آخرین اخبار از فصل پنجم جوکر ؛ زمان پخش و بازیگران

الهه بیات • 27 اسفند 1400 22:00

فصل پنجم جوکر در راه است. سریال جوکر یک سریال های نمایش خانگی جدید در سبک رئالیتی‌شو طنز ایرانی است و در نوروز 1401 می‌توانیم به تماشای مسابقه جوکر فصل پنج بنشینیم. در این مقاله به آخرین اخبار فصل 5 جوکر ، از جمله تاریخ پخش و مهمانان پرداخته‌ایم.

به دنبال استقبال کم‌نظیر مردم از برنامه جوکر، فصل پنجم جوکر نیز در راه است. مسابقه جوکر ایرانی در واقع یک رئالیتی‌شو و کمدی طنز است که پخش آن از 6 آذر 1400 آغاز شده است. این برنامه هر دوشنبه ساعت 8 صبح در پلتفرم فیلیمو در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. تاکنون 4 فصل از این مسابقه پخش شده و ساخت فصل 5 جوکر نیز آغاز شده است. کارگردانان این مسابقه جذاب احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی هستند.

در ویدیوی زیر می‌توانید با مهمانان فصل پنجم جوکر آشنا شوید.

در این مقاله از پلازا قصد داریم اطلاعات خود در مورد برنامه جوکر فصل پنج را با شما در میان بگذاریم. در مقاله معرفی مسابقه جوکر ایرانی به تفصیل به 4 فصل اول این مجموعه پرداخته‌ایم.

آنچه در ادامه خواهید خواند

درباره مسابقه جوکر

مسابقه جوکر ایرانی یک برنامه طنز رئالیتی‌شو است که از پلتفرم فیلمیو منتشر می‌شود. احسان علیخانی سازنده این برنامه، و در کنار سیدحامد میرفتاحی از کارگردانان مسابقه است. مجری و میزبان جوکر نیز، بازیگر خوب کشورمان سیامک انصاری است. پخش برنامه جوکر از 6 آذر 1400 آغاز شد و تاکنون 4 فصل آن پخش شده است.

این برنامه با الگوبرداری از یک رئالیتی‌شو ژاپنی از کمدینی به نام هیتوشی ماتسوموتو ساخته شده است. ماتسوموتو نیز برنامه‌اش را با الهام از برنامه Big Brother ساخته است.

نحوه برگزاری

هر فصل از برنامه جوکر 5 قسمت دارد. در هر فصل 8 شرکت‌کننده به اضافه یک مهمان ویژه با هم به رقابت می‌پردازند. آنان در یک اتاق دربسته گردهم می‌آیند و هر فرد باید دیگران را به خنده اندازد. چالش اصلی ماجرا در این است که هیچ یک از شرکت‌کنندگان نباید بخندند و حتی یک لبخند می‌تواند منجر به باخت آنان شود.

زمان پخش فصل پنجم جوکر

همانطور که در مقدمه اشاره شد از آذرماه 1400 تا کنون شاهد پخش 4 فصل از مسابقه جوکر بوده‌ایم. طبق اخبار رسیده فصل ۵ جوکر در نوروز 1401 همانند گذشته از سرویس فیلیمو پخش خواهد شد. بنا بر اعلام سازندگان، فصل پنجم جوکر نوروز 1401 آخرین فصل این برنامه خواهد بود.

بازیگران فصل 5 جوکر

در تیزر سری پنجم جوکر با محمدرضا علیمردانی و امیرحسین صدیق، به عنوان دو تن از بازیگران فصل جدید جوکر آشنا شدیم. در ادامه مقاله مروری بر بیوگرافی مهمانان فصل 5 جوکر داریم. لازم به ذکر است احتمال تغییر در اسامی بازیگران فصل ۵ جوکر وجود دارد.

محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی صداپیشه، بازیگر، خواننده، مجری و استندآپ کمدین است. وی متولد 11 خرداد 1355 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر، نمایش و بازیگری است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1370 آغاز کرد. علیمردانی در کارنامه خود مجری‌گری برنامه چهل تیکه و برنامه شب‌های مافیا، صداپیشگی نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود، و صداپیشگی راوی انیمیشن‌های حیات‌وحش و دیرین دیرین را دارد. فیلم سینمایی نمور (1400)، مجموعه قرعه (1395) و سریال پایتخت 4 (1394) از آثار این هنرمند در حوزه بازیگری هستند.

امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق، بازیگر ایرانی متولد 8 آبان 1351 در تهران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1373 آغاز کرد و با شماری از کارهای مرضیه برومند، از جمله نقش آقای پدر در سریال قصه‌های تابه‌تا (زی‌زی‌گولو)، به شهرت رسید. از دیگر کارهای وی می‌توانیم به سریال پلاک 13 (1400)، سریال معمای شاه (1394-1395)، و فیلم سلفی با رستم (1398) اشاره کرد.

حامد آهنگی

حامد آهنگی یکی دیگر از شرکت‌کنندگان فصل  پنجم جوکر ، یک استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان است. وی متولد 17 تیر 1358 در بندر انزلی است. او از نوجوانی به بازیگری علاقمند شد و در گروه‌های نمایشی شرکت داشت. فعالیت حرفه‌ای او از سال 1381 با دعوت شبکه باران، آغاز شد. آهنگی با اجرای استندآپ کمدین در برنامه خندوانه به شهرت رسید. وی را در برنامه شب‌های مافیا، مجموعه لژیونر و همچنین به عنوان مجری برنامه شب‌آهنگی دیده‌ایم.

مهران غفوریان

مهران غفوریان، بازیگر و کمدین خوب کشورمان یکی دیگر از بازیگران فصل ۵ جوکر است. او متولد 3 شهریور 1353 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی است. غفوریان بازیگری را با سریال لبخند سوم در سال 1373 آغاز کرد و با مجموعه زیر آسمان شهر (1380) به شهرت رسید. از دیگر آثار او در بازیگری می‌توانیم به فیلم داش‌آکل (1396)، فیلم ما همه با هم هستیم (1398)، سریال نیسان آبی و سریال خاتون، هر دو محصول سال 1400، اشاره کنیم.

علی اوجی

علی اوجی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، متولد 17 اسفند 1362 در تهران است. وی همسر بازیگر ایرانی، نرگس محمدی است. علی اوجی فعالیت خود را به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده آغاز کرد. از سال 1393 با مجموعه پژمان، بازیگری را نیز تجربه کرد. از جدیدترین کارهای او در بازیگری می‌توانیم فیلم غیبت موجه (1399) و سریال ملکه گدایان (1399) را نام ببریم.

مجید واشقانی

مجید واشقانی، متولد 6 خرداد 1359 در تهران یکی دیگر از مهمانان احتمالی فصل جدید جوکر است. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی متالوژی است اما علاقه زیادی به بازیگری دارد. او با سریال زیر هشت (1389) و سریال مسیر انحرافی (1390) شناخته شد. بازی در مجموعه‌های مختلف نظیر هوش سیاه، ماتادور، انقلاب زیبا و میکائیل وی را به شهرت رساند.

علیرضا مسعودی (علی مشهدی)

یکی دیگر از مهمانان احتمالی فصل ۵ جوکر علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی است. این کارگردان، نویسنده، بازیگر و استندآپ کمدین متولد 30 شهریور 1351 در مشهد است. وی در نگارش فیلمنامه بسیاری از آثار طنز دست شرکت داشته و با شرکت در مسابقه خنداننده برتر به شهرت رسید.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی، متولد 20 شهریور 1356 در تهران، بازیکن سابق فوتبال و از پول‌سازترین بازیگران امروزی است. او بازیگری را با سریال پژمان در سال 1392 آغاز کرد. از جدیدترین کارهای او می‌توانیم سریال زیرخاکی 2 (1399)، فیلم هفته‌ای یه بار آدم باش (1399) و فیلم علف‌زار (1400) را نام ببریم. وی همچنین مجری برنامه پیشگو نیز هست.

اکبر عبدی

اکبر عبدی از بازیگران توانای ایرانی است که امیدواریم حضورش در فصل‌پنجم جوکر تائید شود. وی متولد 4 شهریور 1339 در تهران است. از به یاد ماندنی‌ترین کارهای او باید فیلم آدم‌برفی (1373)، مجموعه فیلم‌های اخراجی‌ها، و فیلم رسوایی 2 (1394) را نام ببریم.

سیروس میمنت

سیروس میمنت، بازیگر و فیلمنامه‌نویس ایرانی، متولد 23 آذر 1339 در کرمانشاه است. میمنت بازیگری را از سال 1375 آغاز کرد و در این مدت در آثار تلویزیونی و سینمایی بسیاری حضور داشته است. سریال خانه به دوش، سریال سه دونگ سه دونگ، و مجموعه سریال‌های نون خ از مشهورترین آثار او هستند.

سخن پایانی

در این مقاله آخرین اطلاعات خود درمورد فصل  پنجم جوکر را با شما در میان گذاشتیم. آیا از طرفداران این مسابقه طنز و جذاب هستید؟ به نظر شما کدام یک از بازیگران معرفی شده در فصل ۵ جوکر حضور ندارند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

تاریخ پخش سریال جوکر چه زمانی است؟

فصل 5 جوکر در نوروز 1401 منتشر خواهد شد.

مهمانان فصل پنجم جوکر چه کسانی هستند؟

حضور محمدرضا علیمردانی و امیرحسین صدیق به عنوان مهمانان سری پنجم مسابقه جوکر قطعی شده است. از دیگر بازیگرانی که انتظار می‌رود در سری جدید جوکر حضور داشته باشند نیز می‌توانیم به مهران غفوریان، حامد آهنگی، سیروس میمنت، اکبر عبدی، علی اوجی، علی مشهدی و مجید واشقانی اشاره کنیم.

به این مقاله امتیاز بدهید
منابع:
برچسب ها:
ارسال دیدگاه
Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus