Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

بهترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای استخراج مونرو

استخراج مونرو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید جذاب‌ترین مسئله‌ی پیرامون ارزهای دیجیتال که موجب پرطرفدار شدنشان گردید، امکان کسب درآمد از طریق استخراج ارزهای دیجیتال بوده است. یکی از ارزهای دیجیتالی که هنوز هم با کامپیوتر خانگی و یا گوشی موبایل قابل استخراج است، مونرو (XMR) نام دارد. مونرو بعد از 8 سال از حضورش، هنوز هم توانسته جایگاه خود را به عنوان بهترین گزینه برای استخراج حفظ کند و با بهینه سازی فرایند استخراج، سود قابل توجهی را برای دارندگان خود به همراه داشته باشد. همچنین، این ارز به دلیل تمرکززدایی و مقیاس پذیری بالایی که دارد، به عنوان یک ارز با پتانسیل بالای رشد شناخته شده و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده است. بنابراین اگر شما نیز به دنبال راه‌هایی برای استخراج مونرو هستید، با ما همراه باشید.

در این مقاله توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال مونرو، روش‌های استخراج آن آورده شده است و در نهایت نیز به معرفی تعدادی از سایت‌ها و نرم‌افزارهای ماینینگ این رمزارز پرداختیم.

درباره مونرو

مونرو (Monero) یک ارز دیجیتال متن باز با نماد XMR است که با هدف تمرکززدایی و مقیاس پذیری بالا در سال 2014 ایجاد شده است. این پروژه یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌هایی است که بعد از بیت کوین خلق شده و با کمک فناوری و ویژگی‌های مختلفی سعی کرده تا برخی نارسایی‌های بیت کوین را رفع کند. از جمله قابلیت‌های این شبکه می‌توان به حفظ حریم خصوصی، استخراج ساده‌تر، سرعت و امنیت بیشتر اشاره کرد.

درواقع شبکه مونرو بک پلتفرم محرمانه است و هیچ کدام از اقدامات داخلی آن قابل پیگیری نیست. برای مثال، اطلاعاتی چون مقدار توکن‌های ذخیره شده در کیف پول، آدرس مبدا و مقصد، حجم تراکنش‌ها، انتقال‌ها و غیره  کاملا محرمانه است و این پروژه را به یکی از جنجالی‌ترین رمزارزها مبدل کرده است. اگرچه این پروژه با هدف کلاهبرداری ایجاد نشده، اما برخی وب سایت‌های فعال در زمینه دارک نت، آن را به عنوان روش مطمئنی برای پرداخت‌ها پذیرفته اند. البته این موضوع باعث رشد قیمت بی سابقه ای در این ارز شد. در ادامه به نحوه استخراج مونرو خواهیم پرداخت.

روش‌های استخراج مونرو

مونرو یک ارز دیجیتال مبتنی بر الگوریتم CryptoNote است که با کمک فناوری رینگ سیگنچر (Ring Signature) این امکان را به کاربر می‌دهد تا نقل و انتقالات خود را کاملا به انجام برساند. این پروژه برای تایید تراکنش‌های خود از پروتکل اثبات کار و به عبارت دیگر ماینینگ استفاده می‌کند. مونرو را می‌توان با کمک کارت‌های گرافیکی (GPU) و یا پردازنده‌های (CPU) و بدون ASICS استخراج کرد.

اگرچه استخراج یا ماینینگ مونرو را می‌توان با سیستم‌های خانگی نیز انجام داد، اما نمی توان از این طریق انتظار سود کلان داشت. بنابراین برای استخراج به صرفه این ارز دیجیتال، بهتر است از سیستم‌ها و سخت افزارهای بسیار قدرتمند بهره بگیرید. استخراج رمزارز مونرو با استفاده از کارت گرافیک با سرعت بیشتری انجام می‌شود و هزینه‌ها را تا حد زیادی پایین می‌آورد. در ادامه به بررسی روش‌های استخراج مونرو می‌پردازیم.

استخراج مونرو یا کارت‌های گرافیکی

استخراج مونرو یا کارت‌های گرافیکی

برای استخراج به صرفه XMR باید یک ریگ استخراج کارت گرافیک تهیه کنید. این ریگ یک پک سخت‌افزاری مشابه کیس کامپیوتر خانگی با تعداد کارت گرافیک‌های زیاد است. یک ریگ استخراج دارای 6 کارت گرافیک قدرتمند، شاسی برای سوار کردن قطعات، منبع تغذیه 300 الی 500 واتی، یک رم 4 تا 8 گیگابیتی، درایو 120 گیگابایتی، کابل، مادربرد و اینترنت ADSL است. سپس باید سیستم عامل ویندوز را بر روی آن نصب کنید و با ساخت کیف پول مونرو، اقدام به استخراج کنید.

استخراج مونرو با کامپیوتر خانگی

همانطور که قبلا گفتیم، استخراج مونرو با کامپیوتر چندان کار عاقلانه ای نیست، چراکه سیستم‌های خانگی سرعت پردازش بالایی ندارند و نمی توانند عملیات استخراج را با سرعت بالای انجام دهند. در نهایت نیز ممکن است یکی از بخش‌های کامپیوتر یا لپ تاپ شما از بین برود. اما اگر تصمیم به استخراج این رمزارز با کامپیوتر خود را دارید، باید ابتدا نرم‌افزار Minergate را دانلود کنید. سپس آن را نصب کنید و با وارد کردن اطلاعات و ایمیل خود استخراج رمزارز مونرو را شروع کنید. برای استخراج باید روی دکمه Start Smart Mining کلیک کنید.

استخراج مونرو با گوشی

شما می‌توانید XMR و یا هر ارز دیگری را از طریق گوشی استخراج کنید، اما این کار اصلا به صرفه نیست. چراکه ماینینگ یک عملیات 24 ساعته است که ممکن است صدماتی به گوشی همراه شما وارد کند. این کار برای دستگاه‌های ماینر بسیار عادی است و با سرعت بالایی قابل انجام است. اما اگر به دلیل گرانی دستگاه‌های ماینر می‌خواهید این کار را با گوشی انجام بدهید، می‌توانید با کمک نرم‌افزارهای خاصی استخراج کنید. از میان نرم‌افزارهای استخراج مونرو با گوشی می‌توان به ماینرگیت Minergate، کریپتو ماینر Crypto Miner و ای ای ماینر AA Miner اشاره کرد.

بهترین سایت استخراج مونرو

نرم‌افزارهای استخراج مونرو

سایت‌ها و یا نرم‌افزارهای استخراج ارز دیجیتال مونرو با پیوستن به استخر استخراج و یا به صورت فردی عملیات ماینینگ را انجام می‌دهند. اما پیوستن به استخر استخراج چه مزیتی دارد؟ ریگ‌های استخراج در این استخرها گردهم می‌آیند و قدرت محاسباتی خود را برای افزایش شانس ایجاد بلاک‌های جدید باهم ترکیب می‌کنند. بعد از استخراج از طریق این نرم‌افزارها، حدود صفر تا دو درصد کارمزد شبکه کسر و باقی ارزها به کیف پول شما واریز می‌شود.

Minergate

ماینرگیت را می‌توان بهترین سایت استخراج مونرو معرفی کرد که تنها با چند کلیک ساده ماینینگ را برای شما انجام می‌دهد. برای این کار تنها کافیست وارد سایت Minergate شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. در این مرحله، اگر کیف پولی برای خود انتخاب نکرده باشید، این سایت کیف پول خود را به شما پیشنهاد می‌دهد. در نهایت با نصب نرم‌افزار و انتخاب ارز مونرو به صورت دستی می‌توانید عملیات استخراج را شروع کنید.

SupportXRM

استخر SupportXRM یکی از محبوب‌ترین استخرهای ماینینگ با کم‌ترین کارمزد 0.6 درصد است. برای اجرای این استخر تنها کافیست از نرم‌افزار cmd استفاده کنید. برای استخراج مونرو با کمک این نرم‌افزار، به سایت اصلی مونرو بروید و برنامه XMR-Stak را دانلود و نصب کنید. سپس با بازکردن نرم‌افزار، روی گزینه Confing Generator کلیک کنید و یکی از گزینه‌های CPU rigs و یا GPU rigs را انتخاب نمایید. در مرحله بعد، کیف پول خود را متصل و شروع به استخراج کنید.

XMR Stak

اگر به دنبال بهترین سایت استخراج مونرو هستید، سایت XMR Stak یکی دیگر از آنهاست. این سایت با پردازنده‌های گرافیکی AMD و NVIDIA و سیستم عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس عملیات ماینینگ را انجام می‌دهد. این نرم‌افزار یک استخر جهانی Stratum است که نه تنها مونرو، بلکه توکن‌های SumoKoin، Electroneum و کوین‌های مبتنی بر الگوریتم Cryptonight و Cryptonight_light را نیز استخراج می‌کند.

Monero Spelunker

سایت Monero Splunker یک نرم‌افزار بسیار ساده استخراج است که در هر رایانه و یا ویندوزی به راحتی نصب و شروع به استخراج می‌کند. شما بعد از دانلود و نصب نرم‌افزار، می‌توانید کیف پول و استخر استخراج خود را وارد کنید و به راحتی شروع به ماینینگ کنید. در ادامه شما را نرم‌افزارها و سایت‌های بیشتری برای استخراج رمزارز مونرو آشنا خواهیم کرد.

XMRig

XMRig یکی از نرم‌افزارهای متن باز است که با کمک پردازنده مرکزی یا کارت گرافیک اقدام به استخراج ارز دیجیتال مونرو و دیگر رمزارزها می‌کند. این پلتفرم از الگوریتم‌های آرگون 2، کریپتونایت و رندوم ایکس پشتیبانی و با سیستم عامل‌های ویندوز، مک اواس، لینوکس، اوبونتو و فری بی اس دی کار می‌کند. از مزیت‌های این پلتفرم می‌توان به اجرای پردازنده‌های 32 و 64 بیتی و فایل‌های اجرایی کوچک اشاره کرد.

Nano Miner

نانوماینر یکی دیگر از نرم‌افزارهای استخراج ارز دیجیتال است که از طیف گسترده ای از الگوریتم‌های اجماع اثبات کار پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار یکی از استخرهای بزرگ توسعه داده با کاربری بسیار ساده است که با سخت‌افزارهای ویندوز و لینوکس کار می‌کند. نانو ماینر و یا نانوپول از سری پلتفرم‌هایی است که با استفاده از CPU یا کارت گرافیک، عملیات استخراج را انجام می‌دهد.

کسب درآمد دلاری از طریق استخراج مونرو

ارز دیجیتال مونرو یکی از رمزارزهای با پتانسیل بالای رشد است که با تمرکززدایی و مقیاس پذیری بالا، توانسته سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند. استخراج این رمزارز با کامپیوتر خانگی و یا حتی گوشی موبایل نیز امکان پذیر است و از این جهت به یکی از محبوب‌ترین ارزها برای استخراج نیز تبدیل شده است. بنابراین، سعی کردیم تا در این مقاله به معرفی بهترین نرم افزارها و سخت‌افزارهای استخراج ارز دیجیتال مونرو بپردازیم تا افراد علاقمند به این کار، با این فرایند آشنایی پیدا کنند.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402