سیدی پراجکت رد سازنده بازی Cyberpunk 2077 طی مصاحبهای اعلام کرد که این بازی نیز مثل The Witcher 3 از سیستم آب و هوایی پویا بهرهمند خواهد بود.
The Witcher 3 از جهات مختلف یک بازی شگفتانگیز بود و مکانیکهای انقلابیش تا سالها به یاد خواهند ماند. علاوه بر این، جزئیات جذابی مثل سیستم آب و هوایی پویا را معرفی کرد که شاید تا چند وقت دیگر کهنه به نظر برسند، اما باز جای بسی تقدیر دارند. در The Witcher 3 هر لحظه این احتمال وجود داشت که طوفان و رگبار شروع شود و وضعیتی هوایی ناگهان تغییر کند و باید گفت جلوههای بصری در چنین لحظاتی فوقالعاده زیبا به نظر میرسیدند.
اگر از سیستم تغییرات آبوهوا The Witcher 3 لذت میبردید، خبر خوشی برایتان داریم. استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) طی مصاحبهای با سایت ایتالیایی Spieltimes تأیید کرد که Cyberpunk 2077 نیز سیستم آبوهوایی پویا خواهد داشت.
استنیسلاو اسویچسکی، نویسنده سیدی پراجکت گفت: «ما میخواهیم که شما در همان لحظه اول خودتان را بخش مهمی از شهر بدانید و با چرخه و روز شب نشان دهیم که چگونه میشود حتی در روشنایی روز یک آینده دیستوپایی خلق کرد. مسلماً شرایط آب و هوایی گوناگونی وجود خواهد داشت.»
این طور به نظر میرسد که سیدی پراجکت از عوامل مختلفی استفاده میکند تا نایت سیتی را زنده با محیطی باز و پویا نمایش دهد. بنا به گفته سازندگان بهتر است این جهان باز و عمیق از زاویه دوربین اول شخص (و جنجالی) بازی دیده شود.
عنوان نقشآفرینی Cyberpunk 2077 که با اقتباس از بازی تختهای Cyberpunk 2020 ساخته شده در تاریخی نامعلوم برای پلتفرمهای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر میشود. بازی در دارک سیتی، نسخه دیستوپیایی کالیفرنیا و حول شخصیت V جریان دارد. با وجود زاویه دوربین اول شخص، بازیکنان همچنان میتوانند نژاد و جنسیت شخصیتشان را انتخاب و او را شخصی سازی کنند و با استفاده از امتیازات تجربه او را در یکی از کلاسهای NeRunner ،Techie و Solo پیشرفت دهند. علاوه بر طیف وسیعی از سلاحهای دوربرد، ظاهراً گزینه درگیری از فواصل نزدیک و نبرد تنبهتن نیز برای بازیکنان ممکن خواهد بود.
سخن پایانی
برای پیگیری اخبار بازی های ویدیویی با پلازا همراه بمانید. شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاههای خود را با ما به اشتراک بگذارید.