، اما طبق گفته مسافران و گردشگران، می ‌توانید محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را در فروشگاه‌ های این مجتمع خریداری کنید.

اگر به دنبال پوشاک مد روز، لوازم جانبی جدید، گجت‌ های الکترونیکی، لوازم خانگی یا نیازمندی ‌های خانگی هستید اینجا می‌توانید از بین مجموعه گسترده ‌ای از محصولات انتخاب کنید.

  • آدرس: بابلسر، روبروی خزر شهر شمالی، جنب درب دریاسر

امکانات:

  • فود کورت
  • کافی شاپ

9- مرکز خرید تماشا

مرکز خرید تماشا

مرکز خرید تماشا یکی دیگر از مراکز خرید بابلسر است که در بلوار قلی تبار این شهر واقع شده است. این مرکز خرید خدمات خودش را به بازدیدکنندگان به صورت شبانه ‌روزی ارائه می ‌دهد تا در هر ساعتی از روز بتوانند از آن بهره‌ برداری کنند. موقعیت جغرافیایی استراتژیک این مرکز خرید، آن را در نزدیکی مجتمع تجاری نگین دریاکنار، پمپ بنزین دریاکنار و رستوران بین ‌المللی ماتو پلاس قرار داده است.

مرکز خرید تماشا یک مرکز پر رونق و پویا است که با مجموعه گسترده‌ ای از فروشگاه ‌ها، بوتیک ‌ها و غرفه ‌ها به نیازها و ترجیحات متنوع خریداران پاسخ می ‌دهد. این مرکز خرید با طراحی مدرن و خوش ‌ساخت، یک فضای راحت را برای خریداران ایجاد کرده است.

با گسترده‌ بودن امکانات، ساعات کار مناسب و نزدیکی به سایر مکان‌ های محبوب، مرکز خرید تماشا در بابلسر یک مقصد برگزیده برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ جامعی از خرید، گزینه‌ های خوشمزه و سرگرمی هستند.

  • آدرس: بابلسر، بلوارقلی تبار، نرسیده به اصغرزاده

10- فروشگاه خانواده برتر

فروشگاه خانواده برتر
فروشگاه خانواده برتر

فروشگاه خانواده‌ برتر یک فروشگاه بزرگ و بسیار محبوب در میان مردم بابلسر است. این فروشگاه به خاطر ارائه‌ محصولات با کیفیت و متنوع و قیمت ‌های اقتصادی شهرت دارد. این فروشگاه توانسته است خودش را به عنوان یکی از مراکز خرید بابلسر با محبوبیت بسیار بالا مطرح کند.

فروشگاه خانواده‌ برتر یک تجربه‌ خرید آرامش ‌بخش و بی ‌دغدغه را برای افرادی فراهم می‌کند که تمایل دارند دور از هرج و مرج مراکز خرید بزرگ بابلسر، خرید کنند. این فروشگاه مجموع ه‌ای وسیع از محصولات را ارائه می‌ دهد تا نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کند.طراحی بزرگ و کارآمد فروشگاه اطمینان می ‌دهد که مشتریان بتوانند به راحتی در طول راهروها حرکت کنند و کالاهای مورد نظر خودشان را به سادگی پیدا کنند.

  • آدرس: روبروی خزر شهر شمالی، جنب درب دریاسر

سوالات متداول بهترین مراکز خرید بابلسر

برای خرید سوغات بابلسر کجا برویم؟

برای تهیه سوغات محلی بابلسر پیشنهاد می‌کنیم از بازارهای روز قدیم و جدید این شهر دیدن کنید. البته سوغات شهر در بسیاری از مجتمع های تجاری هم قابل تهیه هستند.

کدام مرکز خرید در بابلسر قیمت های اقتصادی تری دارد؟

برای پیدا کردن فرصت های خرید باکیفیت و اقتصادی در میان مراکز خرید بابلسر، پیشنهاد می شود به مجتمع تجاری نگین دریاکنار و فروشگاه خانواده برتر سر بزنید.

کدام مراکز خرید بابلسر امکانات تفریحی بیشتری دارند؟

بسیاری از مراکز خرید مدرن بابلسر از جمله مرکز خرید اروپا، مجتمع تجاری پرشیا و مجتمع تجاری سیتی سنتر صالح دارای امکانات تفریحی جذابی مثل بیلیارد، بولینگ، شهربازی و غیره هستند.

جمع بندی

به طور خلاصه، مراکز خرید بابلسر به عنوان مقصدی پرطرفدار برای خرید و تفریح در استان مازندران شناخته می ‌شوند. در این مراکز، تنوع بالای فروشگاه‌ ها و خدمات مختلف، امکان تامین تمام نیازهای شما را در یک مکان فراهم می ‌کند. اگر به دنبال تجربه ‌ای خوشایند از خرید و تفریح هستید، مراکز خرید بابلسر به شما این امکان را می ‌دهند تا در محیطی مدرن و راحت، هم لذت ببرید و هم به خریدتان برسید. از طرفی، بازارهای روز این شهر، امکان تجربه خرید در فضای سنتی تر بابلسر را برای گردشگران فراهم می کنند.

با انتخاب مراکز خرید بابلسر، می ‌توانید به راحتی از تنوع فروشگاه‌ ها، رستوران‌ ها و خدمات مختلف بهره‌ مند شوید. اگر شما هم در سفرتان به شهر زیبای بابلسر تجربه خرید از مراکز خرید بابلسر را داشته اید، می توانید تجربه خودتان را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402