مدیر روابط عمومی کمپانی رمدی (Remedy)، در مصاحبهای بیان کرد که بازی Control برخلاف بازی Quantum Break (بازی قبلی کمپانی رمدی)، روایت داستانی سریع و باس فایتهای عظیمی را شامل خواهد شد.
پس از معرفی شدن بازی Control کمپانی رمدی (Remedy) در حین نمایشگاه E3 امسال، بسیاری از طرفداران متوجه شباهتهای بسیار این بازی با Quantum Break (محصول قبلی این کمپانی) شدند. آری این دو بازی از دیدگاه لحن و تم علمی تخیلیای که دارند، به یکدیگر بسیار شبیه هستند ولی با این حال المانهای بسیاری نیز وجود دارند که این دو بازی را از یکدیگر متمایز میسازند. بعنوان مثال یکی از این تفاوتهای اساسی میان بازیهای Control و Quantum Break، پروتاگونیست (شخصیت اول) این بازی، جسی فیدِن (Jesse Faden) است. یکی دیگر از تفاوتهایی که کمپانی رمدی اخیرا به آن اشاره کرد نیز، سرعت بالای پیشروی و روایت داستان در بازی Control است. آخرین تفاوتی که اخیرا از آن خبردار شدیم نیز باس فایتهای عظیم و حماسی حاضر در این بازی است.
توماس پوها (Thomas Puha) مدیر روابط عمومی کمپانی رمدی، در مصاحبهای با مجله Official PlayStation در مورد سرعت بالای پیشروی داستان در بازی Control صحبت کرد. او گفت:
ما به شروع بازی Quantum Break اعتقاد زیادی نداشتیم و میخواستیم آن را تغییر دهیم؛ مشکل اصلی شروع آن بازی، روند کند و مقدمه چینیهای زیاد آن بود. برخلاف بازی Quantum Break بازی Control سریعتر به اصل مطلب میپردازد.
بنظر میآید درواقع آقای پوها درمورد روند روایت و سرعت برملا شدن داستان بازی Control صحبت میکند؛ گفتههای پوها همچنین با چیزهایی که ما از آغاز بازی دیدهایم، همخوانی دارد. در ابتدای داستان بازی Control، ما جسی فیدن را در مصاحبهای شغلی، در محل کار احتمالی آیندهاش مشاهده میکنیم. محل کار احتمالی جسی، در همین ابتدا مورد حمله یک موجود ماوراالطبیعه قرار میگیرد و رئیس احتمالی آینده او طی این حمله میمیرد. همراه با این میزان از هرج و مرج، جسی مسئولیت دارد تا نظم را دوباره برقرار کند و دلیل وقوع این حمله را بررسی کند. با توجه به توضیحاتی که دادیم، فکر میکنم قانع شده باشید که روند روایت داستان بازی Control از همان ابتدا سریع خواهد بود.
آقای پوها در ادامه مصاحبه، همچنین در مورد باس فایتهای بازی Control اطلاعاتی را در اختیار گذاشت. طی نمایشگاه EGX 2018، یک باس فایت کوچک در دموی گیمپلی این بازی نشان داده شد. پس از اینکه این دمو در فضای اینترنت پخش شد، کمپانی رمدی آشکار کرد که مبارزه مذکور در این دمو، یک باس فایت نیست و تنها یک مبارزه معمولی با دشمنی است که از دیگر دشمنان معمول حاضر در Control قویتر است. پوها اینگونه بیان کرد:
ما میخواهیم باسهای حاضر در این بازی را بسیار عجیب و غریب و عظیم طراحی کنیم. زمانی که ما در حال ساختن دموی مربوط به نمایشگاه EGX بودیم، من با خودم پیشبینی میکردم که مردم پس از تماشای این دمو، فکر میکنند که این مبارزه سنگین یک باس فایت است، ولی اینطور نیست. در این بازی مبارزاتی با ابعاد بسیار عظیمتر و حماسیتر از آن چیزی که در دموی EGX مشاهده کردید، وجود خواهد داشت. آن دمو تنها ذرهای کوچک از مبارزات سنگینی بود که در بازی Control به سراغ شما میآیند.
کلام آخر
با این گفتهها، بنظر شما یک باس فایت واقعی در بازی Control چگونه خواهد بود؟ بنظر نمیآید که به این زودیها بتوانیم پاسخ این سوال را کسب کنیم، احتمالا کمپانی رمدی صحنههای باس فایت را پیش از عرضه بازی Control نشان نمیدهد تا وقتی بازیکنان در بازی با آنها برخورد میکنند، بیشتر غافلگیر شوند. برای اخبار بیشتر از دنیای بازیهای ویدیویی با پلازا همراه بمانید، شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.