Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

آیا گرفتن یک بیت کوین رایگان امکان دارد؟ بررسی انواع ترفندها

آیا گرفتن یک بیت کوین رایگان امکان دارد؟ بررسی انواع ترفندها
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

زمانی که صحبت از بازار رمزارزهای دیجیتال می‌شود اولین گزینه‌ای که به ذهن بسیاری از ما می‌رسد، بیت کوین است. بیت کوین یک رمزارز است که از زمان عرضه اولیه ارز دیجیتال تا الان، رشد چند میلیون برابری را تجربه کرده و به یک رمزارز آینده دار تبدیل شده است.

جالب است بدانید که تنها راه به دست آوردن بیت کوین از طریق خرید آن نیست و روش‌هایی برای به دست آوردن بیت کوین رایگان وجود دارند. ما در اینجا به شما خواهیم گفت که آیا گرفتن بیت کوین رایگان امکان دارد؟ و راه‌های رسیدن به بیت کوین رایگان چه هستند؟

فهرست مطالب

آیا در حال حاضر همچنان می‌توان بیت کوین رایگان به دست آورد؟

اول از هر چیزی این نکته را باید به خاطر داشته باشید که هیچ کسی حاضر نیست که محض رضای خدا بیت کوین‌های ارزشمندش را به شما ببخشد.

در زمان عرضه اولیه ارز دیجیتال بیت کوین (بین سال‌های ۲۰۰۹-۲۰۱۰)، بسیاری از شرکت‌ها و افراد فعال در زمینه رمزارزهای دیجیتال، برای این که دیگران را با بیت کوین آشنا کنند، این ارز دیجیتال را به صورت رایگان و در ازای انجام وظایف ساده در اختیار آن‌ها قرار می‌دادند. در آن زمان بیت کوین قیمتی نداشت و شاید چند هزار واحد آن، ۱۰۰ هزار تومان میشد. اما امروزه بیت کوین به پادشاه رمزارزها تبدیل شده و به علت بالا رفتن ارزش آن، به دست آوردنش هم دشوارتر شده است.

اگر چه امروزه خیلی‌ها با وعده بیت کوین رایگان، از کاربران سوءاستفاده می‌کنند، اما هنوز هم می‌توانید ارز دیجیتال رایگان همچون بیت کوین را به دست آورید. خیلی از شرکت‌ها و افراد برای اهدافی نظیر تبلیغات، جذب مخاطب و… ارز دیجیتال رایگان می‌دهند. قیمت یک واحد کامل بیت کوین خیلی بالاست. در این شرایط بیت کوین را تا هشت رقم اعشار تقسیم می‌کنند (به این واحد کوچک‌تر ساتوشی می‌گویند) و برای مثال در ازای انجام یک سری کارها، به شما ۰.۰۰۰۱ بیت کوین می‌دهند. اگر چه این میزان بیت کوین امروزه ارزش زیادی ندارد اما شاید در چند سال آینده ارزش آن چند صد برابر شود. پس با ما همراه باشید تا شما را با روش‌های به دست آوردن بیت کوین رایگان آشنا کنیم.

آیا گرفتن یک بیت کوین رایگان امکان دارد؟ بررسی انواع ترفندها

روش‌های به دست آوردن بیت کوین رایگان

برخی از روش‌های کاربردی در این زمینه عبارتند از:

1.    فاست

معنای لغوی کلمه (faucet) به معنای شیر آبی است که چکه می‌کند. پس می‌توان نتیجه گرفت که این روش به درآمد قطره‌ای اشاره دارد.

  • سطح دشواری: پایین
  • درآمد: ناچیز

سایت‌هایی که از روش فاست استفاده می‌کنند، در فواصل زمانی مشخصی، بیت کوین رایگان یا یک ارز دیجیتال رایگان دیگر را پرداخت می‌کنند. در روش فاست، باید در فواصل زمانی مشخص شده روی دکمه کلیک کنید. البته بعضی از این سایت‌ها قابلیت‌های دیگری هم دارند و می‌توان از روش‌های دیگری هم برای کسب درآمد استفاده کرد. برای مثال برخی از سایت‌های فاست از شما می‌خواهند که یک فرم نظرسنجی پر کنید یا با دریافت لینک رفرال (referral) دیگران را دعوت کنید و جایزه دریافت کنید.

در ابتدای عرضه اولیه ارز دیجیتال بیت کوین، سایت‌های فاست واقعا به کاربران بیت کوین رایگان می‌دادند ولی امروزه پیدا کردن یک سایت فاست خوب واقعا کار دشواری است. زیرا هدف اکثر آن‌ها جذب مخاطب و پر کردن جیب خودشان است و خیلی از آن‌ها کلاهبردار هستند و در نهایت پولی به شما پرداخت نمی‌کنند.

در اینجا به برخی از بهترین سایت‌های فاست اشاره می‌کنیم:

دریافت بیت کوین در وب سایت Cointiply

از پربازدیدترین و معتبرترین سایت‌های فاست که در سال ۲۰۱۸ فعالیتش را آغاز کرد می‌توان به Cointiply.com اشاره کرد. در این سایت می‌توانید علاوه بر فاست، با دیدن ویدئو، کلیک روی تبلیغات و مشاهده آن‌ها، شرکت در نظرسنجی و… بیت کوین رایگان کسب کنید.

BonusBitcoin

از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین سایت‌های بیت کوین می‌توان به bonusbitcoin.co اشاره کرد که به طور میانگین هر ۱۵ دقیقه یکبار، ۲۴ ساتوشی به شما می‌دهد. این سایت فقط امکان به دست آوردن بیت کوین از طریق فاست را دارد و هیچ روش دیگری برای کسب درآمد در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

وب سایت دریافت بیت کوین رایگان Moon Bitcoin

از دیگر سایت‌های فاست خوب و معتبر در زمینه بیت کوین می‌توان به moonbit.co.in اشاره کرد. این وبسایت که از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرد، به طور متوسط در هر ۵ دقیقه ۱۰ ساتوشی به کاربران می‌دهد.

فاست  بیت کوین رایگان Bitcoinker

فاست Bitcoinker یک روش ساده برای به دست آوردن بیت کوین رایگان است. این سایت در هر ۵ دقیقه تا ۱۰۰ هزار ساتوشی رایگان به کاربران می‌دهد. البته میانگین پاداشی که این سایت می‌دهد ۷ ساتوشی است. زمانی که قصد برداشت بیت کوین از این سایت را داشتید، ۱۰ درصد از درآمدتان به عنوان کارمزد کم می‌شود.

فاست Satoshi Labs

یکی از معروف‌ترین فاست‌ها برای به دست آوردن بیت کوین رایگان، Satoshi Labs است. کسب درآمد از این سایت خیلی آسان است و باید کارهای ساده ای همچون بازدید از لینک‌ها یا تبلیغات یا پر کردن نظرسنجی را انجام دهید.

زمانی که قصد برداشت بیت کوین را داشته باشید، این سایت ۲۰ درصد از درآمدتان را به عنوان کارمزد کم خواهد کرد.

آیا گرفتن یک بیت کوین رایگان امکان دارد؟ بررسی انواع ترفندها

2.    فریلنسری

اگر در زمینه مشاغل مدرن و آنلاین (نظیر تولید محتوا، طراحی گرافیک، برنامه نویسی و…) مهارت زیادی دارید و کاملا به زبان انگلیسی مسلط هستید، می‌توانید از روش فریلنسری برای کسب بیت کوین استفاده کنید. مشاغل موجود در این روش معمولا دورکاری هستند و دستمزدتان به صورت بیت کوین پرداخت می‌شود.

  • سطح دشواری: نسبتا بالا
  • درآمد: زیاد

برخی از سایت‌هایی که در این زمینه می‌توانید با آن‌ها همکاری کنید شامل این مواردند:

Crypto.jobs

صرافی‌ها، کیف پول‌های خارجی و شرکت‌های معتبر و بزرگ در زمینه رمزارزهای دیجیتال، مشاغل درخواستی خود را در وبسایت Crypto.jobs ثبت می‌کنند. با مراجعه به این وبسایت، فرصت‌های شغلی را مشاهده کنید و در صورتی که شرایط ذکر شده را دارید برای این شرکت‌ها فرم درخواست همکاری بفرستید. این روش می‌تواند همچون یک پله ترقی برای شما باشد.

Cryptogrind

کارفرمایانی از سرتاسر جهان مشاغل مورد نیاز خود را در cryptogrind.com ثبت می‌کنند. با کار کردن برای این کارفرماها می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. پرداخت دستمزد توسط این کارفرماها معمولا از طریق بیت کوین انجام می‌شود. اغلب مشاغلی که در این وبسایت درج می‌شوند شامل طراح گرافیک، متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویس و… هستند.

3.    لینک‌های ارجاع

کسب درآمد از لینک‌های ارجاع یا referral یکی دیگر از روش‌هایی کسب ارز دیجیتال رایگان است. این روش نسبتا ساده است.

  • سطح دشواری: متوسط
  • درآمد: متوسط

برای شروع کافیست که در سایتی که امکان کسب درآمد با لینک‌های ارجاع را دارد ثبت نام کنید. سپس لینک ارجاع مخصوص خودتان را دریافت کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. به ازای هر فرد جدیدی که ثبت نام می‌کند یا در سایت فعالیت می‌کند، ارز دیجیتال رایگان پاداش می‌گیرید.

اگر چه این روش می‌تواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد اما باید سایت معتبری را برای ثبت نام پیدا کنید. امروزه اکثر سایت‌ها، کلاهبرداری هستند و فعالیت در آن‌ها هیچ درآمدی برای شما ندارد و فقط وقت‌تان را هدر می‌دهد.

خوشبختانه برخی از صرافی‌های بزرگ و معتبر طرح پاداش از طریق لینک‌های ارجاع را فعال کرده اند. اگر کاربری با لینک ارجاع مخصوص شما وارد این صرافی‌ها شود و به معامله بپردازد، درصدی از کارمزد معاملاتش به عنوان پاداش به شما تعلق می‌گیرد. برخی از صرافی‌های معتبر در این زمینه شامل این مواردند:

کوکوین

از شناخته شده‌ترین صرافی‌های جهان می‌توان کوکوین را نام برد. ‌پس از ثبت نام در این صرافی، وارد بخش «Account» شوید و لینک دعوت‌تان را دریافت کنید. بهتر است این لینک را در اختیار افرادی قرار دهید که می‌خواهند در این صرافی معاملات زیادی انجام دهند. در صورتی که زیرمجموعه‌های فعالی داشته باشید، گاهی حتی تا ۵۰ درصد از کمیسیون معاملات‌شان به کیف پول شما واریز خواهد شد.

پکس فول

پکس فول (Paxful) را از بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی‌ها برای خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال می‌دانند. این صرافی نیز تا ۵۰ درصد از کمیسیون معاملات زیرمجموعه‌ها را به کیف پول فردی که آن‌ها را دعوت کرده واریز می‌کند.

بررسی نهایی دریافت یک بیت کوین رایگان

قبل از این که از روش‌های کسب بیت کوین رایگانکسب بیت کوین رایگان استفاده کنید از معتبر بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. خیلی از این روش‌ها با وعده بیت کوین رایگان، کاربر را هک می‌کنند (از طریق نرم افزار مخرب، صفحات فیک و…). یا این که از طریق فیشینگ، اطلاعات خصوصی او (نظیر رمز عبور ایمیل و سایر حساب‌های کاربری، رمز کارت بانکی، رمز کیف پول دیجیتال و…) را به دست می‌آورند.

برای این که در دام افراد کلاهبردار نیفتید، از روش‌هایی که در بالا گفتیم استفاده کنید، برای هیچ سایتی پول واریز نکنید و نرم افزارها را فقط از وبسایت‌های رسمی یا گوگل پلی دانلود کنید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402