کارگردان بازی Sekiro: Shadows Die Twice بیان کرد که داستان این بازی برخلاف سری Dark Souls، پیچیده نیست و بلکه سادهتر و قابل فهمتر است.
همانطور که میدانید، بازی جدید کمپانی فرامسافتور، Sekiro: Shadows Die Twice نام دارد. سازندگان این بازی امروز بیان کردند با اینکه داستان این بازی نیز مشابه با داستان سری دارک سولز روایت میشود، اما سردر آوردن از آن بسیار سادهتر است.
هیدتا میازاکی (Hideta Miyazaki)، کارگردان سری سولز و این بازی در مصاحبهای با سایت Polygon توضیح داد که داستان بازی Sekiro: Shadows Die Twice از چه لحاظی نسبت به داستان سری دارک سولز، آسانتر و قابلارتباطتر است. او بیان کرد:
در این بازی، داستان بصورت تکهتکه به بازیکنان ارائه خواهد شد و آن المان تکهتکه بودن داستان در این بازی نیز حضور دارد. شما مانند سری دارک سولز، در این بازی هم باید برای فهمیدن عمق داستان در سرتاسر جهان این بازی، کند و کاو کنید تا سرنخها و تکههایی از داستان برایتان روشن شود. بنابراین ما فکر میکنیم که Sekiro: Shadows Die Twice از این نظر تفاوت چندانی با سری دارک سولز ندارد و شیوه روایت داستان ما در این بازی نیز تغییر زیادی نکرده است. با این حال، این بار در این بازی ما یک پروتاگونیست (شخصیت اول) مشخص داریم که ریشه و داستان زندگیاش را میدانیم [در سری دارک سولز مشخص نبود که ما چه کسی هستیم و چرا به این جهان فرا خوانده شدیم و هدف مان چیست!]. ما فکر میکنیم که این پروتاگونیست، هسته اصلی داستان را برای مخاطبان روشن میسازد و داستان حول این شخصیت میچرخد. همچنین کاراکترهای این بازی نیز مانند داستان، حول پروتاگونیست این بازی شکل میگیرند؛ این موضوع به ما اجازه میدهد تا داستان بازی و محیط بازی را به شیوه بسیار سادهتری بچینیم. بنابراین داستان این بازی از ابتدا مفهومتر است و ارتباط برقرار کردن با آن آسانتر است.
المانهای مخفیکاری موجود در این بازی، به شما اجازه میدهند تا مخفیانه و بدون شناسایی شدن، تا نقطهای میان دشمنان حرکت کنید. زمانی که دشمنان هنوز متوجه حضور شما نشدهاند، شما میتوانید به صحبتهای آنان با یکدیگر گوش دهید و نقاط ضعف دشمنی دیگر، نکاتی در مورد اینکه چگونه به بخشی از نقشه یا موقعیتی خاص وارد شوید و یا جزئیاتی از داستان بازی را متوجه شوید. این موضوع درواقع المانی جدید است و بخوبی با زمینه شینوبی بازی همخوانی دارد.
درنهایت، آقای کارگردان تایید کرد که حالت New Game Plus در این بازی حضور خواهد داشت و سازندگان این بازی همین الان روی این حالت کار میکنند. بطور کلی، بنظر میرسد روند ساخت این بازی بخوبی پیش میرود و المانهای مناسبی در آن جای داده شده است. شما میتوانید با دنبال کردن صفحه بازی «Sekiro: Shadows Die Twice» ویدیوها و تصاویر و اطلاعات دیگری که پیشتر از این بازی منتشر شدهاند را مشاهده کنید. بازی Sekiro: Shadows Die Twice روز 22م مارس 2019، مصادف با دوم فروردین 1398، برای پلتفرمهای ویندوز، ایکسباکس وان و پلیاستیشن 4 عرضه خواهد شد.
کلام آخر
برای اخبار بیشتر از این بازی و دیگر بازیها با پلازا همراه بمانید؛ شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.