ویژگی پست‌ های پیشنهادی اینستاگرام، فید کاربر را مختل نخواهد کرد

اینستاگرام / Instagram
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اینستاگرام این روزها مشغول آزمایش کردن قابلیت جدید در صفحه فید کاربران است. این ویژگی با عنوان «پست‌های پیشنهادی»، پس از نمایش پست‌های جدید و دیده نشده هر کاربر به صورت مجزا و بر اساس علاقه‌مندی‌های او نمایش داده می‌شود.

فید در اینستاگرام اولین صفحه‌ای است که هنگام وارد شدن به اینستاگرام با آن روبرو می‌شوید. در این صفحه می‌توانید جدیدترین استوری‌ و پست‌های فالوورهایتان را مشاهده کنید؛ در حقیقت این فید در صفحۀ home شما نشان داده می‌شود.

اینستاگرام می‌خواهد از الگوریتم‌ها برای انتخاب پست‌های پیشنهادی در فید کاربران استفاده کند؛ در روز دوشنبه، 20 آگوست (29 شهریور)، اینستاگرام یک قابلیت آزمایشی را برای پست‌های پیشنهادی‌اش در نظر گرفت. ویژگی این پست‌های پیشنهادی این است که بر اساس علایق افرادی که دنبال می‌کنید و همچنین عکس‌ها و ویدیوهای مختلفی که لایک می‌کنید، پست‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

اینستاگرام

با این حال، بر خلاف پست‌های توصیه شده در فیسبوک، اینستاگرام پست های توصیه شده‌اش را در میان پست‌های دیگر صفحه home شما نمایش نمی‌دهد. در عوض، پیشنهادات بعد از اینکه شما آخرین پست‌های شبکه فعلی خود را دیدید، یعنی پس از مشاهده پیام «you’re all caught up»، می‌آیند. پست‌های توصیه شده، مانند عکس‌های معمولی فید شما هستند، به جز آن‌هایی که برچسب «توصیه شده برای شما» را دارند. این پست‌ها همراه با آیکونی آبی نمایش داده می‌شوند که با ضربه به آن می‌توانید کاربر مورد نظر را دنبال کنید.

اینستاگرام در یک پست وبلاگی خود در این باره می‌نویسد: 

هدف ما این است که فید بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن و ارتباط با اشخاص و پست‌هایی باشد که بیش از همه مورد علاقه شما هستند.

 اکنون با آماده شدن گزینه «پست‌های پیشنهادی»، بیش از قبل این امکان را دارید که آنچه توسط شبکه‌تان به اشتراک گذاشته می‌شود را ببینید.

این اولین باری نیست که اینستاگرام پست‌های پیشنهادی را آزمایش می‌کند.

بدون امکان به اشتراک‌گذاری در اینستاگرام، پیدا کردن کاربران جدید در این رسانه اجتماعی از دیگر شبکه‌های مجازی مانند فیسبوک و توییتر متفاوت خواهد بود، جایی که یک اشتراک یا بازتوییت، پست‌های کاربران دیگر، می‌تواند شما را با کاربران جدید آشنا کند. اینستاگرام برای پر کردن این خلا، حالا می‌خواهد از طریق پست‌های پیشنهادی در فید، بر اساس علاقه‌مندی خود کاربران، آن‌ها را با کاربران جدیدی که علایق مشترک با هم دارند، آشنا کند.

در واقع بخش پست‌های پیشنهادی، گامی است در جهت شبیه شدن کارکرد اینستاگرام به فیسبوک. بعضی از کاربران ممکن است بخواهند پست‌های خارج از شبکه خود را ببینند و در عین حال افرادی هم هستند که دوست ندارند، پست‌های پیشنهادی را وسط فید خود ببینند و دوست دارند کنترل بیشتری رو صفحه خود داشته باشند. به نظر می‌رسد که گزینه «پست‌های پیشنهادی» هر دو مزیت را داشته باشد.

پست های توصیه شده پس از تعدادی تغییرات برای این شبکه اجتماعی تصویری آماده می‌شود. در اوایل امسال، همان‌طور که اشاره کردیم آیکون «you’re all caught up» راه اندازی شد. اینستاگرام با ارائه این آیکون، الگوریتم‌هایش برای اولویت‌بندی پست‌های جدیدتر را بهبود بخشیده است. این شبکه اجتماعی در حال حاضر تلاش می‌کند تا مسئله زمان را در الویت طراحی خود قرار دهد.

گزینه پست‌های پیشنهادی فعلا در مرحله آزمایش است و اینستاگرام می‌گوید که برخی از کاربران تا چند روز آینده شاهد این تغییر خواهند بود. این شرکت می‌گوید که می‌خواهد تا اول بازخورد کاربران را در نظر بگیرد و امیدوار است که این ویژگی را طی چند هفته آینده برای کاربران بیشتری فعال کند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 2 میلیارد دلار
    فیلم Ne Zha
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 389 میلیون دلار
    فیلم Captain America: Brave New World
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 125 میلیون دلار
    فیلم Dog Man
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 113 میلیون دلار
    فیلم Bridget Jones: Mad About the Boy
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 90 میلیون دلار
    فیلم Mickey 17
    اکران: 07 مارس 2025