Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

HTC در حال بررسی واگذاری بخش Vive یا کل شرکت است

HTC
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شرکت HTC چند سالی بدون پیشرفت چشم گیر بوده است؛ این شرکت یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در صنعت است. در طول پنج سال اخیر ارزش بازار آن 75 درصد کاهش یافته است. این کاهش ازرش، عمدتاً به دلیل کاهش شدید سهم شرکت در فروش تلفن های همراه هوشمند بوده است. در حالی که سایر شرکت ها نظیر سامسونگ موفقیت های بزرگی در زمینه فروش تلفن های هوشمند کسب کرده اند، بر اساس آخرین گزارش HTC در میان گوشی های اندروید، تنها سهمی کمتر از 2 درصد به دست آورده است.

شرکت HTC در ماه ژوئن سال گذشته تصمیم گرفت بخش Vive را به شرکت تابعه آن باز گرداند؛ زیرا هدست های واقعیت مجازی آن یکی از موفق ترین محصولات و دارایی های این شرکت در طول دهه ی گذشته بوده است. در حالی که این کسب و کار همچنان به خوبی انجام می شود و ادامه دارد، HTC به طور کلی همچنان در چالش و در حال دست و پنجه نرم کردن با این شرایط است. چند سال گذشته بدین صورت گذشته است که چه چیزی می تواند شکست کامل و مطلق شرکت در بازار را برای مصرف کنندگان حقیقی این شرکت توصیف نماید.

فروش کلی شرکت کاهش می یابد، احتمالاً به این دلیل که هیچ انتخاب واضحی برای یک تک خریدار وجود ندارد.  

با این شرایط شرکت HTC در این خصوص چه کاری می تواند انجام دهد؟ بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ، این شرکت، در واقع در حال “بررسی گزینه ها” است که این گزینه ها می تواند از فروش کسب و کار Vive تا فروش کامل شرکت را شامل شود. شرکت HTC در حال کار با یک مشاور است و همچنین بر اساس افرادی که به این وضعیت آشنا هستند، در حال بررسی یک سرمایه گذار استراتژیک است.

در این گزارش ذکر شده است که فروش کلی شرکت کاهش یافته و احتمالاً علت این امر این است که برای یک خریدار، یک گزینه واضح و مشخصی وجود ندارد.

همان طور که قبلاً نیز ذکر شد، بسیاری از مشکلات HTC به احتمال زیاد می تواند با شناخت نام تجاری برای مشتریان کاهش یابد. هنگامی که یک مصرف کننده معمولی، یک گوشی اندروید در دست کسی می بیند، معمولاً اولین سوالی که می پرسد، این است که “آیا این تلفن هوشمند، گلکسی جدید سامسونگ است، یا خیر؟” سامسونگ تقریباً به طور کامل فضای اندروید را با گوشی های متنوع خود پر کرده است. به طوری که مشتریان نمی دانند یا اهمیتی نمی دهند که میان دستگاه های مختلف سامسونگ چه تفاوتی وجود دارد. به عنوان یک نظر دهنده Reddit یکی از کاربران در پست وب لاگ گفته است: یک مصرف کننده معمولی اهمیتی نمی دهد که HTC، قابلیت Sense UI را به روز رسانی کرده است یا U11 جدید دارای قاب فشرده است که در آخرین به روز رسانی آن اعمال شده است.

قابلیت این که نام تجاری خود را در برابر مصرف کنندگان، نامی جا افتاده و مطرح گردانید، قابلیتی است که HTC به طور عمده در این بازار رقابتی آن را از دست داده است. حتی این که دستگاه ها را در اختیار فروشگاه های حامل قرار دهد تا تبلیغی برای شرکت باشد یا روی تابلو های تبلیغاتی در سطح شهر قرار دهد، به نظر نمی رسد به زودی منجر به تغییر مثبتی در روند شرکت HTC و فروش محصولات آن شود.

هر چند شرکت راه حل دیگری را در این خصوص به کار خواهد گرفت؛ به طوری که شرکت HTC سازنده گوشی های پیکسل گوگل است؛ این موضوع بدین معنی است که هر بار گوگل بچ جدیدی ارائه دهد، HTC سود مستقیمی از آن خواهد برد. به نظر می رسد که HTC نمی خواهد برای رسیدن به سود دهی تنها به این روش متکی باشد، بلکه می خواهد یک راه امن و آسان برای کمک به نگاه داشتن شرکت به صورت فعال در حوزه تلفن های هوشمند پیدا کند. با شایعاتی که در زمینه توسعه شرکت شنیده می شود، ظاهراً شرکت HTC به عنوان شرکت توسعه حداقل یکی از دستگاه های نسل بعدی پیکسل های گوگل، به نظر می رسد می بایست در حال حاضر یک درآمد ثابت حداقلی داشته باشد تا بتواند ادامه دهد.

گوگل نیاز به شرکتی دارد که از نظر سخت افزاری فوق العاده باشد. این امر یک مزیت برای اختراعات سخت افزاری آینده غول جست و جو یعنی گوگل محسوب می شود.

 

اگر شرکت HTC تصمیم به فروش گوشی های هوشمند خود بگیرد، گوگل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای آن باشد. همانطور که اپل از Foxconn برای ساخت اکثر دستگاه های خود استفاده می کند، داشتن یک کسب و کاری که تنها متعلق به آن باشد، می تواند برای غول جست و جو بسیار ایده آل باشد. اگر چه تولید بخش سخت افزار و نرم افزار یک سرویس یا تلفن می تواند در رقابت کسب و کار بد باشد، اما اگر تنها یک شرکت مدیریت هر دو بخش را به عهده بگیرد، روند بسیار خاص و ویژه ای اتفاق خواهد افتاد. شما همواره تعجب می کنید که چرا مردم از عبارت “اپل فقط کار می کند” استفاده می کنند. این امر به این دلیل است که اپل می تواند سیستم عامل خود را برای یک قطعه سخت افزاری خاص بهینه سازی کند، چیزی که گوشی های اندروید همواره با آن مشکل دارند. اگرچه شرکت گوگل وظایف مربوط به تولید گوشی های ایسوز و پیکسل را به شرکت هایی خارج از گوگل واگذار کرده است، اما به دست آوردن شرکتی که از لحاظ سخت افزاری فوق العاده باشد، یک مزیت برای برنامه های سخت افزاری آینده گوگل محسوب می شود.

هر آن چه در کسب و کار HTC رخ بدهد، واضح است که آن ها شروع به بررسی گزینه های موجود خود گرفته اند.

شما فکر می کنید، بهترین گام بعدی برای شرکت HTC، چه چیزی می تواند باشد؟  آیا آن ها باید آخرین تلاش خود را برای بازگشت به بازار مصرف کننده ها به کار بگیرند؟ اگر چه U11 شرکت HTC، با تعدادی از بررسی های سازنده، دسترس پذیری و قابلیت مشاهده، بسیار مورد پذیرش قرار گرفته است، اما موفقیت شرکت در طول چند سال اخیر به سطح بسیار پایینی تنزل داشته است.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402