Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

معرفی و دانلود اپلیکیشن شعر کودکانه برای اندروید و آیفون

اپلیکیشن شعر کودکانه برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن شعر کودکانه برای اندروید و آیفون به دانش‌آموزان و کودکان کمک می‌کند تا کلمات را از ترانه های معروف، یاد بگیرند و با کلمات بازی کنند. با پلازا همراه باشید تا به معرفی چند برنامه شعر کودکانه تصویری بپردازیم.

وقتی صحبت از آموزش شعر برای بچه‌ها می‌شود، بازیگوشی و تعاملی نگه داشتن مطالب کلیدی است. در حالی که آموزش مفاهیمی مانند استعاره‌ها، تشبیه‌ها و تمثیل بسیار مهم است، اکثر بچه‌ها این مفاهیم را با خلاقیت سریعتر درک می‌کنند. این چند برنامه شعر تعاملی برای کودکان برای انجام این کار طراحی شده‌اند. بچه‌ها را به بازی، خلق کردن و درگیر شدن با شعر ادامه دهید.

فهرست مطالب

اپلیکیشن شعر کودکانه

این برنامه‌ها بسیار فراتر از یک سیستم نوشتاری و گفتاری خلاقانه ساده هستند زیرا جذابیت بصری یک برنامه هنری را با لذت یافتن کلمات مناسب برای شعر، داستان یا متن دیگر ترکیب می‌کند. کودکان یک سیستم منحصر به فرد را برای کشف تعامل بین متن و طراحی بصری کشف خواهند کرد که خلاقیت و همچنین نوشتن و بیانی خلاق را تحریک می‌کند.

همچنین بخوانید :

شعر و آهنگ نقشی کلیدی در رشد کودکان دارند. نوزادی که در خانواده‌ای پر حرف بزرگ می‌شود، احتمالاً در حین رشد غرق در قافیه و آواز می‌شود و از ریتم‌ها، داستان‌ها و حس تعلقی که به ارمغان می‌آورد لذت می‌برد. آنها یاد خواهند گرفت که بدن آنها ابزاری برای برقراری ارتباط است و هماهنگی، مهارت‌های حرکتی و توانایی اسکن را توسعه می‌دهند. همه مهارت‌های لازم برای خواندن و نوشتن در برنامه شعر کودکانه فارسی وجود دارد.

1. شعر شاد کودکانه؛ از اپلیکیشن های شعر کودکانه صوتی با متن

برنامه شعر کودکانه فارسی

این اپلیکیشن دارای موزیک، ترانه و کلیپ از شعرهای کودکانه مختلف است. هر شعر در این برنامه دارای یک کلیپ عکس جداگانه برای سرگرم کردن و جذب کودک است و در مجموع هم 15 موزیک ویدیو، 8 لالایی و 10 کلیپ در برنامه قابل دسترسی هستند. همچنین شما برای استفاده از این برنامه نیاز به اینترنت نیز ندارید.

  • دانلود اپلیکیشن شعر شاد کودکانه تصویری برای: اندروید

2. اپلیکیشن ترانه های کودکانه

برنامه شعر کودکانه فارسی

این برنامه شعر و آهنگ کودکانه تصویری یکی از محبوب‌ترین‌ها است. در این اپلیکیشن می‌توانید به مجموعه‌ای از آهنگ‌های کودکانه دسترسی داشته و همچنین ترانه‌ها را همراه با کارتون‌های تصویری مخصوص به هر آهنگ گوش دهید. همچنین امکان پخش مجدد هر آهنگ یا تمام آهنگ‌ها از ابتدا نیز وجود دارد.

  • دانلود اپلیکیشن ترانه های کودکانه برای: اندروید

3. ترانه های کودکانه؛ از برنامه ترانه های کودکانه فارسی

اپلیکیشن شعر کودکانه

این برنامه ترانه های شاد کودکانه برای اندروید، دارای مجموعه‌ای جذاب از ترانه‌های مختلف است که کاربران بدون نیاز به اتصال اینترنت می‌توانند به آن‌ها گوش دهند. این برنامه دارای ترانه‌های خاطره انگیز و قدیمی است و می‌تواند خاطرات قدیمی را هم برای پدر و مادرها زنده کند.

  • دانلود برنامه ترانه های کودکانه برای: اندروید

4. Baby Shark Kids Songs&Stories؛ برنامه ترانه های شاد کودکانه برای ایفون

اپلیکیشن شعر کودکانه

بیبی شارک در میان کودکان محبوبیت بسیار زیادی دارد. با این برنامه ترانه های شاد کودکانه برای ایفون و اندروید می‌توانید علاوه بر آشنا کردن کودک با زبان انگلیسی، به بیش از 1 هزار ویدیو مختلف از اعداد، حروف الفبا، ماشین‌ها، شکل‌ها و غیره دسترسی داشته باشید، آن هم بدون نیاز به اتصال اینترنت.

  • دانلود اپلیکیشن Baby Shark Kids Songs&Stories برای: اندروید | iOS

5. پرنده – قصه های صوتی کودکانه؛ اپلیکیشن شعر کودکانه صوتی با متن

اپلیکیشن شعر کودکانه

یکی دیگر از اپلیکیشن های شعر کودکانه صوتی با متن، برنامه پرنده است. این برنامه دارای بیش از 150 قصه صوتی مختلف و سرگرم کننده است و داستان‌ها را همراه با تصاویر و موسیقی در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان ذخیره داستان‌های مورد علاقه، ایجاد پروفایل کودکانه، مشاهده متن و تصاویر قصه‌ها و دسترسی به 100 داستان رایگان، از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن پرنده به‌حساب می‌آیند.

6. ChuChu TV Nursery Rhymes Pro؛ از برنامه های ترانه کودکانه برای آیفون

اپلیکیشن شعر کودکانه برای اندروید

کانال ChuChu TV یکی از محبوب‌ترین کانال‌های کودکانه در یوتیوب به‌حساب می‌آید. این کانال انوع ترانه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و در کنار آن برای اندروید و iOS نیز اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای دارد. در این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به تمامی موزیک ویدیوها و ترانه‌های این کانال دسترسی پیدا کنید.

ترانه‌های این برنامه در 2 دسته‌بندی مختلف برای کودکان زیر 3 سال و کودکان 3 تا 5 سال در دسترس هستند و شما حتی امکان تماشای آفلاین آن‌ها را نیز دارید. برنامه البته دارای نسخه رایگان و پولی است و نسخه رایگان نیز محدودیت‌هایی دارد.

  • دانلود برنامه ChuChu TV Nursery Rhymes Pro برای: اندروید | iOS

7. ترانه های کودکانه شعر قصه صوتی

اپلیکیشن شعر کودکانه برای اندروید

این برنامه شعر کودکانه صوتی دارای لالایی و همچنین قصه‌های صوتی برای کودکان است. برنامه کاملا آفلاین است و امکاناتی مثل پس‌زمینه‌های رنگی، بیش از ده‌ها قصه کودکانه دارد و امکان تعامل کودکان با قصه‌ها را نیز فراهم کرده است.

  • دانلود اپلیکیشن ترانه های کودکانه شعر قصه صوتی برای: اندروید

8. Super Simple – Kids Songs

برنامه های ترانه کودکانه برای آیفون

Super Simple یکی از برنامه های ترانه کودکانه برای آیفون است که زبان انگلیسی را با ترانه‌ها، نمایش‌ها و بازی‌های مختلف به کودکان آموزش می‌دهد. بیشتر ترانه‌های این اپلیکیشن از برنامه‌های کودکانه مثل بیبی شارک یا Twinkle Twinkle Little Star گرفته شده‌اند تا کودکان بتوانند همزمان با سرگرم شدن، دانش زبان انگلیسی خود را نیز افزایش دهند.

9. شعر شاد کودکانه 2

اپلیکیشن شعر کودکانه برای اندروید

این اپلیکیشن نسخه شماره 2 برنامه شعر شاد کودکانه است که در ابتدای فهرست به آن اشاره کردیم. برنامه دارای 10 موزیک ویدیوی فارسی و 12 موزیک ویدیو انگلیسی است. همچنین در این برنامه می‌توانید به صدای حیوانات اهلی و وحشی نیز دسترسی داشته باشید. برنامه نیازی به اتصال اینترنت ندارد.

  • دانلود اپلیکیشن شعر شاد کودکانه 2 برای: اندروید 

10. KidloLand Toddler؛ از برنامه های ترانه کودکانه برای آیفون

برنامه های ترانه کودکانه برای آیفون

KidloLand Toddler یک برنامه جامع برای کودکان است. در این اپلیکیشن می‌توانید به بیش از 3000 بازی، ترانه، کتاب و فعالیت مختلف دسترسی داشته باشید. برنامه بیشتر از همه مناسب کودکانی است که هنوز به مدرسه نرفتند و آن‌ها را با استفاده از ترانه‌ها و بازی‌های مختلف، با مفاهیمی مثل شماره‌ها، رنگ‌ها و همچنین ریاضیات و مهارت‌های زندگی آشنا می‌کند. شما همچنین می‌توانید به بیش از 400 ترانه مختلف دسترسی داشته و داستان‌های تعاملی در مورد حیوانات، وسایل نقلیه و اشکال مختلف بخوانید.

سخن پایانی

با دانلود برنامه شعر کودکانه صوتی برای گوشی های اندروید و آیفون خود لحظات شاد و سرگرم کننده‌ای را برای کودکان خود فراهم سازید. با مطالعه و دانلود برنامه‌های بالا که برای شما عزیزان تهیه شده است، امیدواریم بهترین استفاده را برده باشید. در صورتی که برنامه دیگری می‌شناسید که در این فهرست به آن اشاره نشده است، در بخش نظرات آن را با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402