Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

بهترین زبان های برنامه نویسی در سال 2021

بهترین زبان های برنامه نویسی در سال 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در حال حاضر برنامه‌نویسی به یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل جهان تبدیل شده است و افراد بسیاری دارند تلاش می‌کنند که این مهارت شگفت انگیز را یاد بگیرند و از طریق آن درآمد کسب کنند. در صورتی که بتوانید بهترین زبان برنامه نویسی را مطابق با علایق خود انتخاب کنید و آن را یاد بگیرید، مطمئن باشید که خیلی زود به درآمد می‌رسید و به مرور زمان آن درآمد رویایی خود را کسب خواهید کرد. در این مقاله می‌خواهیم با بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی در سال 2021 آشنا شویم. اگر شما به برنامه نویسی علاقه دارید و می‌خواهید با بهترین زبان برنامه نویسی آشنا شوید، کافی است تا پایان این مقاله با ما همراه بمانید.

فهرست عناوین مطلب:

بهترین زبان های برنامه نویسی در سال 2021

بهترین زبان برنامه نویسی

زبان‌های برنامه نویسی هر روز در حال رشد و پیشرفت هستند و هر کدام از این زبان‌ها برای یک حوزه خاص مناسب است. از این رو نمی‌توان یک زبان برنامه‌نویسی را انتخاب کنیم و بگوییم که بهترین زبان است. باید ببینیم که یک شخص می‌خواهد در چه زمینه‌ای فعالیت کند، سپس بهترین زبان برنامه نویسی را متناسب با همان حوزه به او معرفی کنیم. در ادامه مجموعه‌ای از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای سال 2021 را معرفی خواهیم کرد:

1. پایتون

بسیاری از متخصصان و کارشناسان برنامه‌نویسی بر این باور هستند که پایتون، بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری است. پایتون زبانی است که بسیاری از برنامه‌نویسان با آن راحت هستند و یکی از زبان‌های پردرآمد دنیای امروز هم به حساب می‌آید. پایتون یک زبان برنامه نویسی سریع، آسان برای استفاده و نصب است که به طور گسترده‌ای برای توسعه نرم افزارهای مقیاس پذیر تحت وب استفاده می‌شود. آسان بودن نحو یا سینتکس پایتون باعث شده است که بسیاری از متخصصان به آن علاقه پیدا کنند. سایت‌ها و نرم افزارهایی مانند یوتیوب، اینستاگرام، پینترست و سروی مانکی  همگی با استفاده از پایتون ساخته شده‌اند. در صورتی که مبتدی هستید و دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع می‌گردید، پایتون (Python) واقعاً عالی است.

2. PHP یا پی.اچ.پی

زبان برنامه‌نویسی PHP (پی.اچ.پی) یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی است و طرفداران زیادی دارد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر پایه همین زبان ساخته شده است. اگرچه PHP دائماً در رقابتی سخت با پایتون و جاوا اسکریپت قرار دارد، اما بازار IT هنوز به تعداد زیادی از توسعه دهندگان PHP نیاز دارد. از این رو است که بازار کار برنامه‌نویسی در دنیا برای برنامه‌نویس‌هایی که به وردپرس تسلط دارند، عالی است. همان طور که می‌دانید بسیاری از وب‌سایت‌های امروزی بر اساس وردپرس ساخته شده است. در صورتی که می‌خواهید وب‌سایت‌های وردپرسی درجه یک طراحی کنید یا مدیریت سایت‌های وردپرسی را بر عهده بگیرید. لازم است که زبان برنامه‌نویسی PHP را به صورت حرفه‌ای بلد باشید.

در صورتی که می‌خواهید با کاربرد زبان برنامه نویسی PHP در طراحی سایت آشنا شوید، کافی است در دوره 0 تا 100 آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی همیار آکادمی شرکت کنید. با شرکت در این دوره می‌توانید هم با زبان برنامه‌نویسی PHP آشنا شوید و هم یاد بگیرید که چگونه یک وب‌سایت خاص و منحصر به فرد وردپرسی را از صفر تا صد یاد بگیرید.

آموزش طراحی سایت

3. متلب

یکی از بهترین و پرآوازه‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی که در صنایع و کسب و کارهای مختلف کاربرد دارد، متلب (MATLAB) است. این زبان برنامه‌نویسی اختصاصی در اواسط دهه 1980 میلادی توسط شرکت مث ورکس (MathWorks) معرفی شد. هدف این مجموعه در ابتدا آن بود که دانشمندان و مهندسان خود از این زبان استفاده کنند ولی به مرور در بین متخصصان جهان منتشر شد و امروز از این زبان در زمینه‌های مختلف مهندسی استفاده می‌شود و اگر می‌خواهید شانس استخدام خود را در شرکت‌های بزرگ و عالی بالا ببرید، پیشنهاد می‌شود که برای یادگیری این زبان برنامه‌نویسی زمان، انرژی و هزینه صرف کنید.

4. جاوا

جاوا همیشه یکی از گزینه‌های محبوب در سازمان‌های بزرگ بوده و برای دهه‌ها به همین ترتیب باقی مانده است. جاوا به طور گسترده‌ای برای ساخت نرم افزارهای تحت وب در مقیاس سازمانی استفاده می‌شود. برخی جاوا را بهترین زبان برنامه نویسی در تمام جهان قلمداد می‌کنند و بسیاری از شرکت‌های بزرگ هم بر همین اساس کارهای خود را با این زبان انجام می‌دهند. در صورتی که می‌خواهید نظر سازمان‌های بزرگ و صنعتی را نسبت به خود جلب کنید، بهتر است روی یادگیری زبان جاوا وقت بگذارید.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا، ساخت و توسعه اپلیکیشن‌های اندروید است. در حال حاضر چند میلیارد نفر در تمام دنیا از ابزارهای اندروید استفاده می‌کنند و اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌ها تمایل دارند که اپلیکیشن اندروید خاص خودشان را داشته باشند. از این رو است که متخصصان زبان برنامه‌نویسی جاوا به شدت مورد نیاز هستند و درآمد آن‌ها هر روز رو به افزایش است. در صورتی که می‌خواهید با استفاده از برنامه نویسی، رویاهای خود را در زندگی محقق کنید، بدانید که زبان جاوا یکی از بهترین فرصت‌هاست.

5. جاوا اسکریپت

همان طور که می‌دانید زبان‌های برنامه‌نویسی از نظر طراحان وب‌سایت به دو دسته فرانت اند (Frontend) و بک اند (Backend) تقسیم‌بندی می‌شوند. زبان‌های فرانت اند مربوط به آن بخشی از سایت است که همه کاربران آن را می‌بینند و با آن تعامل دارند. منظور از زبان‌های بک اند، زبان‌هایی هستند که در پشت صحنه کار خودشان را با قدرت ادامه می‌دهند. در واقع زبان‌های بک اند بیشتر با سرور کار می‌کنند ولی زبان‌های فرانت اند بیشتر با کاربران سر و کار دارند.

جاوا اسکریپت (JavaScript) یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی فرانت اند محسوب می‌شود و بسیاری از نرم افزارهای تعاملی را با استفاده از این زبان می‌سازند و توسعه می‌دهند. ه عنوان مثال، هنگامی که بر روی دکمه‌ای کلیک می‌کنید و در اثر آن کلیک یک پنجره برایتان باز می‌شود، این منطق از طریق جاوا اسکریپت پیاده سازی و اجرا می‌شود.

6. زبان برنامه نویسی گو (Go)

زبان برنامه نویسی گو، نوعی زبان است که شرکت گوگل آن را ایجاد کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است. این زبان برنامه‌نویسی، به شکلی فوق‌العاده شرایط چندنخی را برای برنامه نویس‌ها فراهم می‌کند. به همین خاطر است که  توسط بسیاری از شرکت‌هایی که کار خود را با استفاده از سیستم‌های توزیع‌شده انجام‌ می‌دهند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر بسیاری از استارتاپ‌هایی که در سیلیکون ولی شکل می‌گیرند با استفاده از همین زبان برنامه نویسی کار خود را انجام می‌دهند.

7. سی شارپ

زبان سی شارپ هم یکی از آن زبان‌های پرسابقه و پرافتخار است که بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌های دنیا  از آن استفاده می‌کنند. زبان برنامه نویسی سی شارپ (C#) در دهه 2000 میلادی به شهرت رسید و تا به حال با تمام قوا به قدرت خود ادامه داده است. زبان C# به طور گسترده برای برنامه نویسی بک اند، ساخت بازی‌های کامپیوتری یا بازی‌های موبایل (با استفاده از موتور بازی سازی Unity)، ساخت اپلیکیشن‌های موبایل و نرم افزارهای ویندوز و موارد دیگر استفاده می‌شود. در صورتی که می‌خواهید به صورت حرفه‌ای و تخصصی برنامه‌های مخصوص ویندوز، اندروید و آی.اُ.اس را طراحی کنید، زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. بسیاری از وب‌سایت‌های معروف جهان از جمله موتور جستجوی بینگ برای استخوان‌بندی بک اند خود از این زبان استفاده می‌کنند.

در این مقاله تلاش کردیم با 7 مورد از بهترین زبان های برنامه نویسی در سال 2021 آشنا شویم. البته تعداد زبان‌های عالی برای برنامه‌نویسی کم نیست و با یک جستجوی ساده می‌توانید با زبان‌های دیگری هم آشنا شوید که هم کاربرد زیادی دارند و هم درآمد خوبی برای شما ایجاد می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید مد نظر قرار دهید، علاقه شما است. ابتدا ببینید که به کدام صنعت علاقه دارید و سپس بهترین زبان برنامه نویسی را مطابق با صنعت مورد علاقه خود انتخاب کنید.

همیار آکادمی، یار و همراه شما در مسیر یادگیری برنامه نویسی

در دنیای امروز مهارت‌های جدید بسیاری هست که از طریق آن‌ها می‌شود درآمد خوبی کسب کرد. یکی از این مهارت‌ها برنامه نویسی است. مجموعه‌ها و سایت‌های مختلفی در زمینه برنامه نویسی آموزش می‌دهند ولی پیدا کردن یک دوره آموزش برنامه‌نویسی حرفه‌ای، کامل و با قیمت مناسب کار آسانی نیست. یکی از بهترین مجموعه‌هایی که نیاز شما را در این زمینه برطرف می‌کند، همیار آکادمی است.

مجموعه همیار یک دوره ارزشمند و کامل در زمینه آموزش زبان برنامه‌نویسی PHP دارد. در صورتی که تمایل دارید این زبان برنامه‌نویسی را به صورت کامل و غیرحضوری یاد بگیرید و از آن برای رسیدن به یک درآمد رویایی (حتی به دلار) استفاده کنید، این دوره آموزشی کمک زیادی به شما خواهد کرد. همیار آکادمی دو دوره آموزش زبان PHP تحت عنوان ورود به دنیای PHP و دوره جامع PHP را در سایت خود ارائه داده است. علیرضا اعظمی، برنامه‌نویس ارشد مجموعه همیار آکادمی و همیار وردپرس این دوره‌ها را با بهترین بیان و به صورت کاملاً حرفه‌ای آموزش می‌دهد.

منبع این مقاله: همیار آکادمی

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402