اینستاگرام که به عنوان محبوبترین پلتفرم اشتراک گذاری تصاویر شناخته میشود، قصد دارد راههای جدیدی را برای خرید آسانتر در این پلتفرم معرفی کند تا کاربران زمان بیشتری را در این پلتفرم بگذرانند و از این طریق درآمد بیشتری نیز کسب کند.
در حالی که اینستاگرام از ابتدا خود را به عنوان یک پلتفرم برای اشتراک گذاری تصاویر به کاربران معرفی کرده، هرگز در خصوص این که از این پلتفرم برای خرید کردن استفاد شود، ابایی نداشته است. این شرکت در طول این چند سال راههایی را برای خرید کردن در این پلتفرم به کاربران خود معرفی کرده است و حالا به نظر میرسد که آنها بر روی این قابلیت، بهبودهایی را انجام دادهاند.
طبق گفتههای اینستاگرام، این بهودها در قالب سه ویژگی جدید عرضه خواهند شد. یکی از این قابلیتها، قابلیت مجموعهها (Collections) است که به شما اجازه میدهد لینکهای محصولات را ذخیره کنید. این لینکها در بخش اختصاصی خرید کردن (Shopping) در اپلیکیشن اینستاگرام ذخیره خواهند شد که از طریق آن میتوانید به آسانی هر وقت که خواستید به آن مراجعه کنید و به لینکها دسترسی پیدا کنید.
همچنین اینستاگرام نشان داده بود که آنها تب بازطراحی شده فرشگاه (Shop) را برای پروفایلهای تجاری آزمایش خواهند کرد. این بازطراحی جدید به کاربران اجازه خواهد داد که به طور سریع تمام محصولاتی که در پستهای مرتبط با فروش محصولات در پروفایلهای تجاری قرار دارند را مشاهده کنند. بعضی از این قابلیتها هم اکنون در دسترس هستند، پس میتوانید نگاهی به آنها بیاندازید.
پیشتر از این نیز اینستاگرام قابلیت خرید از طریق استوریها و تب اکسپلورر را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده بود.
سخن پایانی
برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.