Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

بهترین نرم‌افزارهای تولید محتوا در اینستاگرام با گوشی

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است. میلیون‌ها کاربر روزانه ساعت‌ها در این شبکه فعالیت می‌کنند. به همین دلیل این شبکه بستری مناسب برای کسب درآمد به روش‌های مختلف شده است. برای فعالیت و تولید محتوا اینستاگرام باید به صورت مستمر محتوای جذاب منتشر کنید. اما گاهی دسترسی به لپ تاپ و کامپیوتر وجود ندارد. در این صورت می‌توان به کمک یک گوشی هوشمند نیز محتوا تولید کرد.

نرم‌افزارهای بی‌شماری برای ایجاد محتوای بصری عالی برای اینستاگرام وجود دارد. از ویدئو گرفته تا عکس و بومرنگ و استوری! می‌توانید با استفاده از برنامه‎‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، پست‌های خلاقانه تولید کرده و فالوورهای خود را افزایش دهید. برنامه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود، پرطرفدار و رایج هستند.

بهترین نرم‌افزارهای تولید محتوا در اینستاگرام کدام‌اند؟

این روزها گوشی‌های هوشمند به قدری قدرتمند شده‌اند که رقیبی جدی برای کامپیوترها در زمینه‌های مختلف هستند. تولید انواع محتوای متنی، بصری، ویدئویی و … نیز به راحتی با موبایل امکان پذیر است.

برنامه‌هایی که در ادامه معرفی کرده‌ایم بر اساس نظرات مخاطبان در استورهای مختلف پیشنهاد شده و نظرات خوبی درباره آنها شنیده‌ایم.

Snapseed

Snapseed یک نرم‌افزار ویرایشگر حرفه‌ای عکس است که توسط گوگل تولید شده است. از این برنامه تقریبا برای ویرایش تمامی عکس‌ها می‌توان استفاده کرد. تقریبا همه موارد، مثل جلوه‌ها، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر را می‌توان به صورت دقیق کنترل، تنظیم و ویرایش کرد. ابزار قلم‌مو برای از بین بردن اشباع رنگ در نقاط خاص عکس‌ها در این برنامه نیز به‌طور کامل فعال است.

A Color Story

یک نرم‌افزار سرگرم کننده با صدها فیلتر و افکت! عکس‌ها و فیلم‌های خود را با رنگ‌هایی که ظاهر می‌شوند، ایجاد کنید و تغییرات خود را ذخیره کنید تا به عنوان تنظیمات پیش‌فرض از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار دارای +20 ابزار است که برای ویرایش بهتر عکس‌ها و فیلم‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای استفاده از آموزش رایگان این برنامه می‌توانید هشتگ #acolorstory را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

Unfold

استوری‌های اینستاگرام خود را با Unfold طراحی کنید. در این صورت استوری‌هایی ایجاد خواهید کرد که به نظر می‌رسد ساخت آن‌ها چند ساعت طول کشیده است در حالی که شما فقط چند دقیقه وقت صرف کرده‌اید! استوری‌های ساده اینستاگرام را با فیلم‌ها، عکس‌ها و متن‌های استالایز شده به استوری‌برد تبدیل کنید.

البته فقط برخی از طرح‌های این برنامه رایگان هستند و برای استفاده از سایر قالب‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنید.

Clipomatic

نرم‌افزاری که هرآنچه در فیلم می‌گویید، به زیرنویس‌های زنده روی صفحه تبدیل می‌کند. این قابلیت به تازگی برای استوری‌های اینستاگرام بسیار محبوب شده است و به کسانی که صدای گوشی آن‌ها بسته است و یا ممکن است کم‌شنوا یا ناشنوا باشند، اجازه می‌دهد از استوری شما استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که چیدمان ویدئویی خود را تنظیم کرده‌اید تا جایی که خواندن زیرنویس برای کاربران فراهم شود. سبک‌های مختلف را امتحان کنید تا یکی از موارد مناسب را برای خود بیابید.

Touch Retouch

با استفاده از این برنامه ساده و آسان برای استفاده از روتوش، حذف اشیای ناخواسته، کراپ کردن و تار بودن عکس ناشی از لرزش دست را از بین ببرید. همچنین برای پاک کردن لکه‌های کوچک، یا با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند پاک کردن اشیای بزرگتر مانند چراغ‌های خیابان، نیاز به مهارت یا تخصص خاصی ندارید و فقط با یک لمس، می‌توانید این کارها را انجام دهید.

VSCO

برنامه ادیت عکس VSCO، یکی از برترین برنامه‌های ویرایشی بوده که به سادگی می‌توانید کار کردن با آن را یاد بگیرید. ابزارهای ویرایش عمیق و پلتفرم اجتماعی داخلی، ایجاد عکس‌های با کیفیت و خیره‌کننده در حین حرکت و به اشتراک گذاشتن آن با بقیه افراد جامعه خلاق VSCO!

این برنامه برای ویرایش ویدئو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید فیلترهای مختلفی روی فیلم‌هایتان ایجاد کنید. البته تمامی امکانات این اپلیکیشن رایگان نیست.

Afterlight

این برنامه ساده، کاربرد آسانی دارد. پوشش‌های نوری با فیلترهای مورد نیاز ایجاد کنید. فیلترهای خود را بسازید و آن‌ها را ذخیره کنید تا از عکس‌های شما دوباره استفاده شود یا حتی تایپوگرافی را به تصاویر اضافه کنید.

Lightroom

برنامه قدرتمند و رایگان ویرایش عکس که توسط عکاسان مورد علاقه و استفاده قرار گرفته است. این برنامه آسان برای استفاده دقیق ویرایش عکس‌ها محبوب شده است.

تولید محتوا اینستاگرام

Canva

کانوا پلتفرمی جذاب و کاربردی است که نه تنها برای ساخت پست و استوری اینستاگرام که برای بسیاری موارد دیگر مثل ساخت رزمه، طراحی گیف، طراحی صفحات سایت، رزومه و … از آن استفاده کنید.

کانوا با امکانات جذاب و پیشرفته‌ای که دارد کمک می‌کند پست‌هایی جذاب و خاص بسازید. قالب‌های متنوع، امکان استفاده از تصاویر رایگان، آیکون‌های متنوع و متحرک، فونت‌ها و رنگ‌های مختلف و … همگی از امکانات این اپلیکیشن هستند.

تولید محتوا اینستاگرام

Adobe Spark Post

برای ایجاد جلوه‌های متحرک بهترین اپلیکیشن گوشی adobe spark post است. به کمک این برنامه می‌توانید در چند دقیقه طراحی‌های جذاب و شگفت انگیز ایجاد کنید. قالب‌های آماده این اپلیکیشن فوق العاده است.

شما می‌توانید طراحی خود را از صفر و به سلیقه خود با این برنامه انجام دهید. با این حال ابزارهایی که در اختیار خواهید داشت کمک می‌کنند تا بهترین و متفاوت ترین پست‌ها را ایجاد کنید.

Lifelapse

این اپلیکیشن از بهترین‌ها برای ساخت استوری است. امکان ایجاد استوری لایو و ادیت آن از ویژگی‌های این برنامه است. به علاوه انواع مختلف فیلتر، قالب، انیمیشن، استیکر، امکان اضافه کردن موزیک و سایر ابزارهای ویرایش باعث شده تا lifelapse از بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری باشد.

پس اگر در طول روز زیاد استوری منتشر می‌کنید بهتر است این اپلیکیشن جامع را روی گوشی خود نصب کنید.

سخن آخر

برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای ساخت انواع محتوای بصری و ویدئویی و انتشار آنها در اینستاگرام وجود دارد. ما فقط برخی از آنها را در این مقاله معرفی کردیم. شما بسته به نیاز خود بهتر است بهترین اپلیکیشن‌ها را انتخاب کنید. شاید ممکن است مدتی طول بکشد تا متوجه شوید کدام اپلیکیشن مناسب شما است.

در هر صورت یک اپلیکیشن نمی‌تواند در همه زمینه‌های ساخت اینفوگرافی، ویدئو، تصویر و … عالی باشد و شاید لازم باشد برای هر کدام اپ جداگانه‌ای نصب کنید.

در هر صورت امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و بتوانید محتوای باکیفیت و جذاب با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402