معرفی بازی GhostWire: Tokyo ؛ تریلر، گیم پلی، تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز

بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های pc ۲۰۲۱
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی GhostWire: Tokyo جدیدترین عنوان ساخته شده توسط Tango Gameworks پس از The Evil Within 2 است. با توجه به تریلرها و اطلاعات افشا شده از بازی گوست وایر: توکیو، انتظار داریم این بازی به اندازه قابل توجهی از سایر بازی‌های این استودیو متفاوت باشد.

بازی GhostWire: Tokyo یک گیم به سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Tango Gameworks ساخته شده و توسط Bethesda Softworks برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. با وجود اینکه کمپانی مادر این استودیو یعنی بتسدا توسط مایکروسافت خریداری شده اما این بازی همچنان قرار است به مدت محدودی بشکل اختصاصی برای PS5 عرضه شود و بعد برای اکس‌باکس در دسترس قرار بگیرد. بتسدا این بازی جهان‌باز را ابتدا در E3 سال 2019 معرفی کرد و پس از اینکه بازی چندین بار تاخیر خورد و در سال 2021 منتشر نشد، حالا بنظر می‌رسد به احتمال زیاد در سال جاری شاهد انتشار آن خواهیم بود. در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی داستان و گیم پلی بازی GhostWire Tokyo همراه شما خواهیم بود.

فهرست مطالب

تریلر بازی Ghostwire Tokyo

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر بازی GhostWire Tokyo را تماشا کنید و با فضای آن بیشتر آشنا شوید.

داستان بازی Ghostwire Tokyo

بازی در توکیو در جریان دارد. اما نه یک توکیو معمولی که بخواهید از آن دیدن کنید. بر اساس وبسایت رسمی بازی، در داستان بازی Ghostwire Tokyo این شهر توسط یک فرد دیوانه بنام هانیا با قدرت‌های ماورایی مورد حمله قرار گرفته بطوری که تقریبا تمام جمعیت شهر ناپدید شدند.

به جای مردم شهر پر از موجودات شبیه به موجودات افسانه‌ای یوکای با نام بازدیدکنندگان یا Visitors شده است. از بچه مدرسه‌های بدون سر گرفته تا انسان‌های بدون چهره و با کت و شلوار. در طول بازی شما به نقاط معروف شهر توکیو خواهید رفت از گذرگاه شیبویا گرفته تا برج توکیو. شما به عنوان شخصیت اصلی بازی وظیفه دارید که با استفاده از توانایی‌های خود برای مبارزه با تاریکی، آن نیرو را ردیابی کرده و به دنبال کشف ماجرا باشید.

شرک بتسدا از لحاظ داستانی روی این بازی سرمایه گذاری خوبی را انجام داده است که در قالب یک بازی نیمه دارک ولی جذاب میتوانید با چالش های متنوعی سروکار داشته باشید. بازی گوست وایر توکیو بعد از عرضه جهانی مورد توجه گیمرهای بسیاری قرار گرفت زیرا تصویر و ویدیو نسبت به آنچه که در گیم پلی دیده میشود متفاوت بوده است که در این میان با بررسی گیم پلی بازی و حضور در آن توانستند به کیفیت بالای بازی پی ببرند. امروزه وجود چنین بازی هایی در سبک های مختلف میتواند گیمر را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

بطور کلی تئوری های بکارگیری شده در بازی ghostwire tokyo سبب شده تا گیمر از یکسری ویژگی های غیرقابل حدس برخوردار باشد. این ویژگی سبب خواهد شد تا امکان حدس زدن مراحل و چالش های بعدی برای گیمر دشوار باشد زیرا شخصیت های بسیاری در بازی حضور دارند که باید با آنها به صورت دوستانه و یا درگیرانه ملاقات کنید. این ویژگی از خط داستانی بازی بی شک نظر شمارا به سمت خودش جذب خواهد نمود که در ادامه میتوانید با ویژگی های دیگر بازی آشنا شوید.

گیم پلی بازی Ghostwire Tokyo

این ویدیو گیم پلی بازی Ghostwire Tokyo را به خوبی به شما نشان داد، حالا با شرح این گیم پلی همراه ما باشید.

در بازی بازی گوست وایر: توکیو شخصیت آکیتو که یکی از آخرین بازمانده‌های شهر است باید با کمک یک روح به نام KK پرده از رازی که سبب شده توکیو به این روز بیافتد بردارد و خانواده‌اش را نجات دهد. با کمک KK، آکیتو به چندین قابلیت ماورایی مختلف دسترسی دارد تا با شیاطینی که توکیو را اشغال کردند مبارزه کند. این قابلیت‌ها و مهارت‌ها هرچقدر که بیشتر در بازی پیشرفت کنید بیشتر قابلیت ارتقا پیدا می‌کنند.

می‌توانید در دنیای بازی به نقاط مختلف بروید و ماموریت‌های فرعی را دنبال و قسمت‌های بیشتر شهر را آنلاک کنید. مبارزات در بازی گوست وایر توکیو ترکیبی از حرکات کاراته و قدرت‌های جادویی هستند. البته بیشتر باید با حرکات دستتان از قدرت‌های جادویی خود برای حمله به هیولاها استفاده کنید و کمتر به حرکات رزمی تکیه کنید. در حقیقت در این بازی خبری از مشت‌زدن، لگدزدن یا به این طرف و آن طرف پریدن نیست.

در خصوص بررسی بازی ghostwire tokyo از لحاظ گیم پلی به نکات بسیاری برخورد خواهید نمود. استفاده از یک رئیس که ماسک برچهره داشته میتواند ترس و استرس را در دل شما رواج دهد. این مورد میتواند یک حس انگیزشی نیز بشمار بیاید زیرا رفته رفته و با پایان دادن به مراحل بازی به او نزدیک خواهید شد. البته این مورد نیز از دید خودتان بوده است زیرا گیم پلی طولانی مدت بازی قرار نیست به همین سادگی ها پایان یابد و تا سختی های بسیار آنرا متحل نشوید بازی پایان نخواهد یافت.

بازی ghostwire: tokyo - بازی گوست وایر توکیو

در خصوص گیم پلی بازی ghostwire tokyo باید بدانید که سبک اول شخص آن که برپایه نبرد و مبارزات شکل گرفته است میتواند شمارا در دنیایی شبیه به بازی های اسکایریم قرار دهد. برخورداری از جادو و طلسم های مختلف میتوانید از شما در برابر نیروهای تسخیر شده دشمنتان محافظت کند. البته یادگیری این مهارت ها شاید آسوده باشد اما باید بدانید با پشت سر گذاشتن مراحل ابتدایی این مهارت ها پاسخگو نخواهند بود و باید از روش های بیشتر و جدیدتری برای شکست دشمنان استفاده کنید.

در این بازی اول شخص، مبارزات بیشتر مثل مکانیسم استفاده از قدرت‌های جادویی در اسکایریم است اما کمی پیچیده‌تر. مثلا از فاصله می‌توانید دشمنان را با حرکات دستتان روی زمین بندازید و وقتی آن‌ها آسیب‌پذیر شدند و هسته وجودشان در دید قرار گرفت، با سیم‌های جادویی که از دستتان بیرون می‌آید می‌توانید هسته را از بدنشان جدا کرده و آن‌ها را از میان ببرید.

به گفته سازندگان بازی، این سبک برای اولین بار در بازی GhostWire: Tokyo مورد استفاده قرار گرفته و به گیمرها این امکان را می‌دهد تا با حرکات رزمی، قدرت‌های جادویی از دستانشان شلیک کنند.

ghostwire tokyo گیم پلی خوبی را ارائه داده است که برپایه درگیری های داخل بازی میتوانید با گزینه خوبی که از مکانیسم های فیزیکی استفاده نموده مواجه باشید. در واقع گیم پلی و طراحی از اصلی ترین مزایای بازی بوده است که در دنیای کنونی کسب امتیاز بالای 85 کار دشواری بوده که این بازی توانسته به آن دست پیدا کند. اگر بدنبال ویژگی های بیشتری از این بازی هستید پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی GhostWire: Tokyo

با پایان توضیحات مربوط به بخش گیم پلی ghostwire tokyo بدنیست بدانید که این بازی برای پلتفرم پی سی و پلی استیشن 5 عرضه شده است که میتوانید آنرا به صورت قانونی خرید و یا از سایت های مختلفی آنرا دانلود کنید. بازی گوست وایر توکیو به محض اطلاع رسانی توانست نظرات جهانی بسیاری را به سمت خودش جذب نماید زیرا یک ویژگی عالی به همراه داشته که آنهم شرکت بتسدا بوده است. معمولا بازی هایی که برچست بتسدا روی آنها میخورد بدنیستند اللخصوص که شرکت بتسدا آنرا یک شاهکار معرفی نماید.

طراحی و صداگذاری بازی ghostwire

با بررسی بخش های مختلف بازی حال تصمیم به معرفی ویژگی های ظاهری بازی ghostwire: tokyo را داریم. گوست وایر طبق اطلاعات بدست آمده در زمینه ارائه کیفیت محدودیتی نداشته است که هرقدر سیستم سخت افزاری بهتری داشته باشید بازی با کیفیت بالاتری برایتان به نمایش در خواهد آمد. این ویژگی از ghostwire tokyo بازی سبب شده تا ساختار های بسیاری در تیررس بتسدا قرار گیرد زیرا اگر قرار است بازی با سیستم های ضعیف و قوی سازگاری داشته باشد باید روی جزئیات نیز تمرکز بالایی داشت.

بی شک یکی از اصلی ترین دلایل دانلود بازی ghostwire tokyo طراحی آن بوده است. استفاده از یک طراحی فول اچ دی در کنار اکشن های تصویری متعدد سبب شده است تا بازی گوست وایر به شکل بهتری برای گیمرها به نمایش در بیاید که در این خصوص کافیست تریلر ghostwire tokyo را یکبار مشاهده کنید. ارتباط عالی طراحی با گیم پلی و حتی صداگذاری سبب شده است تا گیمرهای بسیاری برای مدت زمان طولانی در این بازی حضور داشته باشند.

با مشاهده تریلر بازی ghostwire tokyo متوجه صداگذاری جذاب و ترسناک آن خواهید شد. بکارگیری المان های صوتی بسیار در بخش صداگذاری بازی سبب شده تا گیم پلی به شکل بهتری برای گیمر ایفای نقش کند. در راستای خط داستانی و به نسبت مرحله و دشمنان این بخش تغییر میکند که متوانید حدس بزنید قرار است چه چیزی در لحظات بعدی رخ دهد. بررسی این بازی نیز به پایان رسید که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد بازی باما به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

بی شک از بهترین بازی های 2022 در سبک های مختلف میتوان به این مورد اشاره داشت که سعی نمودیم تا بخش های مختلفی از آنرا برای شما عزیزان بررسی کنیم. در این مقاله به بررسی بازی GhostWire Tokyo پرداخته و درباره داستان، گیم‌پلی، تریلر و تاریخ انتشار آن صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. همچنین خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را درباره این بازی با تیم پلازا و خوانندگان مقاله به اشتراک بگذارید. نظرات شما در تولید و بررسیی مطالب این چنینی تاثیرگذار بوده است. بدنیست بدانید اگر نکته مهمی بوده که در مقاله به آن اشاره نشده است میتوانید آنرا برای ما ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402