Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

آموزش نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

ارسال پیام خودکار در اینستاگرام / فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با ارسال پیام خودکار در اینستاگرام، شما همیشه با مشتریان در تماس هستید، حتی زمانی که خواب هستید. می‌توانید با فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام مثل <<سلام، از اینکه با ما تماس گرفتید، سپاسگزاریم>> مخاطب خود را از پیام ارسالی مطلع کنید. ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا، زمانی برای کاربران ارسال می‌شوند که در دایرکت برای شما پیامک ارسال کنند.

انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد. زمانی ارسال می‌شود که کاربر برای اولین بار با شما تماس بگیرد. زمانی که آفلاین هستید، پیام‌های خودکار به کاربران ارسال می‌شود. پس با پلازا یاد بگیرید پاسخ فوری خودکار را در اینستاگرام تنظیم کنید و همچنین می‌توانید پیام‌های IG خودکار را در حساب Meta Business Suit خود تنظیم کنید. می‌توانید از صفحه اصلی FB خود به آن‌جا بروید.

یکی از عوامل اصلی فروش موفق از طریق اینستاگرام، پاسخگویی به موقع کاربر به سوالات دایرکت است. با این حال، تفاوت در مناطق زمانی اغلب به این واقعیت منجر می‌شود که پیام‌ها در شب می‌رسد و یک خریدار بالقوه، بدون انتظار برای پاسخ، به رقبا می‌رود. در ادامه نحوه تنظیم پیام خوش آمد گویی در اینستاگرام با استفاده از فیس بوک و سایر خدمات را خواهیم فهمید.

فهرست مطالب

ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

رایج‌ترین استفاده از “فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام ” انتقال اطلاعات خاص به یک مشترک جدید است. این روش شامل ارسال متنی است که از قبل توسط شما برای همه مشترکین جدید تهیه شده است که به شما امکان می دهد اطلاعات مهم را بگویید یا پیوندهای لازم را برای ادامه همکاری به اشتراک بگذارید. در زیر به دایرکت اتوماتیک اینستاگرام کجاست؟ خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

آموزش فعال کردن پیام خوش آمد گویی در دایرکت اینستاگرام

برای تنظیمات پیام خوش آمد گویی در دایرکت اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا باید به صفحه اتوماسیون DM بروید. به Inbox بروید.

ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا / فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام

Automations را انتخاب کنید.

ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا / ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

حالا بیایید یک پاسخ فوری تنظیم کنیم. پاسخ فوری را انتخاب کنید. دکمه پاسخ فوری را روشن کنید. مطمئن شوید که یک تیک در کادر اینستاگرام وجود دارد.

ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا / فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام

متن را در قسمت پیام ویرایش کنید. دکمه شخصی‌سازی به شما امکان می‌دهد نام مشتریان یا پیوندی را در متن DM خودکار اضافه کنید. می‌توانید قبل و بعد از آن‌ها متنی بنویسید.

ارسال پیام خودکار در اینستاگرام / فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام

روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

روش ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا

پیام Away یا همان پیام‌های اتوماتیک در همان منو تنظیم شده‌است، نحوه رسیدن به آن‌جا را در بالا توضیح دادیم. این پاسخ خودکار اینستاگرام فقط در ساعات غیر‌کاری که شما تعریف می کنید ارسال می‌شود.

  • پیام دور یا همان Away را در منوی پاسخ‌های خودکار انتخاب کنید.
  • مطمئن شوید که یک تیک در کادر اینستاگرام وجود دارد.
  • برای تعیین ساعات ارسال پیام در پاسخ، روی افزودن زمان کلیک کنید.

ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا / ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

متن را در قسمت پیام ویرایش کنید. می‌توانید نام مشتری را اضافه کنید.

نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام / آموزش فعال کردن پیام خوش آمد گویی در دایرکت اینستاگرام

به بالا بروید و روی Save کلیک کنید.

فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام / ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا

همچنین می‌توانید در هر زمان وضعیت Away را به صورت دستی تنظیم کنید. در این مورد، نیازی به برنامه ریزی ساعت ندارید. وضعیت به مدت 12 ساعت باقی می‌ماند. اما می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را به «در دسترس» برگردانید.

وضعیت را در Meta Business Suit تنظیم کنید:

به Inbox بروید. روی نماد وضعیت فعالیت کلیک کنید.

ارسال پیام خودکار در اینستاگرام / فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام

برای خاموش کردن وضعیت فعال خود، Away را انتخاب کنید.

نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

اگر تعجب می‌کنید که چگونه پاسخ‌های خودکار را در اینستاگرام ایجاد کنید، احتمالاً ایده‌هایی برای استفاده از اتوماسیون DM دارید. به عنوان مثال، می‌دانید که فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام می‌تواند مشتریان شما را نجات دهد. وقتی پاسخی دریافت کردند، می‌توانند مطمئن باشند که به زودی به خواسته خود خواهند رسید.

اما ما ایده‌های بیشتری از پیام‌های خودکار را در اینستاگرام ارائه خواهیم کرد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

  • به سوالات متداول پاسخ دهید. اگر یک کسب و کار دارید، مشتریان شما احتمالاً همیشه از شما سؤالات مشابهی می‌پرسند. آن‌ها ممکن است در مورد قیمت یا اقلام موجود در انبار یا شرایط تحویل باشند. می‌توانید این اطلاعات را در پیام‌های خودکار در اینستاگرام ارائه دهید.
    گزینه‌های تماس بیشتری بدهید. ممکن است تمام روز در اینستاگرام آنلاین نباشید. شاید در یک پلتفرم اجتماعی یا برنامه پیام‌رسانی سریع‌تر پیامک ارسال کنید. سپس، می‌توانید لینک‌ها را در پیام‌های DM خودکار به آن‌ها بدهید.

ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا / ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

  • یک لینک از بیو خود بدهید. این پیوند معمولاً به مهمترین اطلاعات منتهی می‌شود. ممکن است پیوندی به آلبوم یا محصول جدید شما، ثبت سفارش یا پرداخت باشد. آن را در پیام پاسخ خودکار خود ارسال کنید، سپس اکثر کاربران اینستاگرام با دنبال کردن آن پاسخ‌ها را خواهند یافت. در واقع، اگر از لینک در ابزارهای بیو استفاده کنید، پیوند شما در بیو می‌تواند به تمام صفحات توصیف شده منتهی شود. در مورد آن در زیر بخوانید.

فرستادن پیام پیش فرض دایرکت اینستاگرام / ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا

چگونه از پاسخ دادن به سوالات یکسان در DM یا همان پیام خورکار اینستاگرام خودداری کنیم؟

مردم معمولاً وقتی محصول شما را خریداری می‌کنند سؤالات مشابهی می‌پرسند. بنابراین، هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشد را به صفحه‌ای که به عنوان وب سایت اضافه می‌کنید در بیو خود اضافه کنید. در آن‌جا می‌توانید چیزهای بیشتری نسبت به پیام پاسخ خودکار در دایرکت اینستاگرام اضافه کنید:

برای ارسال پیام اتوماتیک دایرکت اینستا اطلاعات زیر لازم است:

  • اطلاعات دقیق شما، احتمالاً همه چیزهایی را که مشتریان شما ممکن است بخواهند بدانند، پاسخ‌ها را در صفحه اضافه کنید.
  • دکمه‌های خرید، به کاربران اجازه دهید مستقیماً در صفحه پرداخت کنند یا محصول شما را رزرو کنند.
  • حتماً در پاسخ‌ها و پست‌های خودکار اینستاگرام، پیوند خود را در بیو صفحه بگویید.
  • همچنین می‌توانید در داستان‌ها در مورد آن بگویید، یا حتی بهتر است، لینک آن را همان‌جا بدهید.

سخن پایانی

استفاده از پاسخ خودکار DM در اینستاگرام تنها بخشی از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است. شما با استفاده از آموزش تنظیمات Welcome message در اینستاگرام باید یک برنامه توسعه دهید، مردم را جذب کنید و از تبلیغات استفاده کنید. می‌توانید پاسخ خودکار DM را در اینستاگرام از حساب FB خود تنظیم کنید. در آن‌جا پیام خوش آمد گویی در دایرکت اینستاگرام را انتخاب می‌کنید یا می‌توانید هر دو را ایجاد کنید. اگر شما یک برند هستید، پس باید کاربران را با چندین لینک در پیام به صفحه خود هدایت کنید. سپس مکالمه خود را با مشتریان خودکار خواهید کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402