Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

معرفی بهترین جاهای تفریحی در تبریز | جذاب ترین تفریحات تبریز کدامند؟

جاهای تفریحی در تبریز برای جوانان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با شنیدن نام تبریز چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ شهری تفریحی، گردشگری و صنعتی که امکانات تفریحی بسیاری را برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است؟  تبریز سومین شهر بزرگ و پنجمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می‌رود که به دلیل قدمت بالا و اهمیت زیادی که برای حکومت‌های مختلف در طول تاریخ داشته و همچنین آب و هوای کوهستانی باعث شده است که جاذبه‌های زیادی برای گردشگران داشته باشد و دارای اماکن تفریحی بسیاری است. برای اینکه بدانید بهترین مراکز و جاهای تفریحی در تبریز کدامند با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

جاهای تفریحی در تبریز برای گردشگران و ساکنین این شهر، شامل تفریحات فصلی، دیدن جاذبه‌های طبیعی و همچنین شهربازی‌ها و پارک‌های گردشگری هستند. در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با مناطق تفریحی و انواع تفریحات تبریز بیشتر آشنا کرده و با معرفی کردن بهترین جاهای تفریحی تبریز به شما کمک کنیم تا در سفر خود به این شهر زیبا، نهایت لذت را ببرید.

فهرست مطالب

لیست جاهای تفریحی تبریز

تبریز از جمله شهرهای ایران است که بهترین مقصد برای سفر در فصل‌های گرم سال به شمار می آید برای آشنایی با مراکز تفریحی تبریز مهم‌ترین کاری که باید قبل از شروع سفر خود انجام دهید این است که، لیست آنها را تهیه کنید. برای اینکه بتوانید در کمترین زمان ممکن یک لیست از جاهای تفریحی تبریز داشته باشید با ما همراه شوید تا بهترین جاهای دیدنی تبریز را در یک فهرست کامل در اختیارتان قرار دهیم.

هر سال گردشگران بسیار زیادی برای تفریح به تبریز سفر می‌کنند. به طور کلی تفریحات تبریز به دو بخش طبیعت گردی و دیدن اماکن تفریحی، تاریخی و فرهنگی تقسیم می‌شود. در تبریز شما می‌توانید تفریحات مدرنی که در بیشتر روزهای سال پذیرای گردشگران می‌باشد را تجربه کنید تفریحاتی همچون شهربازی، پارک‌های آبی، تفریحات جنگلی و… .

در ادامه این مطلب لیست کاملی از جاهای تفریحی تبریز با آدرس را در فراهم کرده ایم تا با استفاده از آن بتوانید سفر لذت بخش تری را در شهر تبریز تجربه کنید.

1- مجموعه پارک آبی تبریز، از بهترین جاهای تفریحی تبریز در تابستان

جاهای تفریحی تبریز با آدرس
پارک آبی تبریز

اگر فصل تابستان را برای سفر به تبریز انتخاب کرده اید و به دنبال جاهای تفریحی تبریز در تابستان می باشید باید بگوییم که، بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی در شهر تبریز پارک‌های آبی و مجموعه تفریحات آبی است که در این شهر وجود دارند. پارک آبی تبریز که از سال 1388 طراحی آن شروع شده با بروز ترین تکنولوژی ساخته شده و امکانات کاملی را برای گردشگران فراهم آورده است.

  • شماره تماس: 04133853040
  • آدرس: شهرک یاغچیان، خیابان توحید، بعد از مخابرات، جنب پارک اوشاخلار باغچاسی

2- پارک آبی هلیا تبریز

پارک آبی هلیا تبریز یکی از سرگرمی ها و تفریحات جذاب برای تمام سنین در روزهای گرم سال می باشد. در این پارک آبی انواع سرسره ها و سایر امکانات به شکلی است که در تمام مدتی که در این پارک آبی هستید میتوانید هیجان را تجربه کنید.

  • شماره تماس: 04133201025
  • آدرس: جاده تبریز – تهران، روبروی پمپ بنزین کندرود

3- جت اسکی

جای تفریحی تبریز در تابستان
جت اسکی در سد امند تبریز

به طور کلی مکان‌های تفریحی که به طبیعت نزدیک‌تر هستند طرفداران خاص خود را دارند چرا که اغلب ما دوست داریم زمانی را در نزدیک طبیعت بگذرانیم که دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی باشد.

از جمله بهترین جای تفریحی تبریز در تابستان تفرجگاه سد امند است که دارای امکانات بسیار زیادی است در این سد شما می‌توانید انواع تفریحات آبی همچون: جت اسکی، شاتل، باناناسواری و قایق سواری را تجربه کنید.

  • آدرس: استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، روستای امند
  • تلفن: 04135538689

4- پاراگلایدر، از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز تبریز

بهترین جاهای تفریحی تبریز
مجموعه تبریز پاراگلایدینگ

به طور کلی تفریحات هوایی از جمله تفریحات خطرساز هستند که نیاز به آموزش و آمادگی بدنی دارد از میان این تفریحات چند تفریح مناسب برای همه افراد وجود دارد که برای انجام آن نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای نمی‌باشد.

از جمله تفریحات هوایی مناسبی که می‌توانید در تبریز انجام دهید پاراگلایدر در مجموعه تبریز پاراگلایدینگ می‌باشد. در این مجموعه شما می‌توانید همراه با یک خلبان ماهر تفریح هوایی خود را در پهنای آسمان انجام دهید.

  • زمان پرواز از ده دقیقه تا نیم ساعت با توجه به شرایط آب و هوایی متغییر می باشد.
  • آدرس: تبریز، چایکنار جنوبی، لاین کندرو، خروجی آبرسان، 50 متر مانده به آبرسان، پلاک 4/45
  • تلفن: 09141008257
  • روزها و ساعات پرواز یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 7 صبح تا ساعت 11

5- تله کابین

جاهای تفریحی در تبریز
نمایی از تله کابین عینالی تبریز

یکی دیگر از جاهای تفریحی در تبریز، تله کابین مجموعه تفریحی عینالی تبریز می باشد. کوه عینالی در شهر تبریز ارتفاع 1823 متر داشته و محبوبیت بسیاری در بین شهروندان تبریز دارد. آب و هوای خوش و سالم این کوه باعث شده تا مکانی دنج برای رفع خستگی و آرامش بیشتر گردشگران و شهروندان تبریزی باشد.

  • آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، مجموعه تفریحی کوه عینالی
  • ساعات بازدید: هر روز از ساعت 9 الی 20

6- زیپ لاین

بهترین جاهای تفریحی تبریز
مهیج ترین تفریحات هوایی در تبریز

از دیگر تفریحات مهیجی که می توانید در تفرجگاه عینالی تبریز انجام دهید زیپ لاین می باشد. زیپ لاین تبریز 500 متر طول دارد و اختلاف ارتفاع دو نقطه ابتدایی و انتهایی آن به 75 متر می رسد.

ایستگاه مبدا زیپ لاین تبریز در مقابل تندیس صخره ای استاد شهریار قرار دارد و ایستگاه انتهایی آن در نزدیکی تپه نهالستان در کنار المان قوری ساخته شده است.

  • آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، مجموعه تفریحی کوه عینالی

7- پارک نوازش تبریز

جاهای تفریحی تبریز
پارک نوازش تبریز

اگر می‌خواهید در سفر به تبریز تفریح متفاوتی را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم به بازدید از پارک نوازش بروید. در این پارک بیش از ۴۰ گونه حیوان اهلی و وحشی نگهداری می‌شود که شما می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کرده و آنها را در آغوش بگیرید.

نام دیگر این پارک زوفان تبریز است. حیواناتی که در این مجموعه نگهداری می‌شوند شامل: سگ، گربه، خوکچه هندی، خرگوش پرورشی، انواع طوطی و مرغ عشق می‌باشند که در دسته‌بندی حیوانات اهلی قرار دارند.

علاوه بر این حیوانات یک سری خزنده نیز در این پارک نوازش نگهداری می‌شوند که از جمله: مار پیتون، طوطی سانان، میمون رزوس و ایگوانا.

  • آدرس: تبریز، چهارراه لاله، رو به روی فروشگاه رفاه، سرزمین حیوانات

8- پارک های جنگلی تبریز

جاهای دیدنی تبریز در شب
پارک جنگلی عینالی تبریز

از جاهای دیدنی تبریز در شب که می توانید لحظات خوشی را در آنجا سپری مجموعه پارک جنگلی‌های تبریز می باشند که در ادامه لیست آنها را همراه با آدرس به اشتراک گذاشته ایم.

پارک جنگلی باغمیشه 

یکی از بهترین پارک‌های جنگلی است که امکانات رفاهی آن مانند آلاچیق، نیمکت، لوازم ورزشی و تفریحی کاملی دارد. شما می‌توانید از دوچرخه‌های کرایه‌ای آن برای دوچرخه سواری استفاده کنید. در ضمن شهربازی این پارک در میان بهترین مراکز تفریحی تبریز قرار دارد که شما را ساعت‌‍ها سرگرم می‌کند.

  • آدرس: تبریز، بلوار شهریار، ضلع شمالی کوی ولیعصر

پارک جنگلی عباس میرزا

یکی از وسیع‌ترین پارک‌های شمال غرب ایران که در جنوب تبریز قرار دارد و آلاچیق‌های متعددی برای توقف کوتاه مدت مردم دارد. زمین بازی و انواع لوازم سرگرمی کودکان مانند تاب و سرسره بهترین موقعیت برای این است که ساعاتی را باب میل کودکان تفریح کنید. خودتان نیز در فضای سرسبز آن قدم بزنید.

  • آدرس: تبریز، ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی

پارک جنگلی عینالی

پارک جنگلی عینالی

تفرجگاه دیگری که می‌توانید ساعاتی را در آن تفریح کنید، پارکی است در ارتفاعات عینالی. تله کابین تبریز، دریاچه مصنوعی، پست کارتینگ و باشگاه سوارکاری آن برای شما اوقات مفرحی را رقم خواهد زد.

  • آدرس: شمال غرب شهر تبریز، جاده قله عینالی

9- سوارکاری در تبریز

جاهای تفریحی تبریز با آدرس
بهترین باشگاه‌های سوارکاری در تبریز

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سوارکاری علاقه زیادی دارید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به تبریز حتما سری به بهترین باشگاه‌های سوارکاری تبریز که در ادامه لیست آن ها را به اشتراک گذاشته ایم بزنید.

باشگاه سوارکاری آذرخش

سوارکاری آذرخش

اگر شما هم با سوارکاری آشنایی دارید و یکی از تفریحات مورد علاقه تان است، پیشنهاد می‌کنیم به باشگاه آذرخش تبریز سری بزنید. این باشگاه چند دهه فعالیت داشته و مربیانی باتجربه به کار در آن مشغول هستند. در ضمن بهترین اسب‌ها در آنجا هستند.

  • آدرس: تبریز،  آرپادرسی
  • شماره تماس: 09143183354

باشگاه سوارکاری آراز

  • آدرس: تبریز، سه راهی اهر، آرپادرسی
  • تلفن: 09144073167

باشگاه سوارکاری استارعربین

باشگاه سوارکاری دیگری در روستای آریادرسی قرار دارد. شما می‌توانید زمان گردش در طبیعت خارج از تبریز و در مسیر اهر، به این روستا بروید و اسب سواری را امتحان کنید.

  • آدرس: جاده اهر، روستای آرپادرسی، کوچه ترانس
  • تلفن: 04134216776

باشگاه سوارکاری شاهد

  • آدرس: کیلومتر هشت اتوبان، بعد از خروجی خاوران، سمت راست
  • تلفن: 09141006619

10- شهربازی‌های تبریز، یکی از بهترین جاهای تفریحی تبریز

معرفی شهربازی‌های تبریز
معرفی شهربازی‌های تبریز

از دیگر جاهای تفریحی در تبریز که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان سرگرم کننده می باشد مجموعه شهربازی‌های تبریز می باشد که امکانات تفریحی مختلفی را برای سنین مختلف در اختیارتان قرار می دهد.

لیست بهترین و معروفترین شهربازی‌های تبریز را در این بخش برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

شهربازی لاله پارك تبریز

یکی از جاهای تفریحی تبریز که ساعت‌ها می‌توانید در آن حضور داشته باشید و خسته نشوید، شهر بازی لاله پارک است. انواع لوازم مانند چرخ و فلک، سفینه، رنجر و امکانات تفریحی مناسب کودکان در کنار فودکورت به شما اجازه می‌دهند که خاطرات ماندگاری برای کودکانتان در سفر به تبریز رقم بزنید.

  • آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، بعد از میدان فهمیده، كنار پارك باغمیشه

شهربازی قلعه شادی

  • آدرس: تبریز، میدان نصف‌راه، مجتع تجاری ستاره باران

شهربازی رویال تبریز

  • آدرس: تبریز، بلوار آزادی، میدان جهاد، مجتمع تجاری رویال
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲

شهربازي سرزمين عجايب

شهربازی سرزمین عجایب یکی از شهربازی‌های سرپوشیده در تبریز است که هنگام بارش باران و برف فرصت تفریح را از شما و کودکانتان نمی‌گیرد. کودکان و نوجوانان می‌توانند در این شهربازی مشغول بازی‌ با چرخ و فلک، قطار کودک، ماشین برقی، هلی‌کوپتر، فوتبال دستی، ماشین سواری و بازی‌های کامپیوتری شوند.

  • آدرس: تبریز، منطقه‌ی زعفرانیه، جنب پارک میرداماد

11- کافه‌های بازی

مکان های تفریحی تبریز برای جوانان
بهترین کافه بازی تبریز

یکی از بهترین مکان های تفریحی تبریز برای جوانان، کافه فان تایم می باشد. این کافه در حقیقت، اولین کافی شاپ دارای بازی های فکری و سرگرمی در شهر تبریز است که انتخاب خوبی برای یک دورهمی چند ساعته میباشد.

  • آدرس: تبریز، خیابان ارک جدید، حدفاصل مقصودیه و ارتش، جنب دانشکده معماری و شهرسازی
  • شماره تماس: 041135543136

12- اتاق‌های فرار

بهترین جاهای تفریحی تبریز
لیست کامل اتاق‌های فرار تبریز

اتاق فرار یک بازی یا تفریح ماجراجویانه و بسیار مهیج می‌باشد که افراد با شرکت در این بازی باید با استفاده از هوش و توجه به نکات و وسایل قرار گرفته در اتاق، سرنخ‌ ها و معماهای اتاق را حل کنند و بازی را به پایان برسانند.

برای انجام این بازی مهیج و سرگرم کننده در تبریز می‌توانید به یکی از بهترین اتاق فرارهای تبریز که لیست آنها را در ادامه آورده ایم سری بزنید.

اتاق فرار گروگان، شکنجه، سرقت از بانک

  • آدرس: تبریز، نصف راه، مجتمع ستاره باران، پردیس سینمایی ستاره باران تبریز، روبروی سالن شماره چهار
  • تلفن: ۰۹۱۴۸۱۵۵۵۴۸

اتاق فرار جادوگر

  • آدرس: تبریز، شهناز، خیابان ارک، خیابان والمان

اتاق فرار جراح دیوانه و شرلوک

اتاق فرار جراح دیوانه و شرلوک

یکی از تفریحات هیجان انگیزی که نوجوانان و جوانان در سفر به تبریز استفاده خواهند کرد، رفتن به اتاق فرار است. در اتاق فرار جراح دیوانه شما و دوستانتان در آزمایشگاه این جراح قرار داشته و باید راه فرار را بیابید.

  • آدرس: تبریز، نصف راه، پاساژ ستاره المپیک (پاساژ کبود) پلاک ۲۴۳
  • تلفن: 02191303637

13- پینت بال، از بهترین جاهای تفریحی تبریز برای جوانان

جای تفریحی تبریز در تابستان
معرفی باشگاه‌های پینت بال

پینت بال از جمله بازی‌های مهیج و گروهی است که میتوانید ساعاتی خوش را در کنار دوستانتان تجربه کنید. تبریز تعداد قابل توجهی باشگاه پینت بال دارد  که لیست و آدرس آنها به شرح زیر می باشد.

باشگاه پینت بال لیزرتگ تبریز

  • تلفن: 04136551398
  • آدرس: تبریز، چایکنار، پارک شمس، شهربازی شمس

باشگاه پینت بال شهید عبدالهی

  • تلفن: 09366387637
  • آدرس: تبریز، اتوبان شهید کسای، ورودی منظریه، دهکده فرهنگی ورزشی مقاومت

باشگاه پینت بال شهید بهشتی

برای انجام بازی گروهی پینت بال، باشگاه شهید بهشتی فضایی مناسب به همراه تجهیزات و امکانات بازی را فراهم کرده است. این مرکز برنامه آموزش پینت بال نیز دارد. اما فراموش نکنید که هرچه تعداد بازیکنان بیشتر باشد، لذتبخش‌تر خواهد بود.

  • تلفن: 09378601302
  • آدرس: تبریز، میدان فجر، نرسیده به چهارراه شریعتی (شهناز) مدرسه شهید بهشتی

باشگاه پینت بال ولیعصر

  • تلفن: 09145667724
  • آدرس: تبریز، عباسی، توانیر شمالی، روبروی پارک دانش آموز، سالن ورزشی شهید بیضایی

پینت بال شهر

پینت بال شهر

مرکز دیگری که برای بازی پینت بال اهمیت دارد، پینت بال شهر است. این مکان هم فضای بزرگی برای شلیک توپ‌های رنگی فراهم آورده است. از طرفی مانند سایر مراکز پینت بال امکاناتی دارد که شما را هنگام بازی از آسیب‌های احتمالی مصون می‌دارد.

  • تلفن: 09035879281
  • آدرس: تبریز، باغمیشه، جنب بازار ماهی

14- پردیس ستاره باران تبریز

جاهای تفریحی در تبریز
پردیس ستاره باران تبریز

خیلی از شما دوستان هستید که علاقه بسیار زیادی به هنرهایی همچون سینما، موسیقی و تئاتر دارید و بدون شک در هر کجای دنیا هم که باشید دوست دارید سری به پردیس های سینمایی، سالن برگزاری کنسرت و مجموعه سالن‌های تئاتر و آمفی تئاتر بزنید و مدتی را سرگرم باشید.

پردیس ستاره باران تبریز در طبقات 3 و 4 مجتمع تجاری ستاره باران واقع شده که دارای چهار سالن سینما و آمفی تئاتر با ظرفیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر میباشد. سینما ستاره باران، اولین پردیس سینمایی شمال غرب کشور و پرفروش ترین سینمای شهر تبریز محسوب می شود.

  • تلفن: 04134393200
  • آدرس: نصف راه، مجتمع ستاره باران، طبقه سوم- ایستگاه اتوبوس کوچه باغ

15- خانه بازی کودکان، بهترین جاهای تفریحی تبریز برای کودکان

بهترین جاهای تفریحی تبریز
معرفی خانه بازی کودکان در تبریز

اگر به دنبال بهترین جاهای تفریحی تبریز برای کودکان خود هستید باید بگوییم که مجموعه مراکز تفریحی متعدد زیادی در تبریز وجود دارند که کودکان شما می توانند لحظات خوشی را در آنجا سپری کنند. لیست خانه بازی کودکان در تبریز همراه با آدرس به شرح زیر است.

مهد سرزمین آرزوها

  • آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان شریعتی، بالاتر از فلکه رازی، کوچه هومن، پلاک 17
  • تلفن: 04133332567

بچه های آسمان

  • آدرس: تبریز، سه راهی شرشرا، روبروی مسجد کاشیلر، پلاک 12/1
  • تلفن: 04132364941

مهد اندیشه نو

  • آدرس: تبریز، یاغچیان، 24 متری توحید، بالاتر از قنادی وزراء
  • تلفن: 04133865362

مهد امید مادر

  • آدرس: تبریز،  باسمنج، جنب پمپ بنزین، کوچه ش سرابی، روبروی مسجد سرابی، پلاک 77
  • تلفن: 04136343690

سوالات متداول بهترین جاهای تفریحی در تبریز

مجموعه پارک آبی تبریز دارای چه امکاناتی می باشد؟

مجموعه پارک آبی تبریز دارای امکانات بسیاری همچون: سرسره های آهسته و مارپیچ مالتی اسلاید، سرسره چاله فضایی، سرسره های سرعتی تونلی و روباز، سرسره موج ( U شکل)، استخر و سرسره ویژه کودکان ۳ تا ۷ سال، استخر و سرسره ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال، سونا و جکوزی و تونل وحشت می باشد.

پارک ولیعصر تبریز دارای چه ویژگی منحصربه فردی می باشد؟

از ویژگی‌های منحصر به فرد این پارک معماری اصیل ایرانی و حوضچه‌های زیبای آن است که به یک آب‌نمای هوشمند منتهی می‌شوند که با نور لیزری و هفت رنگ خود که گردشگران را شگفت زده می کند.

قدیمی ترین پارک تبریز کدام پارک است؟

پارک خاقانی تبریز یکی از پارک‌های قدیمی شهر تبریز و مناطق زیبا برای تفریحات تبریز است که در مجاورت مسجد کبود و موزه آذربایجان واقع می‌باشد.

جمع بندی

تبریز علاوه بر اماکن تاریخی و دیدنی، دارای جاهای تفریحی بسیار زیاد و متنوع برای هر نوع سلیقه ای می باشد. مجموعه پارک‌های آبی، تفریحات صحرایی در کویر قوم تپه، سوارکاری در بهترین باشگاه‌های اسب سواری تبریز و… همگی از جمله بهترین جای تفریحی تبریز در تابستان و بهترین مکان تفریحی تبریز برای جوانان می باشند.

در این مطلب لیستی از بهترین جاهای تفریحی تبریز را با عکس و توضیحی کوتاه به شما معرفی کردیم تا اگر دوست دارید سفری به تبریز داشته باشید با بهترین جاهای تفریحی تبریز آشنایی نسبی داشته باشید. شهر تبریز به خاطر قدمتی که دارد همیشه اولین‌ها را تجربه کرده است. اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های مهیج و تفریح‌های هیجان انگیز می باشید می توانید برای اولین بار تجربه لذت بخش آنها را در سفر به تبریز بدست آورید.

اگر شما هم تجربه تفریح در هر یک از این مراکز تفریحی تبریز را دارید آن را با ما و سایر خوانندگان ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران6 دیدگاه
avatar
Iren amidzadeh
.
27 مرداد 1402، 12:07
پاسخ
0
2
باغلار باغی هم هست.
avatar
الهام
.
26 مرداد 1402، 19:05
پاسخ
0
2
پارک آبی تبریز رو دارن تعمیر میکنن .لطفا اطلاعات به روز در اختیار مسافران عزیز بذارید
avatar
حامد
.
25 مرداد 1402، 22:09
پاسخ
0
11
من چند روزه مسافر هستم و داخل تبریز اسکان دارم از هر کی سوال کردم اصلا اینجاها رو به من معرفی نکرد و حتی نشنیده بودم، من خودم بازار بزرگ تبریز - کندوان _ پارک ائل گلی رو رفتم که خیلی خوب بود
avatar
رضا
.
25 مرداد 1402، 13:08
پاسخ
0
15
من که خودم اهل تبریز هستم درست بعضی از جاها تا الان نشنیدم که هیچ و نمیدونستم هرشهر و کشور واسه خودش زیباست تا آن زمان که پول باشه وگرنه تو آمریکا باشی پول نداشته باشی مثل اینکه جهنم زندگی میکنی
avatar
علی
.
25 مرداد 1402، 08:39
پاسخ
7
2
سلام.ایم مقاله بروز نیست ۸۰ درصد اینها که نوشتین یا بسته هستن یا ناقص هستند جت اسکی دیگه در سد ارم نیست کدام زیپ لاین یا کدام شهر بازی
avatar
پشتیبان پلازا
.
26 مرداد 1402، 10:43
پاسخ
0
1
@علی
مواردی که در بالا مطرح شدند در طول سایر دایر هستند، بعضی از آنها در ایام و یا فصول خاصی از سال ممکن است خدمات خود را محدود کنند و برخی هم در تفرجگاه های خاصی ارائه شوند. ممنون از توجه شما
نمایش 1 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402