پس از اینکه تیزر و تریلر گیم پلی بازی Rage 2 به ما نشان داد که انتظار چه نوع دنبالهای از این بازی پساآخرالزمانی میتوانیم داشته باشیم، حالا رئیس استودیوی اید سافتور آقای تیم ویلیتس تایید کرده است که در بازی سیستم لوت باکس (جعبه شانس) وجود نخواهد داشت.
استودیوهای اید سافتور (Id Software) و آوالانش (Avalanche) در حال ساخت Rage 2 به شکل «بازی به صورت سرویس» هستند یعنی عنوانی که بازیکنان پس از اتمام آن نیز به بازی کردن ادامه دهند. البته آنها رویکرد متفاوتی را خواهند داشت.
رئیس اید سافتور آقای تیم ویلیتس (Tim Willits) طی مصاحبهای تایید کرده است که در بازی Rage 2 لوت باکس (جعبه شانس) وجود نخواهد داشت و اضافه کرد که بازی چیزهای جالبی خواهد داشت که این امر را میسر ساخته است. او حتی درباره این موضوع شوخی کرد و گفت:
ما این شیوه جدید را داریم: شما بازی را میخرید و سپس آن را بازی میکنید.
ویلیس همچنین قول انتشار اطلاعات بیشتر را با نزدیکتر شدن به زمان عرضه بازی داد. هنوز معلوم نیست که حالت co-op در بازی وجود خواهد داشت یا خیر. داشتن چنین حالتی میتواند باعث بازگشت دوباره بازیکنان به این بازی بعد از تمام کردن آن شود.
بقیه مصاحبه به نحوه تقسیم کار ساخت بازی بین دو استودیو پرداخته است. ویلیس بدون اینکه وارد جزئیات شود گفت که اید سافتور مسئول ایجاد حس شوتینگ یک بازی ساخته این شرکت است و تخصص استودیوی آوالانش در بازیهای جهان باز، محرک بقیه قسمتهای بازی است.
Rage 2 سال بعد برای رایانههای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. انتظار میرود اطلاعات بیشتری از بازی در مراسم E3 که چند هفته بعد برگزار خواهد شد، منتشر شود.