تخم مرغ معروف اینستاگرام که رکورد بیشترین تعداد لایک در اینستاگرام را دارد، این روزها حسابی سروصدا به پا کرده است. اکنون این تخم مرغ به تبلیغ هولو (Hulu) میپردازد و البته باید گفت که تنها صفحهای است که هولو آن را دنبال میکند.
بروزرسانی:
بالاخره در تبلیغ 30 ثانیهای مشخص شد که این تخم مرغ مربوط به افزایش آگاهی در حوزه سلامت روانی و مربوط به استفاده از شبکههای اجتماعی است.
خبر اصلی:
درست از همان زمانی که تصویر ساده یک تخم مرغ تبدیل به یکی از پربازدیدترین عکسهای اینستاگرام شد و رکورد بیشترین میزان لایک را شکست، فورا به هدفی برای برندها و شرکتهای مختلفی تبدیل شد که به دنبال جلب توجه در برابر نسل عاشق شبکههای اجتماعی بودند. حالا به نظر میرسد که هولو (Hulu) بهترین ایده ممکن را دارد. به نظر میرسد که جدیدترین تصویر منتشر شده در حساب کاربری world_record_egg نوعی تبلیغ را نشان میدهد که جمله تبلیغاتی The Wait is Over (انتظار به پایان رسید) را در خود دارد. این توضیحات برای تصویر یک تخم مرغ نوشته شده که ترک برداشته و همچنین بند کفش فوتبالی دارد. در این تبلیغ آمده:
همه چیز یکشنبه همین هفته و بعد از مسابقه Super Bowl مشخص میشود. آن را ابتدا تنها در @hulu تماشا کنید.
خوب به نظرتان این تخم مرغ که موفق به شکستن رکورد بیشترین لایک شده، چه چیزی غیر از پول عایدش شده است؟ به نظر میرسد که این صفحه، تنها اکانتی است که هولو آن را فالو کرده است.
بر اساس اعلام ورایتی (Variety)، این تیزر احتمال مربوط به یک تبلیغ 30 ثانیهای است که هولو قصد دارد در طول پخش مسابقه Super Bowl LIII در شبکه CBS به نمایش بگذارد. اینکه این تبلیغ با اعلامی اختصاصی منتشر میشود یا اینکه چیز دیگری در آن قرار است اتفاق بیفتد، باید منتظر بمانیم و ببینیم. کاملا مشخص است که این شرکت قصد دارد تا پول زیادی را صرف آن کند و بدین ترتیب، در اینترنت بیش از پیش در موردش صحبت شود. نیک شارما از شرکت VaynerMedia، فعال در حوزه فناوریهای دیجیتال در گفتگو با The Atlantic گفته که اولین تبلیغ رسمی این صفحه احتمالا درآمدی حدودا 10 میلیون دلاری داشته است.
کلام آخر
در حالی که هنوز مشخص نیست، چه کسی در پس این صفحه کاربری در اینستاگرام است و هویت سازنده آن ناشناس مانده، بگذارید تصور کنیم که این مرغ تخم طلا میگذارد. گرداننده این صفحه در گفتگو با نیویورک تایمز گفتهاند که شکستن رکورد، تازه شروعی از یک پروژه بزرگ بوده است. اگر به تعداد لایکهای هر پست توجه کنید، باید بگوییم که کاربران به تدریج علاقه خود را نسبت به این تخم مرغ از دست دادهاند. لازم به ذکر است که این تخم مرغ توانست طی رقابت با یکی از تصاویر صفحه کاربری کایلی جنر (Kylie Jenner) رکورد تعداد لایک در اینستاگرام را بشکند. با توجه به میزان پولی که هولو برای تبلیغ در این صفحه داده، باید بگوییم که صاحب ناشناس این صفحه احتمالا حالا دیگر پولش از پارو بالا میرود! نظرات خود را در پلازا با ما به اشتراک بگذارید.