The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus кракен ссылка кракен ссылка kraken darknet kraken darknet кракен зеркало онион кракен зеркало онион. Casibom

معرفی شهر ریمینی در سواحل ایتالیا

معرفی شهر ریمینی در سواحل ایتالیا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کشور ایتالیا و شهر ساحلی ریمینی یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری است و در بین تمام کشورهای جهان، رکورددار بیشترین میراث ثبت شده در سازمان میراث جهانی یونسکو است.

زمانی که تصمیم به سفر خارجی می‌گیرید، معمولا کشورهایی مثل ترکیه، فرانسه یا ایتالیا را مدنظر خواهید داشت. هر کدام از این کشورها، مقاصد گردشگری خاص و زیبایی دارند که می‌تواند یک سفر فوق العاده و خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.

اما در بین کشورهای اروپایی، ایتالیا یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای سفر است. فرقی نمی‌کند که بخواهید به تنهایی سفر کنید، یا با اکیپی از دوستان صمیمی یا خانواده!

شهرهای ونیز، رم و میلان از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری این کشور اروپایی هستند. اما اگر بخواهید انتخاب دیگری داشته باشید، ما سفر با تور ریمینی با آژانس هواپیمایی الفبای سفر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شهر ساحلی ریمینی در بخش جنوب شرقی ناحیه امیلیا رومانیا قرار گرفته است. در ادامه به معرفی این شهر توریستی ایتالیا می‌پردازیم. با ما تا انتهای معرفی شهر ریمینی ایتالیا همراه باشید.

فهرست عناوین مطلب:

معرفی ریمینی ایتالیا

همان طور که احتمالا می‌دانید، ایتالیا دارای 20 ناحیه فدرال است. هرکدام از این نواحی، دارای چندین استان و هر استان، دارای چندین شهر است. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این استان در بخش جنوب شرقی ناحیه امیلیا رومانیا قرار گرفته است. این ناحیه در بخش شمال شرقی ایتالیا قرار دارد.

شهر ریمینی، مرکز استان ریمینی در ناحیه امیلیا رومانیا است و فاصله کمی با شهر تاریخی سن مارینو دارد. جمعیت این شهر، چیزی در حدود 150 هزار نفر است که در مساحت 135 هزار کیلومتر مربعی ان، پراکنده شده‌اند.

همجواری با دریا باعث ایجاد ساحل شنی با طول 15 کیلومتر شده است. این ساحل شنی به عنوان یکی از جاذبه‌های تورستی مشهور این شهر شناخته می‌شود. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، بخشی از ساحل ریمینی به منطقه ورزشی تبدیل شده که امکان انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف را برای گردشگران فراهم می‌کند.

پیشینه تاریخی شهر ریمینی

در سال 268 قبل از میلاد مسیح، منطقه‌ای که امروزه با نام ریمینی شناخته می‌شود، توسط رومیان باستان اشغال شد. رومی‌ها نام Ariminum را برای این منطقه برگزیدند که سال‌ها بعد، به نام ریمینی مشهور شد. رومیان باستان این منطقه را به عنوان یک مستعمره لاتین در مرکز Aemilia و Umbria قرار دادند.

از مشهورترین افرادی که مدیریت شهر ریمینی را برعهده داشتند، می‌توان به سیگیسموندو پاندولفو مالاتستا اشاره کرد. مالاتستا یک حامی پرشور هنر بود و در قرن پانزدهم میلادی، مسئول استحکامات شهر ریمینی بود. همچنین یکی از مشهورترین آثار تاریخی این شهر را ساخته است؛ معبد مالاتستا!

جاذبه‌های مختلف ریمینی ایتالیا

در این شهر می‌توانید انواع جاذبه‌های تفریحی، طبیعی و تاریخی را پیدا کنید. از آنجایی که این منطقه به عنوان دروازه مشرق شناخته می‌شده، بنابراین در قرون مختلف بارها تحت اشغال سایر تمدن‌ها قرار گرفته است. از آن دوران، تاریخ و فرهنگ غنی برای ساکنین امروزی ارث رسیده و آنها نیز سعی در ارائه آن به بهترین شکل دارند.

جاذبه‌های طبیعی این منطقه بیشتر شامل سواحل آن می‌شود؛ همچنین بسیاری از جاذبه‌های تاریخی موجود در این شهر، به دوره روم باستان تعلق دارند. در ادامه به معرفی برخی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری شهر ریمینی ایتالیا می‌پردازیم.

معبد مالاتستا شهر ریمینی

معبد مالاتستا یک کلیسای جامع کاتولیک در این شهر است که با الهام از معماری رومانسک ساخته شده است. البته نام رسمی آن کلیسای سان فرانچسکو ریمینی است و در گفتار عامیانه مردم این شهر، با نام معبد مالاتستایی خطاب می‌شود.

لئون باتیستا آلبرتی برای ساخت معبد مالاتستا از نمای بیرونی طاق پیروزی در روم الهام گرفته بود. در هنگام ورود به کلیسا، می‌توانید از سمت راست خود، هفت طاق را مشاهده کنید. در این قسمت، تابوت برخی از برجسته‌ترین افراد حاضر در دربار سیگیسموندو پاندولفو مالاتستا قرار دارد.

پل آگوستوس یا پل تیبریوس شهر ریمینی

طبق اطلاعاتی که مورخان به دست آورده‌اند، تاریخچه این پل به چند دهه قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. طبق این اطلاعات، ساخت این پل در زمان پادشاهی آگوستوس (سلطنت از 27 قبل از میلاد تا 14 بعد از میلاد) آغاز شده و در زمان پادشاهی تیبریوس به اتمام رسیده است. به همین دلیل معمولا با اسم یکی از این دو امپراتور روم باستان شناخته می‌شود.

پل آگوستوس روی رودخانه زیبای مارکیا واقع شده و به دلیل معماری و ساخت سنتی خود، به یک پاتوق عکاسی هم بین گردشگران و هم مردم محلی تبدیل شده است. جالب است بدانید کل پل از سنگ ساخته شده و به عنوان چشمه کوچکی از معماری روم باستان شناخته می‌شود.

جاذبه های تاریخی شهر ریمینی
جاذبه های تاریخی ریمینی

قلعه سیسموندو شهر ریمینی

این قلعه در قرن 15 میلادی و در زمان سیگیسموندو پاندولفو مالاتستا ساخته شده است؛ اما به دلایل گوناگون از جمله جنگ یا حوادث طبیعی، تنها بخش مرکزی آن باقی مانده است. طبق اطلاعات بدست آمده، در گذشته قلعه سیسموندو دارای دیوارهای ضخیم و خندق در دورتادور قلعه بوده است.

این قلعه محل اقامت مالاتستا بوده که درون آن، نقاشی‌ها و کاشی‌کاری‌های فوق العاده زیبایی وجود دارد. شبیه به مواردی که در نقاشی‌های معاصر درباره صحنه‌های مختلف دربار به تصویر کشیده شده است. فضای داخلی قلعه سیسموندو برای برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های هنری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورزش‌ها و جشنواره‌های ساحلی شهر ریمینی

جشنواره‌های زیادی در طول سال در ساحل این شهر برگزار می‌شود. همچنین بازار فعالیت‌های ورزشی ساحلی در فصل تابستان نیز گرم است. از محبوب‌ترین ورزش‌هایی که در ساحل شهر ریمینی ایتالیا برگزار می‌شود، می‌توان به والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، تنیس ساحلی، فریزبی، بسکتبال و چوکبال ساحلی اشاره کرد.

چوکبال نوعی ورزش شبیه به هندبال است که در کشورهایی مثل آمریکا، فیلیپین، برزیل، ایتالیا، انگلیس، ژاپن، چین و سوییس طرفداران زیادی دارد. در این ورزش 2 تیم 7 نفره با 5 نفر بازیکن تعویضی (مجموعا 12 نفر)، باید سعی در گرفتن امتیاز کنند. نحوه امتیازگیری به این صورت است که باید توپ را به یک چارچوب کوچک ترامپولین مانند بزنند. ت

وپ ریباند شده باید در خارج از محوطه 3 متری دور چارچوب به زمین برخورد کند تا امتیاز ثبت شود. نکته جالب این است که می‌تواند از هر دو چارچوب برای امتیازگیری استفاده کرد. چوکبال را می‌توان در گروه‌های سنی مختلف از بزرگسال تا 12 سال را در سالن فوتسال بازی کرد.

ورزش پرطرفدار دیگری نیز به نام اسپیدمینتون وجود دارد که شباهت زیادی به بدمینتون دارد. اسپیدمینتون دارای سرعت بالا و زمین فاقد تور است. راکت مورد استفاده در اسپیدمینتون، بسیار محکم بوده و شباهت زیادی با راکت اسکواش دارد. این ورزش از آلمان شروع شده و به عنوان یکی از ورزش‌های موثر برای پیشرفت در تنیس شناخته می‌شود. جالب است بدانید که ورزش ایرانی چوگان نیز، طرفدار خاص خود را در ریمینی ایتالیا دارد. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد سفر به این شهر نیاز دارید، توصیه می کنیم به مطلب راهنمای سفر به ریمینی مراجعه کنید.

چطور به ریمینی ایتالیا سفر کنیم؟

برای سفر به ایتالیا، باید ویزای آن کشور را دریافت کنید. ویزای این کشور در دو گونه عادی و توریستی وجود دارد. نوع عادی که کارکرد و کاربرد مشخص دارد اما در ویزای توریستی، تاریخ ورود و خروج شما از ایتالیا مشخص است و نمی‌توانید خارج از این تاریخ، در این کشور حضور داشته باشید. همچنین می‌توانید اقدام به دریافت ویزای شینگن کنید!

در صورتی که سفر به شهر ریمینی ایتالیا، اولین سفر خارجی شما محسوب می‌شود، بهتر است همراه با یک تور بروید. زیرا ممکن است با مشکلاتی از قبیل محل اقامت نامناسب مواجه شوید. حتی می‌توانید اکیپی از دوستان تشکیل داده و اقدام به سفر کنید. طبق معمول بهترین وسیله سفر نیز استفاده از هواپیما است. شما می توانید بهترین تور اروپا تابستان 1401 را با آژانس هواپیمایی الفبای سفر تجربه کنید.

فضای شهر ریمینی
فضای شهر ریمینی

بهترین زمان سفر به شهر ریمینی

در زمستان، هوای شهر ریمینی سرد و ملایم می‌شود و عموما همراه با برف و باران است؛ اما تابستان‌های این شهر دارای آب و هوای ملایم و معتدل مدیترانه‌ای است. در کل آب و هوای این منطقه حتی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، مطلوب‌تر است. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر را دارید و می‌خواهید در فستیوال‌های ساحلی مختلف آن شرکت کنید، باید در فصل تابستان به شهر توریستی ریمینی سفر کنید.

نکته قابل توجه این است که فصل تابستان، شلوغ‌ترین فصل در منطقه ریمینی است؛ زیرا بسیاری از گردشگران مختلف ایتالیایی و خارجی، برای گذراندن بخشی از تعطیلات خود به این شهر سفر می‌کنند. به همین دلیل، معمولا هزینه تورهای گردشگری و همچنین اقامت در هتل‌های این شهر افزایش پیدا می‌کند. این افزایش قیمت در ماه‌های جولای و آگوست (اوایل تیر تا اواسط شهریور) به بالاترین حد خود می‌رسد؛ به طوری که برای گذراندن یک شب در یک هتل 3 ستاره، باید در حدود 100 دلار پرداخت کنید.

اقامت در ریمینی ایتالیا

مساحت این شهر توریستی و تاریخی ایتالیا، از شهر کرج استان البرز نیز کمتر است؛ اما نزدیک به 700 هتل و اقامتگاه مختلف در آن وجود دارد. به همین دلیل، بعید به نظر می‌رسد که در پیدا کردن یک اقامتگاه برای گذراندن چند شب، به مشکل بربخورید.

از بخش شمال غربی تا جنوب غربی این شهر، ساحل شنی زیبای آن قرار گرفته است. در طول این ساحل، ده‌ها هتل و اقامتگاه با قیمت و کیفیت مختلف وجود دارد که می‌توانید یک شب را در آنها بگذرانید. بسیاری از گردشگران صرفا برای لذت بردن از ساحل ریمینی، به آن سفر می‌کنند. به همین دلیل وجود هتل‌ها در نزدیکی ساحل تعجبی ندارد.

از آنجایی که این شهر به عنوان یک شهر توریستی لوکس شناخته می‌شود، هزینه اقامت در هتل‌ها و اقامتگاه‌ای آن نیز ارزان قیمت نیست. از لوکس‌ترین هتل‌های شهر ریمینی ایتالیا، می‌توان به هتل اکسیژن لایف استایل و گرند هتل ریمینی اشاره کرد.

جمع‌بندی نهایی

شهر ریمینی ایتالیا، یکی از شهرهای توریستی و تاریخی این کشور است که قدمت آن به 300 سال قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. این شهر با حدود 150 هزار نفر جمعیت و بیش از 130 هزار کیلومتر مربع مساحت، مرکز استان ریمینی بوده و در بخش جنوب شرق ناحیه امیلیا رومانیا قرار گرفته است.

قدیمی‌ترین اطلاعات بدست آمده درباره منطقه ریمینی، تصرف آن به دست رومیان باستان در حدود 268 سال پیش از میلاد بوده است. رومیان باستان نام این منطقه را Ariminum گذاشتند. در طول تاریخ این منطقه بارها توسط اقوام و تمدن‌های مختلف تصرف شده است.

جاذبه‌های طبیعی و توریستی زیادی در این شهر وجود دارد که آن را تبدیل به یک شهر توریستی لوکس کرده است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به معبر زیبای مالاتستا، پل آگوستوس، قلعه سیسموندو، ساحل شنی به طول 15 کیلومتر و جشنواره و ورزش‌های ساحلی مختلف اشاره کرد.

برای سفر به ریمینی ایتالیا، نیاز به ویزای ایتالیا یا ویزای شینگن دارید. اگر تنها قصد سفر به صورت تفریحی را دارید، امکان دریافت ویزای توریستی وجود دارد. در این نوع ویزا، تاریخ ورود و خروج از این کشور مشخص شده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر سفر به این شهر، اولین تجربه شما در سفر به یک کشور خارجی است، حتما با یک تور گردشگری همراه شوید.

بهترین زمان سفر به این شهر، در تابستان است؛ زیرا هوا معتدل و مدیترانه‌ای آن، بسیار خوشایند است. در فصول دیگر نیز امکان سفر وجود دارد. به یاد داشته باشید که در فصل تابستان به دلیل افزایش تعداد توریست‌ها، هزینه اقامت هتل‌های شهر ریمینی نیز افزایش پیدا می‌کند.

سفرهای لوکس و ارزان با آژانس هواپیمایی الفبای سفر

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا تور خارجی در آژانس هواپیمایی الفبای سفر (Alefbatour.com)، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید.

ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویاهایتان هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با 0214935 تماس بگیرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402