Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

اینستاگرام دو ویژگی هشتگ های جدید و تعیین محدوده جغرافیایی را آزمایش می کند

اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از محققین اپلیکیشن‌های موبایلی می‌گوید اینستاگرام در حال تست قابلیت‌های جدیدی تحت عناوین هشتگ‌های مخفی و تعیین محدوده جغرافیایی (Geofencing) است.

زمانی که شما در اینستاگرام پست‌ها را مشاهده می‌کنید ممکن است بعضی پست‌ها را ببینید که بسیار شلوغ هستند زیرا کاربر با تعداد زیادی از هشتگ‌ها در تلاش بوده تا بتواند مخاطبان هر چه بیشتری را جلب کند. در تلاش برای حل این مشکل، محقق اپلیکیشن‌های موبایلی، خانم جین مانچون وونگ گفته است که اینستاگرام در حال آزمایش یک راه برای مخفی کردن هشتگ‌ها در قسمت شرح تصاویر است.

در حقیقت در حال حاضر زمانی که کاربران هشتگ را اضافه می‌کنند، باید آن را به صورت دستی تایپ کنند. با این حال براساس یافته‌ها، اینستاگرام در حال تست اجازه انتخاب هشتگ‌ها از یک لیست به کاربران است که به نظر می‌رسد امکان پنهان کردن و جلوگیری از نمایش آن‌ها در پست‌ها نیز به آن‌ها داده می‌شود. جین مانچون وونگ در همین رابطه می‌گوید:

اینستاگرام در حال تست قابلیت افزودن هشتگ‌ها به پست‌ها بدون نیاز به نمایش آن‌ها در کپشن است. (20 سپتامبر 2018)

اینستاگرام / Instagram Icon

احتمالا این هشتگ‌های پنهان همچنان به طور معمول به کار خود ادامه خواهند داد تا به کاربران کمک کنند که پست‌های مورد نظرشان را پیدا کنند، از طرفی به خلوت کردن نوشتارها کمک می کند تا با هشتگ‌ها پر نشوند. اینستاگرام قابلیتی را آزمایش می‌کند که امکان دسترسی به پست‌ها را محدود می‌کند. وانگ همچنین بیان کرد که اینستاگرام تست geofencing را برای پست‌ها و استوری ها انجام می‌دهد.

اینستاگرام پست‌ها و استوری‌های geofencing را آزمایش می‌کند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را برای کشور‌های خاصی قابل رویت کنند. (20 سپتامبر 2018)

همانند فیس‌بوک که می توان پست‌ها را با زبان یا منطقه مورد هدف قرار داد، این ویژگی تقریبا در اینستاگرام نیز تست شده است. این قابلیت پست‌ها را در بعضی مناطق محدود می‌کند که می‌تواند برای برندها مفید باشد؛ برند‌هایی که ممکن است مایل به راه اندازی کمپین‌های بازاریابی در کشورهای مختلف باشند اما نخواهند کاربران در سایر نقاط تحت تاثیر قرار گیرند. این قابلیت هنوز در حال گذراندن تست‌ها بوده و هنوز مشخص نیست چه زمانی قابل استفاده خواهد بود و در کدام آپدیت معرفی خواهد شد.

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402