جزئیاتی از هوش مصنوعی ربات ها در Quake Champions

Quake Champions
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

Quake Champions بازی اول شخصی شوتری است که استودیوی id Software آن را می‌سازد و بتسدا آن را منتشر می‌کند. به‌تازگی مصاحبه‌ای با کارگردان فنی بازی درباره هوش مصنوعی ربات‌ها صورت گرفته که می‌توانید جزئیاتش را در ادامه بخوانید.

id Software سازنده Quake Champions برنامه دارد که هوش مصنوعی دشمنان را ارتقا دهد تا بتوانند در مقابل بازیکنان از تمامی مهارت‌های ممکنشان استفاده نمایند. هنوز تأیید نشده که چنین چیزی در حالت آفلاین هم دلالت می کند یا خیر.

در ویدیوی که در هفته جاری منتشر شد، کارگردان فنی بازی جان دین اعلام کرد که ربات ها قادر خواهند بود تا هر کاری که بازیکنان توانایی انجامش را دارند در نبردها انجام دهند. مثلاً با استفاده از پرش ها گول زننده یا مهارت های خاص بازیکنان را به اشتباه بیاندازند، شما همچنین می توانید در جه سختیشان را کم یا زیاد کنید. در ساده ترین سطح ممکن این ربات‌ها از سلاح‌های قدرتمند و برداشت آیتم های ویژه پرهیز خواهند کرد، بنابراین برای بازیکنان جدید این فرصت فراهم می شود که چگونگی استفاده از بهترین آیتم ها مثل Quad Damage را بیاموزند.

در تمامی درجات سختی، این ربات ها برای دفاع و پشتیبانی از هم تیمی های انسانشان برنامه ریزی شده اند، برای مثال اگر یک ربات، انسانی را ببیند که می خواهد Quad Damage بردارد، خودش این کار را انجام نخواهد داد.

دین گفت که ربات‌ها در دو فاز ارتقاء می یابند. فاز یک که به زودی نیز عرضه می شود، باعث می‌شود که ربات‌ها از همه قهرمانان (البته بدون مهاریت هایشان) و اسلحه‌ها استفاده کنند. آن ها در چندین حالت محدود بازی مثل deadmatch ،team deathmatch و instagib در دسترس خواهند بود. در فاز دوم، ربات ها می‌توانند از تمامی مهارت‌های قهرمانی در حالت‌های بیشتری از بازی بهره‌مند شوند. وقتی از دین بابت حالت آفلاین ربات ها پرسیده شد او جواب داد: «قرار است کلی امکانات خوب به بازی اضافه شود، اما فعلاً نمی توانم راجع به آن‌ها صحبت کنم.»

منتخب کاربران
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها