Присоединяйтесь к 1win казино и наслаждайтесь азартными играми. Удобный вход, быстрая регистрация и множество бонусов ждут вас. Используйте промокоды для максимальных выигрышей. The Arabic word "سكس" (saks) is a transliteration of the English word "sex." It is derived from the way English pronunciation is adapted into Arabic script, reflecting modern linguistic borrowing. Bitpro Nexus Bitpro Nexus

با 15 هاب USB مناسب موجود در بازار آشنا شوید

USB HUb /هاب USB
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تعداد پورت‌های USB موجود در برخی از کامپیوترها و لپ تاپ ها به اندازه‌ای نیست که نیاز کاربران را تامین کند. بدین ترتیب این دسته از کاربران می‌توانند از هاب USB استفاده کنند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

امروزه کار دستگاه‌های دیجیتالی مانند موبایل، تبلت و دوربین‌ها و حافظه‌های ذخیره سازی همچون فلش با لپ تاپ و یا کامپیوتر رومیزی گره خورده است. به‌طوری که می‌توان از کامپیوتر به منظور محلی برای ذخیره‌سازی داده‌ها و یا انتقال یک سری فایل‌ها به دستگاه‌های یاد شده، استفاده کرد. این موضوع باعث شده است تا برخی از لوازم جانبی اهمیت ویژه‌ای برای کاربران دنیای کامپیوتر داشته باشند. از آنجایی که درگاه USB یکی از راه‌های مطمئن اتصال دستگاه‌های دیجیتال به کامپیوتر و لپ تاپ محسوب می‌شود و اینکه تعداد پورت‌های این دستگاه‌ها معمولا در کامپیوتر محدود است و همان تعداد محدود به وسیله دستگاه‌هایی همچون موس یا کیبورد نیز اشغال شده‌اند، درنتیجه استفاده از یک هاب USB که درگاه‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

در این راستا محصولات متنوعی در بازار موجود هستند که در این بین کمپانی‌هایی همچون یونیتک و یوگرین هاب‌های USB خوبی تولید می‌کنند که می‌توان به راحتی آن‌ها را در بازار انتخاب کرد و یا از فروشگاه اینترنتی پلازا سفارش داد. در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه‌هایی از محصولات شرکت‌های یاد شده را در زمینه هاب USB به شما معرفی کنیم.

بهترین هاب های موجود در فروشگاه پلازا

 

هاب چهار پورت USB به HDMI/Ethernet/USB 3.0 یوگرین مدل 40255

هاب چهار پورت USB به HDMI/Ethernet/USB 3.0 یوگرین مدل 40255Ugreen 40255 4 Port USB to HDMI/Ethernet/USB 3.0 Hub

نوع اتصالUSB 2.0,USB 3.0
تعداد درگاه خروجی4 عدد

یوگرین یک شرکت چینی فعال در زمینه ساخت لوازم جانبی کامپیوتری است. این شرکت هاب چهارپورتی به نام 40255 دارد که تمام نیازهای کاربران را از یک هاب USB تامین خواهد کرد. هاب یاد شده دو پورت USB 3.0، یک پورت RJ45 و همچنین یک درگاه HDMI را در بدنه خود جای داده است. با این حال با کمک این هاب کاربران می‌توانند تجربه اتصالات متنوع را برای خود رقم بزنند و طیف کاملی از اتصالات را نیز بین دستگاه‌های مختلف از جمله کامپیوتر و لپ تاپ به همراه داشته باشند.

علاوه بر این خوب است بدانید که همراه این هاب یک مبدل HDMI به DVI نیز همراهی می‌شود تا بتواند اتصال ویدیو پروژکتور یا مانیتورهای قدیمی به کامپیوتر را بدون مشکل فراهم آورد. با همه این‌ها با هاب یوگرین مدل 40255 کاربران می‌توانند علاوه بر فلش، کیبورد، موس، کابل شبکه و سایر کابل‌های صوتی را به کامپیوتر رومیزی و یا لپ تاپ خود متصل کنند.

 

هاب دو پورت USB-C یوگرین مدل US209-30739

هاب دو پورت USB-C یوگرین مدل US209-30739Ugreen US209-30739 2 Port USB-C HUB

نوع اتصالType-C
تعداد درگاه خروجی2 عدد

هاب دو پورت USB-C یوگرین مدل US209-30739 مدل دیگری از هاب USB است که از دو درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌کند. بدنه این هاب USB از جنس پلاستیک ABS و پلی کربنات ساخته شده است و جالب است بدانید که از درگاه OTG نیز پشتیبانی خواهد کرد.  همچنین جالب است بدانید که این هاب USB قادر است به صورت همزمان دستگاهی متصل را شارژ کند و همچنین داده‌ها را نیز به فلش یا هر دستگاه ذخیره‌سازی دیگری انتقال دهد. همچنین گفتنی است که سرعت انتقال داده‌ها توسط این هاب نیز تا 5 گیگابیت در ثانیه برآورد شده است.

همان‌طور که اشاره شد از هاب دو پورت USB-C یوگرین مدل US209-30739 برای شارژ هم استفاده می‌شود که در این راستا به یک پورت میکرو USB نیز مزین شده است. علاوه بر موارد بیان شده، از دیگر ویژگی‌های مهم این هاب می‌توان به درگاه ورودی میکروفون، درگاه کارت حافظه، جک 3.5 میلی‌متری صدا، پردازنده داخلی و همین‌طور نمایشگر LED نیز اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید این هاب USB از ایمنی بالایی در برابر ولتاژ اضافی و تغییرات جریان نیز برخوردار خواهد بود.

 

هاب 3 پورت USB 3.0 یونیتک مدل Y-3074

هاب 3 پورت USB 3.0 یونیتک مدل Y-3074UNITEK Y-3074 3 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0
تعداد درگاه خروجی3 عدد

یونیتک یک شرکت تولیدی لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتری است که در سال 2006 فعالیت خود را در شهر هنگ کنگ آغاز کرد. در این راستا این شرکت به دلیل تولید لوازم جانبی باکیفیت به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان این عرصه شناخته می‌شود. یکی از محصولات این شرکت، هاب 3 پورت USB 3.0 یونیتک مدل Y-3074 است که می‌تواند اتصالات USB مختلفی را برای کاربران به ارمغان بیاورد و از سرعت انتقال داده‌ها تا 5 گیگابیت در ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین برخورداری از نشانگر LED که اتصال یا عدم اتصال را نشان می‌دهد، پورت DC و پورت شبکه RJ45 از دیگر مشخصات هاب یو اس بی یاد شده محسوب می‌شود. گفتنی است که این هاب در کنار امکانات متنوع از اندازه مناسب و همچنین وزن سبکی نیز برخوردار است.

 

هاب 3 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US220

هاب 3 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US220Ugreen US220 3 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0
تعداد درگاه خروجی3 عدد

هاب یوگرین مدل US220 یکی از ابزارهای جانبی و کارآمد در کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ‌های امروزی است که سرعت انتقال داده‌ها تا 5 گیگابیت در ثانیه را پشتیبانی می‌کند. این هاب از سه پورت خروجی USB 3.0 بهره‌مند بوده و علاوه بر این، درگاه‌های حافظه TF، پورت میکرو SD، درگاه حافظه CF از دیگر مشخصه‌های هاب سه پورت USB 3.0 است.

همچنین این محصول با پورت‌های USB 1.1 و USB 2.0 همین‌طور سیستم عامل‌های ویندوز، لینکوس و مک سازگار است و این ویژگی‌ها همه دست به دست هم می‌دهند تا بتوان از این هاب برای اتصال انواع موبایل، تبلت، فلش و دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از درگاه USB 3.0 به کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کرد. همین‌طور خوب است اشاره کنیم که هاب سه پورت USB 3.0 یوگرین از طراحی قابل توجه‌ای نیز سود برده و در رنگ مشکی زیبایی نیز عرضه می‌شود.

 

هاب 7 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US219

هاب 7 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US219Ugreen US219 7 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0
تعداد درگاه خروجی7 عدد

استفاده از هاب 7 پورت USB یکی از کاربردی‌ترین راه‌ها برای اتصال دستگاه‌های مختلف به کامپیوتر و لپ تاپ است. جالب است بدانید این هاب 7 پورت از سرعت 5 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند و بر روی بدنه نیز از دکمه‌ای جهت روشن و خاموش کردن برخوردار است. علاوه بر این وجود یک نمایشگر LED نیز از دیگر ویژگی‌های خوب این هاب محسوب می‌شود که وضعیت اتصال را نشان خواهد داد.

گفتنی است که این مدل از هاب یوگرین به دلیل برخورداری از پزدازنده داخلی عملکردی بسیار هوشمندانه دارد و علاوه بر این، از ایمنی بالایی نیز برخوردار خواهد بود، به‌طوری که در مقابل افزایش ولتاژ و همین‌طور تغییرات جریان می‌تواند به خوبی از دستگاه‌های متصل محافظت به عمل آورد. این هاب USB به خوبی با دستگاه‌هایی که توسط سیستم‌عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس سازگار هستند مطابق بوده و می‌توان به کمک آن انوع موبایل، تبلت، دوربین و دستگاه‌هایی که درگاه USB 3.0 دارند را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل رد.

 

هاب 4 پورت USB 3.0 یوگرین مدل CR109

هاب 4 پورت USB 3.0 یوگرین مدل CR109Ugreen CR109 4 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0

هاب یوگرین مدل CR019 یکی از هاب‌های USB موجود در بازار با پشتیبانی از 4 پورت ورودی است که به دلیل برخورداری از درگاه USB 3 می‌تواند در زمان سریع‌تری دستگاه‌های قابل شارژ را نیز شارژ کند. علاوه بر این به مانند همه هاب‌های استاندارد موجود در بازار، این هاب از سرعت انتقال داده 5 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی کرده و می‌تواند سازگاری بسیار خوبی را نیز با سیستم‌عامل‌های مختلف به نمایش بگذارد.

جالب است بدانید با اتصال این هاب USB چهار پورت به کامپیوتر می‌توان از همه درگاه‌های آن جهت شارژ دستگاه‌هایی که درگاه شارژ USB دارد استفاده کنید. این در حالی است که به عنوان مثال با اتصال 4 دستگاه به صورت همزمان، همه آن‌ها از یک میزان سرعت شارژ برخوردار خواهند بود. گفتنی است هاب USB یوگرین مدل CR019 علاوه بر USB 3 از درگاه‌های USB 2 و USB 1 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

هاب 3 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US231

هاب 3 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US231Ugreen US231 3 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0
تعداد درگاه خروجی3 عدد

اگر جزو افرادی هستید که نیازی به اتصالات زیاد USB ندارید اما در عین حال گاهی استفاده از یک هاب می‌تواند کار شما را سریع‌تر کند، ما به شما هاب 3 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US231 را پیشنهاد می‌دهیم. شرکت یوگرین با طراحی چنین وسیله جانبی توانسته است با بهره‌مندی از سه پورت خروجی از نوع USB 3.0 و SATA 3 از طیف وسیعی از دستگاه‌های مختلف پشتیبانی کند. علاوه بر ویژگی‌های خوبی که در بالا یاد کردیم باید بگوییم که این دستگاه کوچک از درگاه حافظه TF، درگاه حافظه میکرو SD و همین‌طور حافظه SD برخوردار خواهد بود که سازگاری آن را با Micro SDHC، Micro SDXC، SDHC، SDXC، ویندوز، لینوکس و مک فراهم می‌آورد.

در مورد جنس بدنه این هاب نیز باید بگوییم که یوگرین از پلاستیک ABS در طراحی بدنه آن استفاده کرده است و توانسته اندازه و وزن مناسبی را نیز برای آن رقم بزند. با این حال قابلیت حمل نیز از دیگر ویژگی‌های این هاب USB محسوب می‌شود. علاوه بر این وجود یک نمایشگر LED بر روی بدنه نیز قابلیت نمایش وضعیت اتصال را نیز فراهم خواهد کرد.

 

هاب 3 پورت USB 3.1 یونیتک مدل Y-3094

هاب 3 پورت USB 3.1 یونیتک مدل Y-3094UNITEK Y-3094 3 Port USB 3.1 HUB

نوع اتصالType-C
تعداد درگاه خروجی3 عدد

یونیتک با تولیدهای متنوع توانسته است برای کاربرانی که با مشکل درگاه USB بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود مواجه هستند، راهکارهای جالبی بیاندیشد. یکی از محصولات این شرکت در این زمینه هاب USB 3.1 مدل Y-3094 نام دارد که از سه پورت USB 2.0، USB 1.1 و USB 3.0 تشکیل شده است. همچنین این هاب با دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از USB-C نیز کاملا سازگار بوده و سرعت انتقال اطلاعات بالایی را نیز به ارمغان می‌آورد.

در مورد پشتیانی از کارت‌های حافظه نیز باید بگوییم که این هاب از دو درگاه میکرو SD و همین‌طور حافظه SD نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این ایمنی بالا، از دیگر مشخصه‌های این هاب USB است که به دلیل برخورداری از بدنه‌ای آلومینیمی در برابر تغییرات ناگهانی ولتاژ مقاوم بوده و همچنین از ایمنی بالایی در برابر اتصالات کوتاه و سریع، نوسانات جریان و دما ه ارمغان می‌آورد. در مورد طراحی نیز باید اشاره کنیم که این هاب از طراحی منحصر به فرد استوانه‌ای برخوردار است که نظر اکثر کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

 

هاب 3 پورت USB 3.0 یوگرین مدل CR132

هاب 3 پورت USB 3.0 یوگرین مدل CR132Ugreen CR132 3 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0
تعداد درگاه خروجی3 عدد

هاب یوگرین مدل CR132 از سه پورت USB 3.0 بهره می‌برد که می‌تواند زمان شارژ سریعی را نیز به ارمغان بیاورد. این هاب در زمینه انتقال داده‌ها نیز سرعت بالایی دارد و می‌تواند به صورت همزمان از سرعتی یکسان در هر سه پورت به انتقال داده‌ها بپردازد. همچنین هاب یوگرین مدل CR132 با سیستم‌عامل‌های مختلف سازگار بوده و از قابلیت کارت‌خوان و درگاه کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است که کاربران با استفاده از این هاب می‌توانند انواع دستگاه‌هایی که از اتصال USB برخوردارند را به لپ تاپ و یا کامپیوتر خود متصل کنند و از ویژگی‌های خوب آن نیز بهره‌مند باشند. علاوه بر این‌ها، قیمت مناسب و اقتصادی از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این هاب USB باکیفیت محسوب می‌شود.

 

هاب 4 پورت USB 3.0 یونیتک مدل Y-3082B

هاب 4 پورت USB 3.0 یونیتک مدل Y-3082BUNITEK Y-3082B 4 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB
تعداد درگاه خروجی4 عدد

این هاب دارای 4 پورت در بدنه خود بوده که این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید 4 دستگاه USB را به صورت همزمان با کمک آن به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید. این در حالی است که این پورت‌ها به دلیل اینکه از نوع USB 3.0 هستند می‌توانند سرعت بالایی را در زمینه انتقال اطلاعات تضمین کنند.

بهره‌مندی از نمایشگر LED بر روی بدنه که وضعیت اتصالات را نشان می‌دهد از دیگر ویژگی‌های این دستاورد یونیتک محسوب می‌شود. علاوه بر مواردی که بیان کردیم، یک مبدل USB-C نیز به همراه این هاب عرضه می‌شود تا کاربران برای اتصال گوشی و تبلت به کامپیوتر مشکلی نداشته باشند.

 

هاب 4 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US168

هاب 4 پورت USB 3.0 یوگرین مدل US168Ugreen US168 4 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0
تعداد درگاه خروجی4 عدد

خبر خوب برای آن دسته از مشتریان تنوع طلب این است که یوگرین در بین هاب‌های تولیدی خود مدلی به نام US168 دارد که در رنگ‌های متنوعی همچون سفید و طلایی عرضه می‌شود. این محصول از 4 پورت USB پشتیبانی می‌کند. این بدین معنی خواهد بود که کاربران می‌توانند به طور همزمان چهار دستگاه را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل نمایند، به طوری که از سرعت انتقال داده‌های همزمان نیز برخوردار باشند. بدنه هاب USB یوگرین مدل US168 از جنس فلز بوده که استحکام قابل قبولی را نیز به آن بخشیده است.

علاوه بر این جالب است بدانید این هاب با پشتیبانی از درگاه‌های USB 1.1، USB 2.0 همچنین می‌تواند با سیستم‌عامل‌هایی همچون ویندوز، مک و لینوکس نیز سازگار باشد. برخورداری از پردازنده داخلی و در پی آن عملکرد هوشمندانه از دیگر ویژگی‌های این هاب USB محسوب می‌شود. علاوه بر موارد یاد شده، ایمنی بالا در برابر ولتاژ اضافه و نوسانات جریان از دیگر ویژگی‌های این هاب خواهد بود که کاربران می‌توانند با خیال راحت دستگاه‌های خود را به کامیپوتر یا لپ تاپ از این طریق متصل کنند.

 

هاب 4 پورت USB 3.0 یوگرین مدل CR113

هاب 4 پورت USB 3.0 یوگرین مدل CR113Ugreen CR113 4 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0
تعداد درگاه خروجی4 عدد

دیگر محصول شرکت خوش‌نام یوگرین در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتری و مخصوصا هاب USB، محصولی به نام یوگرین مدل CR113 است. این هاب USB از 4 پورت USB 3.0 در اندازه‌ای کوچک و ظریف بهره می‎برد. اما در عین حال می‌تواند سرعت بالایی را در انتقال داده‌ها به ارمغان آورد. جنس بدنه این هاب USB از نوع پلاستیک ABS بوده که مقاومت و کیفیت بسیار بالایی نیز خواهد داشت.

با این هاب یوگرین مدل CR113  شما با خیال راحت می‌توانید دستگاه‌هایی همچون موبایل، دسته بازی، تبلت و … را به لپ تاپ و یا کامپیوتر خود متصل کنید و با خیال راحت آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این به لطف برخورداری این هاب از پردازنده داخلی، امکان اتصال همزمان دستگاه‌های یاد شده نیز میسر خواهد بود.

 

هاب 3 پورت Type-C به HDMI/VGA/USB 3.0 یوگرین مدل US163

هاب 3 پورت Type-C به HDMI/VGA/USB 3.0 یوگرین مدل US163Ugreen US163 3 Port Type-C to HDMI/VGA/USB 3.0 Hub

نوع اتصالType-C
تعداد درگاه خروجی3 عدد

هاب 3 پورت Type-C به HDMI/VGA/USB 3.0 یوگرین مدل US163 یکی دیگر از دستاوردهایی است که می‌تواند در زمانی که با کمبود درگاه USB مواجه هستیم، به کارمان بیاید. این هاب USB 3 دارای درگاه خروجی USB 3.0، Type-C و HDMI بوده به‌طوری که می‌توان بدین وسیله سه دستگاه دیجیتال را همزمان به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرد. همچنین اشخاصی هم که از دوستداران مشاهده ویدیوهای باکیفیت هستند می‌توانند با خیال راحت از درگاه HDMI آن نیز استفده کنند.

این محصول نیز به مانند سایر همتایان خود از پردازنده داخلی سود می‌برد که عملکرد هوشمندانه‌ای را نیز برای آن به ارمغان آورده است. علاوه بر این خوب است این را نیز اشاره کنیم که هاب USB یوگرین مدل US163 بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS دارد که در عین مقاوم بودن با اندازه کوچک خود نیز به راحتی قابل حمل است.

 

هاب 4 پورت USB 3.0 یونیتک مدل Y-3186

هاب 4 پورت USB 3.0 یونیتک مدل Y-3186UNITEK Y-3186 4 Port USB 3.0 HUB

نوع اتصالUSB 3.0
تعداد درگاه خروجی4 عدد

هاب USB یونیتک مدل Y-3186 یکی دیگر از هاب‌های USB شرکت Unitek است که علاوه بر کیفیت بالا از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است. این هاب USB دارای بدنه آلومینیمی زیبایی بوده و می‌تواند از سرعت بالا در انتقال اطلاعات نیز پشتیبانی خوبی به عمل آورد. به دلیل اینکه این محصول با شیب 45 درجه‌ای طراحی شده است، کاربری آسانی نیز برای کاربران خواهد داشت. در کنار طراحی خوب، سرعت بالا در انتقال داده‌ها و قابلیت استفاده برای همه دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از پورت USB از دیگر ویژگی‌های خوب این هاب محسوب می‌شود.

 

هاب سه پورت USB 2.0 یوگرین مدل 20264

هاب سه پورت USB 2.0 یوگرین مدل 20264Ugreen 20264 3 Port USB 2.0 Hub

نوع اتصالUSB 2.0
تعداد درگاه خروجی4 عدد

هاب یوگرین مدل 20264 محصولی به شکل مستطیل است که از سه پورت USB پشتیبانی می‌کند. همچنین این وسیله جانبی از یک درگاه RJ45 نیز بهره می‌برد که بدین وسیله می‌توانید دستگاه خود را به مودم یا سایر دستگاه‌های تحت شبکه متصل کنید و بدون اینکه سیم اضافه‌ای آن را همراهی کند، می‌تواند به راحتی در کنار لپ تاپ و یا کامپیوتر شما مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برخورداری از چراغ LED بر روی بدنه که وضعیت اتصال را نشان می‌دهد و قابلیت سازگاری با سیستم‌عامل‌های لینوکس، مک و ویندوز از دیگر ویژگی‌های خوب این هاب USB محسوب خواهد شد. برای خرید هاب USB می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه کنید. لازم به ذکر است قیمت هاب USB در این فروشگاه بسیار متنوع و مقرون به صرفه است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402