Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

آموزش سایت Kaiber؛ راهنمای جامع سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو

آموزش سایت kaiber
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کاربردهای هوش مصنوعی روزبه‌روز نمایان‌تر می‌شود و بعد از تبدیل متن به عکس، نوبت به تبدیل متن به ویدئو می‌رسد. یکی از محبوب‌ترین سایت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کند کایبر است و در این مقاله از پلازا قصد داریم به آموزش سایت Kaiber بپردازیم. پس در ادامه راهنمای استفاده از Kaiber با ما همراه باشید.

قبلاً در مقاله‌ای مجزا به سایت‌های ساخت ویدئو با هوش مصنوعی پرداختیم و در آن به سایتی به نام کایبر اشاره کردیم. این سایت با رابط کاربرپسند و ساده‌ای که دارد، انتخاب مناسبی برای مبتدیان محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به صفر تا صد آموزش سایت Kaiber و امکانات آن بپردازیم. علاوه بر این در انتهای این راهنمای استفاده از Kaiber به چند سایت جایگزین که امکانات مشابهی دارند اشاره خواهیم کرد.

فهرست مطالب

معرفی سایت Kaiber

سایت کایبر (Kaiber.ai) ابزاری قدرتمند و کاربردی است که برای تبدیل متن به ویدئو مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته هوش مصنوعی کایبر به همین مورد محدود نیست و می‌تواند تصاویر ثابت را به‌صورت متحرک درآورد که در ادامه آموزش سایت Kaiber به آن خواهیم پرداخت. این سایت با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به‌راحتی می‌تواند ورودی شما را پردازش کند و با استفاده از آن فریم‌های ویدئو را بسازد. علاوه بر این می‌توانید از ایده‌های آماده هم استفاده کنید که در ادامه آموزش سایت Kaiber به آن اشاره خواهیم کرد.

راهنمای استفاده از kaiber

در حال حاضر امکان دانلود برنامه Kaiber وجود ندارد و ممکن است در آینده‌ای نزدیک، اپلیکشین آن برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شود. علاوه بر این توجه داشته باشید که سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس Kaiber تا همین چند مدت پیش رایگان بود اما به‌دلیل سوء استفاده کاربران، باید برای ۷ روز نسخه آزمایشی هم اطلاعات کارت اعتباری خودتان را در سایت وارد کنید. در ادامه به‌سراغ راهنمای کار با سایت کایبر می‌رویم.

آموزش استفاده از سایت هوش مصنوعی Kaiber

گام اول آموزش سایت Kaiber، ساخت حساب کاربری است. خوشبختانه برای ثبت نام سایت هوش مصنوعی Kaiber فقط به یک ایمیل معتبر نیاز دارید و بعد از تأیید آن می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

برای شروع کار با سایت به‌صورت زیر عمل کنید:

۱. برای ورود به Kaiber AI روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید. سپس روی «Start free trial» کلیک کنید.

آموزش سایت kaiber

۲. در فرم ثبت‌نام به ترتیب ایمیل، رمز عبور و تأیید رمز عبور را وارد کنید. در رمز عبور از حداقل یک حرف بزرگ و کوچک، عدد و یک کاراکتر ویژه مثل ستاره یا مربع استفاده کنید. سپس روی دکمه «REGISTER» کلیک کنید.

راهنمای استفاده از kaiber

۳. در ادامه ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را تأیید کنید. پس از تأیید ایمیل دوباره وارد صفحه اصلی شوید و روی «Create Video» بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش سایت kaiber

۴. در این مرحله پنجره زیر برای شما باز می‌شود. روی «START FREE TRIAL» کلیک کنید.

راهنمای استفاده از kaiber

۵. در این قسمت باید اطلاعات کارت اعتباری را وارد کنید تا بتوانید از ۷ روز اشتراک رایگان سایت استفاده کنید. در بخش اطلاعات کارت می‌توانید از کارت‌هایی مثل ویزاکارت یا مسترکارت استفاده کنید. اگر قصد خرید این کارت‌ها را دارید می‌توانید از سایت ایرانیکارت استفاده کنید. در پایان روی «Start trial» کلیک کنید. توجه داشته باشید که بعد از اتمام این ۷ روز، باید ماهانه ۵ دلار برای استفاده از امکانات سایت Kaiber هزینه کنید.

آموزش سایت kaiber

۶. اگر دوست دارید تصویر دلخواهتان در ویدئو قرار بگیرد، روی گزینه «Upload Image» کلیک کنید. این گزینه اختیاری است و صرفا‌ً برای ایده اولیه ساخت ویدئو کاربرد دارد. در بخش «Settings» می‌توانید تنظیمات ویدئو شامل طول ویدئو (از ۵ تا ۳۰ ثانیه) و نسبت تصویر آن را انتخاب کنید. اگر قصد دارید ویدئو را به‌صورت پست اینستاگرام منتشر کنید از نسبت یک به یک استفاده کنید.

راهنمای استفاده از kaiber

۷. از بخش «Select a Subject» می‌توانید ایده ویدئو را مشخص کنید. البته در قسمت «Describe the Subject» چند ایده آماده وجود دارد اما اگر این پیشنهادها مد نظر شما نیست روی «I’ll type my own» کلیک کنید و متن مورد نظرتان را به‌صورت دقیق بنویسید.

۸. برای تعیین استایل ویدئو از گزینه «Select a Style» استفاده کنید. اگر استایل‌های پیشنهادی را نمی‌خواهید می‌توانید استایل مورد نظرتان را بنویسید.

۹. بعد از این‌که مراحل بالا را تکمیل کردید روی گزینه «Generate Preview Frames» کلیک کنید. البته اگر از عکس برای ساخت ویدئو استفاده کنید به‌جای این گزینه، نوشته «Generate Video» ظاهر می‌شود.

آموزش سایت kaiber

۱۰. در ادامه وارد صفحه «Preview Frames» می‌شوید. در اینجا، هوش مصنوعی کایبر چند ویدئوی پیشنهادی به شما نشان می‌دهد که باید یک مورد را انتخاب کنید. البته اگر فریم‌ها مطابق میل شما نیست کافیست روی «Go Back To Prompt» در گوشه صفحه کلیک کنید تا به مرحله قبل برگردید.

۱۱. بعد از این‌که روی ویدئوی پیشنهادی کلیک کردید فرایند تبدیل متن به ویدئو شروع می‌شود. بعد از این‌که ساخت ویدئو به پایان رسید گزینه‌های زیر به شما نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید ویدئو را مستقیماً دانلود کنید روی دکمه «Download Video» کلیک کنید. همچنین اگر قصد دارید لینک ویدئو را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید روی دکمه «Share Video» کلیک کنید.

توجه: روی ویدئوهایی که با طرح‌های رایگان این سایت می‌سازید واترمارک قرار دارد. اگر این واترمارک برای شما آزاردهنده است می‌توانید از ابزارهای آنلاین برش ویدئو مانند Ezgif یا Clideo استفاده کنید.

سایت های مشابه Kaiber

در راهنمای استفاده از Kaiber مشاهده کردید که برای استفاده از تمام امکانات آن باید هزینه پرداخت کنید. به‌همین دلیل در انتهای آموزش سایت Kaiber به چند سایت مشابه برای این کار اشاره می‌کنیم که ترکیبی از امکانات پولی و رایگان هستند.

سخن پایانی

ساخت ویدئو با هوش مصنوعی قابلیت جذابی است که بسیاری از مشکلات و هزینه‌های ساخت ویدئو را از بین می‌برد و در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. سایت کایبر یکی از بهترین سایت‌های تبدیل متن به ویدئو است که ایده‌های بسیار جذابی را در اختیار کاربر شما قرار می‌دهد. در این راهنمای استفاده از Kaiber سعی کردیم تمام مراحل ساخت ویدئو، از ورود و ثبت‌نام تا دانلود ویدئوی ساخته‌شده را به شما آموزش دهیم. اگر در مورد آموزش سایت Kaiber نظر یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران10 دیدگاه
avatar
karina
.
14 دی 1402، 01:38
پاسخ
0
0
سه تا نویسنده
avatar
maria
.
14 دی 1402، 01:34
پاسخ
0
0
یه پلیس با خانواده
avatar
raha
.
14 دی 1402، 01:32
پاسخ
0
0
یه دختر نویسنده با یه عالمه مشغله
avatar
Alikarimi
.
07 مهر 1402، 00:47
پاسخ
0
0
دوست شوم
avatar
نیایش شاولی
.
02 مهر 1402، 13:14
پاسخ
0
0
من یک طراح لباس معروف روز موفقیتم
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402