Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

بهترین جاهای دیدنی رامسر | فهرست مکانهای دیدنی رامسر + عکس و آدرس

روستاهای دیدنی اطراف رامسر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر تا به حال سفری به شمال ایران و شهر رامسر نداشته‌اید حتما برایتان جای سوال است که در سفر به رامسر کجا بریم؟، بهترین جاهای دیدنی رامسر کدامند؟ و از همه مهمتر ‌اینکه مناسب‌ترین فصل سفر به این شهر شمالی کدام فصل سال می باشد؟ رامسر از جمله شهرهای دیدنی استان مازندارن می‌باشد که دارای آب و هوای معتدل و طبیعت غنی و سرسبزی می باشد. در واقع این شهر زیبا به خاطر موقعیت خاصی که دارد همیشه مورد توجه گردشگران و توریست‌های بسیاری بوده است.

همچنین بخوانید :

رامسر در طی چند سال اخیر به خاطر ساخت و ساز ویلاها و هتل‌های مختلف زیاد توانسته است خدمات بسیار خوبی را به مسافران این شهر ارائه دهد و بر محبوبیت خود بیافزاید. مجموعه جاهای دیدنی در این شهر بسیار زیاد می‌باشند و شاید در یک سفر یک روزه نتوانید به دیدن همه آنها بروید. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که اگر تصمیم دارید از تمامی جاهای دیدنی شهر رامسر از روستاهای دیدنی اطراف رامسر گرفته تا دریاچه قو رامسر حتما یک برنامه‌ریزی چند روزه برای سفر خود داشته باشید. در این مطلب می خواهیم شما را با چند مورد از مکان‌های دیدنی رامسر آشنا کنیم.

فهرست مطالب

لیست جاهای دیدنی رامسر

قطعا که وقتی صحبت از سفر می‌شود اولین جایی که ممکن است به هر ذهنی خطور کند سفر به شهرهای شمالی می باشد. هر یک از شهرهای شمالی ایران دارای شگفتی وزیبایی‌های خاص خود می باشند. یکی از این شهرهای شمالی که محبوبیت بسیار زیادی را در میان گردشگران و توریست‌ها بدست آورده است شهر رامسر است که دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار زیاد و متنوعی می‌باشد. این شهر که به آن لقب عروس شهرهای شمالی ایران داده شده است در واقع نقطه‌ای سرسبز میان کوه و جنگل و دریا است. با ما همراه باشید تا بهترین جاهای دیدنی رامسر را بشناسید.

همچنین بخوانید :

شهر رامسر از جمله شهرهای شمالی ایران می‌باشد که خاطر برخوردار بودن از چشم‌اندازهای طبیعی و مسحوره کننده و دیدنی‌های متعدد طبیعی از جمله معروفترین و محبوبترین مقصدها برای سفر شناخته شده است. ناگفته نماند که بهترین فصل سفر به این شهر شمالی در بهار و تابستان می باشد که آب و هوای بسیار معتدلی دارد. از آنجایی که رامسر در حاشیه جنگلی کوه‌های سربه‌فلک کشیده‌ البرز و دریای خزر اقع شده است دارای چشم‌انداز بکر و زیبایی است و همین مسئله محبوبیت آن را در بین سایر شهرهای شمالی ایران بیشتر کرده است.

رامسر کجا بریم؟ سوالی که بدون شک برای افرادی که می‌خواهند اولین بار به این شهر زیبا در استان مازندارن سفر کنند پیش خواهد آمد. یکی از پیشنهادهایی که ما برای شما دوستان عزیز در سفر به رامسر داریم بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر می باشد. رامسر به خاطر دارا بودن جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیاری که دارد در میان همگان شهرت بدست آورده است. بر همین اساس می خواهیم تا در این بخش از مطلب امروز شما را با برخی از آثار تاریخی این شهر همچون کاخ‌ها، برج‌ها، قلعه‌ها و… آشنا کنیم.

1- عمارت کاخ مرمر

رامسر کجا بریم - بهترین جاهای دیدنی رامسر
نمایی کلی از عمارت کاخ مرمر

از جمله  مناطق دیدنی رامسر می توان به کاخ مرمر اشاره کرد. این کارخ زیبا در سال ۱۳۱۶ به دست رضاشاه پهلوی ساخته شده است. رضاشاه تنها چند بار از این کاخ دیدن کرد و ۴ سال پس از افتتاح آن به جزیره موریس تبعید شد. عمارت کاخ مرمر دارای یک تالار مرکزی همراه با ۲ اتاق بزرگ با در و پنجره‌های چوبی می باشد. در این عمارت درختکاری‌های منحصربه فردی انجام شده است و حدود  ۲۱۰۰ اصله درخت شامل: مرکبات، کیوی، کاج، سرو و نخل در این کاخ کاشته شده است.

در ساخت این کاخ سلطنتی، از برترین سنگ‌های مرمر جهان استفاده شده است. اگر تصمیم دارید که در سفر به شهر رامسر از این جاذبه تاریخی هم دیدن کنید باید تقریبا 3 الی 4 ساعت از زمان خود را به این کار اختصاص دهید.

  • آدرس: رامسر، میدان انقلاب، خیابان رجایی
  • ساعات بازدید: ۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۱۵
  • تلفن: ۰۱۱۵۵۲۲۵۳۷۴

2- پارک جنگلی هزار پله رامسر، از بهترین جاهای دیدنی رامسر

بهترین جاهای دیدنی -پارک جنگلی هزار پله رامسر
طبیعت زیبای پارک جنگلی هزار پله رامسر

رامسر از جمله شهرهای بسیار زیبای استان مازندران است که از آب و هوای بی‌نظیری برخوردار می باشد. این شهر با طبیعت خیره‌کننده و مثال زدنی که دارد توانسته به یکی از مقاصد پرطرفدار برای تفریح و مسافرت در ایران شناخته شود. رامسر دارای جاذبه‌های طبیعی و دیدنی بسیار متنوع و فوق‌العاده‌ای می باشد که اصلا نمی‌توان به هیچ عنوان از آنها چشم‌پوشی کرد.

اگر در رامسر به دنبال یک طبیعت جذاب و هیجان‌انگیز می‌باشید، پارک جنگلی هزار پله گزینه بسیار مناسبی است که می توانید روی آن تمرکز داشته باشید. پارکی که در قله ایل میلی قرار گرفته و تنها راه دسترسی به آن از طریق تله کابین است. وجود پله‌های سنگی و زیبایی که دراین پارک وجود دارد شما را تا ارتفاع 900 متری بالا می‌برد و می‌توانید از آن بالا منظره مسحور کننده‌ای از دریا و کوهستان‌ها را تماشا کنید.

قدم زدن در میان طبیعت بی نظیر پارک جنگلی هزار پله رامسر و نفس کشیدن در هوای سالم و گوش سپردن به صدای آواز پرنده‌ها لذتی است که نباید آن را از دست داد.

3- پارک جنگلی صفارود رامسر

بهترین جاهای دیدنی رامسر - پارک جنگلی صفارود
فصل پاییز در پارک جنگلی صفارود رامسر

این پارک بی‌نظیر یکی از چشم‌نوازترین و دلبرانه‌ترین جنگل‌های شمال ایران و شهر رامسر می باشد. جنگل‌هایی سرشار از درختان تنومند و بلند که به قدر قرن‌‌ها از حضور آن‌ها بر سطح زمین می‌گذرد. فاصله شهر رامسر تا پارک جنگلی صفارود زیاد نیست. این پارک دو ورودی دارد که هر دو ورودی فرعی به شمار می‌روند و تابلوی مشخصی ندارند. یکی از این ورودی‌ها مخصوص پیاده‌روی است و پلکانی می‌باشد.

  • آدرس: ۹ کیلومتری جاده جواهرده به رامسر

4- جنگل دالخانی

جنگل دالخانی - جاهای دیدنی معروف رامسر
طبیعت زیبای جنگل دالخانی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که رامسر را تبدیل به یک قطب گردشگری جذاب کرده‌اند، جنگل‌های سرسبز با درختان سربه‌فلک‌کشیده‌ای که در این شهر زیبا وجود دارند. قدم زدن در دل طبیعت و برپا کردن کمپ در جنگل‌های رامسر و گوش دادن به صدای پرندگان بسیار لذت بخش می باشد و می توانید برای یک روز هم که شده از هیاهوی شهر دور باشید.

از دیدنی‌ترین جنگل‌های رامسر و طبیعت بکر این شهر می توان به اشاره‌ای به جنگل دالخانی داشت. این جنگل از بکرترین، زیباترین و سرسبزترین مکان‌هایی است که می‌توانید در سفر به رامسر و رفتن به آنجا تجربه شیرینی بدست آورید. جنگل دالخانی در فصل بهار دارای آب‌وهوای شگفت‌انگیزی است و در فصل تابستان سرسبزی این جنگل به اوج خود می‌رسد. پاییز هزار رنگ را می توانید در دل جنگل دالخانی نظاره‌گر باشید.

وسعت جنگل دالخانی ۶۰۰ هزار متر مربع می‌باشد. نکته بسیار جالب درباره این جنگل زیبا این است که، در برخی از روزهای سال دریاچه‌ای از مه در این جنگل پدیدار می‌شود که منظره‌ای رویایی را مقابل چشمانتان قرار می‌دهد.

  • آدرس: رامسر، ۳۰ کیلومتری جنوب شرق رامسر، جاده ییلاق جنت رودبار

5- جنگل‌ دوهزار، از بهترین جاهای دیدنی رامسر

بهترین جاهای دیدنی رامسر
طبیعت‌گردی در رامسر

ارتفاع این جنگل از سطح دریا باعث شده چشم‌اندازی وسیع و رویایی از مناظر به‌وجود بیاید. این جنگل زیبا دارای طبیعتی بکر و دست‌نخورده می‌باشد. جنگل‌های دوهزار از جاهای دیدنی بسیار زیبا در رامسر می‌باشدکه برای طبیعت‌گردی، پیاده‌روی، کمپ، پیک‌نیک، ورزش و آفرودسواری گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

  • آدرس: ۵۰ کیلومتری رامسر، جنوب شهر تنکابن

6- دریاچه‌ طبیعی

دریاچه سد میجران رامسر
دریاچه سد میجران رامسر

این دریاچه زیبا و دیدنی در جنوب شرقی رامسر واقع شده و ۲۰ کیلومتر از آن فاصله دارد. سد میجران در مسیر رود نسارود ساخته شده و منطقه زیبایی را خلق کرده است. وجود این سد در بین جنگل دالخانی و اربه کله باعث به وجود آمدن دریاچه زیبا در دل جنگل‌های انبوه رامسر شده است. هدف از ساخت این سد تامین آب کشاورزی ۱۵۰۰ هکتار زمین و استفاده مردم شهرهای رامسر، سادات شهر و کتالم  بوده است.

طول این دریاچه ۱.۸ کیلومتر و مساحت آن به ۴۶ هکتار می‌رسد.

7- قلعه مارکوه رامسر

بهترین مکان های دیدنی رامسر
بهترین جاهای دیدنی رامسر

پیشنهاد می کنیم که اگر علاقه‌مند به کوهنوردی و پیاده روی در دل طبیعت هستید حتما سری به قلعه مارکو در شهر رامسر بزنید. این قلعه در ارتفاع ۵۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است و یکی از بهترین جاهای دیدنی رامسر به شمار می‌آید. برای دسترسی به قلعه مارکوه، بهتر است از پله‌هایی که در جنوب این قلعه قرار دارند استفاده کنید. برای پیدا کردن این پله‌ها، باید به روستای طلارسر بروید.

  • آدرس: رامسر، بخش کتالم، محدوده میان نیاسته و کرد محله، جاده مارکوه
همچنین بخوانید :

8- موزه حمام کاخ، از جاهای دیدنی تاریخی رامسر

بهترین جاهای دیدنی تاریخی رامسر - موزه حمام کاخ
موزه حمام کاخ در رامسر

زمانیکه کاخ مرمر در سال 1316 در شهر رامسر به دستور رضاخان پهلوی ساخته شد در نزدیکی آن ساختمان کوچکی به عنوان حمام نیز ساخته شد. این حمام نیز همچون حمام‌های سنتی ایران دارای خزینه و سربینه بود. آب این حمام از چشمه آب معدنی که در نزدیکی کاخ وجود داشت، تامین می‌شد. این حمام قدیمی از جمله جاهای دیدنی رامسر می باشد که تبدیل به یکی از موزه‌های مجموعه فرهنگی شهدای رامسر یا همان کاخ سلطنتی این شهر شده است.

  • آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی، جنب هتل رامسر، مجتمع فرهنگی موزه ای شهدای رامسر
  • شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۲۵۳۷۴
  • ساعت بازدید: هر روز از ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بجز شنبه ها، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۹:۰۰

9- موزه‌ تاریخ طبیعی رامسر

جاهای دیدنی تاریخی رامسر
ساعت‌های بازدید از موزه‌ تاریخ طبیعی رامسر

بدون شک شما هم از آن دسته افرادی هستید که با شنیدن نام شهر رامسر به یاد طبیعیت زیبای این شهر می‌افتید. اما باید بدانید که رامسر تنها دارای طبیعت فوق‌العاده و بکر نیست، بلکه آثار تاریخی بسیاری همچون موزه‌های مختلف این شهر زیبا را در برگرفته‌اند.

یکی از معروفترین موزه‌های شهر رامسر، موزه تاریخ طبیعی می‌باشد که از جمله موزه‌های غیردولتی است که در این شهر واقع شده است. این موزه در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد و در آن گونه‌های زیستی مختلف همچون: صدف‌ها، سنگ‌ها، سنگواره‌ها، حشرات، پرندگان، جانوران، گیاهان نگهداری می‌شود.

  • آدرس: رامسر، خـیابان طالقانی، بـلوار لیدو، انـتهای خـیابان ساحل 9
  • شماره تماس: 09112922006

10- موزه مردم شناسی رامسر

موزه مردم شناسی رامسر
موزه مردم شناسی رامسر

این موزه یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی در استان مازندران و شهرستان رامسر می باشد که در گروه موزه‌های خصوصی و غیردولتی است. موزه مردم شناسی رامسر با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در اواخر سال ۱۳۸۹ در غرفه‌های متعددی افتتاح شد.

غرفه‌هایی که در این موزه وجود دارند و می توانید از آنها بازدید کنید بیش از ۷۰۰ قطعه از انواع ابزار، اموال فرهنگی، وسایل مردم‌شناسی و اشیای مختلفی است که فرهنگ، نوع زندگی و آداب‌ و رسوم مردم محلی در شمال کشور را به نمایش گذاشته است.

  • آدرس: رامسر، بلوار شهید باهنر
  • ساعات بازدید: همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۶ بعد از ظهر
  • شماره تماس: 01155225394

11- موزه‌ عاج رامسر، از بهترین دیدنی های هنری رامسر

موزه عاج رامسر - بهترین موزه های دیدنی رامسر
تاریخچه موزه‌ عاج رامسر

اولین موزه‌ عاج در ایران و خاورمیانه در شهر رامسر در فرودین ماه ۱۳۹۶ تأسیس شد. در موزه عاج رامسر ۳۰۰ اثر از جنس عاج به‌صورت خام و تراش خورده در معرض نمایش گذاشته شده و از تمامی زیستگاه‌های فیل آثاری در این موزه گردآوری شده است. این موزه، جزء اولین موزه‌ها در رابطه با هنرهای انجام شده برروی عاج فیل می‌باشد.

  • آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی( سرسخت)، جنب ضلع غربی هتل قدیم رامسر
  • ساعات بازدید: ۹ صبح تا ۸ شب( به جزء تعطیلات رسمی)
  • شماره تماس: 01155225375

12- مسجد آدینه

بهترین جاهای دیدنی مذهبی رامسر
مسجد آدینه کجاست؟

این مسجد یکی از جاهای دیدنی رامسر به حساب می‌آید و با تمامی مساجدی که تا به امروز دیده‌اید، تفاوت دارد. مسجد آدینه از قدیمی‌ترین مساجد شمال ایران به حساب می‌آید. قدمت این مسجد به حدود ۷۰۰ سال پیش باز می‌گردد. درباره تاریخی بودن این مسجد باید بگوییم که قبل از آنکه تبدیل به مسد یا به اصطلاح بومیان رامسر مزگت تبدیل شود عبادتگاه زرتشتیان بوده است.

  • آدرس: رامسر، روستای جواهرده
  • ساعت بازدید: ۲۴ساعته

13- آبشار سیاسرت ، از جاهای دیدنی طبیعی رامسر

طبیعت زیبای آبشار سیاسرت
طبیعت زیبای آبشار سیاسرت

از دیگر جاذبه‌های دیدنی و طبیعی رامسر می‌توان به آبشار سیاسرت که در فاصله  ‌۳۵ کیلومتری از سمت جنوب رامسر قرار دارد اشاره کرد. این آبشار زیبا و دیدنی در نزدیکی جاده‌ای که به منطقه ییلاقی جنت رودبار منتهی می‌شود قرار گرفته و به یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی جذاب استان مازندران تبدیل شده است. این آبشار زیبا طبیعت نابی را در اطراف خود به وجود آورده که با رفتن به آن روح تازه‌ای از زندگی در جسم آدمی دمیده می‌شود.

آبشار سیاسرت بخشی از رودخانه چالک رود است که طول آن ۴۵ کیلومتر می‌باشد و از دامنه شرقی کوه سماسوس نشات  گرفته است. برای رفتن به آبشار سیاست رامسر بهترین زمان اواسط فصل بهار و اوایل فصل پاییز است چرا که مناطق شمالی ایران در تابستان دارای آب و هوای گرم و شرجی و در زمستان آب و هوای سردی دارند.

همچنین بخوانید :

14- آبشار ایج

آبشار ایج کجاست؟
آبشار ایج کجاست؟

یکی دیگر از شناخته شده‌ترین آبشارهای رامسر آبشار ایج است که به آن آبشار دوقلو نیز می‌گویند. این آبشار از جمله جاذبه‌های طبیعی مهم شهر رامسر و یکی از زیباترین آبشارهای ایران به شمار می‌آید که جریان دائمی آب خود را از ذوب شدن برف‌های کوه خشم چال در ارتفاعات اشکور علیا تامین می‌کند که در نهایت آب این آبشار به عمق دره اشکور علیا می‌ریزد.

مسیر این آبشار با سنگ‌های زیرینی که دارد سال‌های زیادی گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. از این رو بهترین زمان برای سفر به روستا و بازدید از آبشار ایج فصل بهار مخصوصاً اردیبهشت است چرا که در این فصل برف‌ها تازه آب شدند و آبشار در این ماه بسیار پر آب می‌باشد.

برای رفتن به این آبشار زیبا و دیدنی در شهر رامسر، باید از روستای رحیم آباد گذر کرده و به سمت اشکور بروید در طی مسیر باید از راه‌های پرپیچ و خم و کوهستانی عبور کنید که طبیعت بسیار زیبا و جذابی دارند تا به بخش‌های مرتفع روستای اشکور و روستای ایج که آبشار در آنجا واقع شده است برسید. فاصله روستا تا آبشار یک ساعت و نیم پیاده روی است.

15- آبشار ازارک

بازدید از آبشار ازارک
بازدید از آبشار ازارک

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی رامسر که در منطقه سنگ پشت واقع شده است آبشار زیبا و دیدنی ازارک است. آب این آبشار از بارش برف و باران در ارتفاعات این منطقه تامین می‌شود و به دلیل فراوانی بارش در این منطقه طبیعت اطراف آن بسیار سرسبز و متنوع است.

16- غار یاغی لوکا

حیرت انگیزترین غار در استان مازندران

در استان مازندران و شهرستان رامسر غاری زیبا و دیدنی در شمال غربی رامسر قرار دارد که به آن غار یاغی لوکا گفته می‌شود. این غار که از جمله بهترین جاهای دیدنی رامسر به شمار می‌آید در محل قلعه قدیمی واقع شده است. یاغی لوکا با دهانه‌ای به عرض ۳ متر در کوهی به نام ایلمیلی قرار گرفته است.

این غار به علت وجود ماجراهای متحیر کننده و جذابی که در آن رخ داده است در بین همگان شهرت پیدا کرده و به یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری و دیدنی عروس شهرهای شمالی ایران یعنی شهر رامسر مشهور شده است.

غار یاغی لوکا رامسر که یکی از منحصر به فردترین دیدنی‌های طبیعی رامسر به شمار می‌آید در گذشته به عنوان پناهگاهی برای سکونت انسان‌ها مورد استفاده بوده است. این غار دارای شیب ۹۵ درصدی است و علت اصلی تاریک بودن محیط غار هم همین شیب زیاد آن است.

  • آدرس: استان مازندران، شهر رامسر، شمال غربی رامسر، خیابان شهید عباس منفرد

سوالت متداول بهترین جاهای دیدنی رامسر

بهترین جاهای دیدنی رامسر کدامند؟

قلعه مارکوه، موزه مردم شناسی رامسر، مقبره حبیب محبیان، جنگل دوهزار، سد میجران، جنگل دالخانی، پارک جنگلی صفارود و...

2موزه مردم‌شناسی رامسر چه دیدنی‌هایی دارد؟

در بخشی از موزه، ابزار و ادوات متعلق به مردم بومی منطقه به نمایش گذاشته شده است.

3بخش‌های جالب کاخ مرمر کدام بخش‌ها هستند؟

از بخش‌های جالب توجه در این کاخ، ۴ ستونی هستند که تماما از سنگ مرمر یکپارچه سفیدرگه ساخته شده‌اند.

جمع بندی

در این مطلب سفری کوتاه به شهر رامسر کرده و به معرفی بهترین جاهای دیدنی رامسر پرداختیم. بدون شک حال دیگر می‌دانید که در سفر به رامسر به بازدید از کدام جاهای دیدنی این شهر می توانید بروید و از تماشای آنها لذت ببرید. رامسر از جمله شهرهای شمالی سرسبز در استان مازندران می باشند که علاوه بر طبیعت بکر و زیبا، دارای جاهای تاریخی و دیدنی بسیار زیادی می‌باشد. از این رو نیاز است که برای سفر به رامسر یک برنامه‌ریزی مدیریت شده داشته باشید تا بتوانید زمان کافی برای بازدید از این جاذبه‌های دیدنی را داشته باشید.

از جمله بهترین و معرفترین جاهای دیدنی رامسر می توانیم به جنگل دالخانی و دوهزار که بهترین مکان برای تفریح و کمپ زنی می باشد اشاره کنیم و علاوه بر آن نیز اشاره‌ای به موزه مردم شناسی و کاخ مرمر این شهر داشته باشیم که از جمله بهترین جاذبه‌های تاریخی در شهر رامسر به شمار می‌آیند. از آنجایی که رامسر دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی می باشد ممکن است که در این مطلب تمامی آنها را نتوانسته باشیم معرفی کنیم.

اگر سفری به رامسر داشته‌اید تجربه خود را با ما در میان گذاشته و جاهای دیدنی که از قلم افتاده‌اند را به ما معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402