یکی از محققین اپلیکیشنهای موبایلی میگوید اینستاگرام در حال تست قابلیتهای جدیدی تحت عناوین هشتگهای مخفی و تعیین محدوده جغرافیایی (Geofencing) است.
زمانی که شما در اینستاگرام پستها را مشاهده میکنید ممکن است بعضی پستها را ببینید که بسیار شلوغ هستند زیرا کاربر با تعداد زیادی از هشتگها در تلاش بوده تا بتواند مخاطبان هر چه بیشتری را جلب کند. در تلاش برای حل این مشکل، محقق اپلیکیشنهای موبایلی، خانم جین مانچون وونگ گفته است که اینستاگرام در حال آزمایش یک راه برای مخفی کردن هشتگها در قسمت شرح تصاویر است.
در حقیقت در حال حاضر زمانی که کاربران هشتگ را اضافه میکنند، باید آن را به صورت دستی تایپ کنند. با این حال براساس یافتهها، اینستاگرام در حال تست اجازه انتخاب هشتگها از یک لیست به کاربران است که به نظر میرسد امکان پنهان کردن و جلوگیری از نمایش آنها در پستها نیز به آنها داده میشود. جین مانچون وونگ در همین رابطه میگوید:
اینستاگرام در حال تست قابلیت افزودن هشتگها به پستها بدون نیاز به نمایش آنها در کپشن است. (20 سپتامبر 2018)
احتمالا این هشتگهای پنهان همچنان به طور معمول به کار خود ادامه خواهند داد تا به کاربران کمک کنند که پستهای مورد نظرشان را پیدا کنند، از طرفی به خلوت کردن نوشتارها کمک می کند تا با هشتگها پر نشوند. اینستاگرام قابلیتی را آزمایش میکند که امکان دسترسی به پستها را محدود میکند. وانگ همچنین بیان کرد که اینستاگرام تست geofencing را برای پستها و استوری ها انجام میدهد.
اینستاگرام پستها و استوریهای geofencing را آزمایش میکند. این امکان به کاربران اجازه میدهد تا پستهای خود را برای کشورهای خاصی قابل رویت کنند. (20 سپتامبر 2018)
همانند فیسبوک که می توان پستها را با زبان یا منطقه مورد هدف قرار داد، این ویژگی تقریبا در اینستاگرام نیز تست شده است. این قابلیت پستها را در بعضی مناطق محدود میکند که میتواند برای برندها مفید باشد؛ برندهایی که ممکن است مایل به راه اندازی کمپینهای بازاریابی در کشورهای مختلف باشند اما نخواهند کاربران در سایر نقاط تحت تاثیر قرار گیرند. این قابلیت هنوز در حال گذراندن تستها بوده و هنوز مشخص نیست چه زمانی قابل استفاده خواهد بود و در کدام آپدیت معرفی خواهد شد.
کلام آخر
برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.