کمپانی نتفلیکس (Netflix) اعلام کرده است که بازی فورتنایت (Fortnite) برای آنها رقیبی جدی بوده و تاثیر این بازی بر روی ریزش مخاطبینش بیش از HBO بوده است.
مسئولین کمپانی نتفلیکس که یک رسانه پخش فیلمها و مجموعههای تلویزیونی است، گفتهاند که بازی Fortnite از زمان انتشارش در سال 2017 تاکنون، تاثیر زیادی بر روی تعداد بینندگان این شرکت داشته است. بر اساس گزارشی که این کمپانی از عملکرد خود برای سرمایهگذارانش ارائه داده است، به خاطر محبوبیت فزاینده Fortnite، نتفلیکس تعداد بیننده بیشتری نسبت به تاثیرات رقابتی شبکه تلویزیونی HBO از دست داده است. بر اساس این گزارش، مسئولین نتفلیکس از بزرگ و خاص بودن این بازی اطلاع داشتهاند، اما هیچگاه فکر نمیکردهاند که این بازی به چنین محبوبیتی دست پیدا کند و تاثیر منفی بر تعداد بینندگان نتفلیکس بگذارد.
این گزارش سه ماهه نشان میدهد که بازی Fortnite از زمان انتشار و محبوب شدن، بزرگترین و جدیترین رقیب نتفلیکس بوده است و مشخصا HBO نیز مثل نتفلیکس به قدرت این رقیب پرطرفدار پی برده است. محبوبیت Fortnite به حدی رسیده که کمتر بازی ویدیویی تا به امروز به آن دست یافته است و تا زمانی که افراد زیادی انجام این بازی بر روی کنسولها، کامپیوترهای خانگی و گوشیهای تلفنشان را به دیدن سریالهای موردعلاقه خود ترجیح دهند، این دو کمپانی با این چالش بزرگ روبرو خواهند بود.
در قسمت دیگری از این گزارش آمده است که نتفلیکس بیشتر بینندگان خود را چه از طریق تلویزیون و چه موبایل، به خاطر فورتنایت از دست میدهد نه HBO.
کلام آخر
بر اساس آخرین گزارش رسمی، تعداد مشترکین نتفلیکس در سرتاسر جهان بیش از 139 میلیون است. اپیک گیمز (Epic Games) که توسعه دهنده و ارائه کننده فورتنایت است، چند روز پیش آخرین آپدیت هفتگی این بازی را منتشر کرد. این آپدیت یک سلاح جدید و یک بخش دیگر بهنام Glider Redeploy را برای طرفداران بیشمار این بازی به ارمغان آورد. نظرات خود را در پلازا با ما به اشتراک بگذارید.