کمپانی سامسونگ با نمایش LED در برج خلیفه گوشی جدید خود سامسونگ گلکسی S9 را معرفی نمود. سامسونگ رسما گوشی های جدید خود سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را رونمایی کرد. تاکید این کمپانی روی دوربین های این دو گوشی است. ظاهرا تصمیم سامسونگ برای تبلیغ در برج خلیفه، بلندترین برج جهان، توانسته توجه خیلی از کاربران را به خودش جلب کند. تصاویر تبلیغاتی سامسونگ برای تبلیغ این گوشی در برج خلیفه در خبرگزاری های مختلف منتشر شده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. سامسونگ قصد دارد چنین مراسم تبلیغاتی را در سایر شهرهای بزرگ برگزار کند.
در این رویداد تبلیغاتی با کمک LED نام گوشی سامسونگ گلکسی S9 بر برج خلیفه نقش بسته بود که زیبایی و جلوه خاصی داشت. هم چنین سامسونگ سعی کرده بود با ایجاد غرفه هایی متفاوت و خاص ویژگی های گوشی های جدید را به نمایش بگذارد. برناه ظاهرا موفقیت آمیز بود و با استقبال خوبی مواجه شد. گردشگران به این منطقه می آمدند تا در این رویداد شرکت کنند و با قابلیت های این گوشی پرچمدار از نزدیک آشنا شوند.
همان طور که گفته شد ، در این برنامه تبلیغاتی سامسونگ در برج خلیفه، غرفه هایی طراحی شدند تا ویژگی های جدید گوشی گلکسی S9 را به صورتی سرگرم کننده و جذاب معرفی کنند. ایستگاه های تجربه Paint Beat Box به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا با استفاده از موسیقی بتوانند ویژگی های سوپر اسلو موشن را در گلکسی S9 و S9 پلاس مشاهده کنند. غرفه دیواری بالن آب، به بازدیدکنندگان فرصتی داد تا بتوانند سیستم تشخیص حرکت اتوماتیک فوق العاده آهسته را ببینند.
ایموجی های این گوشی یکی از ویژگی های اصلی آن است. بنابراین، سامسونگ با غرفه ای سعی کرد ویژگی های ایموجی های گوشی های جدیدش را به نمایش بگذارد. برای نشان دادن توانایی های دوربین در نور کم هم غرفه ای دیگری طراحی شده بود. در اتاقی کم نور بازدیدکنندگان می توانستند کیفیت عکس های دوربین گوشی های جدید سامسونگ را مورد تست و بررسی قرار دهند.
این غرفه ها تنها در روزهای 2 و 3 ماه مارس برابر با 11 و 12 اسفندماه برگزار شدند و با استقبال خوب بازدیدکنندگان هم مواجه شد.