Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

سریال بابیلون برلین | خلاصه داستان، بازیگران و نمرات

سریال بابیلون برلین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال بابیلون برلین یک سریال نئو نوآر آلمانی است، که بر اساس رمان‌های نویسنده آلمانی فولکر کوتشر ساختته شده است. امروز قصد داریم به معرفی سریال آلمانی بابیلون برلین بپردازیم.

بابیلون برلین یک مجموعه تلویزیونی نئو نوآر آلمانی است. نویسندگی و کارگردانی سریال بر عهده تام تیکور (Tom Tykwer)، آخیم فون بوریس (Achim von Borries)، و هندریک هندلوگتن (Hendrik Handloegten) بوده. این سریال برای اولین بار در 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396) در Sky 1، یک کانال سرگرمی آلمانی زبان پخش شد. اولین نسخه سریال شامل 16 قسمت بود که هشت قسمت اول به طور رسمی به عنوان فصل 1 و هشت قسمت دوم به عنوان فصل 2 شناخته می‌شوند. و دومین دوره 12 قسمتی که به عنوان فصل 3 شناخته می‌شود، در 24 ژانویه 2020 (4 بهمن 1398) پخش شد. نتفلیکس این سریال را به طور انحصاری در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند پخش می‌کند. با معرفی سریال بابیلون برلین همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

داستان سریال بابیلون برلین

سریال آلمانی بابیلون برلین

داستان سریال در برلین و در سال‌های پایانی جمهوری وایمار می‌گذرد که از  سال 1929 شروع می‌شود. خلاصه سریال آلمانی بابیلون برلین درباره گرئون راث (ولکر بروخ)، بازرس پلیسی است که از کلن مأموریت می‌یابد که در ماموریت مخفی برای از بین بردن یک حلقه اخاذی شرکت کند.

همچنین بخوانید :

خلاصه فصل اول سریال بابیلون برلین

بررسی سریال بابیلون برلین

در سال 1929، بابیلون برلین، شهر را در چنگال تغییرات رادیکال از نگاه بازرس پلیس، جرئون راث، دنبال می‌کند. راث به همراه شارلوت ریتر، و شریک زندگی‌اش برونو ولتر، با شبکه‌ای از فساد مواجه می‌شوند که او را مجبور می‌کند بین وفاداری و کشف حقیقت یکی را انتخاب کند.

خلاصه فصل دوم سریال بابیلون برلین

بررسی سریال بابیلون برلین

در فصل دوم بابیلون برلین، بازرس پلیس آشفته، گرئون راث را می‌بینید که به مبارزه با فساد و رسوایی‌هایی که بر شهر در زمان تغییرات سیاسی رادیکال حاکم است، ادامه می‌دهد.

خلاصه فصل سوم سریال بابیلون برلین

نمرات سریال بابیلون برلین

فصل 3 در پاییز 1929 در برلین، در طی هفته‌های پر فراز و نشیب قبل از سقوط بازار سهام در جمعه سیاه آغاز می‌شود. بازرس گیرئون راث (ولکر بروچ) و شارلوت ریتر (لیو لیزا فرایز) مأمور تحقیق درباره مرگ یک بازیگر زن می‌شوند، اما متوجه می‌شوند که صنعت فیلم به اندازه دنیای اموات پوسیده است.

خلاصه فصل چهارم سریال بابیلون برلین

فصل 4 حول محور وضعیت سیاسی و اجتماعی برلین از شب سال نو 1930 تا کودتای Stennes در آوریل همان سال خواهد بود. کودتای استنس درگیری در حزب ناسیونال سوسیالیست بود.

بازیگران سریال بابیلون برلین

پخش‌کننده عمومی آلمان ARD و کانال تلویزیونی اشتراکی Sky از تولیدکنندگان این سریال بودند، که اولین همکاری آن‌ها در تلویزیون آلمان بود. در 30 سپتامبر 2018 نتفلیکس حقوقی را برای ایالات متحده، کانادا و استرالیا خریداری کرد و سریال در سال 2018 با دوبله و زیرنویس انگلیسی در دسترس قرار گرفت.

این سریال با بودجه 40 میلیون یورویی که به دلیل فیلمبرداری مجدد به 55 میلیون یورو افزایش یافت، به عنوان گران‌ترین سریال تلویزیونی درام آلمان توصیف می‌شود.

فیلمبرداری سریال در استودیوی بابلزبرگ انجام شد وعلاوه بر این، بخشی از آن در سرتاسر برلین و در مکان‌های دیگر در ایالت براندنبورگ و اطراف آن فیلمبرداری شد. در ادامه به معرفی برخی از بازیگران سریال بابیلون برلین می‌پردازیم.

ولکر بروخ در نقش بازرس گرئون راث

تریلر سریال آلمانی بابیلون برلین

ولکر بروخ متولد 9 مارس 1980 یک بازیگر تلویزیون و سینما اهل آلمان است. او در سطح بین‌المللی بیشتر به خاطر نقش‌های اصلی‌اش ویلهلم وینتر در درام تلویزیونی Generation War (2013) و بازرس گرئون راث در سریال بابیلون برلین (2017–اکنون) شناخته می‌شود. که برای آن،  جایزه گرمی پریس 2018 معتبرترین جایزه تلویزیونی آلمان را دریافت کرد. اخیراً او در فیلم هیجان انگیز The Girl in the Spider’s Web (2018) ظاهر شده‌است. بروخ یکی از ستاره‌های آینده آلمان در نظر گرفته می شود. او برای ایفای نقش خود، جایزه دوربین طلایی 2018 را دریافت کرد و جایزه آدولف گریم را با تیم بابیلون برلین به اشتراک گذاشت.

همچنین بخوانید :

لیو لیزا فرایز در نقش شارلوت ریتر

دانلود سریال آلمانی بابیلون برلین

لیو لیزا فرایز 31 اکتبر 1990 یک هنرپیشه آلمانی است که در چندین فیلم ظاهر شده و به عنوان بازیگر نقش اول زن، شارلوت ریتر در سریال تلویزیونی آلمانی بابیلون برلین، که در سال 2017 برای اولین بار پخش شد، طرفداران بین المللی زیادی به دست آورد. از دیگر فیلم و سریال‌های فرایز تریلر سیاسی Die Welle، تراژدی کمدی Romeos، درام Zurich، اکشن Boy 7، جنایی تریلر Hinterland، فیلم آلمانی بریتانیایی Munich – The Edge of War و سریال پلیسی Tatort، سریال علمی تخیلی Counterpart.

پیتر کورث در نقش کارآگاه برونو ولتر

دانلود سریال آلمانی بابیلون برلین

پیتر کورث متولد 4 آوریل 1957 یک هنرپیشه آلمانی است. او برنده جایزه فیلم آلمان برای بهترین بازیگر مرد سال 2016 برای ایفای نقش یک بوکسور سابق مبتلا به اسکلروز جانبی آمیوتروفیک در فیلم درام A Heavy Heart شد. در سال 2018، کورث برای بازی در نقش کارآگاه برونو ولتر در مجموعه تلویزیونی نئو نوآر آلمانی بابیلون برلین، نامزد جایزه Deutscher Fernsehpreis بهترین بازیگر مرد شد.

لئونی بنش در نقش گرتا اوربک

ژانر سریال آلمانی بابیلون برلین

لئونی بنش متولد 22 آوریل 1991 در هامبورگ یک هنرپیشه آلمانی است که در آثار مهمی از جمله Babylon Berlin و The Crown و همچنین Around the World in 80 Days ایفای نقش کرده است. در سال 2017، بنش نقش گرتا اوربک را در سریال آلمانی بابیلون برلین اجرا کرد و برنده جایزه بازیگری آلمان شد. بنش همچنین در نقش خواهر شاهزاده فیلیپ، پرنسس سیسیلی یونان و دانمارک در The Crown حضور داشت. در سال 2020، او در کنار دیوید تنانت در نقش فیلیاس فاگ و ابراهیم کوما در نقش پاسپارتو، در مینی سریال بی‌بی‌سی Around the World in 80 Days انتخاب شد.

برخی دیگر از بازیگران سریال بابیلون برلین عبارتند از:

  • فیتیز هبرلانت (Fritzi Haberlandt) در نقش الیزابت بهنک
  • کارل مارکویس (Karl Markovics) در نقش سموئل کاتلباخ
  • جنز هارزر (Jens Harzer) در نقش دکتر آنو سچمیت
  • ارنست ستوتنر (Ernst Stötzner) در نقش ژنرال ماجور
  • جوردیس تریمبل (Jördis Triebel) در نقش دکتر وولکر
  • کریستین فریدل (Christian Friedel) در نقش رینهولد گراف
  • توماس تیم (Thomas Thiem) در نقش کارل زورگیبل

امتیازات و بررسی سریال بابیلون برلین

همینطور که در نقد سریال آلمانی بابیلون برلین می‌بینیم این سریال بازخورد خوبی از تماشاگران و منتقدان دریافت کرد و توانست نمره 8.4 از 10 را در IMDb و در نظرسنجی گوگل 92 درصد علاقه تماشاگران را به خود جلب کند. در نقد و بررسی راتن تومیتوز 100 درصد نقدها مثبت ارزیابی شدند.

Vulture | کارترین وان‌آرندونک

(فصل اول) قسمتی نوآر، قسمتی تریلر جاسوسی، بخشی پرتره تاریخی؛ شخصیت‌های سریال بابیلون برلین به قدری خیره‌کننده هستند که از ادامه دادن آنها خسته نمی‌شوید، حتی در زمانی که کاملا واضح نیست چه اتفافی دارد می‌افتد.

Guardian | سم ولاستون

(فصل اول) من مطمئنا درگیر و شیفته سریال بابیلون برلین نیستم، اما شاید مانند مورفینی است که نیاز دارد اثر کند.

Uproxx | آلان سپیینوال

(فصل اول) فینال آنقدر دیوانه‌کننده و مبتکرانه و به خوبی اجرا شده بود که من دیگر سوالی نپرسیدم فقط تماشا کردم.

هنرپیشه های سریال آلمانی بابیلون برلین

1More Film Blog | کنت آر مورفیلد

(فصل اول) به همان اندازه که یک ملودرام دوره‌ای و پرتره از افراد فرهنگ گسترده‌تر است، که نه تنها علیه نیرو‌های سیاسی بلکه افراد علیه احساسات خود نیز می‌جنگند، که با دیدن دنیای اطرافشان در حال سوق داده شدن به سمت جنون هستند.

Jerusalem | هانا برون

(فصل اول) سریالی است که توجه کامل شما را می‌طلبد که در سال‌های اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته است. اما هرکس در هر زمان و انرژی روی آن سرمایه‌گذاری کند، آن را ارزشمند خواهد دید.

Culture Trip | گراهام فولر

(فصل اول) سریال بابیلون برلین بسیار بیشتر از هر چیز  دیگری که از پخش‌کننده‌ها بخش شده‌است، یک سریال تلویزیونی برجسته است.

Riot Material | آلجی رنگیفو

(فصل اول) یک سریال مهیج و هیجان‌انگیز است. ما نمی‌توانیم بدانیم که به کجا می‌رویم، بدون اینکه بدانیم همه چیز از کجا شروع شده‌است.

کلام آخر

دانلود سریال آلمانی بابیلون برلین

در این مقاله از پلازا به معرفی سریال بابیلون برلین پرداختیم. ژانر سریال آلمانی بابیلون برلین تریلر تاریخی درام است. با بازی ستارگانی مانند وولکر براخ و لیو لیسا فریز که هم در نظر منتقدان و هم تماشاگران سریال خوبی بوده‌است. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌ها چه بود؟ چه امتیازی به سریال بابیلون برلین می‌دهید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین پلازا درباره سریال آلمانی بابیلون برلین به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
پري
.
21 اسفند 1401، 23:59
پاسخ
0
0
فصل اول و دوم عالي و پر از جزئيات بود و حواس جمع ميطلبيد،دو فصل بعدي كمي ضعيف تر شده بود.چيزي كه در نوشته هايتان براي من جالب بود :چرا هيچ اسمي از ميشل متيچويچ (ادگار كاسابيان،ارمني) آورده نشد،دقيق ببينيد،با وجود حضور كم واقعاً بازي خيره كننده اي دارد ،واين باعث ميشه از دل يك سكانس چند دقيقه اي به نظر كم اهميت در فصل اول داستان فصل سوم شكل بگيره
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402