اپل هر سال تبلیغ جدید و خلاقانهای را برای تعطیلات کریسمس میسازد اما امسال انیمیشیی تولید کرده است که شباهت زیادی به انیمیشنهای پیکسار دارد.
تبلیغات کریسمس اپل به یک سنت سالانه برای این کمپانی تبدیل شدهاند. تبلیغاتی که با هدف تحریک عواطف و احساسات بینندگان طراحی و ساخته میشوند. تبلیغ امسال با وجود اینکه با شکل و ظاهر کاملا متفاوتی ساخته شده، از این قاعده مستثنی نیست. اپل امسال دست به ابتکار جدیدی زده و تبلیغی ساخته که در نگاه اول شباهت بسیار زیادی با انیمیشینهای کوتاه پیکسار یا تبلیغات کوکاکولا دارد تا اپل. در این انیمیشین کوتاه به جز یک مکبوکپرو که پوشیده از استیکرهای رنگارنگ است و هر از چندگاهی به نمایش گذاشته میشود، محصول دیگری از اپل را مشاهده نمیکنید.
این تبلیغ که Share Your Gifts نام دارد توجه چندانی به مکبوکی که در آن دیده میشود ندارد بلکه بیشتر از همه به اشتراک گذاشتن استعدادها و محبت به دوستان و آشنایان در کریسمس تاکید دارد. اپل با ظرافت خاصی موفق شده تبلیغی تولید کند که در عین حال که به بیننده توصیه میکند کمتر به مادیات توجه کند، هدیه دادن محصولات این کمپانی را هم به عنوان راهی برای اظهار محبت و لطف به اطرافیان نشان میدهد.
برخلاف سالهای قبل، موسیقی که برای تبلیغ امسال استفاده شده به طور اختصاصی توسط یک خواننده شانزده ساله به نام بیلی الیش برای این انیمیشین تولید شده است. در مجموع، این تبلیغ بسیار زیبا و جالب از آب درآمده است و کاملا همسو با جو دوستانه، صمیمی و گرم مردم قبل از تعطیلات سال نو میلادی است و به احتمال زیاد استقبال بسیار خوبی از آن خواهد شد. چراکه اگر قرارباشد تبلیغی صدها بار از تلویزیون، در یوتیوب و یا سالنهای سینما پخش شود، مطمئنا اکثریت مردم این تبلیغ اپل را به تبلیغات سایر کمپانیها ترجیح خواهند داد.
سخن پایانی
برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.