براساس گزارشی که با تازگی متشر شده است اینستاگرام درحال آزمایش ویژگی جدیدی برای صفحات تجاری است تا بهوسیله آن بتوانند تبلیغات خود را در استوری نمایش دهند.
طبق گزارشی که اخیرا وبسایت TechCrunch منتشر کرده است، اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی به صفحات تجاری اضافه کند تا با استفاده از آن تبلیغات خود را در بخش استوری به نمایش بگذارند. این ویژگی مانند پلتفرم Boost فیسبوک با در نظر گرفتن چندین خصوصیت کاربران را هدف میگیرد. صفحات تجاری با استفاده از این قابلیت میتوانند بدون زحمت خاصی تبلیغات خود را برای مخاطبان بیشتری به نمایش بگذارند. آنها میتوانند کاربران را بر اساس میزان تشابه فالوورها، موقعیت جغرافیایی و دیگر مولفههای پیشبینی شده انتخاب کنند.
فیسبوک با تایید این گزارش و اعلام اینکه آنها هم اکنون در حال آزمایش این قابلیت هستند افزود فعلا زمان مشخصی برای عرضه نهایی این ویژگی تایین نشده است.
فیسبوک رسما تایید میکند که قابلیت Promote for Stories اینستاگرام عملکرد مشابهی نسبت به Boost فیسبوک داشته و کاربران میتوانند با پرداخت مبلغی، بلافاصله تبلیغات خود را به کاربران بیشتری نشان دهند.
با اجرایی شدن این ویژگی، کاربران اینستاگرام تبلیغات هدفمند بیشتری را در این برنامه مشاهده خواهند کرد. برای مثال ممکن است در میان استوریهای دوستان و آشنایانتان به تبلیغ یک نمایشگاه ماشین که در نزدیکی شماست بربخورید. یا اگر تعداد زیادی از اکانتهای مربوط به مد و لباس را دنبال میکنید احتمالا بیشتر تبلیغاتی که خواهید دید مربوط به این حوزه خواهد بود.
علاوه بر این خبر دیگری هم در مورد اینستاگرام منتشر شده که مربوط به بخش IGTV این اپلیکیشن است. از حالا میتوانید پیشنمایش ویدیویی که در تلویزیون اینستاگرام گذاشتهاید را در استوری خود به اشتراک بگذارید. جالب اینجاست که این پیشنمایش نمیتواند یک ویدیو باشد بلکه تنها میتوان یک عکس از آن را در استوری منتشر کرد. اینستاگرام امیدوار است با تحریک کاربران به دیدن تمام ویدیو، ترافیک بیشتری را جذب IGTV کند.
سخن پایانی
برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.