سریال خرس 2022 (The Bear) | خلاصه داستان، بازیگران و نمرات

سریال خرس 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال خرس 2022 (The Bear) یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام آمریکایی است. امروز قصد داریم به معرفی و بررسی سریال خرس ۲۰۲۲ بپردازیم.

سریال The Bear یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام آمریکایی است که توسط کریستوفر استورر (Christopher Storer) ساخته شده است. اولین پخش آن در شبکه Hulu در تاریخ 23 ژوئن 2022 (2 تیر 1401) بود و از بازیگران این سریال جرمی آلن وایت (Jeremy Allen White)، ایبون ماس باچرچ (Ebon Moss Bachrach)، آیو ادبیری (Ayo Edebiri)، لیونل بویس (Lionel Boyce)، و ابی الیوت (Abby Elliott) را می‌توانیم نام ببریم. این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در 14 جولای 2022 (23 تیر 1401) برای فصل دوم تمدید شد. این فصل در نهایت در تابستان 1402 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. در حال حاضر این اثر 2 فصل و مجموعا 18 قسمت دارد. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی سریال خرس ۲۰۲۲ بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال خرس ۲۰۲۲

سریال خرس 2022

در خلاصه سریال The Bear 2022 می‌خوانیم که کارمن برزاتو مشهور به کارمی، یک سرآشپز جوان باهوش از دنیای رستوران‌های پر ستاره، پس از مرگ دلخراش برادرش مجبور می‌شود به خانه بازگردد تا مغازه ساندویچ‌فروشی خانوادگی‌اش را اداره کند. کارمن، در دنیایی دور از آنچه که به آن عادت کرده بود، باید بین واقعیت روح‌خراش تجارت در رستوران‌های ستاره‌دار میشلین، و آشپزخانه‌های کوچک پر از کارکنان با اراده و سرکش و روابط خانوادگی تیره‌، تعادل برقرار کند.

در جدول زیر می‌توانید تعداد قسمت‌های سریال خرس 2022 و دیگر اطلاعات آن را ببینید.

قسمتعنوانکارگرداننویسندهتاریخ انتشار
1سیستمکریستوفر استوررکریستوفر استورر23 ژوئن 2022 (2 تیر 1401)
2دست‌هاکریستوفر استوررکریستوفر استورر23 ژوئن 2022
3تیپجوانا کالوکریستوفر استورر23 ژوئن 2022
4سگ‌هاکریستوفر استوررسوفیا لویتسکی ویتز23 ژوئن 2022
5شریدانجوانا کالوکارن جوزف ادکاک23 ژوئن 2022
6سرسجوانا کالوکاترین اسکتینا و رنه گوبه23 ژوئن 2022
7مرورکریستوفر استوررجوانا کالو23 ژوئن 2022
8براچیلوکریستوفر استوررکریستوفر استورر و جوانا کالو23 ژوئن 2022

اطلاعات مربوط به سریال خرس The Bear فصل دوم را نیز می‌توانید در جدول ذیل مشاهده کنید.

قسمتعنوانکارگرداننویسندهتاریخ انتشار
1گوشت گاوکریستوفر استوررکریستوفر استورر22 ژوئن 2023 (1 تیر 1402)
2پاستاکریستوفر اسوررجوآنا کالو22 ژوئن 2023
3ساندیجوانا کالوکارن جوزف ادکاک و کاترین اسکتینا22 ژوئن 2023
4عسلکرمی یوسفاستیسی اوسی کوفور22 ژوئن 2023
5پاپجوانا کالوسوفیا لویتسکسی-ویتز22 ژوئن 2023
6ماهی‌هاکریستوفر استوررجوانا کالو و کریستوفر استورر22 ژوئن 2023
7چنگال‌هاکریستوفر استوررالکس راسل22 ژوئن 2023
8سس بولونزکریستوفر استورررنه گوبه22 ژوئن 2023
9املتکریستوفر استوررجوانا کالو و کریستوفر استورر22 ژوئن 2023
10خرسکریستوفر استوررکلی گالوسکا22 ژوئن 2023

بازیگران سریال خرس ۲۰۲۲

سریال خرس 2022 در شبکه‌های Hulu و Disney در سطح بین المللی، و در 3 آگوست 2022 (12 مرداد 1401) در کانادا، 31 اگوست 2022 (9 شهریور 1401) در استرالیا و نیوزیلند و در بریتانیا و ایرلند و آمریکای لاتین در 5 اکتبر 2022 (13 مهر 1401) منتشر شد. سریال The Bear به خاطر موسیقی متن فیلم های کلاسیک راک آلترناتیو و جریان اصلی دهه‌های 1980، 1990 و 2000 که توسط خالق سریال کریستوفر استورر و تهیه کننده اجرایی جاش سنور (Josh Senior) انتخاب شده بود، مورد ستایش منتقدان قرار گرفته است. در ادامه به معرفی برخی از بازیگران سریال خرس ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

جرمی آلن وایت در نقش کارمن برزاتو

خلاصه ی سریال خرس 2022

جرمی آلن وایت متولد 17 فوریه 1991 بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی طولانی‌اش در نقش فیلیپ «لیپ» گلگر در سریال درام Shameless (2011–2021) از شوتایم شناخته می‌شود. او همچنین در فصل اول سریال هیجان انگیز Homecoming (2018) و در چندین فیلم از جمله درام Afterschool، درام جنایی Twelve، فیلم کمدی درام After Everything، فیلم ترسناک The Rental ظاهر شده است. از سال 2022، او در سریال درام The Bear بازی می‌کند. او قرار است نقش کشتی‌گیر حرفه‌ای افسانه‌ای، کری فون اریش را در فیلم The Iron Claw که قرار است توسط A24 منتشر شود، بازی کند.

همچنین بخوانید :

ایبون ماس باچرچ در نقش ریچارد جریموویچ

تریلر سریال خرس 2022

ایبون ماس باچرچ متولد 19 مارس 1977 یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر برای بازی در نقش دیوید لیبرمن در فیلم The Punisher و دسی هارپلین در Girls شناخته می‌شود. از سال 2022، ماس باچرخ در سریال درام The Bear نقش ریچارد جریموویچ را بازی کرده است. از فیلم و سریال‌های باچرچ در The Believer، درام Winter Solstice، کمدی سیاه Live Free or Die، رمانتیک کمدی Lola Versus، کمدی درام Good Posture، سریال تریلر Damages، سریال جنایی درام Interrogation، روانشناختی درام The Dropout بازی کرده‌ است.

آیو ادبیری در نقش سیدنی

سریال خرس 2022 چند قسمت است؟

متولد 3 اکتبر 1995 کمدین، نویسنده، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است. او در Comedy Central’s Up Next ظاهر شد و با اولیویا کرایگهد (Olivia Craighead) میزبان پادکست Iconography بود. ادبیری به بازیگران فصل چهارم Big Mouth پیوست و یکی از بازیگران اصلی سریال The Bear است. او یک نویسنده تلویزیونی است و تنها فصل‌های The Rundown را با رابین تد و سانی ساید از NBC نوشت. ادبیری برای فصل چهارم سریال به گروه نویسندگی Big Mouth پس از اینکه جنی اسلیت از صداپیشگی شخصیت میسی کناره‌گیری کرد تا نقش را یک بازیگر سیاه‌پوست بازی کند، ادبیری تست داد و در آگوست 2020 به عنوان جانشین انتخاب شد. صداگذاری او به عنوان شخصیت در پایان فصل چهارم سریال آغاز شد. ادبیری نویسنده و بازیگر فصل دوم Dickinson در Apple TV+ بود.

ابی الیوت در نقش ناتالی برزاتو

نقد سریال خرس 2022

ابی الیوت یک هنرپیشه و کمدین آمریکایی است که از سال 2008 تا 2012 یکی از بازیگران سریال Saturday Night Live بود و از آن زمان در کمدی Odd Mom Out و سریال کمدی Debted از NBC بازی کرده است. او دختر بازیگر/کمدین کریس الیوت و خواهر بریدی الیوت است. از فیلم و سریال‌های الیوت No Strings Attached، سریال رمانتیک کمدی Life Partners، کمدی درام Clara’s Ghost، سریال کمدی خانوادگی Cheaper by the Dozen، سریال تلوزیونی سیتکام Happy Endings، کمدی سیاه Difficult People، سریال سیتکام Indebted حضور داشته‌است.

دیگر هنرپیشه‌های خرس ۲۰۲۲ عبارتند از:

  • لیزا کولون زایاس (Liza Colón-Zayas) در نقش تینا
  • ادوین لی گیبسون (Edwin Lee Gibson) در نقش ابراهیمی
  • متی متسون (Matty Matheson) در نقش نیل فاک
  • جوس کروانتس (José Cervantes) در نقش آنجل
  • اولیور پلت (Oliver Platt) در نقش جیمی جیجرو
  • کوری هندریکس (Corey Hendrix) در نقش گری
  • ریچارد استراس (Richard Esteras) در نقش مانی
  • رابرت تاون‌سند (Robert Townsend ) در نقش امانوئل آدامو (فصل دو)
  • مالی گوردون (Molly Gordon) در نقش کلر

امتیازات و بررسی سریال خرس ۲۰۲۲

تا اینجای مقاله با داستان و بازیگران این سریال جذاب آشنا شدیم. در این بخش نیز قصد داریم مروری بر نقد و نمرات سریال خرس داشته باشیم. همینطور که در نقد سریال خرس 2022 می‌بینیم این سریال بازخورد خوبی از تماشاگران و منتقدان دریافت کرد. سریال bear توانست نمره 8.5 از 10 را در IMDb دریافت و در نظرسنجی گوگل 93 درصد علاقه تماشاگران را به خود جلب کند. در نقد و بررسی راتن تومیتوز 99 درصد نقدها مثبت ارزیابی شدند، و همچنین در متاکریتیک بر اساس نقد 57 منتقد، میانگین امتیازی که این سریال دریافت کرده 90 از 100 است. این درحالیست که کل این 57 نظر مثبت بوده و هیچ‌یک از نظرات درباره سریال The Bear 2022 متوسط یا منفی نبوده‌اند. این حجم از نظرات مثبت درباره یک سریال در نوع خود بی‌سابقه و شایان توجه است. در ادامه به بررسی چندی از نمرات سریال The Bear می‌پردازیم.

The Guardian | لوسی مانگان (100)

فصل اول: سریال خرس 2022 یک پخش نیم ساعته از جنبش، تحت فشار و درخشندگی پرهیجان با لحظات گاه و بی گاه ساکن است که شما را وادار می‌کند تا ببینید چقدر برای ارائه چیزی بسیار خوشمزه تلاش نیاز است. این نمایشی است که توسط خالق کریستوفر استورر و یکی از مجریان برنامه، جوآنا کالو، با دقت آماده، پخته شده، کاهش یافته، متعادل شده و در نهایت به کمال رسیده است.

The Atlantic | سوفی گیلبرت (100)

فصل اول: سریال The Bear به طرز وحشتناکی استرس زا است. همچنین هیجان انگیز، جاه طلبانه، خنده دار، ویرانگر است. نمایش با مکاشفه‌ای به پایان می‌رسد که تقریباً به طرز عجیبی شبیه جادو است. من از آن ناراحت نشدم، زیرا به نظر می‌رسد که سؤالات و فرصت‌های فراوانی برای فصل دوم ایجاد می‌کند، و سریال‌هایی که تا این حد متفکرانه هستند. این حیله، ظریف و هنرمندانه و به قدری نادر هستند که بتوان از آنها لذت برد.

Los Angeles Times | روبرت لوید (100)

فصل اول: سریال خرس 2022 یک نمایش فوق‌العاده، نه برای داستانی که می‌گوید، بلکه به خاطر نحوه بیان آن است. باید خیلی بگردید تا نمایش دیگری را پیدا کنید که در به تصویر کشیدن گفتار و رفتار معمولی انسان مهارت داشته باشد، و حتی در آن صورتی که ممکن است پیدا نکنید.

Entertainment Weekly | کریستن بالدوین (100)

فصل دوم: برای کارمی و خود سریال، همان درس‌های قدیمی همچنان وجود دارند: وارد کردن دنیای بیرون به داخل می‌تواند چیزی زیبا را به چیزی کاملا نفس‌گیر تبدیل کند.

Rolling Stone | آلن اسپینوال (100)

فصل دوم: همچنان یک دستاورد بزرگ است.

The A.V. Club | تیم لووری (91)

فصل اول: هنگامی که عادت کردید، سریال خرس 2022 به چیزی شگفت‌انگیز تبدیل می‌شود، نمایشی با ریتم خاص خود و با شخصیت‌هایی که عموماً می‌خواهید در اطرافشان حضور داشته باشید، حتی اگر در حال از دست دادن آن هستید.

RogerEbert.com | شلی نیکول (90)

فصل اول: سریال The Bear با بازیگران کشنده، نویسندگی قوی، و مهمانان غافلگیر کننده فراوان، دلیلی وجود ندارد که «خرس» در آینده‌ای نزدیک غذای فصل دوم سرو نکند.

معرفی سریال The Bear

USA Today | کلی لوور (88)

فصل اول: سریال خرس 2022 اعصاب خردکن و لذت بخش است. سرعت دیوانه‌وار و دیالوگ‌های فریادآمیز و آزادانه، فضایی شدید و پراسترس ایجاد می‌کند که از صفحه بیرون می‌آید و عملاً شانه‌های شما را منقبض می‌کند. اما این همچنین درباره افراد دوست داشتنی (بیشتر) است که سعی می‌کنند بهترین کار خود را انجام دهند، و این انرژی به اندازه یک ساندویچ واقعاً خوب، اعتیاد آور و رضایت بخش است.

Collider | ترز لاکسون (80)

فصل اول: این سریال کار خوبی را انجام می‌دهد که ما داستان آن‌ها را دنبال می‌کنیم، سرمایه گذاری می‌کنیم، و سپس وقتی همه چیز برای آنها اشتباه پیش می‌رود، قلبمان شکسته شود، در حالی که امیدواریم دوباره شاهد موفقیت باشیم.

Variety | کارولین فرامک (80)

فصل اول: از اجراها تا کارگردانی، تا سرعت یکنواخت اپیزودها (در مجموع 8 اپیزود)، یک تفکر متفکرانه در سریال خرس 2022 وجود دارد که آن را از فرورفتن در گودال ترحم نجات می‌دهد.

Paste | آکوس پیتربنز (80)

فصل دوم: در مجموع سریال The Bear 2022 جایگاه خود به عنوان یکی از بهترین سریال‌های اصلی تلویزیون را حفظ می‌کند. حتی اگر این بار، بسیاری از مواقع کیفیت ایفای نقش‌ها بسیار بالاتر از سطح فیلمنامه باشد.

Consequence | کلینت وورتینگتون (75)

فصل اول: با وجود اینکه فصل اول هشت قسمتی آن به طرز ناامیدکننده‌ای در آشپزخانه‌های بی‌ثبات و خشونت‌آمیز قرار می‌گیرد و سرآشپز نابغه وظیفه دارد همه آن‌ها را با هم نگه دارد، اما سریال خرس 2022 موفق می‌شود محصول خود را با اجراهای قوی و اضطراب قابل درک شخصیت‌هایش ارتقا دهد.

IndieWire | بن تراورس (67)

فصل اول: سریال The Bear ممکن است یکی از بهترین نمایش‌های جهان نباشد، اما باید از عملکرد خدماتی‌اش قدردانی شود. استورر و کالو ما را به دنیایی پرخطر و هیجانی دعوت می‌کنند تا سرگرممان کنند. به امید اینکه بتوانیم با کسانی که در آن زندگی می‌کنند همدردی کنیم. امیدواریم ژست آنها چیزی بیش از یک قطعه پرکننده در دستگاه محتوای تلویزیون باشد. و این برای کسانی است که از کمی گرما لذت می‌برند.

کلام آخر

سریال خرس 2022

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال خرس ۲۰۲۲ پرداختیم. ژانر سریال خرس ۲۰۲۲ کمدی درام است. با بازی ستارگانی مانند جرمی آلن وایت، ابون موس باچرچ، هم از نظر منتقدان و هم تماشاگران سریال موفقی بوده. نظر شما در مورد داستان سریال خرس 2022 و شخصیت‌هایش چیست؟ چه امتیازی به سریال خرس 2022 می‌دهید؟ می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین پلازا درباره سریال The Bear به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402