امروز مک دونالد برای معرفی تصاویری از برنامه تلفن همراه شرکت، در یک ایمیل تبلیغاتی جدید که برای مشتریان استرالیایی ارسال نموده، از مدل آیفون 8 استفاده کرده است. این آگهی با استفاده از یک رندر غیر رسمی و بر اساس اطلاعاتی است که از شرکت اپل نفوذ کرده است؛ در حالی که انتظار می رود معرفی رسمی دستگاه توسط اپل در ماه آینده انجام شود.
در این ایمیل تبلیغاتی که میان کاربران توییتر نیز به اشتراک گذاشته شده است، تلاش می شود تا ویژگی های سفارش برنامه تلفن همراه مک دونالد را با پیشنهاد 25% ای ارتقا دهد. توجه داشته باشید که نمونه آیفون 8 مورد استفاده در این آگهی توسط بنجامین گسکین ساخته شده است و اولین بار در ماه مه به طور آنلاین منتشر شده است، این طراحی به عنوان یک امکان برای این که چگونه اپل ممکن است لبه جدید صفحه نمایش را مورد توجه قرار دهد، در فضای مجازی انتشار یافته است.
مدل سازی صورت گرفته، یک طرح بندی جدید برای هدفون، دوربین و حسگرهای دستگاه متصور می شود که بر اساس اطلاعات نفوذ کرده از شرکت است. اما مهم تر از موارد گفته شده، طراحی یک رابط کاربری همراه است که اطراف موارد گفته شده قرار دارد تا بیشترین استفاده از صفحه نمایش در لبه بالایی آن صورت گیرد.
درحالی که تاکنون هیچ اشاره خاصی از اپل در رابطه با این که چه برنامه و طرحی در مورد تلفن هوشمن آیفون 8 دارند، صورت نگرفته است، مفاهیم دیگر متصور شده اند که چگونه اپل و طراحان برنامه های کاربردی بخش های عمده طراحی جدید را انجام داده اند. تئوری این است که موقعیت جدید حس گر های اپل و سایر اجزای سازنده، نیاز به یک طرح جابجایی نوار وضعیت در بالای صفحه دارند که دارای آیکون برای چیزهایی مانند قدرت سیگنال و فای سیگنال، عمر باتری و موارد دیگر است.
مشخص نیست که آیا تبلیغات مک دونالد یک اشتباه صادقانه در تلاش برای استفاده از -به طور کلی- یک رندر تلفن هوشمند مدرن برای تبلیغ دستگاه های خود است، و یا تلاشی برای ایجاد Buzz به طور خاص با استفاده از مدل محبوب آیفون 8 بر اساس اطلاعات نشت شده است. تایید شده است که مک دونالد به طراح مدل غیر رسمی آیفون 8 دسترسی پیدا نکرده است تا به طور خاص برای استفاده از آن، اجازه بگیرد.
